TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Kasım 2013, 03:47
#25521
olay adlı üyeden alıntı
benimki neden 4000 anlamadım
yeni olmasıyla alakası olabilir mi diye duşundum ama çok fazla
durduğum yerde bağırıyor motor
yarın gidip ayarlattırayım
kendin ayarlarsın. karbüratördeki rolanti vidasını elinle sola çevir
Reklamlar
-
10 Kasım 2013, 03:48
#25522
olay adlı üyeden alıntı
benimki neden 4000 anlamadım
yeni olmasıyla alakası olabilir mi diye duşundum ama çok fazla
durduğum yerde bağırıyor motor
yarın gidip ayarlattırayım
motorcuya gitmene gerek yok. benzin musluğunun arka tarafında karbüratörde ayar cıvatası var. elle ayarlayabilirsin. çok basit
-
10 Kasım 2013, 04:00
#25523
yarın bakmam lazım bulabilirsem hangi cıvata olduğunu ayarlamaya çalışayım
-
10 Kasım 2013, 04:09
#25524
-
10 Kasım 2013, 04:20
#25525
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
ilgin için teşekkür ederim
-
10 Kasım 2013, 10:31
#25526
-
10 Kasım 2013, 14:20
#25527
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
ustam bişey sormak istiyorum... bu soruma bilgi sahibi diğer arkadaşlar da cevap verebilirler...
kullandığınız apaçiler 20 30 bin km görmüş makinalar... peki bu kmleredeki apaçiler en çok hangi parçalarında sıkıntı veriyorlar... daha doğrusu hangi km aralığında hangi parçalar sıkıntı çıkarmaya başlıyo... ya da şöyle sorayım 0 km apaçi alanlar motor kullanım süresince nelere özellikle dikkat etmeleri gerekir ki daha sonra arıza durumlarını minimuma indirsinler... uzun süre apaçi kullananların tavsiyeleri benim gibi yeni başlayan arkadaşlara çok faydalı olacaktır diye düşünüyorum... şimdiden teşekkürler...
-
10 Kasım 2013, 14:40
#25528
Twin adlı üyeden alıntı
Amin insAllah en kötü günümüz boyle olsun ama su noktaya deginmeden edemicem cbf farkli duruyo ya )
-
10 Kasım 2013, 15:05
#25529
Engin1987 adlı üyeden alıntı
Amin insAllah en kötü günümüz boyle olsun ama su noktaya deginmeden edemicem cbf farkli duruyo ya
)
Aynen. En kötü gününüz böyle geçsin dostlar. Ne de güzel talan ediyorsunuz İstanbul'u
-
10 Kasım 2013, 16:01
#25530
-
10 Kasım 2013, 16:35
#25531
zerzura adlı üyeden alıntı
Aynen. En kötü gününüz böyle geçsin dostlar. Ne de güzel talan ediyorsunuz İstanbul'u
güzel efektif karelerini bekliyoruz yeni oyuncağınla çağrı
-
10 Kasım 2013, 16:39
#25532
-
10 Kasım 2013, 17:10
#25533
Evet beyler toplama basladık yavas yavas.. Detayları proje bıtınce vercem
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
20000 km devirdim. Rutin bakimlar harici bozulan tek bir yer yok. Bi kere sinde bos vites isigi surekli yaniyordu. Musuru gevsemis siktilar duzeldi.ama sen yinede dger arkadaslarida dinle..
-
10 Kasım 2013, 17:18
#25534
quattromeb adlı üyeden alıntı
ustam bişey sormak istiyorum... bu soruma bilgi sahibi diğer arkadaşlar da cevap verebilirler...
kullandığınız apaçiler 20 30 bin km görmüş makinalar... peki bu kmleredeki apaçiler en çok hangi parçalarında sıkıntı veriyorlar... daha doğrusu hangi km aralığında hangi parçalar sıkıntı çıkarmaya başlıyo... ya da şöyle sorayım 0 km apaçi alanlar motor kullanım süresince nelere özellikle dikkat etmeleri gerekir ki daha sonra arıza durumlarını minimuma indirsinler... uzun süre apaçi kullananların tavsiyeleri benim gibi yeni başlayan arkadaşlara çok faydalı olacaktır diye düşünüyorum... şimdiden teşekkürler...
ne eski kasada ne de yeni kasada hiçbir arıza çıkarmadı. en ufak bir vidasını dahi değiştirmedim. en az ybr kadar sağlam bir alet. yağını ve yağ filtresini zamanında değiştirirsen ve motoru çok zorlamazsan 100.000 km yi görürsün.
-
10 Kasım 2013, 17:55
#25535
sbr adlı üyeden alıntı
Evet beyler toplama basladık yavas yavas.. Detayları proje bıtınce vercem
http://i40.tinypic.com/2lto9c4.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
20000 km devirdim. Rutin bakimlar harici bozulan tek bir yer yok. Bi kere sinde bos vites isigi surekli yaniyordu. Musuru gevsemis siktilar duzeldi.ama sen yinede dger arkadaslarida dinle..
ne projesi abi hayırdır
-
10 Kasım 2013, 18:44
#25536
sbr adlı üyeden alıntı
Evet beyler toplama basladık yavas yavas.. Detayları proje bıtınce vercem
http://i40.tinypic.com/2lto9c4.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
20000 km devirdim. Rutin bakimlar harici bozulan tek bir yer yok. Bi kere sinde bos vites isigi surekli yaniyordu. Musuru gevsemis siktilar duzeldi.ama sen yinede dger arkadaslarida dinle..
Sabri cok guzel olmus ya jantlar hayirlisi olsun jantina camur bulasmasin
-
10 Kasım 2013, 18:46
#25537
L
quattromeb adlı üyeden alıntı
ustam bişey sormak istiyorum... bu soruma bilgi sahibi diğer arkadaşlar da cevap verebilirler...
kullandığınız apaçiler 20 30 bin km görmüş makinalar... peki bu kmleredeki apaçiler en çok hangi parçalarında sıkıntı veriyorlar... daha doğrusu hangi km aralığında hangi parçalar sıkıntı çıkarmaya başlıyo... ya da şöyle sorayım 0 km apaçi alanlar motor kullanım süresince nelere özellikle dikkat etmeleri gerekir ki daha sonra arıza durumlarını minimuma indirsinler... uzun süre apaçi kullananların tavsiyeleri benim gibi yeni başlayan arkadaşlara çok faydalı olacaktır diye düşünüyorum... şimdiden teşekkürler...
En hor kullanilmis ve forumdaki en eski modelli olan benimkinde bile degisen parca ihtiyac yok masallah. Bir amortisor kecesi patladi onu degistim o da benim kusurumdu. Birde ust kapak contasindan terleme yapiyordu (eksiltme yok). Onu sivi conta ile yaptirdim.
Benimki 2008 model ve gostergeye gore 22.300 km de (ama satin aldigim arkadas bile bu 35.000 km civarinda, usta ben satiyorum diye km dusurmus bana sormadan diye soyledi.)
Sorun dersen, kullanima bagli sanziman disli grubu yermis ileriki kmlerde... o da kotu kullaniyorsan.
Ben kiloluyum. Surekli artcili gidiyormusum gibi dusun. Bugun kesintisiz 100 km surdum (Tuzladan, e5 uzerinden sileye gittim.) hic sisme vb yapmadi 80 ile gittim. Yer yer zorladim 115 i gordu duz yolda.. 6000 devirde idim 80 ile giderken.
Bu arada tek basima Sile' ye gittim. Oradan sakligole e gittim. Donuste doner kavsagin icindeyken sagdaki tali yoldan kavsaga giren hafriyat kamyonun altinda kaliyordum. Herif cep telefonundan numara cevirmeye calisirken o hizla kavsaga daliyor. Katil bunlar...
-
10 Kasım 2013, 19:14
#25538
sbr adlı üyeden alıntı
Evet beyler toplama basladık yavas yavas.. Detayları proje bıtınce vercem
http://i40.tinypic.com/2lto9c4.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
20000 km devirdim. Rutin bakimlar harici bozulan tek bir yer yok. Bi kere sinde bos vites isigi surekli yaniyordu. Musuru gevsemis siktilar duzeldi.ama sen yinede dger arkadaslarida dinle..
koltuktaki yazıda güzelmiş hani lastikleri bi istediğim gibi boyıyamadım döktüm bütün boyayı yere yanlışlıkla şık durmuş
-
10 Kasım 2013, 19:49
#25539
Dün akşam ki buluşmamızda aramıza ilk defa katılımda bulunan Arkadaşımız, abimiz Ogetay, Ktm duke200 kullanıyordu. Dün akşam motocross yarışlarına gitmek için sözleştik ve bu sabah Eyüp/Feshane önünde buluşucaktık. Sabah buluşmaya gelirken Ogetay (KTM Duke200), Ömer (Cbr125) nerede olduğunu soramadım telefonda, Ömer abi söyleyince şaka yapıyor sandım şoka uğradım tek kelime edemedim. Buluşma noktasına gelirken, Transporter'ın önlerine kırmasıyla Ogetay abi araca arkadan vurmuş ve orada vefat etmiş. Daha dün tanıştığım güler yüzlü, samimi ve içten insan kahkahalarıyla bize ve muhabbetimize yabancılık çekmeden eşlik ediyordu. Sanki aylardır aramızdan biriymiş gibi. Yarım saat önce bu kötü haberi alınca dilim tutuldu, dizlerimin bağı çözüldü. Bir arkadaşımızı, abimizi daha kaybettik. Henüz çok gençti. Allah mekanını cennet eylesin. Ailesine sabır, dayanma gücü versin.
-
10 Kasım 2013, 19:55
#25540
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler