TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2013, 20:19
#22781
aynen o yolu iyi bilirim işe giderken o yolu kullanıyorum. RJK23 emrenin eski motoru. enes diye bir arkadaşa aldık ama bayadır takılmıyor foruma..motorda 500lira masraf varmış. ama son durumu bilmiyorum.
Reklamlar
-
05 Ağustos 2013, 20:21
#22782
Bugün serviste gördüm de toplamışlar motoru. Oldukça fazla masraf olduğuna göre ciddi sayılabilecek bir kaza olmalı.
-
05 Ağustos 2013, 20:24
#22783
aslında görünürde çok bişey yoktu ama ön amortisörler eğilmiş.far bağlantı braketi yamulmuş.ön lastik mili değişmiş. bunların dışında sinyal manet vs falan vardı.. eneste bişey yok, taksici birden u dönüşü yapıyor..eneste panik ön frenle kayıp düşüyor..Allah korumuş..
-
05 Ağustos 2013, 20:27
#22784
-
05 Ağustos 2013, 20:45
#22785
zerzura adlı üyeden alıntı
Sabri iyi bilir,
2. Köprü Anadolu'dan Avrupa'ya geçtikten sonra sağdan ikinci sapak Maslak / Levent sapağı. Hafif bir yokuş yukarı.
Heh işte yağmurlu bir havada o yolda şerit değiştirin bakalım. Ortadan en sağa ya da en sağdan orta şeride...
IRC öyle bir göt atıyor öyle bir yalpalıyor ki o beyaz şerit çizgileri, asvalt yaması üzerinde. Ben her gün işe giderken hatim indiriyorum. Bu sebeple manevi yanınızı da kuvvetlendiren bir lastiktir ıslakta IRC.
Kuruda ise bambaşka. Bastın mı duruyor. Aşınmak nedir bilmiyor bir de şerrefsiz.
Ha bir de 34 RJK 23 kaza yapmış. Buralarda mı sahibi arkadaş?
kurudada şu parlak asvaltta fren yapınca arka kilitleniyor kaç kez öndeki araca çarpıcam diye alt ıslaması yaşatıyordu
-
05 Ağustos 2013, 22:19
#22786
bilgi veya akıl verecek kimse yokmu bana ?
xenon açıken yüksek devirde kullanımda bile aküyü boşaltan ve dijital ekranı kapatıp açan bir sistem nasıl düzeltilir? akü fabrika çıkış 9 ampermiş zaten ve orjinal konjektör yeterli diyorlar. sorun xenonda diyorlar çözümü nasıl yapabilirim. Birisinden bir bilgi istiyorum teşekkürler,
-
05 Ağustos 2013, 22:28
#22787
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
bilgi veya akıl verecek kimse yokmu bana ?
xenon açıken yüksek devirde kullanımda bile aküyü boşaltan ve dijital ekranı kapatıp açan bir sistem nasıl düzeltilir? akü fabrika çıkış 9 ampermiş zaten ve orjinal konjektör yeterli diyorlar. sorun xenonda diyorlar çözümü nasıl yapabilirim. Birisinden bir bilgi istiyorum teşekkürler,
Çözümü nasıl olur bilmiyorum ama bir kaç sayfa geriye doğru tararsan bi kaç gün önce konuşulmuştu bu konu. Orj konjektör yetersiz diye aklımda kalmış. Apache'ye xenon basit iş değil. Ama Hindistan forumlarına bakıyorum bazen. Orada mercekli Xenon kullanan ve hatta park lambaları dahil yanyana üçlü angel eye yapanlar var eski kasaya.
Araştırmak lazım. Benim hiç merakım olmadı.
-
05 Ağustos 2013, 22:32
#22788
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
bilgi veya akıl verecek kimse yokmu bana ?
xenon açıken yüksek devirde kullanımda bile aküyü boşaltan ve dijital ekranı kapatıp açan bir sistem nasıl düzeltilir? akü fabrika çıkış 9 ampermiş zaten ve orjinal konjektör yeterli diyorlar. sorun xenonda diyorlar çözümü nasıl yapabilirim. Birisinden bir bilgi istiyorum teşekkürler,
xenon ortalama 3,2 amper çekiyor bizim motorlar 1 amper civarı üretebiliyor bildigim kadarıyla sorunun çözümü xenon u söküp iyi bir ampul takmak ...
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
05 Ağustos 2013, 22:35
#22789
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
bilgi veya akıl verecek kimse yokmu bana ?
xenon açıken yüksek devirde kullanımda bile aküyü boşaltan ve dijital ekranı kapatıp açan bir sistem nasıl düzeltilir? akü fabrika çıkış 9 ampermiş zaten ve orjinal konjektör yeterli diyorlar. sorun xenonda diyorlar çözümü nasıl yapabilirim. Birisinden bir bilgi istiyorum teşekkürler,
birkaç sayfa önce anlatmıştım durumu statör lehimlerini değiştirip bütün akımın aküye gitmesini sağlamak şart bunun içinde farklı bir konjektör gerekli yoksa başka şekilde yapılmaz
-
05 Ağustos 2013, 22:45
#22790
M.balibey adlı üyeden alıntı
birkaç sayfa önce anlatmıştım durumu statör lehimlerini değiştirip bütün akımın aküye gitmesini sağlamak şart bunun içinde farklı bir konjektör gerekli yoksa başka şekilde yapılmaz
sanırım genel sorun evet bu aküye enerji iyi sağlanamıyor. nereyi önerirsiniz ? ve konjektör her marka veya model olabilirmi ? konjektörlerde kendi aralarında sonucta değişiyo marka model güç v.s? xenondan vazgeçmek de istemiyorum :/
-
05 Ağustos 2013, 22:57
#22791
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
sanırım genel sorun evet bu aküye enerji iyi sağlanamıyor. nereyi önerirsiniz ? ve konjektör her marka veya model olabilirmi ? konjektörlerde kendi aralarında sonucta değişiyo marka model güç v.s? xenondan vazgeçmek de istemiyorum :/
bende konjektörü bulamadım hani üzerlerinden değerler yazsa bulunur ama hiç bişey yazmıyor meretlerde bende xenon istiyorum bayada uğraştım ama başaramadım henüz
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
zerzura adlı üyeden alıntı
Çözümü nasıl olur bilmiyorum ama bir kaç sayfa geriye doğru tararsan bi kaç gün önce konuşulmuştu bu konu. Orj konjektör yetersiz diye aklımda kalmış. Apache'ye xenon basit iş değil. Ama Hindistan forumlarına bakıyorum bazen. Orada mercekli Xenon kullanan ve hatta park lambaları dahil yanyana üçlü angel eye yapanlar var eski kasaya.
Araştırmak lazım. Benim hiç merakım olmadı.
bende merak ediyorum o adamları nasıl yapıyorlar diye ya bize dandik malı kaktırıyolar xenon konusunda yada adamlar motorda işlem yapıyor
-
05 Ağustos 2013, 23:05
#22792
titan konjektörü takın diyorlar sağdan soldan ama ne anlarız titandan. sahibinden bakayım diyorum yıgınla var konektör ama hepsi olmaz sanırım yani. uyku tutmuyo adamı ya bildigin tadı damagımda kaldı ya ilk gün süperdi ama artık farı açmaya korkuyorum dolayısıyla gece sürüşü yapmıyorum :(
-
05 Ağustos 2013, 23:47
#22793
zerzura adlı üyeden alıntı
Bugün serviste gördüm de toplamışlar motoru. Oldukça fazla masraf olduğuna göre ciddi sayılabilecek bir kaza olmalı.
adamın söylediğine göre bnm ağır olmamdan kaynaklanıyor o amortisörlerin yamulması :D 122 kilo motor nabsın :D aslında yaptıgım kaza büyük degil ama acemi oldugum için düşüş şeklimde tuhaf oldu :D motora göt attırdım :D ben dua ettim şaseye felan bişi yok onun haricinde ön takım komple değişse nolck ki eskisinden iyi oldu motor 15.000 deydi zaten yenilenmiş oldu :D O değilde motorun önde çok titreşim vardı gerçi genelinde vardı ama bnm kinde sanki bi nevi fazlaydı ön takım yapılınca o ses de bayagı azaldı :D
-
06 Ağustos 2013, 01:18
#22794
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
titan konjektörü takın diyorlar sağdan soldan ama ne anlarız titandan. sahibinden bakayım diyorum yıgınla var konektör ama hepsi olmaz sanırım yani. uyku tutmuyo adamı ya bildigin tadı damagımda kaldı ya ilk gün süperdi ama artık farı açmaya korkuyorum dolayısıyla gece sürüşü yapmıyorum :(
ben hazır tesisat bile almıştım kendi yaptığım röleli olmadı diye ama sorun bende değilmiş dediğim gibi çok fazla bilgi kirliliği vara fakat kim doğru söylüyor bilemiyorsun üzerinde değerler yazmayınca birbirimizle bağlantıda olalım kim çözümü bulursa paylaşırız
-
06 Ağustos 2013, 01:47
#22795
Tsubasa adlı üyeden alıntı
irc almam, cünkü şuan ki yeni kasanın üzerindeki lastikten pek farkı yok.
alacak olsam michelin pilot sporty road filan alırım. en azından aradaki farkı kapatır alırım.
yada almam. =)
uyguna bu arada egzoz siparişi verdim tiger yarın elimde olacak..
Tiger egsozlu videonu bekliyorum
Arkadaşlar bu arada vitesler geçmiyo arada 150 km oldu servise gitsemmi ışıklarda kaldım kontak aç kapa yaptım anca aldım 1.vitese bazen geçmiyor boşta kalıyor debriyajı bırakıp bastığımda geçiyor neden böyle ?
-
06 Ağustos 2013, 01:55
#22796
enes1907 adlı üyeden alıntı
adamın söylediğine göre bnm ağır olmamdan kaynaklanıyor o amortisörlerin yamulması :D 122 kilo motor nabsın :D aslında yaptıgım kaza büyük degil ama acemi oldugum için düşüş şeklimde tuhaf oldu :D motora göt attırdım :D ben dua ettim şaseye felan bişi yok onun haricinde ön takım komple değişse nolck ki eskisinden iyi oldu motor 15.000 deydi zaten yenilenmiş oldu :D O değilde motorun önde çok titreşim vardı gerçi genelinde vardı ama bnm kinde sanki bi nevi fazlaydı ön takım yapılınca o ses de bayagı azaldı :D
Gecmis olsun kardes, titresim azaldi mi peki? Bende baya titriyorum cunku. Motor yagi degiscem sirf bunun icin. On takimdan sonra biraz duzeldiysen bende benim amortisor yagini degiseyim. Benimki de 23.000 km civarinda.
-
06 Ağustos 2013, 07:59
#22797
tsubasa egzozun hayırlı olsun. muradına ermişsin
-
06 Ağustos 2013, 08:55
#22798
Yorumlari okumadim hic ama gecenlerde lakirti esnasinda alacaktim cok titresim yapiyor dediler almadim dedi ama tanidigim bi kurye yesil apache biniyor gayet etkileyici birseye benziyor.
Hicte konusmadik motor hakkinda hicde arastirmadim ama italyan tasarimlarini andiriyor tvs dogu bir ulkenindi sanirim.
kazasiz belasiz sürüsler dilerim yolda bir birine korna selamini eksik etmeyen motorcu kardeslerime
-
06 Ağustos 2013, 10:43
#22799
rumelian adlı üyeden alıntı
Gecmis olsun kardes, titresim azaldi mi peki? Bende baya titriyorum cunku. Motor yagi degiscem sirf bunun icin. On takimdan sonra biraz duzeldiysen bende benim amortisor yagini degiseyim. Benimki de 23.000 km civarinda.
sağol kardeşim valla nedendir bilmem ben sana yapılan işlemleri sölim .....
sağ sol amortisör demiri değişti ...sol amortisör kovanı değişti.far demiri ön aks değişti. ve sonra aldıgımda ön kafa gernajındaki abartılı ses azaldı hem bayagı farkla ......sadece 7000 devirden sonra baslıo yapmaya :D emreden aldım motoru zaten hiç sormadım bile ne yağ kulllanıosun felan die aldım kullanıyorum...inş çarşamba günü şirket yarım gün tatil bakımlarını yapıp temizleyip fotolarını koyacagım foruma :D bi dene istersen amortisör yağından olabilir ....
-
06 Ağustos 2013, 11:50
#22800
M.balibey adlı üyeden alıntı
ben hazır tesisat bile almıştım kendi yaptığım röleli olmadı diye ama sorun bende değilmiş dediğim gibi çok fazla bilgi kirliliği vara fakat kim doğru söylüyor bilemiyorsun üzerinde değerler yazmayınca birbirimizle bağlantıda olalım kim çözümü bulursa paylaşırız
Evet bu işin peşini bırakmazsak elbet çözeceğiz bilgi kirliliği var heryerde şuan. Hergün farklı birşey duymakdan bıktım. Az önce bile bobine baglayın diyorlar. Olmazsa bobini yükselt falan : ya yakacam motorun tesisatı yada benim beynim yancak kısa devre yapıcak bugun akşama akımları ölçtürücem kim ne yiyo ne kadar kazandırıyor diye. sonrada gerekli enerjiyi nasıl saglarım nasıl yükseltirim onu araştırcam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler