TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Ağustos 2013, 00:03
#23081
Saglam hyo kullansaydin vazgecemezdin kaza yapana kaadar hersey guzeldi yakiti haric
Reklamlar
-
18 Ağustos 2013, 02:51
#23082
hokka adlı üyeden alıntı
valla ben şehir içinde kullandım hep ilk 600 km çevre yoluna falan çıktığımda ara sıra 80 e kadar çıktım ama çok uzun süreli olmamak üzere yine ara sıra 80 i geçiyordum.önemli olan devirin fazla olmaması demişlerdi.şimdi motor 750 km küsüre geldi ve harika bi gidişi var . gaza tepkisi harika . ilk aldığımda çok pişmandım fakat her geçen gün hayran kalınacak bir yanı çıkıyor.
uzun yolda rodajın ben pek sağlıklı olacağını zannetmiyorum sonuçta tek seferde ki kullanımla belirli aralıklara rodaja uygun sürüş çok daha sağlıklı olur diye düşünmekteyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------
aynen katılıyorum.servis olayı çok berbat. bence bi an önce belirli standartların uygulanması ve denetimden geçirilmesi gerekiyor servislerin.bu olayıda aştıktan sonra rakip tanımaz türkiye'de (: kalitesi çok iyi canavar gibi motor ama servislerde "canavar" gibi. 2013 kasa zannediyorum nisan ayından beri satılmakta fakat bayide ne motor mevcut ne yedek parçası..
eğer Türkiye'ye bu büyük CC li motorlar gelirse, yeni başlayan motor maceramı kesinlikle bunlarla devam ettirmek isterim elbet ama bu servisle değil.
Apacheye tvs nin motorlarına kötü yorum yapmam.
ama servis dedin mi parca dedin mi orada duracaksın.
istanbul dışından bu motosikleti anadoluda almak delilik (ben gibi)
mondialin çeliğin servisleri ilgileniyor hiç bi yedek parcaya bi anda ulaşamıyorsun.
yag filtresini kendim getirttim. düşünün gerisini
-
18 Ağustos 2013, 03:59
#23083
-
18 Ağustos 2013, 11:08
#23084
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
Güzel durmuş aküden çok çekiyomu bide nasıl bağladınız ledleri nerden aldınız?
-
18 Ağustos 2013, 17:33
#23085
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
nasıl bir ledmiş öyle merak ettim şimdi varmı linki felan
-
18 Ağustos 2013, 22:02
#23086
arkadaşlar bana göre çok önemli olan birşeyi danışmak istiyorum sizlere... şu anda motorun üzerindeki lastikler en ufak bir ıslanmada inanılmaz dengesizleşiyor... dün gece refüj sulamasından sızan sular yüzünden kırmızı ışıkta durmak üzereyken vites küçülttüğümde kuyruğu salladı motor... maksimum 12 km di hızım zaten 2. vitesten 1. vitese düşmek üzereydim... yani ıslak yoldan dolayı zaten tedirgindim ama içimden bu kadarcık ıslaklıktan bişey olmaz derken biraz sert bıraksaymışım debriyajı düşecekmişim... daha önce de yokuş yukarı hızlanırken aynı olay oldu... şimdi bu lastikleri değiştirdiğim zaman da mı bu şekilde olacak.. eğer bu şekilde olacaksa daha da binmem :D ... yardım edin ne olur ...
-
18 Ağustos 2013, 22:39
#23087
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
çok güzel durmuş.valla bahsettiğin kadar da kuvvetliymiş ışıklar.hem fiyat uygun ve sağladığı fayda da tartışılmaz.trafikte farkedilmek çok önemli bizler için.internette ben buldum ama teklisi 10 tl civarındaydı . siz nerden aldınız acaba ?
dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..
-
18 Ağustos 2013, 22:41
#23088
ben orjinal lastik ile kullanmadım hiç.
fakat bütün bir senedir yeni lastikler ile kullanıyorum, kar yağdığı zamanlar hariç, herhangi bir kayma yaşamadım yağmurda vs... (sadece bir kere arka frenin ayarını değiştirdiğimde eskisi gibi sanıp basınca kaymıştı, orada lastiklerin suçu olduğunu düşünmüyorum)
bende ön irc arka pirelli var.
-
18 Ağustos 2013, 22:45
#23089
quattromeb adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bana göre çok önemli olan birşeyi danışmak istiyorum sizlere... şu anda motorun üzerindeki lastikler en ufak bir ıslanmada inanılmaz dengesizleşiyor... dün gece refüj sulamasından sızan sular yüzünden kırmızı ışıkta durmak üzereyken vites küçülttüğümde kuyruğu salladı motor... maksimum 12 km di hızım zaten 2. vitesten 1. vitese düşmek üzereydim... yani ıslak yoldan dolayı zaten tedirgindim ama içimden bu kadarcık ıslaklıktan bişey olmaz derken biraz sert bıraksaymışım debriyajı düşecekmişim... daha önce de yokuş yukarı hızlanırken aynı olay oldu... şimdi bu lastikleri değiştirdiğim zaman da mı bu şekilde olacak.. eğer bu şekilde olacaksa daha da binmem :D ... yardım edin ne olur ...
kesinlikle lastikler çok kötü.çok dikkat etmelisin değiştirene kadar.ben de henüz değiştirmedim ve bi kez kaza geçirdim bu lastikler yüzünden. viraj alırken zemin ıslaksa kaza yapmamak imkansız gibi.o yüzden ekstra yavaş ilerliyorum kenardan kenardan.
lastik tavsiyesi olara şuana kadar irc ve michelin diyenler oldu.michelin'in ömrü çabuk bitiyor dedi ama kullananan.irc'yi kullanansa her hava koşulunda iyi dedi ve fiyatıda uygunmuş.ben izin günümde irc taktıracam.
dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..
-
18 Ağustos 2013, 22:46
#23090
M.balibey adlı üyeden alıntı
rolanti kaçta
geç cevap olacak ama 1200-1300 lerde. bu arada titreşim de öyle seviyelere geldi ki 5000 devir civarında aynalardan arkamı göremiyorum. bugün orta sehpadayken (motor sıcak) 5000 devire çıkardım, yandaki kick start kolu açıldı. bunun kontrol etmem gereken bir vidası/civatası vs falan var mı?
-
18 Ağustos 2013, 22:48
#23091
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
bu arada sanki önsinyaller grenajın arkasında kalmış gibi geldi . orjinali daha uzun saplı olduğundan kolay farkedilebilir.sizin için problem yaratmasın bi yakıp önden bakın net görünüyor mu diye .
dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..
-
18 Ağustos 2013, 23:01
#23092
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Güzel durmuş aküden çok çekiyomu bide nasıl bağladınız ledleri nerden aldınız?
eğer 2 ledliyse toplamda toplamda 2 watt çeker
rumelian adlı üyeden alıntı
geç cevap olacak ama 1200-1300 lerde. bu arada titreşim de öyle seviyelere geldi ki 5000 devir civarında aynalardan arkamı göremiyorum. bugün orta sehpadayken (motor sıcak) 5000 devire çıkardım, yandaki kick start kolu açıldı. bunun kontrol etmem gereken bir vidası/civatası vs falan var mı?
normalde orta ayakta gaz verince olduğu yerde yürümeye başlar ama aynalardan arkayı göremiyorsan(aynalar gevşemiş olabilir) somunları fiberliyle değiştir ve somun- cıvataların altınada rondela koy 1 sefer sıkmış olursun nereyi kontrol edeyim diye sormuşsun bütün cıvata ve somunlara bak ki yolda düşmesinler
-
18 Ağustos 2013, 23:47
#23093
Serviste ön 90 arka 120tl ye irc taktırsammı ? ne dersiniz memnun kalırmıyım. Servis sahibi irc iyi diyor kuryeler kullanıyor falan filan diyor ama irc hakknda pek bilgim yok bide zinciri değiştirmek istiyorum orjinal zinciri hışırtılı çok ne marka iyi gelir ? Birde 500 bakımca 1lt castrol 4t 10-40 yağ alıp koydurcam ne dersiniz ?
-
18 Ağustos 2013, 23:57
#23094
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Serviste ön 90 arka 120tl ye irc taktırsammı ? ne dersiniz memnun kalırmıyım. Servis sahibi irc iyi diyor kuryeler kullanıyor falan filan diyor ama irc hakknda pek bilgim yok bide zinciri değiştirmek istiyorum orjinal zinciri hışırtılı çok ne marka iyi gelir ? Birde 500 bakımca 1lt castrol 4t 10-40 yağ alıp koydurcam ne dersiniz ?
didmarka zincire iyi derler 10w50 koydur yaz kış rahat edersinirc kullanıyorum km ilerledikçe parlak asvaltta arkayı kilitleme ve şu sulamalarda kayma yapabiliyor
-
19 Ağustos 2013, 00:02
#23095
M.balibey adlı üyeden alıntı
didmarka zincire iyi derler 10w50 koydur yaz kış rahat edersin
irc kullanıyorum km ilerledikçe parlak asvaltta arkayı kilitleme ve şu sulamalarda kayma yapabiliyor
Başka hangi marka lastik var takım olarak bana 10-40 koy dediler yaz kış sorun olmaz dediler. marka olarakta castrol kullanıcam
-
19 Ağustos 2013, 00:06
#23096
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Serviste ön 90 arka 120tl ye irc taktırsammı ? ne dersiniz memnun kalırmıyım. Servis sahibi irc iyi diyor kuryeler kullanıyor falan filan diyor ama irc hakknda pek bilgim yok bide zinciri değiştirmek istiyorum orjinal zinciri hışırtılı çok ne marka iyi gelir ? Birde 500 bakımca 1lt castrol 4t 10-40 yağ alıp koydurcam ne dersiniz ?
Süratdan bahsediyorsun belli ki ben ön ve arkayı ırc kullanıyorum mecbur kaldım onlarda başka marka yoktu ırc güvenli gelmiyor bana geçen kupkuru yolda arka teker kaydı mesela arka frene çok asılınca aşırı şekilde kayıyor arka bu lastik http://www.google.com.tr/search?q=r%...96%3B340%3B270 önde irc ama onda sıkıntı yok http://www.google.com.tr/search?q=r%...16%3B480%3B640
-
19 Ağustos 2013, 00:15
#23097
designserhat adlı üyeden alıntı
Evet süratten aldım motoru. Ama işte irc ye pek olumlu bakmıyorum. Ne taksak olur ? Takım bulamıycam heralde
-
19 Ağustos 2013, 00:17
#23098
Arkadaşlar bende honda cbr125 kullanıyorum.Üzerinde orjinalinden irc lastikler var kesinlikle tavsiye etmiyorum.Sürekli arka lastiğim kayıyor.Yeni takıcak arkadaşlar bence pirelli veya metzeller tercih etmeli.Bu arada ön 90 arka 120liraya irc çok pahalı .O fiyatların biraz daha üstünde pirelli alınabilir.
-
19 Ağustos 2013, 00:21
#23099
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Evet süratten aldım motoru. Ama işte irc ye pek olumlu bakmıyorum. Ne taksak olur ? Takım bulamıycam heralde
1 aydır lastik alamadı arkadaş Michelin alacaksın rahat edeceksin bu kadar basit frenlemesi bile on numara lastiklerin kenarlarında yanaklar var virajlara daha rahat yatmak için
Mesela virajda iken vitesi düşür debriyajı aniden sal arka hemen kayar oyana bu yana nylon lastik ile
Ama Michelında böyle değil lastik güven veriyor daha az kayıyor yumuşak hamur bu nylona benzemez
-
19 Ağustos 2013, 00:22
#23100
Deathghost adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende honda cbr125 kullanıyorum.Üzerinde orjinalinden irc lastikler var kesinlikle tavsiye etmiyorum.Sürekli arka lastiğim kayıyor.Yeni takıcak arkadaşlar bence pirelli veya metzeller tercih etmeli.Bu arada ön 90 arka 120liraya irc çok pahalı .O fiyatların biraz daha üstünde pirelli alınabilir.
Çok sağol uyarın için. Ircden vaz geçtim metzellerde takım olması lazım. Ona bakıcaz...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler