arkadaşlar olurda sıparış verırsenız benı unutmayın bende boyle bısıy dusunuyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------
arkadaaşlar gecen gün motorun yağını değiştırdım mobıl f1 tam sentetık yağ kullandım ama bısure sonra vıtes geçişleri kemıklı olmaya başladı sizin başımıza boyle bişiy geldımı?
ben kullanırken çok memnundum ama çekiş tvs kadar yok ybr esd ile yarışıyorduk sürekli 60 km ye kadar 2 boy fark atıyodum sonra kafa kafaya devam ediyoduk .Ybr eyle aynı yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
sabri abi şu jet meme olayı nedir bi açıklarmısın ?çekişe son sürate ne gibi etkisi var nereden yapabiliyoruz.yapmaya gerek varmı ?
sabri sonuç olarak bu yılan mıymış kurbaga mı
kurbağa mı yılan mı çıktı merak ettim
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------
zengin karışım torku arttırır yani turbo diesel ve benzinli araçlara yapılan remap hesabı bujin kararır aşırı basınçlı çalışmadığından yani enjeksiyonlu olmadığından işeme olmaz bizde
uzun vadede motora zararı olmaz.
buji karartacak kadar zengin karışım söz konusu değil.
meme orjinal. memenın üstünde 3 tane centık var. üstündeki segmanı en alta alıyorlar. olay bu. ustalar yazlık kışlık ayarı da derler.benımkı su anda kışlık ayarda. kışın motor daha rahat çalışsın diye yaparlar bunu.
cagatayın dedıgı gıbı tork biraz daha ıyı oluyor. yokuslarda devir 3000e kadar düşse bile gazı verinde hemen toparlıyor.
bu arada kurbağa çıktı kerata
Selami abi bizim papağan senin gibi gülmeye başladı Hahahhahaha
[QUOTE=sbr;3076652]uzun vadede motora zararı olmaz.
buji karartacak kadar zengin karışım söz konusu değil.
meme orjinal. memenın üstünde 3 tane centık var. üstündeki segmanı en alta alıyorlar. olay bu. ustalar yazlık kışlık ayarı da derler.benımkı su anda kışlık ayarda. kışın motor daha rahat çalışsın diye yaparlar bunu.
cagatayın dedıgı gıbı tork biraz daha ıyı oluyor. yokuslarda devir 3000e kadar düşse bile gazı verinde hemen toparlıyor.
eyv sağol sabri kardeşim. daha neler öğrenicez bakalım. burası okul gibi maşallah m. balibey kardeşim sana da teşekkürler açıklaman için. şimdi benim motor daha 15oo civarında ben bunu ne zaman yaptırsam uygun olur. bu arada sana herkes abi diyor burada yaşın kaç hocam bilelim büyüğümüzsen pot kırmayalım
[QUOTE=Makifbag;3076691]Bence 3000kmyi gördükten sonra yapsan daha iyi olur( tamamen kendi fikrim) ama dediğim gibi yakıtın artıyor haberin olsun. ben 27 yaşındayım. abi diyenle kardeşim diyen arasında fark yoktur, ikiside saygı göstergesidir benim için. yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.. sizlerde motor hakkında bildiklerinizi,gördüklerinizi paylaşırsanız seviniriz
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------
arkadaşlar 3000-3200 TL civarı apache arıyoruz. istanbul içi satan varsa iletişim kursun.
selamlar
ikinci el 2500 kmde aldığım tvs nin
marş sorunu var sanırım yada benim bilmedğim bişey var bu tvs de
bazen marş basıyor çalışıyor genelde motoru kontak cevirdikten sonra biraz bekleyip marş a bastıgımda hiç bi faliyet hareket ses çıkartmıyor.bazende çalıştırıyor.
ama motor sogukken boyle motor ısındıktan sonra biraz kapatıp bidaha marşa bastıgımda hemen calısıyor.sıcakken problem olmuyor calısmasında fakat sogukken genelde ilk marş bastıgımda hiç tepki vermiyor.bende ayak tan çalıştırıyorum.
ayrıca yaz olmasına ragmen calıstırınca rolantide durmuyor sanki kış gibi iyice ısıtmak gerekiyor.
iyi ısınmayınca stop ediyor sonra tabi yine marş basmıyor.yine ayak tan çalıştırıyorum
rolantide kalsın diye de rolanti vidasını ayarlıyorum ısınana kadar sonra geri alıyorum vidayı ısınınca o zaman problem olmuyor.
yani cok acayip bi durum var nedir sorun anlıyamadım.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
oyle gibi geliyor ama marşta çalışmasa bile ses çıkartması gerekmez mi
hiç ses yok sanki düğmeye basılmıyormuş gibi hiç belirti yok
bastıgımda ses gelsin çalıştırmasın onu anlarım ama hiç belirti olmamasını anlıyamadım sebebini.
ayrıca ısınma problemini de anlıyamıyorum hepsi böyle mi bunların zor ısınıyor he diycem vidayla ugrasmıym jikleyi çekeyim diyorum ısınına kadar jikleyi de çekiyorum bırakınca geri kaçıyor nasıl motor bu anlamadım çalışınca yolda cbf ybr den daha çok beğendim keyif veriyor ama şu çalıştırma derdi bozuyor şuan keyfini
bencede sorun aküde. akünün voltajı marş motorunu döndürecek kadar bile kalmamış oluyor. o yüzden hiçbir belirti göremiyorsun. ısınmama problemi için subaplarına baktır, karburator hava ayarı yaptır ve 10/40 yag kullan. kalın yag kullanma. basıt seyler için motorundan soğuma
TRANSALP XL700
teşkkürler bi servise götürüp baktırayım
ama bu motorun gidişini hızlanışını beğendim
cbf ve ybr den daha çok keyif veriyor o kesin
sevdim bu motoru
Sabri Abi'ye katılıyorum. Çevrende mutlaka motosiklet kullanan arkadaşın vardır diye düşünüyorum. En kötü şipşak akü değişimi yapın bakalım o zaman düzelicek mi? Birde öyle deneyin. Çevren kimseler yoksa servise gidip rica etsen servis yardımcı olur diye düşünüyorum. Bir akü değişimiyle kafandaki şüpheyi gidermiş olursun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------
Yaptığımız gezi konusunu gördün mü bilmiyorum ama bende Sabri Abi'nin apache'sini kullandım baya, acayip hoşuma gitti. Titreşim titreşim diyorlar da ben mi vurdum duymazım, Sabri Abi'nin motoru mu titremiyor anlamadım. Hiç rahatsız olmadım şahsen Gazı verdiğin zaman ybr yalan oluyor. Şahsen yolda çok ezdi kendisi beni, acayip moral bozucu. Motoru kenara çekip yakasım geldi
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)