TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Mayıs 2013, 16:39
#20341
Az evvel sitesine baktım.tayvan motoruymuş.
Reklamlar
-
16 Mayıs 2013, 16:41
#20342
selo9115 adlı üyeden alıntı
bakalim kanka (sbr) kismet habgisi denk gelirse artik
enes saol bu arada sen beni ozleme git sabri ile okani ozle :(
selo seni sevmeyen ölsün
-
16 Mayıs 2013, 16:44
#20343
-
16 Mayıs 2013, 16:47
#20344
İkisi de aynı demire benziyor. Lakin isotrların ilanın da detaylı bir görüntü göremediğimden birşey demek mümkün değil. Ama sanki bir önceki kasanın çanta demirleri daha sağlam duruyor gibime geldi yoksa yanılıyormuyum
-
16 Mayıs 2013, 17:05
#20345
selo9115 adlı üyeden alıntı
bakalim kanka (sbr) kismet habgisi denk gelirse artik
enes saol bu arada sen beni ozleme git sabri ile okani ozle :(
Ahaya selo dayı alındı :D Dayı sana olan özlemi anlatmaya kelimemi yeter ya :D Sabrilerden hayır yok baksana gelmıolar 2 adım .. senle takılalım biz :D Bisikletle sahile fln iniyom dün kadıkoye fln gittim sağlıklı yaşam modundayım bu aralar :D
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
16 Mayıs 2013, 18:01
#20346
Ozaman internetten almak mantıklı değil eğer yeni kasanın demiri farklıysa
Yok eğer sadece 10-15 tl fazla paraya satabilmek adına yeni kasaya özel birşey gibi lanse edilmiş ise o zaman başka
Yeni kasa kullananlardan çanta takan var mı?
-
16 Mayıs 2013, 19:06
#20347
sllnbs.okn adlı üyeden alıntı
bende sabrinin motora kefilim :D
bende senin motora kefilim :D
-
16 Mayıs 2013, 19:31
#20348
selam arkadaşlar siz düz yolda 130 u gerçekten görebılıyomusunuz ben 110 u zor goruyorum benım motorda sıkıntı olabılırmı motor alt devırlerde cok ıyı ama 9000 devır cıvarında gucu kaybedıyorum durdane rampasından aşağı 130 u zor gordum sızce normalmı? boyum 170 kılom 60 motor şuan 5000 kmde.
-
16 Mayıs 2013, 19:37
#20349
memduhb adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar siz düz yolda 130 u gerçekten görebılıyomusunuz ben 110 u zor goruyorum benım motorda sıkıntı olabılırmı motor alt devırlerde cok ıyı ama 9000 devır cıvarında gucu kaybedıyorum durdane rampasından aşağı 130 u zor gordum sızce normalmı? boyum 170 kılom 60 motor şuan 5000 kmde.
zincirini kontrol et gevşek mi ?
lastikleri kntrol et inik mi?
bujiyi değiştirdin mi?
-
16 Mayıs 2013, 19:58
#20350
memduhb adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar siz düz yolda 130 u gerçekten görebılıyomusunuz ben 110 u zor goruyorum benım motorda sıkıntı olabılırmı motor alt devırlerde cok ıyı ama 9000 devır cıvarında gucu kaybedıyorum durdane rampasından aşağı 130 u zor gordum sızce normalmı? boyum 170 kılom 60 motor şuan 5000 kmde.
Kendiniz anlıyorsanız motordan genel bir kontrol yapın. Anlamıyorsanız tanıdık, bildik bir ustaya ya da servise götürün. Bende ybr esd vardı 2011 model 8.500 km'deki motorum ile 130 bir zat gördüm, İstanbul Haliç köprüsü üzerinde. Şuanda 2012 ybr esd var oda henüz 3.000 km yeni geçti daha yeni sıkıştırmaya başladım. Edirne'ye giderken ne kadar sıkıştırsam da motor düzde 80 yokuş aşağı 85'i geçmedi üstelik rüzgâr neredeyse yok denecek kadar azdı. Yine 2 kişi Edirne dönüşü (Babam ve ben 180-185 kg vardık) yola çıktıktan 150 km sonra motorun gaz yemesi değişti. Gidişe göre daha çok rüzgârlı olan düz yolda 115 gördüm. Daha sonra gazı bıraktım. Sebebi hava sıcak olduğu için fazla sıkıştırmak istemedim ve trafik yavaşlamaya başlamıştı.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
16 Mayıs 2013, 20:46
#20351
memduhb adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar siz düz yolda 130 u gerçekten görebılıyomusunuz ben 110 u zor goruyorum benım motorda sıkıntı olabılırmı motor alt devırlerde cok ıyı ama 9000 devır cıvarında gucu kaybedıyorum durdane rampasından aşağı 130 u zor gordum sızce normalmı? boyum 170 kılom 60 motor şuan 5000 kmde.
normal normal sıkıntı yok.. bizde elimizi kolumuzu sallaya sallaya 130 yapmıyoruz ama sende birde kilo avantajı var,tsubasanın dediği gibi bujiyi değiştir,birde yeni hava filtresi tak öyle dene..rüzgarsız düz yolda 120 yapması gerekir..ama 80km ile giiderken 5e atıp hızlanmasını bekleme.. 1.viteste kalk, her vitesi 9000-10000 aralığında değiştir. gazı hiç bırakma 120 görene kadar
-
16 Mayıs 2013, 20:46
#20352
arkadaşlar arka top case demiri arıyorum 2.el de olur satan varsa alabilrim izmirdeyim sıfırını nereden alabilirim burada bana 100 tl dediler.
-
16 Mayıs 2013, 20:53
#20353
sbr adlı üyeden alıntı
normal normal sıkıntı yok.. bizde elimizi kolumuzu sallaya sallaya 130 yapmıyoruz
ama sende birde kilo avantajı var,tsubasanın dediği gibi bujiyi değiştir,birde yeni hava filtresi tak öyle dene..rüzgarsız düz yolda 120 yapması gerekir..ama 80km ile giiderken 5e atıp hızlanmasını bekleme.. 1.viteste kalk, her vitesi 9000-10000 aralığında değiştir. gazı hiç bırakma 120 görene kadar
sabri abi ben, kanuni bora yla 120 görüyordum ve stock hali idi.
ama her 1000 kmde bir buji değiştiririm
sürekli lastik ve zincir yaglar gerginliğini kontrol ederim.
ama rodajını cok iyi yapmıştım.
ben tvs alırsam sanırım 140 filan yaparım bununla :D
-
16 Mayıs 2013, 20:57
#20354
Tsubasa adlı üyeden alıntı
sabri abi ben, kanuni bora yla 120 görüyordum ve stock hali idi.
ama her 1000 kmde bir buji değiştiririm
sürekli lastik ve zincir yaglar gerginliğini kontrol ederim.
ama rodajını cok iyi yapmıştım.
ben tvs alırsam sanırım 140 filan yaparım bununla :D
bence o göstergeler pek doğru değil ya 90 100den sonra sapıtıyor hepsi.. bende çok iyi bakarım motoruma ama cc si belli yani.. orjinal tvsde 140 km hız demek 11000 devir demek.. oda ne demek söylemeyim yani
-
16 Mayıs 2013, 22:11
#20355
sbr adlı üyeden alıntı
bence o göstergeler pek doğru değil ya
90 100den sonra sapıtıyor hepsi.. bende çok iyi bakarım motoruma ama cc si belli yani.. orjinal tvsde 140 km hız demek 11000 devir demek.. oda ne demek söylemeyim yani
Benım mondıal 70 gösterirken yanımda araba 40la geçiodu hacı :D bazen doğru bazen sapıtıyor güvenmemek lazım çin mallarına ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
16 Mayıs 2013, 22:15
#20356
sbr adlı üyeden alıntı
normal normal sıkıntı yok.. bizde elimizi kolumuzu sallaya sallaya 130 yapmıyoruz
ama sende birde kilo avantajı var,tsubasanın dediği gibi bujiyi değiştir,birde yeni hava filtresi tak öyle dene..rüzgarsız düz yolda 120 yapması gerekir..ama 80km ile giiderken 5e atıp hızlanmasını bekleme.. 1.viteste kalk, her vitesi 9000-10000 aralığında değiştir. gazı hiç bırakma 120 görene kadar
eyvallah kardeşım on dişliyide 14 yaptım yanlız benım takıldıgım konu 9000 rpm cıvarında motor sankı kapanıyo yanı teklıyo gıbı 1 ve 2 de sorun yok onlarda fazla zorlanmıyo makına ama 3 e attıgım zaman alt devırlerde cok ıyı ama devır yukseldıkce sankı motor ısteksız kalıyo sızdede bu boylemı?
özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.
-
16 Mayıs 2013, 22:23
#20357
@selo valla ben de sabri ye katılıyorum. Eğer maddi sıkıntı yok ise sırf rahatlığı için inazuma derim. Bildiğim kadarıyla sym wolf ün ikinci eli daha ucuz.
Bu arada benim gösterge sapıttı geçen gün. 160 falan gösterdi bir ara. En son hız o görünüyor :D
Benim motor geldi bugün baya yol yaptım. Özlemişim ya...
-
16 Mayıs 2013, 22:32
#20358
memduhb adlı üyeden alıntı
eyvallah kardeşım on dişliyide 14 yaptım yanlız benım takıldıgım konu 9000 rpm cıvarında motor sankı kapanıyo yanı teklıyo gıbı 1 ve 2 de sorun yok onlarda fazla zorlanmıyo makına ama 3 e attıgım zaman alt devırlerde cok ıyı ama devır yukseldıkce sankı motor ısteksız kalıyo sızdede bu boylemı?
şimdi kullanmadan cevap veremeyizki,, sonuçta sana az gelen performans belkide normal bir performanstır. ama isteksiz olmasının sebebi 14 dişli olabilir.
-
16 Mayıs 2013, 22:44
#20359
motorum daha 40 km de. ara sıra anlık 100-110 falan yapayım mı yoksa 50-60 ı geçmeyeyim mi ? motora zarar vermeden iyi açılsın istiyorum
-
16 Mayıs 2013, 22:46
#20360
EmrE_09 adlı üyeden alıntı
motorum daha 40 km de. ara sıra anlık 100-110 falan yapayım mı yoksa 50-60 ı geçmeyeyim mi ? motora zarar vermeden iyi açılsın istiyorum
Kardeşim motor iyi açılsın diye birşey yoktur rodaj motorun tüm parçalarının bir birine alışmasıdır. Sen kullanma klavuzunun dışına çıkma orda herşey yazar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler