Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #25461
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bildiğiniz apache. sadece 180 cc tabi Türkiyeye gelmiyor.
    250 cc olan SS tarzı modeli de çıktı

    içiniz ne gidiyordur şimdi bu motora :D hemen modifiye hayelleri başlasın.

    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...77292724_n.jpg

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...72233937_n.jpg

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...52345367_n.jpg
    hayal ne kelime hindistan için pasaport vize işlemleri başlattım bile

    valla işte benim istediğim motor tam olarak bu işte yaa.
    merze08 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #25462
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Motorum 15000 km ye yaklaştı ve ben ilk defa yakıtını test ettim 50.00 tl lik benzin aldım ve tam 400 km gitti yani km de 12.5 kuruş yakıyor.
    sbr ve merze08 bunu beğendiler.

  3. #25463
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    Alıntı designserhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum 15000 km ye yaklaştı ve ben ilk defa yakıtını test ettim 50.00 tl lik benzin aldım ve tam 400 km gitti yani km de 12.5 kuruş yakıyor.
    benim rekor tek depo ile şehirler arası 1100 km. 1,4-1,5lt arasına denk geliyor

  4. #25464
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Alıntı Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim rekor tek depo ile şehirler arası 1100 km. 1,4-1,5lt arasına denk geliyor
    Bir depo ile 1100 km yanlışın olmasın full depo 70 tl desek 0.64 kuruş yakar buda mümkün değil
    sertacr8888 ve sbr bunu beğendiler.

  5. #25465
    canca54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Apache RTR150 (2013)
    arkadaşlar aranızda muhtemelen ön dişliyi 14 yapan vardır. bugün öndeki dişliyi 14 yaptım hesabıma göre çekişte biraz düşme olacaktı ama. aksine daha güçlendi. hızını tam deneme şansım olmadı ama 119 yaptım daha yapardı ama yol bitti. son hızını ne yönde etkiler bu dişli. bu arada titreşim olayı hissedilir şekilde azaldı

  6. #25466
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    Alıntı canca54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar aranıza muhtemelen ön dişliyi 14 yapan vardır. bugün öndeki dişliyi 14 yaptım hesabıma göre çekişte biraz düşme oalcaktı ama. aksine daha güçlendi. hızını tam deneme şansım olmadı ama 119 yaptım daha yapardı ama yol bitti. son hızını ne yönde etkiler bu dişli. bu arada titreşim olayı hissedilir şekilde azaldı
    bende 15 dişli var. tek kişi bindiğim için sorun olmuyor. zaten şehir içinde de kullanmıyorum. uzun yolda süper ekonomi sağlıyor. 90 la giderken 2,2 litre yakıyor. misal orjinal dişli varken 15 saniyede son hıza çıkıyorsa büyük dişli 25 saniyede son hıza çıkar ve son hızda tutunamaz. rampada gene hızı düşer. orjinale göre baya bir düşer. 13 le rampada 90 la çıkıyorsa 15 dişli ile 70 le çıkarsın.

  7. #25467
    canca54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Apache RTR150 (2013)
    Alıntı Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 15 dişli var. tek kişi bindiğim için sorun olmuyor. zaten şehir içinde de kullanmıyorum. uzun yolda süper ekonomi sağlıyor. 90 la giderken 2,2 litre yakıyor. misal orjinal dişli varken 15 saniyede son hıza çıkıyorsa büyük dişli 25 saniyede son hıza çıkar ve son hızda tutunamaz. rampada gene hızı düşer. orjinale göre baya bir düşer. 13 le rampada 90 la çıkıyorsa 15 dişli ile 70 le çıkarsın.
    cevap için teşekkürler. daha bu akşam değiştirdim çok fazla kullanma şansım olmadı ama. performansı gayet iyi. dediğin gibi son hıza biraz geç çıkyıor ama ilk kalkış sanki daha seri oldu. çünkü 60 saniyeyi nekadarda çıkar diye daha önce ölçtüğümde 6.1 di. şimdi 5.7 ye indi

  8. #25468
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    Alıntı designserhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir depo ile 1100 km yanlışın olmasın full depo 70 tl desek 0.64 kuruş yakar buda mümkün değil
    zor olanı başarırız, imkansız ise vakit alır. iş motoru kullanmayı bilmekte. soft kullanırsan az yakar. ha bire gaza frene dokunmak acemiliktir ve yakıtı artırır. frene sadece duracağım zaman basarım. ne virajda ne de kırmızı ışıkta fren kullanmam. boşuna 180 bin km devirmedik.

  9. #25469
    Progressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma
    1100km gitmesi için kamyon arkasında olması lazım....
    sbr bunu beğendi.

  10. #25470
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    Alıntı canca54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cevap için teşekkürler. daha bu akşam değiştirdim çok fazla kullanma şansım olmadı ama. performansı gayet iyi. dediğin gibi son hıza biraz geç çıkyıor ama ilk kalkış sanki daha seri oldu. çünkü 60 saniyeyi nekadarda çıkar diye daha önce ölçtüğümde 6.1 di. şimdi 5.7 ye indi
    15 dişlinin bi dezavantajı daha var. 1. vitesde geç kavradığı için debriyajı çabuk sıyırır. sürekli şehir içinde kullanalara 15 tavsiye etmem ama 14 olur.
    seyyid47 bunu beğendi.

  11. #25471
    canca54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Apache RTR150 (2013)
    Alıntı Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15 dişlinin bi dezavantajı daha var. 1. vitesde geç kavradığı için debriyajı çabuk sıyırır. sürekli şehir içinde kullanalara 15 tavsiye etmem ama 14 olur.
    dediğim gibi. 14 taktım şu an çok memnunum. tabi zamanla daha iyi anlayacaz ama. şunu kesin aladım. moturun 100 km hıza çıkmasında pek bi fark olmadı. 100 den sonra birazda ağır çıkıyor eskisine göre ama 100 km ye kadar hemen hemen eskisi kadar seri çıkıyor. son hızınında düşeceğini sanmıyorum[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------


  12. #25472
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı canca54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dediğim gibi. 14 taktım şu an çok memnunum. tabi zamanla daha iyi anlayacaz ama. şunu kesin aladım. moturun 100 km hıza çıkmasında pek bi fark olmadı. 100 den sonra birazda ağır çıkıyor eskisine göre ama 100 km ye kadar hemen hemen eskisi kadar seri çıkıyor. son hızınında düşeceğini sanmıyorum[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

    https://imagizer.imageshack.us/v2/74...0/708/joca.jpg
    son hız düşmez zaten zaten eğimli yolda son gördüğün hız değişir. benimde sadece ön 14 olmasına ragmen saglam sıkıştırdıgımda 145 gördü. rekordada tutuyorum onu ama keşke arkayıda 43 yapsaydım diyorum hep.

  13. #25473
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Alıntı Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zor olanı başarırız, imkansız ise vakit alır. iş motoru kullanmayı bilmekte. soft kullanırsan az yakar. ha bire gaza frene dokunmak acemiliktir ve yakıtı artırır. frene sadece duracağım zaman basarım. ne virajda ne de kırmızı ışıkta fren kullanmam. boşuna 180 bin km devirmedik.
    Virajda ve kırmızı ışıkta fren kullanmıyorsan durmak için neyi kullanıyorsun çok merak ettim he bu arada apachenin 0.62 0.63 kuruş yakması ve bir depoyla 1100 km gitmesi mümkün değildir ki şu an da piyasada öyle bir motor yok
    sbr ve M.balibey bunu beğendiler.

  14. #25474
    canca54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Apache RTR150 (2013)
    Alıntı sertacr8888 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son hız düşmez zaten zaten eğimli yolda son gördüğün hız değişir. benimde sadece ön 14 olmasına ragmen saglam sıkıştırdıgımda 145 gördü. rekordada tutuyorum onu ama keşke arkayıda 43 yapsaydım diyorum hep.
    seninde sadece ön 14 galiba arka orjinal yani. önü 14 yaptğında motorda ne gibi değişiklikler gördün söylermisin.. ben gözlemlediğim çekiş gücü azalması gerekirken arttı. ondna soruyorum
    sertacr8888 bunu beğendi.

  15. #25475

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 15 dişli var. tek kişi bindiğim için sorun olmuyor. zaten şehir içinde de kullanmıyorum. uzun yolda süper ekonomi sağlıyor. 90 la giderken 2,2 litre yakıyor. misal orjinal dişli varken 15 saniyede son hıza çıkıyorsa büyük dişli 25 saniyede son hıza çıkar ve son hızda tutunamaz. rampada gene hızı düşer. orjinale göre baya bir düşer. 13 le rampada 90 la çıkıyorsa 15 dişli ile 70 le çıkarsın.
    bir küçük dişli ile yine 80 üzeri çıkabilirsin. Arkadaşlar motoru nasıl etkilediğini yüzdelik hesaplarla şu siteden görebilirsiniz. www.sprocketcalculator.com

  16. #25476

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alıntı Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zor olanı başarırız, imkansız ise vakit alır. iş motoru kullanmayı bilmekte. soft kullanırsan az yakar. ha bire gaza frene dokunmak acemiliktir ve yakıtı artırır. frene sadece duracağım zaman basarım. ne virajda ne de kırmızı ışıkta fren kullanmam. boşuna 180 bin km devirmedik.
    Alıntı designserhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Virajda ve kırmızı ışıkta fren kullanmıyorsan durmak için neyi kullanıyorsun çok merak ettim he bu arada apachenin 0.62 0.63 kuruş yakması ve bir depoyla 1100 km gitmesi mümkün değildir ki şu an da piyasada öyle bir motor yok

    designserhat a katılıyorum bu konuda... bence mümkün değil 1100 km menzil... 1 lt ile 100 km den fazla gitmesi gerekir ki şu mümkün gözükmüyo... herkesin ortalama menzili 1 lt yakıt ile en fazla 40 50 km dir diye düşünüyorum.... hadi diyelim 50 km yokuş çıksan ve geri inerken kontak kapatsan dahi kaba şekilde söylüyorum muhtemelen 1 lt ile en fazla 65 km gidersin... sen bi daha bak ustam... 180 bin km müthiş bi tecrübe ama ortada senin elinde olmayan çok fazla değişken var....
    seyyid47 bunu beğendi.

  17. #25477

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    designserhat a katılıyorum bu konuda... bence mümkün değil 1100 km menzil... 1 lt ile 100 km den fazla gitmesi gerekir ki şu mümkün gözükmüyo... herkesin ortalama menzili 1 lt yakıt ile en fazla 40 50 km dir diye düşünüyorum.... hadi diyelim 50 km yokuş çıksan ve geri inerken kontak kapatsan dahi kaba şekilde söylüyorum muhtemelen 1 lt ile en fazla 65 km gidersin... sen bi daha bak ustam... 180 bin km müthiş bi tecrübe ama ortada senin elinde olmayan çok fazla değişken var....
    şöyle düşünüyorum acaba vatandaş (alınmasın) sürekli kontak kapalı, hatta kontağı bırak benzin musluğu kapalı mı seyir halinde? yani yokuş yukarı çıkarken başka bir araç tarafından çıkarılmış olsun da aşağı inerken kendi tekerleri üzerinde... Acaib bir durum. Bunun nasıl olduğunu paylaşırsa süper olur. Belki de motor tek kullanıcılı değildir, diğer kullanıcı arada kullanırken bir iki litre katıyordur ha.... Vallahi acaib!!!!!
    quattromeb, sertacr8888 ve fatih çelikk bunu beğendiler.

  18. #25478
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı canca54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seninde sadece ön 14 galiba arka orjinal yani. önü 14 yaptğında motorda ne gibi değişiklikler gördün söylermisin.. ben gözlemlediğim çekiş gücü azalması gerekirken arttı. ondna soruyorum
    yok ya çekiş falan düşmedi aksine bence daha ferahladı motor. öncekinde ne öyle ya patır patır vites değişmekten bilegim ağrıdı ya öncekinde 6. vitesi hep zorlamaya çalışıyordum. neredeyse diş açılıp 6 oalcaktı motor :D şimdi biraz daha az arıyorum 6. yı. arkayıda değişseydim çok iyi oalcaktı ah ah
    canca54 bunu beğendi.

  19. #25479
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    eski kasa apache mi sattığımda 30 bindeydi şuan yeni kasa var 20 binde. model ya da motordan değil sadece sürücü, hava-yol şartlarından kaynaklı fark olabilir. ölçmek çok basit . rodajı düzgün yapılmış bakımlı bi motorla 5. vitesde 3 bin - 4000 devirde giderken yakıtı en aza düşer. 5. viteste sürekli aynı devirde giderek tüm devir aralıklarında tek tek ölçüm yaptım. 3000 devir 4000 devir 5000 devir 6000 devir . hepsinde de yakıtı ölçtüm hata yok. 3000-6000 devir / 1,4-2,1 litre

  20. #25480

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı sertacr8888 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok ya çekiş falan düşmedi aksine bence daha ferahladı motor. öncekinde ne öyle ya patır patır vites değişmekten bilegim ağrıdı ya öncekinde 6. vitesi hep zorlamaya çalışıyordum. neredeyse diş açılıp 6 oalcaktı motor :D şimdi biraz daha az arıyorum 6. yı. arkayıda değişseydim çok iyi oalcaktı ah ah
    önden diş değişiminin arkadan diş değişimine oranı 2,5 (iki buçuk diş) e denk gelir. Bu nasıl olur demeyin hesaplamalarınızı buna göre yapın. Tamircilerin kimi iki diş kimi üç diş der, çünkü iki buçuk derlerse farklı anlaşılabilirler. Allah Allah iki buçuk diş nasıl oluyor diye. Biz değiştirmekten bahsetmiyoruz birbirlerine orantıdan bahsediyoruz. en iyisi ve en masrafsızı ön dişi bir büyütmek.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler