selam beyler
bizim arkadaş ehliyet alacakta hem öğreten motor kullandıran hemde ucuz biyer varmı ehliyet kursu?
gelişimi aradık herif bize bilen adama ehliyet veriyoruz biz sadece dedi!
selam beyler
bizim arkadaş ehliyet alacakta hem öğreten motor kullandıran hemde ucuz biyer varmı ehliyet kursu?
gelişimi aradık herif bize bilen adama ehliyet veriyoruz biz sadece dedi!
motora aldığım günki 30 tl benzinle (6.5 litre) 200 km yol yaptı.ilk benzin çubuğu yanıp sönmeye başladı.daha kaç km gider tahmini ? sıfır bi apache için gayet güzel bence dimi ?
bugün uzun yol yaptım biraz. 200 km den sonra 120 leri gördüm ara ara son hız 122. dahada zorlasam 125 görcekti sanırım
Düz yolda, rahat, en fazla kaç km/h ile sabit hızda gidebiliriz 2013 model bir Apache ile?
13 bitecek hala yok piyasa da tvs. Haziranın ilk haftası çıktı çıktı . Çıkmazsa ybr alır binerim . Zaten pahalı tvs . Ikinci elde zarar ettiriyor
düzde,rüzgarsız en fazla 115 ile sabit gidilir. 2011,2012,2013 fark etmez. motorları aynı diye biliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
bırak ybr yi dostum ya. cbf daha iyi. ybr yle uzun yol biter mi
Hemen al hiç bekleme sen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------
Sayın Tsubasa. Madem zarar ettiriyor, servisi kötü, yedek parçası yok, pahalı ise ( sizin söylediklerini hep bu yönde) neden hala TVS almayı bekliyorsunuz? Büyük bir çelişki olmadı mı şimdi bu???
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Serkan Bey,
Madem İsotlar'ı temsil ediyorsunuz müsadenizle çok merak ettiğim bazı şeyleri sormak istiyorum.
- Bu motoru neden Türkiye'ye özel 150 cc olarak getirtiyorsunuz ? Bildiğim kadarıyla aslında 150 cc karbüratörlü RTR yok. Neden 160 cc modeli doğrudan getirmek yerine 150 cc motor aynı kasada özel üretim geliyor.
- Enjeksiyonlu modeller ve özellikle 180 cc olan neden getirtilmiyor ?
- Belki sizinle alakası yok ama TVS firması bu kadar titreşim şikayeti olan bir motoru niçin 7 senedir gram iyileştirmeden üretmeye devam ediyor ? Yanlış biliyor olabilirim ama yeni modelde bile hala titreşim kamufle edilerek giderilmeye çalışılmış. Oysa motor CBF gibi çalışsa hiç başka motor aramam.
- Eğer titreşim konusunda yanlışsam motoru Bursa'da deneyebileceğim bir yer var mı ? Titreşim şikayetlerinin yanında bir deneme imkanı olmayınca, titreşim hariç çok iyi bir motor olduğunu bilmeme rağmen motoru kendi listemden sildiğim gibi arkadaşlarıma da tavsiye edemiyorum.
- Son olarak da, ürün çeşitliliğiniz neden bu kadar az ? Çin motoru satıcıları gerekli gereksiz bibirbirinin kopyası bir sürü model getirtirken, siz neden sadece iki model getiriyorsunuz ?
Saygılar
http://www.tigerexhaust.com/egsoz-modelleri/tvs/apache/egzoz/tri-700_apache_2012.html merhaba motoruma tiger egsoz aldım bugun taktırdım ses güzel hızlanış baya arttı ama 120 125 basarken simdi 115 i zor görüyo iyi akşamlar bilgisi olan arkadaş yokmu
apaçionur arkadaşım bahsettiğin egzozun 780 olan modelini de ben taktırmıştım 5bin km öncesinde ama dediğin gibi şeyler hiiiiç olmadı .
sesden dolayı hızlanmanın iyileşmedi psikolojiktir st modunda 5.6 saniyeyi düşüremedim çünkü eski haliyle de 5.6 yeni haliylede.
ben sürekli sakarya- istanbul arası gidip geliyorum 5. vites 7000 devirde 91-92 yapan motor egzozdan sonra aynı yol aynı şartlarda yine 5. vites 7000 devirde 94 km/h net hıza ulaşıyor. üst limitlerde ise daha rahat hem titreşim konusunda hemde 90dan sonraki hızlanma konusunda ...
Şimdi, ilk iki sorunuzu yanıtlayayım. 160 ve 180cc motorlar Euro 2 standartlarında ve Turkiye de Euro 3 standartlarında motor satışına izin verilmektedir ( Avrupa standartlarına uyma zorunluluğumuz olsuğundan)
-- 2. Sorunuza şöyle cevap vereyim. Cbf de balansör vardır. Balansör motorda bulunan krank'ın vibrasyonlu çalşmasını önler. Ancak motor gücünü %30 oranından daha fazla gücünün azalmasını sağlar. Genelde 1000cc bir motorda bile devir saati red-line'a geldiğinde motor sınırlaronda çalıştığından cinrasyon üretir. Bizim motora gelecek olursak, TVS Apache'nin bir ruu var o da seri olmasıve ekonomil olmasıdır. Bir motora, hem serilik, hem ekonomiklik, hemde sıfır vibrasyonla bir araya getirmeniz imkansızdır (150cc de) Biz de ruhumuzdan ödün vermedik. Apache yi apache yapan görünüşü ve seriliğidir. Ama yine de çok vibrasyon var diyorsanız, servise götürmenizi öneririm. Bir bakalım. Gerçekten yan sanayi parça kullanmak veya bazı sorunlar vibrasyon üretebiliyor.
-- Ürün çeşitliliği konusunda kesinlikle haklısınız. Zaten TVS yönetimi bu boşluğun farkında ve 2013 yılı içinde bu boşluğu fazlasıyla dolduracak. 125cc Cup, 125cc Commuter, 90cc scoter ve başka modeller bu yıl içinde sizlerle olacak.
Umarım aydınlatıcı olmuşumdur.
Saygılarımla,
yalniz bilmiyorum belkide başka sorun vardır ama 110 dan sonra sanki daha boguluyomuş gibi oluyo bide bunun hemen egsozdan sonra olması biraz garibime geldi yinede teşekkürler
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)