Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #18701
    a.payza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (yeni kasa) Yeşil Renk
    Arkadaşlar geçen gün TVS firmasına aşağıdaki maili attım
    Tenezzül edip cevap yazma zahmetine bile katlanmadılar


    Mail şu şekilde:

    Dear authorized manufacturer
    I live in Istanbul/Turkey
    The reason is why i e-mail to you
    TVS Apache RTR 150cc is so popular in my country
    Your company is growing up day by day in world motocycle industry area
    RTR 150 is ok but RTR 180cc is have some problems
    Euro 3 emission standards are applicable in my country
    The authorized saler says this RTR 180cc model motorcycle does not fulfill Euro 3 emission standards
    So they can not import that 180cc model
    Will you upgrade that 180cc model for Euro 3 standards
    or are you gonna make a new 250cc model with fulfill Euro 3 standards?
    Please give me some information about this situation

    --------------------------
    Yani Türkçe meali şu şekilde
    Sn. Üretici Firma Yetkilisi
    Ben İstanbulda yaşıyorum
    RTR 150 ülkemde çok popüler
    Şirketiniz gün geçtikçe dünya motorsiklet endüstrisi pazarında büyüyor
    RTR 150 iyi motor fakat RTR 180 ile ilgili bazı sıkıntılar var
    Ülkemde bulunan yetkili satıcıların söylediğine göre RTR 180 Euro 3 emisyon standartlarını karşılamadığı için bu modeli ithal edemiyorlar
    Bu modeli Euro 3 standartlarına uygun hale getirmeyi düşünüyormusunuz?
    Yada 250cc olarak Euro 3 standartlarını karşılayan yeni bir model konusunda çalışmalarınız var mı?
    Bu durum hakkında beni bilgilendirmenizi istiyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #18702
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı a.payza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar geçen gün TVS firmasına aşağıdaki maili attım
    Tenezzül edip cevap yazma zahmetine bile katlanmadılar


    Mail şu şekilde:

    Dear authorized manufacturer
    I live in Istanbul/Turkey
    The reason is why i e-mail to you
    TVS Apache RTR 150cc is so popular in my country
    Your company is growing up day by day in world motocycle industry area
    RTR 150 is ok but RTR 180cc is have some problems
    Euro 3 emission standards are applicable in my country
    The authorized saler says this RTR 180cc model motorcycle does not fulfill Euro 3 emission standards
    So they can not import that 180cc model
    Will you upgrade that 180cc model for Euro 3 standards
    or are you gonna make a new 250cc model with fulfill Euro 3 standards?
    Please give me some information about this situation

    --------------------------
    Yani Türkçe meali şu şekilde
    Sn. Üretici Firma Yetkilisi
    Ben İstanbulda yaşıyorum
    RTR 150 ülkemde çok popüler
    Şirketiniz gün geçtikçe dünya motorsiklet endüstrisi pazarında büyüyor
    RTR 150 iyi motor fakat RTR 180 ile ilgili bazı sıkıntılar var
    Ülkemde bulunan yetkili satıcıların söylediğine göre RTR 180 Euro 3 emisyon standartlarını karşılamadığı için bu modeli ithal edemiyorlar
    Bu modeli Euro 3 standartlarına uygun hale getirmeyi düşünüyormusunuz?
    Yada 250cc olarak Euro 3 standartlarını karşılayan yeni bir model konusunda çalışmalarınız var mı?
    Bu durum hakkında beni bilgilendirmenizi istiyorum
    150liği 4800e satıyorlar 180lik abs gelirse 9 10 binden aşağı satmaz bizimkiler o zamanda ellerinde kalır bence getirmemelerinin nedeni bu

  3. #18703
    rev'it - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 2012,,/ 125 UAG
    Alıntı Felis Leo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, bende dün sarı renk tvs rtr150 aldım ve 1996 yılında ilk aldığım ve bir yıl kullandığım rus malı izh planet ten 16 yıl sonra bu tadını aldığım motor sevdası ile ikinci motorum oldu nihayet. Forumlarda herkezin yaptığı gibi ybr125, apachi ve cbf 150 arasında debelenirken tvs den yana seçimimi yaptım.Bir titreşimdir gidiyor forumlarda ben eski motorum 350cc lik iki zamanlı izh den sonra apachi bana süper kmforlu geldi titreme falan hissetmedim çok komik ne diyeyim sonuçta motor bu ya isterse titresin altımda motor olduğu belli olsun Şu anda a2ehliyeti almak içinde kursa yazıldım ve motorumu şu an kullanmıyorum evde yatıyor Bursa da yaşadığım için malum büyükşehir adım başı polis var o yüzden evin önünde ara sokaklarda bir iki binip tadına varıyorum şahane bir motor çok beğendim iyiki bunu almışım şekli kalitesi çok güzel çok içime sindi .Üzerinde ybr den fazla 25cc si , elçiklerin ucunda denge topuzları ,koruma demiri, cantlarda kırmızı şerit, dijital gösterge, direksiyon yarış motorları gibi, far selektör düğmesi, alt sakal, çift korna gibi fazlalıklar var cbf 150 ise hem 500 lira pahalı hemde oringli zinciri yok, ayak marşı yok hemde eski biyonik mobletler vardı onlara benziyor bir kere şeklini beğenmedim.
    olayi cozmussun dostum tebrikler.
    live fast, die young
    I am fucking crazy, but I am free

  4. #18704
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    yeni modelide çok güzel olmuş bu tvs yi tebrik ediyorum adamlar gerçekten hakkını veriyor

  5. #18705
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    otomobil ile takas yapan bir tvs satıcısı biliyormusunuz?

  6. #18706
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    otomobil ile takas yapan bir tvs satıcısı biliyormusunuz?
    araç nedir. ben yapabilirim uygunsa.
    TRANSALP XL700

  7. #18707
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    araç nedir. ben yapabilirim uygunsa.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ferences=false

    pazartesi günü yağı değişti.yağ filtresi değişti.
    ön z rotları eskidi tıkırdıyor, yenisini aldım arabada duruyor daha taktıramadım.
    egzos contası değişecek onuda aldım daha taktıramadım
    sağ arka kapının fitili kilide takıldı açılmıyor.onu yaptırıcam
    ön şöför koltuğu ve sağ ön koltukta 2 tırtık var dikiş yerlerinden,birde benden önceki sahibi elektrik bandı ile bantlayp kılıf takmış üstüne direksiyonun.derisi çok iyi değildi,arabayı yıkattığım yerde bişey sürmüşler daha kötü oldu.döşemeci 2 koltuk dikişini ve direksiyonu deri kaplama işini toplam 100 tl ye yaparım dedi,fırsat bulursam onlarıda yaptırıcam.dijital klimanın ekranı karardı onuda 70 tl ye lcd sini değiştirecekler.

    ordaki fiyata bakma bişeyler yapıcam ciddi alıcıya

  8. #18708
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    hımm anladım ama ben apache ile takas deyince daha küçük bi araba tahmin etmiştim. laguna bana gelmez. hayırlı satışlar.
    TRANSALP XL700

  9. #18709
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hımm anladım ama ben apache ile takas deyince daha küçük bi araba tahmin etmiştim. laguna bana gelmez. hayırlı satışlar.
    sağol,sizede

  10. #18710
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hımm anladım ama ben apache ile takas deyince daha küçük bi araba tahmin etmiştim. laguna bana gelmez. hayırlı satışlar.
    Bende 84 sahin var apaci styla ,takaslarmisiniz

  11. #18711
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    selam millet nasılsınız?
    uzun zamandır girmedim foruma, yeni kasa apachemiz gelmiş wayy be güzelmiş far kısmı çok can alıcı, 2011 i satıpta alacak halim yok ama
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  12. #18712
    SerkanApache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR150
    Ben sorularınıza yardımcı olayım.

    Şimdi, yeni kasa TVS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.

    1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
    2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
    3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
    4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
    5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
    6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
    7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
    8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
    9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
    10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
    11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
    12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
    13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
    14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.

    15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞER HALA EMİN DEĞİLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...


    Daha ne olsun....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

    Şimdi, yeni kasa TVS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.

    1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
    2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
    3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
    4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
    5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
    6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
    7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
    8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
    9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
    10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
    11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
    12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
    13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
    14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.

    15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞER HALA EMİN DEĞİLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...


    Daha ne olsun....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

    Alıntı rev'it adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olayi cozmussun dostum tebrikler.

    Valla tebrikler... Doğru yolu bulmuşsun
    initial-D bunu beğendi.

  13. #18713

    Üyelik
    09 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yok
    Alıntı SerkanApache adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben sorularınıza yardımcı olayım.

    Şimdi, yeni kasa TVS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.

    1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
    2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
    3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
    4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
    5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
    6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
    7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
    8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
    9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
    10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
    11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
    12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
    13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
    14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.

    15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞER HALA EMİN DEĞİLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...


    Daha ne olsun....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

    Şimdi, yeni kasa TVS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.

    1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
    2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
    3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
    4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
    5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
    6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
    7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
    8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
    9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
    10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
    11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
    12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
    13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
    14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.

    15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞER HALA EMİN DEĞİLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...


    Daha ne olsun....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------




    Valla tebrikler... Doğru yolu bulmuşsun
    apache satıcısı mısınız bilmiyorum ama tebrikler reklamın nasıl yapılması gerektiğini biliyor ve içi dolu bildirimler yapıyorsunuz elinize sağlık
    M.balibey ve kartalizma07 bunu beğendiler.

  14. #18714
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Arkadaş belli ki, apache bayii. İnsanlar mantıklı olarak apache'ye o parayı vermekten çekiniyor. Apache her ne kadar kendini kanıtlamış olsa da piyasada yeni olduğundan dolayı diğer motosikletler kadar rağbet görmedi. Motosiklet 4.800 lira, eee bunun plakası ıvırı zıvırı 5.500 lira. Bu parayı cebinden çıkarmayı göze alan insan haliyle diyor, apache 150cc honda cbr125cc. Arada 25cc fark ama ama "HONDA HAYAT ONDA" diye söylenip cbr almaya yöneliyor. Bence doğru olanıda yapıyor, yedek parça, servis ağı, 2.el durumu vb konularda apache'den üstün. Fiyatı şişirmişsiniz ama kullanılan malzeme aynı malzeme. Ön kafa grenajı şekil oldu, motor eskiye nazaran daha kalıplı oldu diye o parayı vermek mantıklı gelmiyor çoğu insana. Şahsen Ybr kullanıyorum. Apache alıcak olsam 2012 alırım. 2013'e sırf şekli var diye fazladan 500-600 lira veremem.
    M.balibey bunu beğendi.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  15. #18715

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    arkadaşlar size çok süper bir kıyak çekeceğim. Şimdi hemen giyorsunuz herhangi bir yerden mıknatıs buluyorsunuz şeklini siz kafanızda canlandırıp ona göre bulursunuz. Benzin hortumunuzun etrafına karşılıklı olarak bağlıyorsunuz. 5 cm nin üzerinde olsun. Bu şekilde kullanın ve motorunuzdaki değişimleri buralara bir yere yazın. Hadi bakalım. Ben denedim ve halen üzerinde faydasını da gördüm. Siz denedikten sonra bendeki değişimleri yazacağım. Ha daha güçlü olan nodyum mıknatıs bulursanız daha iyi.. Karbüratöre en yakın yere bağlayın.Hadi kolay gele.
    bu yazıyı başka topiclerde de yazıyorum.

  16. #18716
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı seyyid47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar size çok süper bir kıyak çekeceğim. Şimdi hemen giyorsunuz herhangi bir yerden mıknatıs buluyorsunuz şeklini siz kafanızda canlandırıp ona göre bulursunuz. Benzin hortumunuzun etrafına karşılıklı olarak bağlıyorsunuz. 5 cm nin üzerinde olsun. Bu şekilde kullanın ve motorunuzdaki değişimleri buralara bir yere yazın. Hadi bakalım. Ben denedim ve halen üzerinde faydasını da gördüm. Siz denedikten sonra bendeki değişimleri yazacağım. Ha daha güçlü olan nodyum mıknatıs bulursanız daha iyi.. Karbüratöre en yakın yere bağlayın.Hadi kolay gele.
    bu yazıyı başka topiclerde de yazıyorum.
    değişim nedir söylesende bizde ona göre yapsak? belki beğenmeyeceğimiz bir değişim olacak??
    dolphin_star ve M.balibey bunu beğendiler.
    TRANSALP XL700

  17. #18717
    dolphin_star - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    honda cg 125 kırmızı
    salğın motoru aradım az önce. 160 lık gelme ihtimali var ama kesinleşmedi diyor. bu motoru 4950 ye alsak, plaka felan 5500 rahat bulur. 150 yada 160 cc motora okadar verilirmi derseniz. yzf r125 e 9500 verende var bu iş zevk meselesi bence zevkinde bedeli maddiyatla ölçülmez. şahsen ben motoru verip üstüne farkını vermeye hazırım şuan. yeterki beğeneyim.
    honda yı oldum olası sevemedim hiç bana hitap etmiyor. motorda estetik yok bikere. şu motoru honda yapsa 6500. 7000 den aşağı satarsa bende bişey bilmiyorum. cb125 e bile 3850 para istiyorlar apachenin eksiği yok fazlası var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

    [QUOTE=SerkanApache;2955543]Ben sorularınıza yardımcı olayım.

    Şimdi, yeni kasa TVS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.

    1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
    2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
    3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
    4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
    5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
    6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
    7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
    8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
    9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
    10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
    11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
    12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
    13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
    14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.

    15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞER HALA EMİN DEĞİLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...


    Daha ne olsun....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

    Şimdi, yeni kasa TVS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.

    1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
    2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
    3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
    4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
    5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
    6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
    7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
    8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
    9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
    10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
    11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
    12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
    13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
    14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.

    15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞER HALA EMİN DEĞİLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...


    Daha ne olsun....[COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 -----


    daha ne olsun biliyormusun; en önemli sorunumuz olan lastiklerin kaymasına hiç değinmemişsiniz? lastikler dublex olacaktı ama ses seda yok. cantlar aynı ebatta olacaktı onada değinilmemiş. şimdi motor güzel 10 numara ama lastik en küçük ıslaklıkta kayıp bu canım motor altımdan kayıp gidince hiçde bahsedilen özelliklerin bi anlamı kalmıyor. yanlışmıyım?
    M.balibey bunu beğendi.
    motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra

  18. #18718
    vedkum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ford Tourneo 110ps
    @dolphin_star arka lastik 17 oldu diyor @serkanapache.18 değilmiydi normalde arka lastikler?

  19. #18719

    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İZMİR-Dikili
    Motosikleti
    ehliyeti alınca paraya bağlı :D
    Biz simdi bu yeni kasa apacheyi alabiliyor muyuz satışa çıkartıldı mı ?

  20. #18720
    zerzura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    Beykoz IST
    Motosikleti
    Yamaha FZ6N
    Beyler hadi yok mu yarın için bir gezi planı? Havalar güzel. İstanbul alooooo


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler