bu lastik meselesi çözüldü mü apache'nin?..
Selamlar arkadaşlar, Saygılar abilerim
Benim motor 14 bin km oldu ve lastiklerden memnundum geçen hafta ön lastik patladı serviste açtık baktık şambiyel delinmiş, yeni şambiyel taktık devam ettik.
Dün yine patladı yine şambiyel delinmiş , geçenlerde verdiğim parada uçtu gitti bu sefer unilli lastik taktık (şambiyelsiz.).
sadece ön lastiği değiştirdik orijinali 90/90 dı biz 80/90 taktık. hafiften ince oldu ama lastiğin şekli güzel biraz kaybedip biraz kazandık görüntüden.
Yol tutuşta büyük bi fark yok ama lastiğin sınırlarına kadar kullandım yattım kalktım problem yok eskisinden küçük bir adım önce tutuş konusunda.
Ve eskiden 5. vites 7000 devirde 90-91 yapan motor egzoz takınca 92-93 yapmaya başlamıştı
Son olarak lastik takınca aynı vites aynı devirde 96-97 yapmaya başladı hiç zorlanmadan 100le sabit gidip geliyorum acayip içim ısındı bu işe motoru modifiye etmiş gibi olduk hızlandık
Sabri abi istersen bide karbüratör olayına gireyim sonra bol bol arkamdan egzoz dinlersin hatta şu haliyle bile idda ederim :D :D :D :D :D
arkadaşlar merhaba,
tvs apache kullanıcıyım. Yağ değişimi yapmak istiyorum. Hangi yağı önerirsiniz?
Yaz Ayında 15 50 ayarında tam sentetik yag kullanın.
viraja girelim derseniz sabri ve emre, yeni apache deki yol tutuşu orjinal lastikle bile neredeyse kuru zeminde michelin havası var.
bende virajlarda kendime güvenirim, diz kapagım az daha yere degecekti yol tutuşunu begendim bu motorun. viraj seviyor
# motosikletle.blogspot
emre bence hiç şansını zorlama manyak olursun hemde tokat manyağı
hadi bakalım bahis koyuyorum sabrinin motoru geçene inazumayı verecem
ama geçemezseniz alırım anahtarınızı
şimşek volkan 10-40 ta olur 15-50 de sorun olmaz ama havaların sıcak olması münasebeti ile 15-50 koyman biraz daha iyi olur
beyler maşallah deyin yau nazar değecek
sabri abi bu kadar kesin konuştuğuna göre kesin karbüratörden başka bişey yaptın bize söylemiyosun :D
depoya tiner koyup geleyim mi :D
tsubasa istersen ben geliyim farketmez
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
değil tiner, barut koysan yetişemezsin bana
bu arada 180lik için bi kanal daha buldum inşallah oda fos çıkmaz.
TRANSALP XL700
Benim bildiğim bizim konvertör, egzos borusunun kick starter altında kalan kısmının içinde bulunyor. Hani o kapak gibi bir parça var egzos borusunun üzerinde. Yani katalitik konvertörü çıkartmadan, egzosu komple manifolddan ucuna kadar değiştirmeden performans artışı elde etmeyi ummak yersiz. Ses değişir ama tabii ona bişey diyemem.
Yanlışsam düzeltebilirsiniz.
Lastik 80/90 olunca çap küçüldü. Göstergede okunan son hız arttı ;) Aynı hızda giderken lastik daha çok devir yapıyor atık.
Bunlar rutin bakımlar gibime geliyo sabri abi daha detaya in
Benim motorda 555 km ye geldi. gidişi falan bi degişti rahatladı motor sanki akıp gidiyo gibi ama hala 4 bin devir civarındaki isteksizlik devam ediyo ama 1500-2000 km ye kadar son sürat denerim 130 u geçmezsse onun üstüne düşerim gibime geliyo
ehliyet sınav soruları açıklanmış ne aldıgımı bakıp geliyorum ya neşeli yada hüzünlü
ya bu yağ konusu ne sıkıntılı bi konudur.. forumda yazılan eski mesajları okudum ve bi kaç farklı yorum gördüm
bi kaç güne servise götürücem motorumu. yağ olarak ya motul düşünüyorum ya ipone onda tamamım. 10w 50 en iyi seçim diyo çoğu kişi onada eyvallah. Peki sentetik mi yarısentetik mi ? Bi yerde okudum sentetik yağlar debriyaj balata ömrünü kısaltıyormuş vs. Bu konu hakkında bilgisi olan varsa beni aydınlatabilirse çok sevinirim.
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)