TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Nisan 2013, 22:22
#19401
Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı
Yok dostum tubetype lastik iç lastikli sanırım takım olarak gelir diye düşünmüştüm ama sadece lastikler gelmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
İrc'nin iç lastiksiz olan lastikleri vardı ondan alsaydın keşke. şuan benim motordakiler iç lastiksiz tubeless yani . 1 senede her yeri çatladığı için şimdi metzeller aldım hem daha kaliteli . LAstik öenmli bir mevzu paradan kaçmamak lazım
dostum benımkılerde tubeless tamircim orjınal lastıklerı cıkardı bu yenı lastıklerı taktı iç lastıkle beraber neden boyle yaptın dıye sordugumda jantların tubeless e uygun olmadıgını soyledı benı keklemişte olabılır pekı iç lastıklerı cıkarsam olurmu?
ön lastik http://http://www.irclastik.net/urun...gori=16&sayfa=
arka http://http://www.irclastik.net/urun...gori=24&sayfa=
Reklamlar
-
05 Nisan 2013, 22:24
#19402
Jantlar tubeless'e uygun değil diye birşey yok . Ben kullanıyorum o şekilde 1 yıldır . Çıkarsan sorun olacağını sanmıyorum .
-
05 Nisan 2013, 22:30
#19403
yav bugün tam garajdan çıktım ekipmanları giydim bindim tepesine devriyajı sıktım attım bire gazı bir verdim çat dedi gaz boşaldı tel koptu tam ek yerinden kopmuş yani elcikteki tek telin iki tel olduğu yerden şimdi bunu alsam kendim takabilir miyim bu gaz teli takım halinde mi satılıyor
-
05 Nisan 2013, 22:32
#19404
yaw bali seninde dostum amma derdin var haaa ya sellektör yapmaz ya boyan atar ya telin kopar var bi cenabetlik
-
05 Nisan 2013, 22:36
#19405
memduhb adlı üyeden alıntı
2012 hazirandan beri iç lastiksiz kullanıyorum hiç bir sorun olmadı
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
selo9115 adlı üyeden alıntı
yaw bali seninde dostum amma derdin var haaa ya sellektör yapmaz ya boyan atar ya telin kopar
var bi cenabetlik
abi sorma birinin gözü kaldı o motorda ben biliyorum kimin olduğunu ama elden bişey gelmiyorselektör işini halletim bugün işte dedim bir tur atayım hevesim gursağımda kaldı
-
05 Nisan 2013, 23:44
#19406
kışın başında bakım yaptırmıştım ve motor hemen hemen kış boyu yattı, ben de ufaktan bir baktırayım diyorum. zincir falan sıkıntılıdır artık, gerçi sorun gözlemlemedim ama önlem işte
-
05 Nisan 2013, 23:57
#19407
M.balibey adlı üyeden alıntı
yav bugün tam garajdan çıktım ekipmanları giydim bindim tepesine devriyajı sıktım attım bire gazı bir verdim çat dedi gaz boşaldı tel koptu tam ek yerinden kopmuş yani elcikteki tek telin iki tel olduğu yerden şimdi bunu alsam kendim takabilir miyim bu gaz teli takım halinde mi satılıyor
Teli tutucan elinle .. Ara gazı vererek götürcen motorcuya Mobiletçiler vardıya öyle kullanan aynen o şekil .. Süper oluyo dene .. Adana Styla Fln üstüne yat motorun sonra .. yap bunları yani hacı :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
Zincir Dişli kiti , ön arka balatalar ve debriyaj gaz telleri .. değişmeli sezon da bir en kafa rahatı tabi ama , toplasan 300-400 lirayı buluyo anasını satım :D Gelde kopana kadar binme ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
06 Nisan 2013, 00:07
#19408
yok hoca ne yaptın ya, her sezon ne gereği var.. hepsinin km yaklaşık ömürleri var.. yağdır, filtredir temizle ya da değiştir bin..
-
06 Nisan 2013, 00:10
#19409
Merhaba arkadaşlar.
eminim hepiniz cbf 150 ile apache arasında kalıp apache yi seçmişsinizdir
şimdi ben bu seçim arefesindeyim.
merakım acaba aranızda keşke cbf 150 alsaydım diyen varmıdır ?
-
06 Nisan 2013, 00:10
#19410
e aramıza hoş geldin
cevabı kendin bulmuşsun
-
06 Nisan 2013, 00:18
#19411
baypal adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
eminim hepiniz cbf 150 ile apache arasında kalıp apache yi seçmişsinizdir
şimdi ben bu seçim arefesindeyim.
merakım acaba aranızda keşke cbf 150 alsaydım diyen varmıdır ?
başlarda bende cok arada kaldım cbf mi tvs mı dıye ama pişman değilim iyiki almışım cbf tvs ye gore cok hantal vites gecıslerı berbat ama hakkını yememek lazım otouruş pozisyonu çok rahat..
-
06 Nisan 2013, 00:19
#19412
baypal adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
eminim hepiniz cbf 150 ile apache arasında kalıp apache yi seçmişsinizdir
şimdi ben bu seçim arefesindeyim.
merakım acaba aranızda keşke cbf 150 alsaydım diyen varmıdır ?
Honda , hayat onda :D Bak bana mesela p Cbf 150 dediğin şu çinli kalitesindeki alet dimi .. Yok o honda değil ayrı bi ırk :D Commuterde Tvs Forever ..!
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
06 Nisan 2013, 00:39
#19413
yukarıda arkadaş gaz telinin kopmasından bahsetmiş. böyle sorunlar yakamı bırakmayacaksa hiç bulaşmayayım ben bu işe. kesinlikle sıfır sorunlu bir motor istiyorum.
-
06 Nisan 2013, 00:49
#19414
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Teli tutucan elinle .. Ara gazı vererek götürcen motorcuya
Mobiletçiler vardıya öyle kullanan aynen o şekil .. Süper oluyo dene .. Adana Styla Fln üstüne yat motorun sonra .. yap bunları yani hacı :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
Zincir Dişli kiti , ön arka balatalar ve debriyaj gaz telleri .. değişmeli sezon da bir en kafa rahatı tabi ama , toplasan 300-400 lirayı buluyo anasını satım :D Gelde kopana kadar binme ..
ya amk öyle bir yerden koptu ki hacı direksiyonun altında kalıyor tutacağım yer bişey değil keşke farı falan toplamadan kopsaydı ona yanıyorum bu teller benim bildiğim paslanınca kopmaz mı benim ki hiç paslı değil üzeride yağlı sıvı gres sıkarım hep kmde daha 7 bin küsür
-
06 Nisan 2013, 00:50
#19415
sorunsuz olacaktı arkadaşlar
-
06 Nisan 2013, 01:15
#19416
Arkadaslar bu yeni apache'deki sele bizim apache'ye uyar gibime geldi. Siz ne diyosunuz ?
-
06 Nisan 2013, 01:17
#19417
Kerim.K27 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar bu yeni apache'deki sele bizim apache'ye uyar gibime geldi. Siz ne diyosunuz ?
sele bir şekilde aynı kumaş ile kaplanır iyi bir işçilik ile daha bile güzeli yapılır..ben asıl alt sakalı istiyorum ;)
-
06 Nisan 2013, 11:53
#19418
arkadaşlar metzeller me22 lastik alıp iç lastiksiz kullanan var mi iç lastikli lastik olmasına rağmen iç lastik olmadan da kullanilabiliyormuş
-
06 Nisan 2013, 16:45
#19419
SerkanApache adlı üyeden alıntı
Şimdi olay şu şekildedir. Yurt dışına sipariş ettiğiniz motorları (tüm markalar için bu geçerlidir) en az 90 gün önceden talep edersiniz. Çünkü merkez fabrikalar (hindistan) bize veya başkasına o anda motor sevk edemiyorlar. Mayıs ayında satış yapabilmemiz için, motor siparişlerini çok önceden bir planlama yaparak bildirmemiz gerekmektedir.
Ancak; mayıs ayından sonra satılacak motorlar 2013 model olarak geçecektir. Şuan tüm markalar da bu şekilde satış yapmaktadır. Motor aslında eski üretim değildir. Sadece 4 günden dolayı (27/12/2012) 2012 model olarak geçmektedir.
Bu arada şu konuda sizleri düzelteyim. Şasi üretim tarihi değil, motorun fabrikadan tam olarak çıkış tarihi baz alınır. Bu çıkış belgesinin adı da COC'dir. Burada üretildiği tarih yazar. Şasiyle aynı bağlamda değildir.
Saygılarımla,
1.00 INR = 0.0328522 TRY
Indian Rupee Turkish Lira
1 INR = 0.0328522 TRY 1 TRY = 30.4394 INR
Döviz Kuru Tarih: 5/04/2013
Apache RTR 160 Apache RTR 180 Apache RTR ABS
Rs.66606 Rs.68540 Rs.83230
En son model Apache 180 ABS Motorun Hindistandaki Satış Fiyatının TL olarak karşılığı = 2734 TL yapıyor
Türkiyede 4890 TL ödüyoruz yeni kasa için
Mayıs ayına kadar bekliyorum (3 ay öncesi fuarda parası peşin ödeniyor)
Ve bu fiyat + bekleme müddeti = 2012 model (yeni kasa) motorsiklet
Serkan Bey Adalet mi bu? soruyorum size...
Benden 1 ay sonra haziranda motor alan adam 2013 model olarak alacak diyorsunuz yani
Ben size aylar öncesinden parasını peşin ödüyorum ama ben model yılı kaybediyorum
Bu TVS motorlarının siparişi hala gelemedi mi şimdi ben anlamadım siz geçen sene sipariş verdiniz
Fabrikadan 27 Aralık 2012 de çıktı COC Belgesine o tarih işlendi ama hala bu motorlar türkiyeye gelemedi mi.....
-
06 Nisan 2013, 16:50
#19420
Bana 554 669 9297 den ulaşabilirseniz daha rahat iletişim kurabileceğimizi ve sorularınızın tümünü yanıtlayabileceğimi düşünüyorum.
Saygılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------
Sanırım sizin vergilerden, gümrük ödeneklerinden, KDV'yi ve ÖTV yi aynı zamanda motor başına ek ödenen 240 dolarlık vergiyi de eklerseniz çok basit bir maaliyet tablosu karşınıza çıkacaktır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler