TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Ağustos 2013, 22:35
#23061
teşekkürler lastikler metzeller önve arka lastiklerde motor yarış pistinden çıkma sıfır ayarında lastikler 2 si için el emeyide dahil 175 tl ödedim birde arka lastik sığmadı tekeri biraz geri çekmek zorunda kaldık zincire ekstra halka ekledik 4 halka ekledik toplamda 185 tl yi buldu neden bukadar ucuz derseniz lastikçi kanka lastikleride ayarlıyanda kanka ıslak asfaltta tek kişi ve 2 kişi denedim sorunyok gerçektende umduğumdan fazla performans gösterdi
Reklamlar
-
16 Ağustos 2013, 23:08
#23062
slm arkdaşlar şu motorla ilgili yedek parçlara naktım kimse yanlış anlamasın ben apache sevdalısıyım parça çok uzuz dedilerde ybr nin kine baktım onun on amartisor 200 tele toplamı ama apache ise 490 tl komple yani farrklı degilmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
ben apache parçası ucuz biliyodum ondan gerçi her sitede farklı seyler yazıyo k.bakmayın
-
17 Ağustos 2013, 02:49
#23063
bu arada 2013 modellerin yağ filtresiyle 2012 kasaların yağ filitresi arasında fark var mı ? yoksa sipariş edip kendim değişmeyi düşünüyorum.ilk 500 bakımında değişilmesi gerekiyormuş fakat servise gittiğimde gerek yok dediler zannedersem ellerinde yoktu (:
-
17 Ağustos 2013, 03:06
#23064
hokka adlı üyeden alıntı
bu arada 2013 modellerin yağ filtresiyle 2012 kasaların yağ filitresi arasında fark var mı ? yoksa sipariş edip kendim değişmeyi düşünüyorum.ilk 500 bakımında değişilmesi gerekiyormuş fakat servise gittiğimde gerek yok dediler zannedersem ellerinde yoktu (:
olmaması lazım makyaj hariç değişen bişey yok gt250ninkiler de uyar bu arada yeni motor alan arkadaşlarada hayırlı olsun
-
17 Ağustos 2013, 12:14
#23065
quattromeb adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar ....
ben de bir iki hafta önce 2013 apache alarak aranıza katıldım... şu anda 110 km deyim... rodajı şehir içinde yapıyorum ama içim rahat değil... şehir içinde olduğum için bazen 7 8 bin deviri görmek, bazen sıkıştırmak zorunda kalsam da 50 km hız ortalaması ile her vitesi kullanarak devam ediyorum... üç dört tane motosiklet modeli için yazılmış kullanıcı kitaplarındaki rodaj tavsiyelerinden ortalama birşeyler çıkardım uygulamaya çalışıyorum... bir iki aya kadar 1000 km ye yakın bi rota çizerek hem arkadaş ziyaretleri yapmayı hem de rodajı tamamlamayı düşünüyorum... motor ısındıktan sonra ışıklarda dururken ya da park edeceğim zaman değişik bir metal/benzin karışımı kokusu ben de alıyorum... zannediyorum ısınan parçalar üzerindeki boyanın kokusu geliyor... ayrıca 1. vitese girmeme olayı ara sıra bende de oluyor motoru biraz itekleyip geçiriyorum vitese... lastikler çok dandik, akan trafikte ıslak yolda kuyruğu zor topladım...
yola çıkacağım dönemde muhtemelen 500 km ye ulaşmış ve ilk bakımını yaptırmış olurum ve sizce uzun yola çıkarak rodaj yapmak mantıklı mıdır... hatta şu andan itibaren hiç kullanmayıp direk uzun yolda mı devam edeyim.... ayrıca hiç durmadan 50 60 70 km/saat hızlarla ne kadar süre ile gidebilirim....
bizim soru da arada kaynamış arkadaşlar... yeniyiz diye ezmeyiniz bizi
-
17 Ağustos 2013, 13:22
#23066
quattromeb adlı üyeden alıntı
bizim soru da arada kaynamış arkadaşlar... yeniyiz diye ezmeyiniz bizi
Bana göre rodajı şehir içinde yapmak, kullanılacak değişik devir aralığı ve bol vites değişimi açısından daha avantajlı.
Şehirler arası yolda sadece 5. vites 5000 devirde rodaj yapmak hem sağlıksız hem zor olabilir.
Tavsiyem kullanma kılavuzunun da belirttiği gibi 5000 deviri geçmemeye çalışarak ve mümkün oldunca sert gaz kapatmaları ile ilk 500km ye ulaşın.
Anlık 6000 7000 devirler çok sorun yaratmaz.
Artçı almamaya özen gösterin.
Yanık kokusu ise sizin de belirttiğiniz üzere normal.
-
17 Ağustos 2013, 14:01
#23067
2014 apacheler görücüye çıktı bu sefer tam racing yapmışlar 2012 ve 2013 ler geçiş noktası olmuş gittikçe bir şey eklemişler
-
17 Ağustos 2013, 14:17
#23068
2014 model türkiye geliyo mu ki o onemli çıksada bi bi karı yok ki :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
ARKADAŞ LAR ORTA KASA APACHELERDE DEPO YANIN DA HYPER EGDE YAZIYO DİGERLERİNDE İSE HYPER GOGE YAZIYO NEDEN Bİ FARK FARMI SİMDİDEN TEŞEKUR
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
17 Ağustos 2013, 14:35
#23069
-
17 Ağustos 2013, 15:20
#23070
zerzura adlı üyeden alıntı
Bana göre rodajı şehir içinde yapmak, kullanılacak değişik devir aralığı ve bol vites değişimi açısından daha avantajlı.
Şehirler arası yolda sadece 5. vites 5000 devirde rodaj yapmak hem sağlıksız hem zor olabilir.
Tavsiyem kullanma kılavuzunun da belirttiği gibi 5000 deviri geçmemeye çalışarak ve mümkün oldunca sert gaz kapatmaları ile ilk 500km ye ulaşın.
Anlık 6000 7000 devirler çok sorun yaratmaz.
Artçı almamaya özen gösterin.
Yanık kokusu ise sizin de belirttiğiniz üzere normal.
sert gaz kapatmaları derken 5 bin devire kadar ani hızlanmalar mı yapmamı öneriyorsunuz... bir de kompresör yaptırma dediler bana... kullanıcı kılavuzunda bununla ilgili birşey yazmıyor... hatta okuduğum diper kılavuzlarda da birşey yok bu konu ile alakalı... sizce ne kadar doğru...
-
17 Ağustos 2013, 15:23
#23071
2014 modelde arka firenler yine kanpana diks olsa daha ii olurdu.
-
17 Ağustos 2013, 15:28
#23072
Bu gerçekten 250'lık mi?
ARka fren kampana-harika teknolojisi var mış!!!
-
17 Ağustos 2013, 15:47
#23073
Hava sogutmali olmasi kotu arka tek suspansiyon iyi kampana racing kotu orta ayaklikmi igrenc yuksek gidon kotu kavsaki gibi yinede tvs iyidir alinirmi 8000 isterler simdi buna cbf ten pahaliya 2013 buda cbr dan pahali olur
-
17 Ağustos 2013, 16:00
#23074
ERROR88 adlı üyeden alıntı
Hava sogutmali olmasi kotu arka tek suspansiyon iyi kampana racing kotu orta ayaklikmi igrenc yuksek gidon kotu kavsaki gibi yinede tvs iyidir alinirmi 8000 isterler simdi buna cbf ten pahaliya 2013 buda cbr dan pahali olur
bmw nin halen cogu modelleri hava sogutmalıdır.
bende hava sogutma taraftarıyım.
piyasaya girerse fiyatı 8-9 bini aşmaz diye düşünüyorum
isotlardan birini arayıp soracagım bakalım yarın
-
17 Ağustos 2013, 16:02
#23075
Ne çabuk yeni modeli geldi yahu. Türkiyeye getirmez bence. Tam racing olmuş yaa 250 cc ise bide kawayı hondayı sollar bu
-
17 Ağustos 2013, 20:58
#23076
arkadaşlar bu kasa daha güzel degilmi
-
17 Ağustos 2013, 21:00
#23077
fatih çelikk adlı üyeden alıntı
çin genel evi gibi
-
17 Ağustos 2013, 21:10
#23078
hem de motor turbo
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/93751-albums2509-picture10649.jpg
hem de motor turbo tabi bu motor buraya gelmez oda ayrı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------
motor da tvs yazıyo ama
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------
motor da tvs yazıyo ama bu ona gore daha guzel arka disk fren falan
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------
tsubusa tiger egzoz almana gerek kalmaz o daha i ses yapar bence
-
17 Ağustos 2013, 22:52
#23079
quattromeb adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar ....
ben de bir iki hafta önce 2013 apache alarak aranıza katıldım... şu anda 110 km deyim... rodajı şehir içinde yapıyorum ama içim rahat değil... şehir içinde olduğum için bazen 7 8 bin deviri görmek, bazen sıkıştırmak zorunda kalsam da 50 km hız ortalaması ile her vitesi kullanarak devam ediyorum... üç dört tane motosiklet modeli için yazılmış kullanıcı kitaplarındaki rodaj tavsiyelerinden ortalama birşeyler çıkardım uygulamaya çalışıyorum... bir iki aya kadar 1000 km ye yakın bi rota çizerek hem arkadaş ziyaretleri yapmayı hem de rodajı tamamlamayı düşünüyorum... motor ısındıktan sonra ışıklarda dururken ya da park edeceğim zaman değişik bir metal/benzin karışımı kokusu ben de alıyorum... zannediyorum ısınan parçalar üzerindeki boyanın kokusu geliyor... ayrıca 1. vitese girmeme olayı ara sıra bende de oluyor motoru biraz itekleyip geçiriyorum vitese... lastikler çok dandik, akan trafikte ıslak yolda kuyruğu zor topladım...
yola çıkacağım dönemde muhtemelen 500 km ye ulaşmış ve ilk bakımını yaptırmış olurum ve sizce uzun yola çıkarak rodaj yapmak mantıklı mıdır... hatta şu andan itibaren hiç kullanmayıp direk uzun yolda mı devam edeyim.... ayrıca hiç durmadan 50 60 70 km/saat hızlarla ne kadar süre ile gidebilirim....
valla ben şehir içinde kullandım hep ilk 600 km çevre yoluna falan çıktığımda ara sıra 80 e kadar çıktım ama çok uzun süreli olmamak üzere yine ara sıra 80 i geçiyordum.önemli olan devirin fazla olmaması demişlerdi.şimdi motor 750 km küsüre geldi ve harika bi gidişi var . gaza tepkisi harika . ilk aldığımda çok pişmandım fakat her geçen gün hayran kalınacak bir yanı çıkıyor.
uzun yolda rodajın ben pek sağlıklı olacağını zannetmiyorum sonuçta tek seferde ki kullanımla belirli aralıklara rodaja uygun sürüş çok daha sağlıklı olur diye düşünmekteyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------
Tsubasa adlı üyeden alıntı
aynen katılıyorum.servis olayı çok berbat. bence bi an önce belirli standartların uygulanması ve denetimden geçirilmesi gerekiyor servislerin.bu olayıda aştıktan sonra rakip tanımaz türkiye'de (: kalitesi çok iyi canavar gibi motor ama servislerde "canavar" gibi. 2013 kasa zannediyorum nisan ayından beri satılmakta fakat bayide ne motor mevcut ne yedek parçası..
eğer Türkiye'ye bu büyük CC li motorlar gelirse, yeni başlayan motor maceramı kesinlikle bunlarla devam ettirmek isterim elbet ama bu servisle değil.
dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..
-
17 Ağustos 2013, 23:58
#23080
hokka adlı üyeden alıntı
valla ben şehir içinde kullandım hep ilk 600 km çevre yoluna falan çıktığımda ara sıra 80 e kadar çıktım ama çok uzun süreli olmamak üzere yine ara sıra 80 i geçiyordum.önemli olan devirin fazla olmaması demişlerdi.şimdi motor 750 km küsüre geldi ve harika bi gidişi var . gaza tepkisi harika . ilk aldığımda çok pişmandım fakat her geçen gün hayran kalınacak bir yanı çıkıyor.
uzun yolda rodajın ben pek sağlıklı olacağını zannetmiyorum sonuçta tek seferde ki kullanımla belirli aralıklara rodaja uygun sürüş çok daha sağlıklı olur diye düşünmekteyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------
aynen katılıyorum.servis olayı çok berbat. bence bi an önce belirli standartların uygulanması ve denetimden geçirilmesi gerekiyor servislerin.bu olayıda aştıktan sonra rakip tanımaz türkiye'de (: kalitesi çok iyi canavar gibi motor ama servislerde "canavar" gibi. 2013 kasa zannediyorum nisan ayından beri satılmakta fakat bayide ne motor mevcut ne yedek parçası..
eğer Türkiye'ye bu büyük CC li motorlar gelirse, yeni başlayan motor maceramı kesinlikle bunlarla devam ettirmek isterim elbet ama bu servisle değil.
aldığın yada sahibi olduğun her motorda ilk başlar pişmanlık demiyelime kalbinde bi tedirginlik olur sunumu alsaydım dediğin almasaydım dediğin olur bir yeri sanki eksikmiş gibi hissedersin ama alısınca kullanınca zamanının cogu kısmını ona harcayınca anlarsınkş en doğru secimi apmıssın. apachee böyle bir motor , bende bundan önce cbf vardı onu satıp buna gecince attan inip eşeğe b,ndim dedim titreşim var , rodaj süresi var kullanım mecburen kitapcığa göre yapıyorum hız yapamıyorum devirsiz kullanamıyorum ama zaman geçtikce 500 800 1 km derken oldumu 23 bin :D bundaki hazzı cbf te alamadım. ondan önce hyo 250 vardı ömrümü yedi 2006 model ilk vitesli motorum ybr vardı 2004 model. ama tvs nin verdiği zevki hiçbiri vermedi.motorunu sev zamanında bakımını yap oda seni üzmez dahada cok seversin. bundaki güç tork hız ne ybr de ne cbf de vardı.hyo dada biraz toyluğa geldi motoru bitmiş öle aldık sanayiden cıkamadık :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler