Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #17321
    Progressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    apachenin lastikleri ne marka acaba? ön arka takımmı?
    bir kaç sayfa önce de konuşmuştuk ama unuttun sanırım :D

    ön IRC arka Pirelli


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #17322
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor ısınmadan, yağ sıcaklığı normale dönmeden yüksek devir yapmak pek iyi değil haberin olsun.
    kullanmadan önce 30 sn beklemek yeterlidir 10w40 yağ kullanıyorum zaten

  3. #17323
    rev'it - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 2012,,/ 125 UAG
    ben akü için garantiye başvurdum ayın 15 inde bugün 26 sı hala aramadılar.bu garanti bi işe yaramicaksa ben motorun bakımlarını kendim yaparım.gerek yok bu saçmalıklara.zaten motor 5000 kmde yakında bakıma gitmem gerek.garantiyi kullanamıyorsam bakımada gitmem bi daha.kendim yaparım.bakım yapacak kadar motor biliyorum.zaten motorumun ilk 30000 km felan sorun çıkaracağını zannetmiyorum.bende bitanede mondial 125 uag var yaklaşık 20000 kmde allaha şükür bugüne kadar motor kızmında hiç problem çıkmadı.apache problem çıkarırsa ayıp yani.3 tane mondial fiyatında.
    live fast, die young
    I am fucking crazy, but I am free

  4. #17324
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oooo geleli 15 gün oldu işe bile başladım
    hoşgeldin ramço, hiç haberim olmadı. sivil hayatında ve iş hayatında başarılar dilerim
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  5. #17325
    frosen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    daelım s3 + yamaha mt 25
    selam arkadaşlar nasılsınız. Hiç sofun yok canımız sıkılıyor diyorsanız buyrun. 2500 bakımında yarım litre yağ çıktı motordan yağ yakmışız yani.
    Motorum 100 ü geçmiyor. Dişliyi yeni ybr dişlisiyle değiştik 15 oldu zincire tam uydu yani. Neyse
    Servis bi moka yaramıyor hiçbişey yapmadılar gene bi vida bile sıkmadılar yağ filtresini gene değiştirmediler yıkayıp takmışlar. Bereket yağı ben yollamıştım 10 40 yarı sentetik mobil.
    Ve çanakkalede hala servis yok .2 aydır yağ filitresi yok adamlarda . Parçayı sormuyorum bile .bilmiyorum soğudum biraz motordan.

  6. #17326
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı frosen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar nasılsınız. Hiç sofun yok canımız sıkılıyor diyorsanız buyrun. 2500 bakımında yarım litre yağ çıktı motordan yağ yakmışız yani.
    Motorum 100 ü geçmiyor. Dişliyi yeni ybr dişlisiyle değiştik 15 oldu zincire tam uydu yani. Neyse
    Servis bi moka yaramıyor hiçbişey yapmadılar gene bi vida bile sıkmadılar yağ filtresini gene değiştirmediler yıkayıp takmışlar. Bereket yağı ben yollamıştım 10 40 yarı sentetik mobil.
    Ve çanakkalede hala servis yok .2 aydır yağ filitresi yok adamlarda . Parçayı sormuyorum bile .bilmiyorum soğudum biraz motordan.
    aBi bak Sırf yazdıklarından bi kaç hatanı söyliyim .. bi kere o kilo ile 15 dişli takarsan motor 100 bırak 5.vitese geçer geçmez bayar .. Sen 5. vitesi kaybetmişsin o dişliyi takmakla .. 70 kilo üstü olanlar 14 bile takmasın .. Yağ filtrenin değişmemesi helede ilk bakımdan sonra Çok zararlı olcak .. Sen bana adres ver gerekirse ben alıp yollıyım .. başına çok dert açar altı üstü 8 lira bişey orjinali .. Bide Yarım litre yağ nasıl çıkıyor anlamıyorum .. ben motorun 1600 km canını çıkardım durdurak bilmeden yol yaptım yinede 750 gramı geçik yağ çıktı içinden ( benim düşündüğüm o kadar zorlamaya yağ kalmaması lazımdı ) .. bide dikkat ettiğim nokta Sen motoru onun bunun eline bırakıosun usta , servis diye .. senın zaten parçaya ihtiyacın olmaz apachede motor sağlam .. Al yağını filtreni otur değiştir yağını , sık vidanı kafan rahat olsun ne gerek var .. En fazla tüm bakım 1 hadi bilemedin 1.5 saatini almaz .. benim sana Tecrübelerim dahilinde önerilerim bunlar .. Apache Hakkını veren bı motor Ben bunu bilir bunu söylerim .. SaygıLar ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

    Ben şuan apacheyi öyle arıyorum ki .. Yeni anladım vitesli motor muş bendeki tutku .. aLtımda 200 lük bi canavar var ,21 beygir su soğutma Sohc motor , tek kişi bayır yukarı 120ye rahatça çıkıyo .. iki kişi en ufak bayılma olmadan ivmeleniyo ve hızlanıyo ama gel görki vitessiz motor bana göre değil .. Şuan apacheyle takas etmeyi bile düşünüyorum Noter masraflarımı karşılayan olursa .. Zararım olurmu beklememekle , tabiki .. Ama zevk alarak bınmeye değer Bence .. Uzun yolda 13 dişliyle 120yi geçemeden gittim die sinirleniodum apacheye ama olmayınca anladım değerini
    mehmet_gemli, Twin, kartalizma07 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  7. #17327
    frosen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    daelım s3 + yamaha mt 25
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aBi bak Sırf yazdıklarından bi kaç hatanı söyliyim .. bi kere o kilo ile 15 dişli takarsan motor 100 bırak 5.vitese geçer geçmez bayar .. Sen 5. vitesi kaybetmişsin o dişliyi takmakla .. 70 kilo üstü olanlar 14 bile takmasın .. Yağ filtrenin değişmemesi helede ilk bakımdan sonra Çok zararlı olcak .. Sen bana adres ver gerekirse ben alıp yollıyım .. başına çok dert açar altı üstü 8 lira bişey orjinali .. Bide Yarım litre yağ nasıl çıkıyor anlamıyorum .. ben motorun 1600 km canını çıkardım durdurak bilmeden yol yaptım yinede 750 gramı geçik yağ çıktı içinden ( benim düşündüğüm o kadar zorlamaya yağ kalmaması lazımdı ) .. bide dikkat ettiğim nokta Sen motoru onun bunun eline bırakıosun usta , servis diye .. senın zaten parçaya ihtiyacın olmaz apachede motor sağlam .. Al yağını filtreni otur değiştir yağını , sık vidanı kafan rahat olsun ne gerek var .. En fazla tüm bakım 1 hadi bilemedin 1.5 saatini almaz .. benim sana Tecrübelerim dahilinde önerilerim bunlar .. Apache Hakkını veren bı motor Ben bunu bilir bunu söylerim .. SaygıLar ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

    Ben şuan apacheyi öyle arıyorum ki .. Yeni anladım vitesli motor muş bendeki tutku .. aLtımda 200 lük bi canavar var ,21 beygir su soğutma Sohc motor , tek kişi bayır yukarı 120ye rahatça çıkıyo .. iki kişi en ufak bayılma olmadan ivmeleniyo ve hızlanıyo ama gel görki vitessiz motor bana göre değil .. Şuan apacheyle takas etmeyi bile düşünüyorum Noter masraflarımı karşılayan olursa .. Zararım olurmu beklememekle , tabiki .. Ama zevk alarak bınmeye değer Bence .. Uzun yolda 13 dişliyle 120yi geçemeden gittim die sinirleniodum apacheye ama olmayınca anladım değerini
    Kardeş baktım olmuyo ben giriştim işe önce bi hava ayarına baktım eskileri pek unutmamışım şu an ivmelenmesi iyi yarın hanımı işe bırakırken bakıcam bakalım ama ayardan sonra süper

    Ha birde apache meşur oldu arkadaşlar yalan dünyada çagatayı taşıyan motor gri eski kasa apache seyrediyorum şu an
    Benim tek derdim servis ben motorumu seviyorum.

  8. #17328
    atillapasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul çekmeköy
    Motosikleti
    TVS apache...
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aBi bak Sırf yazdıklarından bi kaç hatanı söyliyim .. bi kere o kilo ile 15 dişli takarsan motor 100 bırak 5.vitese geçer geçmez bayar .. Sen 5. vitesi kaybetmişsin o dişliyi takmakla .. 70 kilo üstü olanlar 14 bile takmasın .. Yağ filtrenin değişmemesi helede ilk bakımdan sonra Çok zararlı olcak .. Sen bana adres ver gerekirse ben alıp yollıyım .. başına çok dert açar altı üstü 8 lira bişey orjinali .. Bide Yarım litre yağ nasıl çıkıyor anlamıyorum .. ben motorun 1600 km canını çıkardım durdurak bilmeden yol yaptım yinede 750 gramı geçik yağ çıktı içinden ( benim düşündüğüm o kadar zorlamaya yağ kalmaması lazımdı ) .. bide dikkat ettiğim nokta Sen motoru onun bunun eline bırakıosun usta , servis diye .. senın zaten parçaya ihtiyacın olmaz apachede motor sağlam .. Al yağını filtreni otur değiştir yağını , sık vidanı kafan rahat olsun ne gerek var .. En fazla tüm bakım 1 hadi bilemedin 1.5 saatini almaz .. benim sana Tecrübelerim dahilinde önerilerim bunlar .. Apache Hakkını veren bı motor Ben bunu bilir bunu söylerim .. SaygıLar ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

    Ben şuan apacheyi öyle arıyorum ki .. Yeni anladım vitesli motor muş bendeki tutku .. aLtımda 200 lük bi canavar var ,21 beygir su soğutma Sohc motor , tek kişi bayır yukarı 120ye rahatça çıkıyo .. iki kişi en ufak bayılma olmadan ivmeleniyo ve hızlanıyo ama gel görki vitessiz motor bana göre değil .. Şuan apacheyle takas etmeyi bile düşünüyorum Noter masraflarımı karşılayan olursa .. Zararım olurmu beklememekle , tabiki .. Ama zevk alarak bınmeye değer Bence .. Uzun yolda 13 dişliyle 120yi geçemeden gittim die sinirleniodum apacheye ama olmayınca anladım değerini
    ben sana demiştim motoru takas etme diye yiğen..aşk mektubu gibi yazmışsın mesajını...

    bendekide inazuma aşkı... bizde kavuşamadık...hasret ateşiyle yanıyoruz...belki birgün kavuşuruz..
    EneS_Turker ve kartalizma07 bunu beğendiler.

  9. #17329
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı atillapasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben sana demiştim motoru takas etme diye yiğen..aşk mektubu gibi yazmışsın mesajını...

    bendekide inazuma aşkı... bizde kavuşamadık...hasret ateşiyle yanıyoruz...belki birgün kavuşuruz..
    GElmedı dımı ınazuma dha .. Neyı beklıolarmış kı .. Sorma abı ya . . (: Bakacam bı caresıne mtlaka (:
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  10. #17330
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı frosen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeş baktım olmuyo ben giriştim işe önce bi hava ayarına baktım eskileri pek unutmamışım şu an ivmelenmesi iyi yarın hanımı işe bırakırken bakıcam bakalım ama ayardan sonra süper

    Ha birde apache meşur oldu arkadaşlar yalan dünyada çagatayı taşıyan motor gri eski kasa apache seyrediyorum şu an
    Benim tek derdim servis ben motorumu seviyorum.
    abi parçacıya git hyosung gt250 r yağ filtresi birebir uyumlu onu al tak 3 tlye satılıyor gri apacheyi bende gördüm

  11. #17331
    frosen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    daelım s3 + yamaha mt 25
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi parçacıya git hyosung gt250 r yağ filtresi birebir uyumlu onu al tak 3 tlye satılıyor gri apacheyi bende gördüm
    Ewet ewet ben öyle yapıcam ama burası çanakkale parçacıda yoktur hyo servisine sorucam bakalım.bundan sonrada ben yapıcam ayarlarını.5000 olsun bakıcaz artık.

  12. #17332
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GElmedı dımı ınazuma dha .. Neyı beklıolarmış kı .. Sorma abı ya . . (: Bakacam bı caresıne mtlaka (:
    genel müdürle konuştum kasım ortası dedi sonra fuarda 2013 dendi anlamadım gitti

  13. #17333
    İ2MİRLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE RTR 150
    Selamın aleyküm cümnetten arkadaşlar nasılsınız ramço hoş geldin nasılsın gelmişsinde işe bile başlamışsın hayırlı olsun bugün 175 tl yi bayılınca bir hafiflemki sormayın birkaç sayfa önce yazmıştım motor 4. Vites 8000 deviri geçmiyo 5 e atıncada hız ve göç kaybediyor diye bu gün çözdük sorun karbratör diyaframı patlamış değiştirdik 35 tl yağ değişti 20 tl tam iş bitti derken dedim aga zincirde gevşek bi sıksana aldı eline anahtarları biriki oynadı lastikle gerdi zinciri tekeri çevirdi yüzüme baktı blader sana bi müjdem var der gibiydi dişliyi yemişsin usta kaç km motor dedi 10300 küsürde dedim valla dişli sakat allah göstermesin yolda zinciri falan koparırsa başına büyük dert açar dedi arka dişli 35 tl ön dişli 20 tl zincir 35 tl işçilik 30 tl 175 tl ye zor çıktım servisten :( motor uçak gibi oldu maşşallah ama 175 i de yedi anlıyacağınız afiyet olsun ne diyeyim parçalar orjinal tvs paketleri gözümün önünde açtı ama arka dişli üstündeki 44 dü yeni taktığı 43 acaba 2012 lerde arka dişli 43 mü ???? Benim alet 2011
    HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL

  14. #17334
    eby78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    Balıkesir / Ayvalık
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı İ2MİRLİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka dişli üstündeki 44 dü yeni taktığı 43 acaba 2012 lerde arka dişli 43 mü ???? Benim alet 2011
    iyi akşamlar arkadaşlar..Mesut benim apache 2012 ve arkadaki dişli 44T..eski kasa apacheler 43 idi..yeni kasaların tümü 2011 ve 2012 ler 44 dişli..43 dişli olması iyi olmuş..hep konuşur tartışırız burada ön dişliyi büyütelim mi diye..14 yapsan olmaz 15 yapsan motor çekmez..arka dişlinin 1 diş küçülmesi hız ve çekişte çok hissedilmese de az biraz viters araların uzayacak ve son viteste motor bayılmadan daha stabil gidebileceksin yüksek hızlarda..bir miktar da olsa yakıt iyileşecek..ben şunu anladım apache de,ön dişli olayı verimli olmuyor bizim motorlarda..en güzel işlem arka dişliyi 1 diş küçültmek ;)
    kartalizma07 bunu beğendi.

  15. #17335
    İ2MİRLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE RTR 150
    Alıntı eby78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi akşamlar arkadaşlar..Mesut benim apache 2012 ve arkadaki dişli 44T..eski kasa apacheler 43 idi..yeni kasaların tümü 2011 ve 2012 ler 44 dişli..43 dişli olması iyi olmuş..hep konuşur tartışırız burada ön dişliyi büyütelim mi diye..14 yapsan olmaz 15 yapsan motor çekmez..arka dişlinin 1 diş küçülmesi hız ve çekişte çok hissedilmese de az biraz viters araların uzayacak ve son viteste motor bayılmadan daha stabil gidebileceksin yüksek hızlarda..bir miktar da olsa yakıt iyileşecek..ben şunu anladım apache de,ön dişli olayı verimli olmuyor bizim motorlarda..en güzel işlem arka dişliyi 1 diş küçültmek ;)
    .

    Dediğin doğru vites aralığı uzadı biner binmez ilk fark ettiğim bu oldu son hız olarak daha deneyemedim ama diyafram değiştikten ve dişli zincir takımından sonra muhteşem oldu alet servisten çıkınca işe geldim direk 25 km civarı bir yol çok basma şansım olmadı trafik yoğundu fakat her vites değişiminden sonra motorun gaz açmama tepkisi çok güzeldi dişli küçülünce çekişi düşecek diye çekindim açıkçası ama çok şükür canavar gibi vites araları uzadı çakişte sağlam daha ne olsun
    eby78 bunu beğendi.
    HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL

  16. #17336
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı eby78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi akşamlar arkadaşlar..Mesut benim apache 2012 ve arkadaki dişli 44T..eski kasa apacheler 43 idi..yeni kasaların tümü 2011 ve 2012 ler 44 dişli..43 dişli olması iyi olmuş..hep konuşur tartışırız burada ön dişliyi büyütelim mi diye..14 yapsan olmaz 15 yapsan motor çekmez..arka dişlinin 1 diş küçülmesi hız ve çekişte çok hissedilmese de az biraz viters araların uzayacak ve son viteste motor bayılmadan daha stabil gidebileceksin yüksek hızlarda..bir miktar da olsa yakıt iyileşecek..ben şunu anladım apache de,ön dişli olayı verimli olmuyor bizim motorlarda..en güzel işlem arka dişliyi 1 diş küçültmek ;)
    Evet katılıyorum .. Güzel bi açıklama olmuş .. ufak bı yeri düzeltcem sadece .. Kilosu 75ten yukarı olan ve artcıyla binenler Arkayı 1 diş kücültmekle yetinsin .. Kilosu az olan ve tek kullananlar 14 Dişli kullansın öne .. Motorda bı kayıp yaşamadan daha zevkli bi sürüş sağlıyor .. Hele uzun yolda nimet oluyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

    Bizim sınav haftası bitti 4 gün tatil verdiler boş boş yatıyorum yurtta bunaldım iyice :D Yokmu birileri kapışalım Herkesin işi gücü var arkadaş bi ben işsiz :D
    eby78 ve M.balibey bunu beğendiler.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  17. #17337
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    merhaba arkadaşlar, başımdan geçen komik olayı anlatayım, kısaca cahillik arıza sandım meğerse benzin bitmiş
    pazar günü canavarı yıkadım, zinciri yağlayacaktım sprey arıza yaptı bimden camsil aldım maksat fısfıs olarak kullanmak sizede fikir olur belki
    sonra evin arkasında zinciri gazyağladım motor 2 vites orta sehpada teker dönüyor, sonra zincir yağlamaya geçtim, motor stop etmeye başladı.
    benzinde yedekte ama bitmez düşüncesi var bende, motor stop ediyor ben çalıştırıyorum, kesik kesik çalışıyo derken marş almaz oldu
    ben eyvah dedim biyerlere su kaçtı yada beyinden kaynaklı. peder beyle baktık buji sök eskisini tak falan yine yok. adam git benzin al bitmiştir dedi, yok dedim daha bitmemesi lazım
    almaya gidemedim az gidiyo sonra stop.
    bugün söktüm depoyu soketleri bujiyi heryerini sprey yağlayıcıyla kontak temizliyiciyle yağladım sonuç olumsuz, benzin musluğunu açtım hortum sökülü vaziyette bi damla yok
    meğerse benzin bitmiş. sonra bi bidon benzinle hayata kavuştu makine
    EneS_Turker ve M.balibey bunu beğendiler.
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  18. #17338
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    mal motorcular buraya başlığı var forumda biliyomusun
    napcaz pazar günü ramçonun yanına gidiyomuyuz? fazeride almış ramço. belki muhatab olmaz bizle
    EneS_Turker bunu beğendi.

  19. #17339
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mal motorcular buraya başlığı var forumda biliyomusun
    napcaz pazar günü ramçonun yanına gidiyomuyuz? fazeride almış ramço. belki muhatab olmaz bizle
    Valla ben gidelim diorum bu pazar . . Ramazan abi de ses yok iş ciddiye binince He ya bi FAzer görünüyo ama hayırlısı :D Sen bizi Muhatap alıon abi
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  20. #17340
    Progressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma
    Ya bu hikayeyi anlatınca bişi geldi aklima
    Bizim motorlarda benzin göstergesinin son bir çubuğu yedek depoymus yanlış bir durum yoksa

    Geçen 1 cubuk kaldığında bitti calismadi


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler