TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Kasım 2013, 17:46
#25461
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
hayal ne kelime hindistan için pasaport vize işlemleri başlattım bile
valla işte benim istediğim motor tam olarak bu işte yaa.
Reklamlar
-
08 Kasım 2013, 23:38
#25462
Motorum 15000 km ye yaklaştı ve ben ilk defa yakıtını test ettim 50.00 tl lik benzin aldım ve tam 400 km gitti yani km de 12.5 kuruş yakıyor.
-
09 Kasım 2013, 00:09
#25463
designserhat adlı üyeden alıntı
Motorum 15000 km ye yaklaştı ve ben ilk defa yakıtını test ettim 50.00 tl lik benzin aldım ve tam 400 km gitti yani km de 12.5 kuruş yakıyor.
benim rekor tek depo ile şehirler arası 1100 km. 1,4-1,5lt arasına denk geliyor
-
09 Kasım 2013, 00:16
#25464
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
benim rekor tek depo ile şehirler arası 1100 km. 1,4-1,5lt arasına denk geliyor
Bir depo ile 1100 km yanlışın olmasın full depo 70 tl desek 0.64 kuruş yakar buda mümkün değil
-
09 Kasım 2013, 00:23
#25465
arkadaşlar aranızda muhtemelen ön dişliyi 14 yapan vardır. bugün öndeki dişliyi 14 yaptım hesabıma göre çekişte biraz düşme olacaktı ama. aksine daha güçlendi. hızını tam deneme şansım olmadı ama 119 yaptım daha yapardı ama yol bitti. son hızını ne yönde etkiler bu dişli. bu arada titreşim olayı hissedilir şekilde azaldı
-
09 Kasım 2013, 00:30
#25466
canca54 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar aranıza muhtemelen ön dişliyi 14 yapan vardır. bugün öndeki dişliyi 14 yaptım hesabıma göre çekişte biraz düşme oalcaktı ama. aksine daha güçlendi. hızını tam deneme şansım olmadı ama 119 yaptım daha yapardı ama yol bitti. son hızını ne yönde etkiler bu dişli. bu arada titreşim olayı hissedilir şekilde azaldı
bende 15 dişli var. tek kişi bindiğim için sorun olmuyor. zaten şehir içinde de kullanmıyorum. uzun yolda süper ekonomi sağlıyor. 90 la giderken 2,2 litre yakıyor. misal orjinal dişli varken 15 saniyede son hıza çıkıyorsa büyük dişli 25 saniyede son hıza çıkar ve son hızda tutunamaz. rampada gene hızı düşer. orjinale göre baya bir düşer. 13 le rampada 90 la çıkıyorsa 15 dişli ile 70 le çıkarsın.
-
09 Kasım 2013, 00:34
#25467
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
bende 15 dişli var. tek kişi bindiğim için sorun olmuyor. zaten şehir içinde de kullanmıyorum. uzun yolda süper ekonomi sağlıyor. 90 la giderken 2,2 litre yakıyor. misal orjinal dişli varken 15 saniyede son hıza çıkıyorsa büyük dişli 25 saniyede son hıza çıkar ve son hızda tutunamaz. rampada gene hızı düşer. orjinale göre baya bir düşer. 13 le rampada 90 la çıkıyorsa 15 dişli ile 70 le çıkarsın.
cevap için teşekkürler. daha bu akşam değiştirdim çok fazla kullanma şansım olmadı ama. performansı gayet iyi. dediğin gibi son hıza biraz geç çıkyıor ama ilk kalkış sanki daha seri oldu. çünkü 60 saniyeyi nekadarda çıkar diye daha önce ölçtüğümde 6.1 di. şimdi 5.7 ye indi
-
09 Kasım 2013, 00:36
#25468
designserhat adlı üyeden alıntı
Bir depo ile 1100 km yanlışın olmasın full depo 70 tl desek 0.64 kuruş yakar buda mümkün değil
zor olanı başarırız, imkansız ise vakit alır. iş motoru kullanmayı bilmekte. soft kullanırsan az yakar. ha bire gaza frene dokunmak acemiliktir ve yakıtı artırır. frene sadece duracağım zaman basarım. ne virajda ne de kırmızı ışıkta fren kullanmam. boşuna 180 bin km devirmedik.
-
09 Kasım 2013, 00:38
#25469
1100km gitmesi için kamyon arkasında olması lazım....
-
09 Kasım 2013, 00:40
#25470
canca54 adlı üyeden alıntı
cevap için teşekkürler. daha bu akşam değiştirdim çok fazla kullanma şansım olmadı ama. performansı gayet iyi. dediğin gibi son hıza biraz geç çıkyıor ama ilk kalkış sanki daha seri oldu. çünkü 60 saniyeyi nekadarda çıkar diye daha önce ölçtüğümde 6.1 di. şimdi 5.7 ye indi
15 dişlinin bi dezavantajı daha var. 1. vitesde geç kavradığı için debriyajı çabuk sıyırır. sürekli şehir içinde kullanalara 15 tavsiye etmem ama 14 olur.
-
09 Kasım 2013, 00:59
#25471
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
15 dişlinin bi dezavantajı daha var. 1. vitesde geç kavradığı için debriyajı çabuk sıyırır. sürekli şehir içinde kullanalara 15 tavsiye etmem ama 14 olur.
dediğim gibi. 14 taktım şu an çok memnunum. tabi zamanla daha iyi anlayacaz ama. şunu kesin aladım. moturun 100 km hıza çıkmasında pek bi fark olmadı. 100 den sonra birazda ağır çıkıyor eskisine göre ama 100 km ye kadar hemen hemen eskisi kadar seri çıkıyor. son hızınında düşeceğini sanmıyorum[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
-
09 Kasım 2013, 01:13
#25472
canca54 adlı üyeden alıntı
dediğim gibi. 14 taktım şu an çok memnunum. tabi zamanla daha iyi anlayacaz ama. şunu kesin aladım. moturun 100 km hıza çıkmasında pek bi fark olmadı. 100 den sonra birazda ağır çıkıyor eskisine göre ama 100 km ye kadar hemen hemen eskisi kadar seri çıkıyor. son hızınında düşeceğini sanmıyorum[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
https://imagizer.imageshack.us/v2/74...0/708/joca.jpg
son hız düşmez zaten zaten eğimli yolda son gördüğün hız değişir. benimde sadece ön 14 olmasına ragmen saglam sıkıştırdıgımda 145 gördü. rekordada tutuyorum onu ama keşke arkayıda 43 yapsaydım diyorum hep.
-
09 Kasım 2013, 01:16
#25473
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
zor olanı başarırız, imkansız ise vakit alır. iş motoru kullanmayı bilmekte. soft kullanırsan az yakar. ha bire gaza frene dokunmak acemiliktir ve yakıtı artırır. frene sadece duracağım zaman basarım. ne virajda ne de kırmızı ışıkta fren kullanmam. boşuna 180 bin km devirmedik.
Virajda ve kırmızı ışıkta fren kullanmıyorsan durmak için neyi kullanıyorsun çok merak ettim he bu arada apachenin 0.62 0.63 kuruş yakması ve bir depoyla 1100 km gitmesi mümkün değildir ki şu an da piyasada öyle bir motor yok
-
09 Kasım 2013, 01:17
#25474
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
son hız düşmez zaten zaten eğimli yolda son gördüğün hız değişir. benimde sadece ön 14 olmasına ragmen saglam sıkıştırdıgımda 145 gördü. rekordada tutuyorum onu ama keşke arkayıda 43 yapsaydım diyorum hep.
seninde sadece ön 14 galiba arka orjinal yani. önü 14 yaptğında motorda ne gibi değişiklikler gördün söylermisin.. ben gözlemlediğim çekiş gücü azalması gerekirken arttı. ondna soruyorum
-
09 Kasım 2013, 01:33
#25475
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
bende 15 dişli var. tek kişi bindiğim için sorun olmuyor. zaten şehir içinde de kullanmıyorum. uzun yolda süper ekonomi sağlıyor. 90 la giderken 2,2 litre yakıyor. misal orjinal dişli varken 15 saniyede son hıza çıkıyorsa büyük dişli 25 saniyede son hıza çıkar ve son hızda tutunamaz. rampada gene hızı düşer. orjinale göre baya bir düşer. 13 le rampada 90 la çıkıyorsa 15 dişli ile 70 le çıkarsın.
bir küçük dişli ile yine 80 üzeri çıkabilirsin. Arkadaşlar motoru nasıl etkilediğini yüzdelik hesaplarla şu siteden görebilirsiniz. www.sprocketcalculator.com
-
09 Kasım 2013, 01:36
#25476
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
Alıntı Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
zor olanı başarırız, imkansız ise vakit alır. iş motoru kullanmayı bilmekte. soft kullanırsan az yakar. ha bire gaza frene dokunmak acemiliktir ve yakıtı artırır. frene sadece duracağım zaman basarım. ne virajda ne de kırmızı ışıkta fren kullanmam. boşuna 180 bin km devirmedik.
designserhat adlı üyeden alıntı
Virajda ve kırmızı ışıkta fren kullanmıyorsan durmak için neyi kullanıyorsun çok merak ettim he bu arada apachenin 0.62 0.63 kuruş yakması ve bir depoyla 1100 km gitmesi mümkün değildir ki şu an da piyasada öyle bir motor yok
designserhat a katılıyorum bu konuda... bence mümkün değil 1100 km menzil... 1 lt ile 100 km den fazla gitmesi gerekir ki şu mümkün gözükmüyo... herkesin ortalama menzili 1 lt yakıt ile en fazla 40 50 km dir diye düşünüyorum.... hadi diyelim 50 km yokuş çıksan ve geri inerken kontak kapatsan dahi kaba şekilde söylüyorum muhtemelen 1 lt ile en fazla 65 km gidersin... sen bi daha bak ustam... 180 bin km müthiş bi tecrübe ama ortada senin elinde olmayan çok fazla değişken var....
-
09 Kasım 2013, 01:50
#25477
quattromeb adlı üyeden alıntı
designserhat a katılıyorum bu konuda... bence mümkün değil 1100 km menzil... 1 lt ile 100 km den fazla gitmesi gerekir ki şu mümkün gözükmüyo... herkesin ortalama menzili 1 lt yakıt ile en fazla 40 50 km dir diye düşünüyorum.... hadi diyelim 50 km yokuş çıksan ve geri inerken kontak kapatsan dahi kaba şekilde söylüyorum muhtemelen 1 lt ile en fazla 65 km gidersin... sen bi daha bak ustam... 180 bin km müthiş bi tecrübe ama ortada senin elinde olmayan çok fazla değişken var....
şöyle düşünüyorum acaba vatandaş (alınmasın) sürekli kontak kapalı, hatta kontağı bırak benzin musluğu kapalı mı seyir halinde? yani yokuş yukarı çıkarken başka bir araç tarafından çıkarılmış olsun da aşağı inerken kendi tekerleri üzerinde... Acaib bir durum. Bunun nasıl olduğunu paylaşırsa süper olur. Belki de motor tek kullanıcılı değildir, diğer kullanıcı arada kullanırken bir iki litre katıyordur ha.... Vallahi acaib!!!!!
-
09 Kasım 2013, 01:51
#25478
canca54 adlı üyeden alıntı
seninde sadece ön 14 galiba arka orjinal yani. önü 14 yaptğında motorda ne gibi değişiklikler gördün söylermisin.. ben gözlemlediğim çekiş gücü azalması gerekirken arttı. ondna soruyorum
yok ya çekiş falan düşmedi aksine bence daha ferahladı motor. öncekinde ne öyle ya patır patır vites değişmekten bilegim ağrıdı ya öncekinde 6. vitesi hep zorlamaya çalışıyordum. neredeyse diş açılıp 6 oalcaktı motor :D şimdi biraz daha az arıyorum 6. yı. arkayıda değişseydim çok iyi oalcaktı ah ah
-
09 Kasım 2013, 01:56
#25479
eski kasa apache mi sattığımda 30 bindeydi şuan yeni kasa var 20 binde. model ya da motordan değil sadece sürücü, hava-yol şartlarından kaynaklı fark olabilir. ölçmek çok basit . rodajı düzgün yapılmış bakımlı bi motorla 5. vitesde 3 bin - 4000 devirde giderken yakıtı en aza düşer. 5. viteste sürekli aynı devirde giderek tüm devir aralıklarında tek tek ölçüm yaptım. 3000 devir 4000 devir 5000 devir 6000 devir . hepsinde de yakıtı ölçtüm hata yok. 3000-6000 devir / 1,4-2,1 litre
-
09 Kasım 2013, 01:58
#25480
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
yok ya çekiş falan düşmedi aksine bence daha ferahladı motor. öncekinde ne öyle ya patır patır vites değişmekten bilegim ağrıdı ya
öncekinde 6. vitesi hep zorlamaya çalışıyordum. neredeyse diş açılıp 6 oalcaktı motor :D şimdi biraz daha az arıyorum 6. yı. arkayıda değişseydim çok iyi oalcaktı ah ah
önden diş değişiminin arkadan diş değişimine oranı 2,5 (iki buçuk diş) e denk gelir. Bu nasıl olur demeyin hesaplamalarınızı buna göre yapın. Tamircilerin kimi iki diş kimi üç diş der, çünkü iki buçuk derlerse farklı anlaşılabilirler. Allah Allah iki buçuk diş nasıl oluyor diye. Biz değiştirmekten bahsetmiyoruz birbirlerine orantıdan bahsediyoruz. en iyisi ve en masrafsızı ön dişi bir büyütmek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 57 kullanıcı var. (0 üye ve 57 misafir)
Bu Konudaki Etiketler