TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Eylül 2013, 22:07
#23561
musluktan akan benzin zamanla kesiliyor ilk aldığımda benimde vardı
Reklamlar
-
01 Eylül 2013, 22:27
#23562
a.payza adlı üyeden alıntı
Üstad motosikletin benzin musluğunun üzerinde 3 adt vida mevcut üstteki iki adt vidadan sürekli damlıyor şıpır şıpır olmasada dokunduğumda sürekli ıslak vidalar
Alttaki vida da akşam motoru park etsem sabah baktığımda o da ıslak oluyor
Benim korkum motorsikletin deposunun altında delik falan yoktur umarım
Birde bu bahsettiğiniz su tesisatı musluk plastik contası tam olarak nereye takılacak üstteki iki vidanın arkasına denk gelen kısma mı?
En azından böyle birşey işe yarayacaksa bütün benzini bir kovaya boşaltıp musluğu sökeyim dediğiniz su tesisatı musluk plastik contasını takıp birdahaki hafta sonu servise gidinceye kadar oluşacak benzin israfını ve olası yangın riskini önlerim
Çünkü birkaç yaramaz velet kibrit atsa motor bloğunun oraya Allah muhafaza anında alev alır...
http://img51.imageshack.us/img51/39/kgsk.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
o sorun motoru ilk aldığımda bende de vardı sürat motora gittim serkan sta depoyu söktü alttaki vidaları sıktı ve halloldu
-
01 Eylül 2013, 23:41
#23563
6.Grup Soruları ve Cevap Anahtarı olan bölüm 60 soru olan sınav.
-
02 Eylül 2013, 00:32
#23564
arkadaşlar kusura bakmayında ben bu apache yazısından utanıyorum söktürmek mümkün müdür? garantiden çıkar mı ?
-
02 Eylül 2013, 00:51
#23565
Tsubasa adlı üyeden alıntı
dişli mevzusu şu
motor cok seri oldugu için 80 90 nasıl cıktıgı belli olmuyor.
vites araları cok kısa, vites aralarını uzatmak ve motorun kalkarken istemdışı ön kaldırmasını önlemekti benim için
salı günü bende 14 dişli takıcam. uzun yolda sıkıntı oluyor 13 dişli
senin amacında benimki gibi sanırm. O yüzden tavsiyem şiddeetle öneririm ;) bugun bi tur yaptım kendim. Yeni lastikler ile dişliyi denemek amaçlı. çok memnun kaldım. son hızı denemedim henüz fakat vites uzamaları ve tepkimeleri farklı bi ruh oldu motor. çok hooşuma gitti benim şahsen. Hatta 14,5 dişli de takılabilirdi :p arkayı ellemedim ama zincir aldıgımda arkayıda 43 yapıcam mutlaka.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------
emrb adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kusura bakmayında ben bu apache yazısından utanıyorum söktürmek mümkün müdür? garantiden çıkar mı ?
benide ilk zamanlar ediyoduda Neyseki yazı tipi şekilli bişi tam motora göre bence sökme altından boyasını alırsın veya mat farklı bi malzeme kalır bilmiyorum. Elleme bence
-
02 Eylül 2013, 00:55
#23566
emrb adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kusura bakmayında ben bu apache yazısından utanıyorum söktürmek mümkün müdür? garantiden çıkar mı ?
hacı sacmalama niye cıksın :D
-
02 Eylül 2013, 15:19
#23567
ön dişli 14 olunca arka dişli de 44 mü olacak?
-
02 Eylül 2013, 18:12
#23568
sllnbs.okn adlı üyeden alıntı
ben normal dişliyle 138 gördüm inanmayan varsa resim upload edicem bakarsınız
benim makina acıldı 5790 km de
hay yavrum be kimin panpası :D oğlum param olsa alırdım senin motoru :D
-
02 Eylül 2013, 19:23
#23569
arkadaşlar tvs lerde gidon kilidi var mı? Çok abest gelecek belki hatta git dene diyenler olacak fakat eğitim dolayısıyla başka şehirde motorum
-
02 Eylül 2013, 20:34
#23570
-
02 Eylül 2013, 20:40
#23571
Şu sava marka lastikleri alan arkadaş ne yaptı acaba fikri olan var mı memnun muymuş ?
Malum 110 80 17 arka lastik bulmak zor
-
02 Eylül 2013, 21:42
#23572
Bugün lastiğime hava vurmak için motoru durdurduğumda farkettim.
Orta sehpaya aldım vitesdeyken kapadım kontağı debriyaja basıp lastiği elimde döndürmek istedim ama saçma bi şekilde bilmedğim bi yerden dirençle karşılaştım
Tekerin şıkır şıkır dönmesini beklerken çok aşırı olmasada bi miktar güç uyguladım döndürmek için. Acaba debriyajımda mı sıkıntı var diyicem ama seyir halindeyken hiç bi problemim yok.
Bu konuda bilgisi olan yada daha önce başına gelen var mı ? Ya da bu durum böyle de ben daha yeni mi farkediyorum
-
02 Eylül 2013, 22:42
#23573
Tsubasa adlı üyeden alıntı
hacı sacmalama niye cıksın :D
kitapçığın 57. sayfası : Şasi no,motor no vb gşbş aracı belirleyen rakamlar,harfler,levhalar,etiketler,damgalar üzerinde yapılan tahribat veya değişiklik halinde araç garanti kapsamı dışındadır.
-
02 Eylül 2013, 22:47
#23574
emrb adlı üyeden alıntı
kitapçığın 57. sayfası : Şasi no,motor no vb gşbş aracı belirleyen rakamlar,harfler,levhalar,etiketler,damgalar üzerinde yapılan tahribat veya değişiklik halinde araç garanti kapsamı dışındadır.
yandaki şimdi tvs racing yazısını sökecem garanti dışımı kalıcak :D
sacmalama emre,
ben yazı söktüm diye de garanti dışına cıkacaksa o motor. satar bisiklete binerim
-
02 Eylül 2013, 22:51
#23575
Tsubasa adlı üyeden alıntı
yandaki şimdi tvs racing yazısını sökecem garanti dışımı kalıcak :D
sacmalama emre,
ben yazı söktüm diye de garanti dışına cıkacaksa o motor. satar bisiklete binerim
ben demiyorum başkan kitapçığın 57. sayfası diyor
-
02 Eylül 2013, 22:54
#23576
emrb adlı üyeden alıntı
ben demiyorum başkan kitapçığın 57. sayfası diyor
tvs de garanti de yok ama neyse artık
-
02 Eylül 2013, 23:14
#23577
emre.cinar adlı üyeden alıntı
Bugün lastiğime hava vurmak için motoru durdurduğumda farkettim.
Orta sehpaya aldım vitesdeyken kapadım kontağı debriyaja basıp lastiği elimde döndürmek istedim ama saçma bi şekilde bilmedğim bi yerden dirençle karşılaştım
Tekerin şıkır şıkır dönmesini beklerken çok aşırı olmasada bi miktar güç uyguladım döndürmek için. Acaba debriyajımda mı sıkıntı var diyicem ama seyir halindeyken hiç bi problemim yok.
Bu konuda bilgisi olan yada daha önce başına gelen var mı ? Ya da bu durum böyle de ben daha yeni mi farkediyorum
Bilgim degil (bilgisizim) ama deneyimime gore kavrama noktasinin altindan daha fazla sikarsan debriyaji kavramayi acmiyor. Benim debriyaj kolunu yarim sikarsam kavramayi aciyor, tam sikarsam kavramayi acmiyor vites caaat diye geciyor. Usta normali budur diyor.
-
03 Eylül 2013, 01:20
#23578
Aynısı başıma geldi ayağımla tekeri ittirdim yok dwbriyaja basıyorum gitmiyo sert acaba arka frenmi sıkıyo dedim ama yok giderken yolda hic bisey yok
-
03 Eylül 2013, 02:14
#23579
bursaya gittiğimde sıfırını alıcam sanırım arkadaşlar. peşine nasıl bir indirim alırım? 2012 modelini istiyorum. bir de ben son hıza önem veriyorum ve bu motorun çok seri hızlandığını gördüm kullanıp. bunu dişlilerle halledebilirim sanırım. aldığım gibi değiştirsem sorun olur mu? siz de sanırım 2 sayfadır dişlileri konuşuyordunuz :D
-
03 Eylül 2013, 02:21
#23580
cemolos adlı üyeden alıntı
bursaya gittiğimde sıfırını alıcam sanırım arkadaşlar. peşine nasıl bir indirim alırım? 2012 modelini istiyorum. bir de ben son hıza önem veriyorum ve bu motorun çok seri hızlandığını gördüm kullanıp. bunu dişlilerle halledebilirim sanırım. aldığım gibi değiştirsem sorun olur mu? siz de sanırım 2 sayfadır dişlileri konuşuyordunuz :D
uzun yol yapıyorsan benim gibi. 13 dişli değil 15 bile olur(naked motosikleti touring kullanıyorum bu da ayrı konu :D sorun bende sanırım)
yarın 14 takıcam ben bakalım. neler değişecek onu da anlayacagım.
wolf den sonra bu sana ferrari gibi gelir o da ayrı konu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler