Motoruna egzos takan arkadaşlara sesleniyorum ;
Motora egzos taktıktan sonra yakıt tüketimi çok farkediyor mu ?
Motor 100 Kmde 3 Lt yakıyor diye düşünürsek egzos taktıktan sonra 100 Kmde 3 yerine kaç Lt yakar?
Birde tvs apache rtr 150 için hangi egzosların takılabileceğini ve fiyatlarını öğrenmek istiyorum nereden öğrenebilirim?
benim motor 12000 km ye yaklaştı maşallahı var daha en küçük masraf çıkartmadı tvs nin resmi sitesinde 2013 modellerin teknik özelliklerinde 14 hp yazıyor doğrumudur? yeni kasalarda yarım beygir dahamı güçlü?
yaptığım modifiyeler
1: iridium buji
2: sinyal ve arka stop karartma işlemi
3: 8000 k xenon (takalı 2 ay dan fazla oldu hiçbir sorun yok)
yağ olarakta motul kullanıyorum kesinlikle şaşmam..
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
Yıkarken önce köpüklü süngeri iyicene aralarına kadar sokup ulaşabildigim yere kadar temizliyorum ardınan arkadaki yeşil hortumadaki tazikle arındırıyorum özel bişey yok
Gerçekten yağmurda binince o aralar ne rezalet oluyo ama yağmurda daha zevkli oluyo apache 1de 2de patiye düşüyo :D
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
tesisata para vermedim arkadaşım elektrikçi o yaptı. sıfırdan tesisat çekti orjinaline dokandamı. araya sigorta koydu tam akünün olduğu yere. xenon beynini arkadaşımdan aldım mercedeslerin orjinal üzerinden çıkan beyin 20 tl ye aldım arkadaşım olduğu için. ampulu 25 tl ye aldım. 2 adet düğme aldım 2 tl
toplam bana 47 tl ye mâl oldu.
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
Motorun eskidigi zaman surgelerin bloklarında toplatırsın çağatay abi küf tutana kadar nerdeydin usta hiç mi motora su tutmadın
başka bi fikri olan yokmu tvs rtr almam hakkın da BUARADA ERCAN41 ÇOK SAĞOL :D
Şimdi usta daha önce titreşimli bi motor kullandınmı bilmem ama ilk başta buna binince 2-3 gün sol veya sağ el bileğin ağrıyabilir. Yakıt konusunda çok iyi 10 tl ye sıkıştırmadan 90 km gider tigerla denedim. belki dahada gider tam test edemedim.. yedek parça konusunda sıkıntı yaşarsın eğer benim gibi rodaj zamanında biraz hırpalarsan motoru. Servis ağı pek iyi değil ama bakımları felan uygun oluyor. 45 tlye 3. bakımını yaptırmıştım. Üzerindeki lastikler yaramaz michelin takım alırsan 300 küsür tutuyor arka lastik 120 tl ön 200küsürdü eski kasadan bahsediyorum titreşim olayı arka ayak peglerinde var 14 dişli yaptırıp açık egsoz takarsan hissetmez hale geliyorsun ama arkada aynı yeni kasada öndeki pegler titriyodu bu beni dahada rahatsız etti. Başka sormak istediğin varsa buyur
Titreşim konusunda Kaan'a katılmıyorum.Uzun yol olarak toplam 500 küsür km yol yaptım süratim 100-120 aralıgında ilerledim çogunlukla 110 la ilerledim.Titreşim beni rahatsız etmedi. sadece 14 dişlim var . Bundan önce honda innova vardı arada titreşim farkı yok tek silindirli illa bi motorun çalıştıgını hissediyorsun ama rahatsızlık vermiyor bana
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
apacheler çok sağlam motorlardır. ne kadar üzersen ezersen sana o kadar keyif verir..seni yarı yolda bırakmaz..titreyerek bazılarını rahatsız eder. güçlüdür performanslıdır.. sert motor istiyorsan apache, değilse cbf.. kafana takılanları sor ki cevaplayalım. bu şekilde çok genel konuşuluyor..
TRANSALP XL700
Youtube a ilk deneme çekimi tvs ile
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
Benim aldığım 2 ay olmak üzere. Bazı sorunlar yaşadım ama motordan kaynaklı değil, benim 1. motor tecrübem olması yüzünden. Yakıt olarak 30 tl 200-230 km falan yapabiliyorum , tamamen şehir içi. 800 kmdeyim şu anda. Titreşim var ama gidonu çok sert tuttuğum için ağrı yapıyordu başlarda , onun haricinde rahatsız edici değil bence. Sabah çalıştırmalarda ısıtmak gerek yoksa biraz isteksiz oluyor motor . Lastikler pek iyi değil benim arka geziyor bazen. Motor kalitesi olarak bence iyi. Tahmin ettiğimden daha iyi çıktı açıkçası. Soran arkadaşlarıma bu fiyatına göre tavsiye ediyorum. En büyük ve benim için en önemli özelliği servis olayı. Pahalı değil ama kişiye göre değişebilir. 110 kiloyum ben performans olarak iyi gibi geliyor. 196 boyum var rüzgar olmasına rağmen 118 yapabildim ancak son denememde , düz yolda tabi. 90-100 sabit gidiyor ama sıkıntı yok. 14 dişli yok bende orjinal olan 13 dişli galiba. Parça kalitesi emsal fiyatlardaki motorlara bakarsak daha iyi gibi. Lastik patlama sorunum oldu 400 km civarlarında, lastiklerim iç lastikli olduğu için uğraştırdı biraz. Aklıma gelenler bunlar. Acemi biri olarak yazdım, yeni başlayan birinin gözünden böyle.
peki ben sunu sorcam titresim aşırı derecemi yoruyomu insanı yani bide piyasası nasıldır
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)