Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #25481
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Hadi bakalim dişlilerle cok oynayan beyler size bir sorum olacak

    Onden bir dis buyukltmek
    Arkadan kac disli kucultmege bedeldir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #25482
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı seyyid47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önden diş değişiminin arkadan diş değişimine oranı 2,5 (iki buçuk diş) e denk gelir. Bu nasıl olur demeyin hesaplamalarınızı buna göre yapın. Tamircilerin kimi iki diş kimi üç diş der, çünkü iki buçuk derlerse farklı anlaşılabilirler. Allah Allah iki buçuk diş nasıl oluyor diye. Biz değiştirmekten bahsetmiyoruz birbirlerine orantıdan bahsediyoruz. en iyisi ve en masrafsızı ön dişi bir büyütmek.
    yani sonuç olarak arkadakini bir diş küüçültmenin çodka bir faydası veya değişimi olmayacagıdır. ben bu mantıgı bisiklet dişlilerinden hayal edip düşünüyorum. ama ben bir lokma daha devirin düşmesi için arkayı bi diş küçültmek isterim demek istiyorum. 2,5 diş oranı nu bildigimden ilk önce önü değiştirtim sadece tabi.

  3. #25483
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    apachede arkayı bir diş küçültmek son hızda 3-4 km fark ediyor. apache surge lerin arka dişlisi 43tür. bu yüzden surge'lerin top speedi daha iyidir.

  4. #25484

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Tüm arkadaşlara selamlar,kardeşim başlangıç motoru olarak Tvs de karar kıldı,tek sormak istediğim klasiktir 0 motor aldıkmı lastikleri değişiriz Tvs nin orjinal lastikler nasıldır,0 yeni model alıcak ne dersiniz, cevaplar için şimdiden teşekkürler.

  5. #25485
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı gezginmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm arkadaşlara selamlar,kardeşim başlangıç motoru olarak Tvs de karar kıldı,tek sormak istediğim klasiktir 0 motor aldıkmı lastikleri değişiriz Tvs nin orjinal lastikler nasıldır,0 yeni model alıcak ne dersiniz, cevaplar için şimdiden teşekkürler.
    orjinal lastikleri kötüdür elbette her mtoorun öyle fakat orjinal lastikler ile 20bin km kullanan insanlarda var yok değil. Kış geldi yerler genellikle ıslak olacak artık sabahları çiğ düşmesi flaan derken buz gibi olacak bu yüzden daha tırtıkları iri ve kaliteli bir lastik almanız en mantıklısı. yaz mevsiminde almış olsaydın gerek yok derdim o kadarda.

  6. #25486

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski kasa apache mi sattığımda 30 bindeydi şuan yeni kasa var 20 binde. model ya da motordan değil sadece sürücü, hava-yol şartlarından kaynaklı fark olabilir. ölçmek çok basit . rodajı düzgün yapılmış bakımlı bi motorla 5. vitesde 3 bin - 4000 devirde giderken yakıtı en aza düşer. 5. viteste sürekli aynı devirde giderek tüm devir aralıklarında tek tek ölçüm yaptım. 3000 devir 4000 devir 5000 devir 6000 devir . hepsinde de yakıtı ölçtüm hata yok. 3000-6000 devir / 1,4-2,1 litre
    bu değerlere ulaşıyosanız müthiş bişey... o zaman tebrik ederim sizi hatta size şöyle bi fikir vereyim ek bi iş yaparak hafta sonları 0 km motorlara rodaj ve sürücülerine eğitim verebilirsiniz... rodajdayken ilk 500 km 5 6 bin devir geçmedim.... artçı almadım... bunlara rağmen bu değerlere yaklaşamadım bile... şu anda 1300 km deyim yeni yeni 7 8 bin devirleri görmeye başladım ve hala sıkıştırmıyorum.... zincirini 200 km önce 3. kez yağladım.... ani kalkışlar, zorlamalar vs yapmıyorum... en son yakıtta maksimum 487 km de yedek depoya geçtim... takdir sizin...

  7. #25487
    İ2MİRLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE RTR 150
    selamın aleyküm ahali nasılsınız bakalım ya arkadaş şu yakıtı nasıl az yakıyorsunuz bide bana anlatın benim alet biberona dayanmış aç bebek gibi sömürüyor vallahi bir depo ile 450-470 km arası gidiyorum yedekte yarım litre kalana kadar hadi o yarım litreyide yesem 10-20 km daha gitse bir depo ile 490 km diyelim siz hiçmi 7000- 8000 devir üstüne çıkmıyorsunuz anlamadım ki arkadaş yazmış 1100 km yol yaptım bir depo ile diye ben motorumda sıkıntı var diye düşünmedim hiç bu zamana kadar çünkü aşırı şekilde devirli kullanıyorum benim motor 7000 devirden aşşağı inmez kolay kolay vites değişimini 9000 devirde yapıyorum her zaman buyüzden çok yakıyor diyorum kendime hep ama burdaki yakıt oranlarını duyunca dudağım uçukluyor
    fatih çelikk bunu beğendi.
    HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL

  8. #25488

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Alıntı sertacr8888 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orjinal lastikleri kötüdür elbette her mtoorun öyle fakat orjinal lastikler ile 20bin km kullanan insanlarda var yok değil. Kış geldi yerler genellikle ıslak olacak artık sabahları çiğ düşmesi flaan derken buz gibi olacak bu yüzden daha tırtıkları iri ve kaliteli bir lastik almanız en mantıklısı. yaz mevsiminde almış olsaydın gerek yok derdim o kadarda.
    Cevaplar için teşekkürler.Kardeşim yeni başlıyor ilk motoru olacak,yani yeni lastik şart oldu.Tvs orjinal lastikler tubelesmiydi,şambrellimi?( Netten baktım tubelesmiş...)

  9. #25489
    İ2MİRLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE RTR 150
    bu arada benim eleman 26000 km de ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

    Alıntı gezginmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevaplar için teşekkürler.Kardeşim yeni başlıyor ilk motoru olacak,yani yeni lastik şart oldu.Tvs orjinal lastikler tubelesmiydi,şambrellimi?
    tvs 2011-2012 şamrelli lastik yeni kasa 2013 ler tubeless diye biliyorum benim motor 2011 model orjinal lastiklerle 23000 km yol yaptım arkayı değiştirdim birkaç ay önce ön hala orjinal ama onuda en kısa sürede değiştiricem benden bir tavsiye lastiği ne marka takarsa taksın yağmur ilk yağmaya başladığında yola çıkmasın kardeşin ilk yağışta yoldaki tozun çamura dönmesi ile en baba lastikte olsa yola tutunamıyor dolayısıyla en ufak hatada kayıyor bir yarım saat yağdıktan sonra yol temizleniyor çok ani hareketlere kalkışmadığın yani biraz dikkat ettiğin ve aşırı hız yapmadığın sürece bir problem yaşamıyorsun lastikler orjinalde olsa ama değiştirmesinde fayda var ben arkaya Michelin taktım gayet güzel oldu fakat bir tecrübemi daha söyliyim sizlere lastik değiştirecekseniz kesinlikle takım olarak değiştirin arkadaşlar ben sadece arkayı değiştirdim bildiğiniz gibi bizim motora lastik ebadı bulmak biras sıkıntı orjinalde 110-90-18 olan arka lastiğe 90-90-18 takıldı ön orjinal hala oda 90-90-17 taban ebatları aynı olmasına rağmen ön lastik yani orjinal olan yeni lastiğe oranla daha kalın dolgun duruyor bunun dez avantajı ne diyorsanız yokda seyir halindeyken direksiyonu bıraktığınızda gidon tokatlaması yapıyor yani direksiyon sabit durmuyor gidon sağa sola hızlı bir şekilde oynamaya başlıyor kısacası makinenin dengesi bozuluyor bu yüzden kesinlikle takım olarak lastik değiştirmenizi tavsiye ederim
    HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL

  10. #25490
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Alıntı gezginmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevaplar için teşekkürler.Kardeşim yeni başlıyor ilk motoru olacak,yani yeni lastik şart oldu.Tvs orjinal lastikler tubelesmiydi,şambrellimi?( Netten baktım tubelesmiş...)
    Yağmur olmadıkça orjnal lastikler sorun olmaz kardeşin için ...

    Beyler bu arada iridyum buji bi ara tartışıldı ama ben net bi cevap alamdım okuduklarımdan bobinin iridyuma yetmedigi gibi bişeyler vardı gerek varmı iridyuma yoksa orjinal buji ile mi degişim yapıyım 4bin km ye geldim bu arada geçenlerde Kocaeli-Eskişehir git gel yaptım yolda 110 -115 stabil gittim .14 dişli olması çok işe yaradı.
    İridyum buji takarsam son sürati arttırabilirmiyim ?
    Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir

  11. #25491
    İ2MİRLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE RTR 150
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağmur olmadıkça orjnal lastikler sorun olmaz kardeşin için ...

    Beyler bu arada iridyum buji bi ara tartışıldı ama ben net bi cevap alamdım okuduklarımdan bobinin iridyuma yetmedigi gibi bişeyler vardı gerek varmı iridyuma yoksa orjinal buji ile mi degişim yapıyım 4bin km ye geldim bu arada geçenlerde Kocaeli-Eskişehir git gel yaptım yolda 110 -115 stabil gittim .14 dişli olması çok işe yaradı.
    İridyum buji takarsam son sürati arttırabilirmiyim ?
    iridyuma gerek yok dostum ben ngk iridyum buji de kullandım bizim motorun elektirik tesisatı bobini v.s kaldırmıyor gerçekten şu an ngk çift tırnak normal buji var üstünde gayet iyi ve yeterli sürat artıramassın iridyumla denendi onaylandı boşa para verme
    ercan41 bunu beğendi.
    HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL

  12. #25492

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Alıntı İ2MİRLİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada benim eleman 26000 km de ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------



    tvs 2011-2012 şamrelli lastik yeni kasa 2013 ler tubeless diye biliyorum benim motor 2011 model orjinal lastiklerle 23000 km yol yaptım arkayı değiştirdim birkaç ay önce ön hala orjinal ama onuda en kısa sürede değiştiricem benden bir tavsiye lastiği ne marka takarsa taksın yağmur ilk yağmaya başladığında yola çıkmasın kardeşin ilk yağışta yoldaki tozun çamura dönmesi ile en baba lastikte olsa yola tutunamıyor dolayısıyla en ufak hatada kayıyor bir yarım saat yağdıktan sonra yol temizleniyor çok ani hareketlere kalkışmadığın yani biraz dikkat ettiğin ve aşırı hız yapmadığın sürece bir problem yaşamıyorsun lastikler orjinalde olsa ama değiştirmesinde fayda var ben arkaya Michelin taktım gayet güzel oldu fakat bir tecrübemi daha söyliyim sizlere lastik değiştirecekseniz kesinlikle takım olarak değiştirin arkadaşlar ben sadece arkayı değiştirdim bildiğiniz gibi bizim motora lastik ebadı bulmak biras sıkıntı orjinalde 110-90-18 olan arka lastiğe 90-90-18 takıldı ön orjinal hala oda 90-90-17 taban ebatları aynı olmasına rağmen ön lastik yani orjinal olan yeni lastiğe oranla daha kalın dolgun duruyor bunun dez avantajı ne diyorsanız yokda seyir halindeyken direksiyonu bıraktığınızda gidon tokatlaması yapıyor yani direksiyon sabit durmuyor gidon sağa sola hızlı bir şekilde oynamaya başlıyor kısacası makinenin dengesi bozuluyor bu yüzden kesinlikle takım olarak lastik değiştirmenizi tavsiye ederim
    Bu arada arkadaşlar İRİDYUM bujinin sürate pek bir etkisi yok fakat diğer bujiler gibi ateşlemede atlama yapmadığı için yakıtta etkisi var...


    Teşekkürler arkadaşım.Kardeşim acemi ama ben 27 yıldır sürüyorum.Kardeşim şehir içi kullanıcak ve sürat kesinlikle yapmaz,yağmurda arabasıyla çıkar,lastik bulmak sıkıntı derken fiyat açısından söyledin herhalde çünki baktım gördüm fiyatları
    https://www.lastikal.com.tr/arama_so...x?kid=1650&F=v

  13. #25493
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Alıntı İ2MİRLİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iridyuma gerek yok dostum ben ngk iridyum buji de kullandım bizim motorun elektirik tesisatı bobini v.s kaldırmıyor gerçekten şu an ngk çift tırnak normal buji var üstünde gayet iyi ve yeterli sürat artıramassın iridyumla denendi onaylandı boşa para verme
    Saolasın Mesut abi orjinal buji bosch marka diye biliyorum ngk nın bi farkını gördün mü ?
    Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir

  14. #25494
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Bu nasıl servistir yahu 1 aydır eksantrik gelicek bu hafta sonu gelir, yok hafta içi gelir artık aramaya gerek duymuyorum servisi gelmediğini biliyorum çünkü. Sıfır motor daha 3.500 de eksantrik mili arızalı kimse ilgilenmiyor serkan beye mail de attım ama ses yok bilmiyorum napcaz yaza doğru satıcam kurtulcam bundan bıktırdı vallahi

  15. #25495
    İ2MİRLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE RTR 150
    Alıntı gezginmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada arkadaşlar İRİDYUM bujinin sürate pek bir etkisi yok fakat diğer bujiler gibi ateşlemede atlama yapmadığı için yakıtta etkisi var...


    Teşekkürler arkadaşım.Kardeşim acemi ama ben 27 yıldır sürüyorum.Kardeşim şehir içi kullanıcak ve sürat kesinlikle yapmaz,yağmurda arabasıyla çıkar,lastik bulmak sıkıntı derken fiyat açısından söyledin herhalde çünki baktım gördüm fiyatları
    https://www.lastikal.com.tr/arama_so...x?kid=1650&F=v
    Yok fiyat açısından demedim ebat bakımından iki üç alternatif var michelin metzeller irc ben michelini celik sibobla birlikte işçilik dahil 140 tl ye taktırdım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saolasın Mesut abi orjinal buji bosch marka diye biliyorum ngk nın bi farkını gördün mü ?
    Vallahi ben bir fark göremedim kaldıki bosch da boş bir buji değil kaliteli ne takarsan tak benim gibi devir manyağı yapıyorsan makinayı yakıttada tasarruf etmiyor bizimki piskolojik motorumda ngk buji var diyoruz işte

  16. #25496
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    bende durum öyle degil yerine göre devir çeviriyorum .Yakıt şuanlık makul seviyede

  17. #25497
    İ2MİRLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE RTR 150
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu nasıl servistir yahu 1 aydır eksantrik gelicek bu hafta sonu gelir, yok hafta içi gelir artık aramaya gerek duymuyorum servisi gelmediğini biliyorum çünkü. Sıfır motor daha 3.500 de eksantrik mili arızalı kimse ilgilenmiyor serkan beye mail de attım ama ses yok bilmiyorum napcaz yaza doğru satıcam kurtulcam bundan bıktırdı vallahi
    Servisler malesef böyle bende ilk aldığımda km okuyucu arıza vermişti 20 gün geçti gelmedi servisi aradım kaydım ardından isotlar türkiyeye kendi sitesinden şikayet maili attım bir gün sonra telefonla isotlar bana geri döndü onlarada güzel olmayan bir dille iyi bir konuşma yaptım daha sonra bana özel randevu aldılar servisten ve parçayı gönderdiler parça toplamda 30 günde falan takılmış oldu bidahada makinada herhangi bir sıkıntı çıkmadı çok şükür de muhattab olmak zorunda kalmadım yetkiliservise gitmeyi bırak önünden bile geçmyorum artık izmirde adam gibi bir yere yetkili servislik vermedikleri sürecede gitmem....

  18. #25498
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    ilk sayfası açıp bakarsanız ne kadar yaktığı yazıyor. 2006 da ne yakıyorsa şimdi de aynısını yakıyor. değişen bişey yok. motor aynı yollar aynı. benzin aynı iş binicide bitiyor.


    TVS Apache Yakıt Tüketimi Testleri:

    1. max 55 km/s, 28 defa vites değişimi (3. vitese kadar), 2 kere trafik ışıklarında tam durma (kontağı kapatarak), ilk ve ikinci viteslerde daha fazla frenleme ve ağır sürüş.
    katedilen yol: 4,3 km
    tüketilen yakıt: 0,09 litre
    tüketim: 47,7 km/litre (2,09 litre/100km)

    2. 5. viteste sabit 40-45 km/s, frenleme yapmadan,1 defa 4. vitese düşürme, 1 defa araç sollamak amacıyla 50 km/s'a çıkış.
    katedilen yol: 2,6 km
    tüketilen yakıt: 0,028 litre
    tüketim: 92,8 km/litre (1,07 litre/100km)

    3. max 60 km/s, 4 defa vites değişimi (4.vitese kadar), 1 kez yavaşlama ve tekrar 60 km/s hızlanma.
    katedilen yol: 3,8 km
    tüketilen yakıt: 0,065 litre
    tüketim: 58,5 km/litre (1,7 litre/100km)

    4. max 55 km/s, 2 defa frenleme ve 3 defa vites değişimi (1 kere 2'ye, 2 kere 3'e)
    katedilen yol: 1,7 km
    tüketilen yakıt: 0,032 litre
    tüketim: 53,1 km/litre (1,88 litre/100km)

    5. Aşağıya eğimli ve düz yol karışık, 8 vites değişimi, 10 saniyelik bir duruş (motor çalışırken), max 60 km/s.
    katedilen yol: 7,2 km
    tüketilen yakıt: 0,105 litre
    tüketim: 68,6 km/litre (1,45 litre/100km)

    Genel tüketim:
    toplam katedilen yol: 19,6 km
    toplam tüketilen yakıt: 0,32 litre
    tüketim: 61,30 km/litre (1,63 litre/100km)

  19. #25499
    Progressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma
    Benim anlamadığım 0.32 litreye nasıl ölçtünüz???
    fatih çelikk bunu beğendi.

  20. #25500

    Üyelik
    09 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    yol bitmez o hızlarla


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler