arkadaşlar apacheyi kullanan sürücüye titreşim hiç etkilemiyor fakat arkada oturan artçıyı hissedilir bir şekilde titretiyor
yalan yok kimseyi kandırmayalım
benim motorda titreşim yok diyenlerede cevabım bir kere kendi motorun da artçı olarak gitmesi ozaman anlar titreşim varmı yok mu
bu motorun huyu bu motoru alırken bunu göz önüne almak gerekir
fazla uzatmayalım tvs apache titreşimli bir mo tor dur
selo dayı yine son noktayı sen koydun.abi yani bu titreşim kendini ne zaman hissettirir sürücüye.kaçıncı viteste.kaçıncı devride,kaç km/hızda? Kısacası ne zaman sürücüye hissettirir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
O kadar abırtılı mı bu titreşim?
yeni kasada abartıldıgı kadar titreşim yok arkadaşlar
arka ayaklık titremiyor eskisi gibi
lastigin kalınlaşması da baya bi etkilemiş bu durumu
# motosikletle.blogspot
Dostum titreşim titreşim diyip milletin kafasını ditme Ben zamanında çok dittim, ilk buluşmada seni o zamanlar yakalasak valla dövücektik dediler. Bunu harbi söylediler yani.
İlk motor olarak tvs apache alıcaktım. Fakat yok anam tirteşim şöyle, yok böyle diye gözümü öyle bir korkuttular ki, "Lan acaba bunu alsam at arabası almış kadar olurmuyum" diye düşünmedim değil. Sonra milletin ağzına, sözüne kandık, salaklık işte. Gittim ybr esd aldım. Şuan hala kullanmaktayım. Memnunmuyum, HEMDE ÇOK MEMNUNUM. Ama gel gelelim ilk motor olarak apache düşünüyordum ve içimde ukte olarak kaldı. (Sbri) Sabri Abi'nin apache'sini hem kullandım hem artçı oldum. Kendisi çok sağlam gider, arkasında öyle bir kasılıyordum ki düştüm, düşecem korkusuna tutulmayan hiç bir yerim kalmıyordu Çok ciddiyim. Ama ben ybr kullanmama rağmen rahatsız edici bir titreşimle karşılaşmadım. Bunu sana tekrar söylüyorum bak, "YBR KULLANICISI OLARAK HİÇ Mİ HİÇ RAHATSIZ OLMADIM APACHE'DE" Şöyle bir durumda var almayı düşündüğün apache 1-3.000 km aralığındaysa titreşim rahatsız edebilir. Bunun sebebi motorun 5-8.000 devir aralığında açılmaya başlamasından kaynaklanıyor. Yani diyorlar ya rodaj 1.000 km, sonra Allah ne verdiyse yapıştır diye. Yok öyle bir şey. Motor açıldıktan sonra hissedilen titreşim de azalıyor bunuda sana söyliyim.
Sabri Abi'nin motoruna ben 8.500 km'de bindim hiç bir rahatsızlık duymadım. Kendisi sana motoru kaç km'den sonra sıkıştırdığını, redline'a sokup sokmadığını mutlaka söyliyecektir.
Yazdıklarım konusunda bir yanlışım olduysa bilgili kişiler tarafından da mutlaka düzeltilir. Sana şu kadar diyorum aklında apache varsa apache al. Yoksa alma.
Sabri abi benim ybr'ye bindi, Lann olum devir gelmiş 6-7.000'e gelmiş ben hiç bir şey hissetmiyorum senin motor çok rahat 10 numara vs gibi iltifatlar savurdu Ama apache kadar seri olmadığınıda belirtti. Bunu herkes biliyor ve söylüyor zaten.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
sürücüye 7 ile 10 bin devirleri arasında titreşim veriyor fakat rahatsız etmiyor
ama artçı olarak kimi aldıysam ayaklarım uyuştu niye böyle diye soruyorlar bende güçlü motor bu o yüzden diyorum
ybr yi bende kulladım bisikletten farkı yok çok rahat gaza bastığını devirin yükseldiğini kesinlikle anlamıyorsun çok rahat keyfine düşkün olanlar titreşimden rahatsız olanlara tavsiyemdir.
Ama benim motor güçlü olsun gaza bastığında beni heyecanlandırsın diyosan kesinlikle apache derim
ben apachem ile büyük keyif alıyorum özellikle ara hızlanmalar beni çok agresifleştiriyor ben sürekli yapıştır yapıştır gidiyorum
Arkadaşlar şu bir gerçek bu fiyata alınabilecek en seri en hızlı en az yakan motor TVS APACHE dir
birde arkadaşlar kusuruma bakmayın ama bin sayfayı devirmişiz halen daha titreşim varmı rahatsız ediyormu diye yazıları hergün sayfalarda görmekten vallahi bıktım
böyle yazılar hem bizleri hemde apache alıcak arkadaşları motordan soğutuyor
lütfen kusuruma bakmayın......
kimse alınmasın maksadımız burada herkese yardımcı olmak dostluk arkadaşlık kurmak
çok teşekkür ederim can kardeş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
eyvallah selo abi
selam arkadaşlar 500 bakımına dün girdim sabri arkadaşımızla
motorda biraz titreşim çoğaldı saplama vidaları sıktık kesildi.
motorda hızlanma devirlenme oturdu biraz şuan çok keyifli
motor yağı ve yağ filtresi değiştirdim plakamı taktırdım direksiyondaki boşluğu aldırdım
motorum şuan yılan gibi sabri yakında resimleri koyar :D doya doya bakarız
you can go fast but ı can go anywhere.(onroad-offroad-everywhere!)
Herkese iyi akşamlar...
sözlerimibirleşikyazmamınsebebiayrılığısevmememdir
Kafan Çalışmıyorsa Kask Takma...
Merhaba dostlar; bugün okanla beraber caddebostan sahilde takıldık biraz.bir kaç fotoğrafla yeni kasanın farklılıklarını göstermek istedim. hem milletin aklındaki sorular cevap bulsun hemde ortalık şenlensin.
Gelelim farklara: ön koruma demirleri yeni kasalarda daha farklı. bence daha güzel olmuş.
Artçı pegleri motor bloğundan bağımsız konumlandırılmış. titreşim neredeyse yok. çok iyi düşünülmüş. azcık ss havası var. ayıca tvs racing logosu daha büyümüş
alt sakal biraz daha büyümüş. yerle arasında bir karış mesafe var.okanın eliyle ölçtük, eli büyüktür kaldırımlarda çok sıkıntı yaşatmıyorkoruma .stickerları hala üstünde dikkatinizi çekerim
arka jant 17 olmuş. lastik 110 80 17
sele altı grenajları baya şişirmişler, eskisine oranla daha kaslı görünüyor.ayrıca artçı selesi kaymaz malzeme ile kaplanmış. artık her fren yaptıgınızda akraba olmuyorsunuz
Gösterge çevresi birçok yer gibi karbonla kaplanmış. beyaz zemin gösterge var. kontak açıldıgında 5den geriye dogru sayıp GO yazısı çıkıyor. ayarlama tuşları daha büyümüş. etiketler hala sökülmedi
ve o şahane bakışlar. gündüz ledleri kontak açıldığı zaman sürekli yanıyor. park lambasına bağlı değil.
foto güzel çıkmamış kusura bakmayın. kumanda kolları daha etli hale gelmiş.tuşlar daha büyük
eski kasalarda sol arka tarafta basamak şeklinde olan koruma demiriyle çanta demiri karışımı şey evrim geçirmiş bu hale gelmiş
kuyruk kısmınıda bu şekilde yapmışlar. yine bir ss den esinlenme havası
TRANSALP XL700
Yeni kasalarda ön dişli kaçlık ? 13'e devam mı
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)