Ben sorularınıza yardımcı olayım.
Şimdi, yeni kasa TVS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.
1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.
15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞER HALA EMİN DEĞİLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...
Daha ne olsun....
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
Şimdi, yeni kasa TVS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.
1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.
15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞER HALA EMİN DEĞİLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...
Daha ne olsun....
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------
Valla tebrikler... Doğru yolu bulmuşsun