TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Ağustos 2013, 18:41
#23441
SerkanApache adlı üyeden alıntı
var mı sıkıntı motorlarınızda
şimdilik yok ustam daha 300 km oldu... zinciri temizlemeyi planlıyorum onun için malzeme arıyorum... bu arada bizim motorların en pahalı parçası 700 küsür lirayla ön maşa amortisor takımıymış...
çukurlara girmek yok artık gerekirse inip iteklerim motoru :D
Reklamlar
-
28 Ağustos 2013, 18:42
#23442
quattromeb adlı üyeden alıntı
şimdilik yok ustam daha 300 km oldu... zinciri temizlemeyi planlıyorum onun için malzeme arıyorum... bu arada bizim motorların en pahalı parçası 700 küsür lirayla ön maşa amortisor takımıymış...
çukurlara girmek yok artık gerekirse inip iteklerim motoru :D
)))))))))))
-
28 Ağustos 2013, 18:57
#23443
SerkanApache adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese selamlar
Selam usta.
14/43 dişli motora zarar verirmi devirinde kullansak ? Hız için takmıyorum titreşimin azalması ve vites aralarının açılması tek amacım ? titreşim için egzozu bile değiştirmeyi düşünüyorum hatta nedir, ne değildir ?
-
28 Ağustos 2013, 21:54
#23444
iyi akşamlar canlar nasılsınız ?
bu akşam e5 i kullandınız mı uzun zamandır bu kadar sıkışık bi trafik görmemiştim o neydi yaaa :/
ne imzası beaaa
-
28 Ağustos 2013, 22:12
#23445
broicer nerelerdesin sen ya
-
28 Ağustos 2013, 22:33
#23446
burlardayım beaa ama netten sorun yaşıyorum kahrolsun afea :(
ne imzası beaaa
-
28 Ağustos 2013, 22:53
#23447
Aleyküm selam Serkan bey.Apachelere tam uyumlu kaliteli bir lastik ürünü ithal etme gibi bir düşünceniz yok mu?
-
28 Ağustos 2013, 23:28
#23448
arkadaşlar motoru aldıktan sonra 3. veya 4. gün dijital göstergedeki GO yazısında G nin iç çizgisi kayboldu.... CO gibi birşey yazıyor .... sürat gösterirken sayılarda bir sıkıntı yok yani 20, 60, 80 v.b yazıyor ama GO yazmıyor arkadaş... yarın öbürgün LO falan yazacak diye tedirgin oluyorum ....
-
29 Ağustos 2013, 01:06
#23449
Bakmissin go lo le derken
Le le le sakine niye gittin tutune demissin
-
29 Ağustos 2013, 01:42
#23450
pandominyum adlı üyeden alıntı
pazartesi günü karşıdan hızla gelen kamyonun sıkıştırması nedeniyle ne kadar çırpınsamda yol kenarındaki çakıllara girip ufak çaplı ikinci kazamı yaptım. yırtılan monta ve pantolona hatta yamulup u halini alan koruma demirine üzülmedim ama o yavşak kamyon şöförünün kaçmasına son derece ayar oldum. şimdi size sorum, kamyonun plakasını arkamdan gelip olaya şahit olan taksinin şoförü almış olay geçti gitti ama plaka üzerinden bu şahsa bi yatırım uygulatabilir miyim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
dostum gidon topuzunu illede değiştirteceğim dersen, bunu işi bilen birine yaptırman lazım çünkü topuzları ısıtıp genleşmesini sağladıktan sonra sökülmesi lazım. başka yöntemi varsa bilmiyorum ama değişik yöntemlerle sökemeyeni çok gördüm :D
geçmiş olsun plakayı unutmadıysanız karakola gidip şikayetçi olabilirsiniz ona göre dava açılır
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
sbr adlı üyeden alıntı
ben senin makınana kefil olmam her 300km de bir zinciri temizleyip yağlıyon..zincirin aşınmıştır senin
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------
illaki bi temassızlık falan vardır. ya anahtarda yada kablolarda.. anahtarı direkt olarak bağlayıp dene..sorun devam ederse kabloları kontrol etmek gerekir.
anahtarla stop ediyor çok şükür anahtardan yana sorun çıkmadı fakat tuş sıkıntı multimetre ile baktım 3 kabloyada akım geçiriyor ama o ücü cdi beyninde hangisi onu bulamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------
quattromeb adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motoru aldıktan sonra 3. veya 4. gün dijital göstergedeki GO yazısında G nin iç çizgisi kayboldu.... CO gibi birşey yazıyor
.... sürat gösterirken sayılarda bir sıkıntı yok yani 20, 60, 80 v.b yazıyor ama GO yazmıyor arkadaş... yarın öbürgün LO falan yazacak diye tedirgin oluyorum
....
bu da mı gol değil bende o yazı hiçbir zaman çıkmadı ya emraha bağalarım yakında
ahada bağladım
-
29 Ağustos 2013, 02:26
#23451
Şöyle tekerler lazım bizim motora.Markası nedir acaba Ne güzel korkmadan yatıyorlar.Biz dü giderken korkuyoruz kayacaz diye
-
29 Ağustos 2013, 02:40
#23452
hokka adlı üyeden alıntı
bizim ön amortisörle bunları yapamazsın slaloma girdin mi kafayı yer
-
29 Ağustos 2013, 02:52
#23453
Arkadaslar 3500e kadar apache bakiyorum bilginize.
-
29 Ağustos 2013, 02:57
#23454
ACİL YARDIM
-egzozdan çıkan yanmamış gazları geri besleyen sistemdeki hortumun ucu boştaydı, o nereye bağlanıyor.
-2011 model apache lerin orjinal ön dişlisi 13 mü 14 mü. arka kaçlık ?
-
29 Ağustos 2013, 02:59
#23455
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
ACİL YARDIM
-egzozdan çıkan yanmamış gazları geri besleyen sistemdeki hortumun ucu boştaydı, o nereye bağlanıyor.
-2011 model apache lerin orjinal ön dişlisi 13 mü 14 mü. arka kaçlık ?
katalizör dediğin şey yeri de belli silindirin orada
ön dişli 13 arkada 44 olması lazım
-
29 Ağustos 2013, 03:06
#23456
Tsubasa adlı üyeden alıntı
katalizör dediğin şey yeri de belli silindirin orada
ön dişli 13 arkada 44 olması lazım
katalizörün bir ucu egzoza gidiyordu. diğer ucu boştaydı onu nereye takacağım
-
29 Ağustos 2013, 03:47
#23457
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
katalizörün bir ucu egzoza gidiyordu. diğer ucu boştaydı onu nereye takacağım
onun filtresi var deponun altında sağdan eğilince beyaz silindir göreceksin o filtre
-
29 Ağustos 2013, 04:09
#23458
M.balibey adlı üyeden alıntı
onun filtresi var deponun altında sağdan eğilince beyaz silindir göreceksin o filtre
o filtrenin ucundaki hortum boşta. depoyu falan söktüm
-
29 Ağustos 2013, 08:34
#23459
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
o filtrenin ucundaki hortum boşta. depoyu falan söktüm
tamam o da boşta olacak, egsozun hava ile mix ini sağlıyıp emişe gönderiyor tekrar.. tıkanmamasına dikkat et yeter...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
29 Ağustos 2013, 10:30
#23460
selamun aleyküm arkadaşlar. motora xenon takmayı düşünüyorum ama kaldırırmı yada sorun çıkarmı bilmiyorum varmı aranızda xenon takan yardımcı olursanız sevinirim?
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler