ben akü için garantiye başvurdum ayın 15 inde bugün 26 sı hala aramadılar.bu garanti bi işe yaramicaksa ben motorun bakımlarını kendim yaparım.gerek yok bu saçmalıklara.zaten motor 5000 kmde yakında bakıma gitmem gerek.garantiyi kullanamıyorsam bakımada gitmem bi daha.kendim yaparım.bakım yapacak kadar motor biliyorum.zaten motorumun ilk 30000 km felan sorun çıkaracağını zannetmiyorum.bende bitanede mondial 125 uag var yaklaşık 20000 kmde allaha şükür bugüne kadar motor kızmında hiç problem çıkmadı.apache problem çıkarırsa ayıp yani.3 tane mondial fiyatında.
live fast, die young
I am fucking crazy, but I am free
selam arkadaşlar nasılsınız. Hiç sofun yok canımız sıkılıyor diyorsanız buyrun. 2500 bakımında yarım litre yağ çıktı motordan yağ yakmışız yani.
Motorum 100 ü geçmiyor. Dişliyi yeni ybr dişlisiyle değiştik 15 oldu zincire tam uydu yani. Neyse
Servis bi moka yaramıyor hiçbişey yapmadılar gene bi vida bile sıkmadılar yağ filtresini gene değiştirmediler yıkayıp takmışlar. Bereket yağı ben yollamıştım 10 40 yarı sentetik mobil.
Ve çanakkalede hala servis yok .2 aydır yağ filitresi yok adamlarda . Parçayı sormuyorum bile .bilmiyorum soğudum biraz motordan.
aBi bak Sırf yazdıklarından bi kaç hatanı söyliyim .. bi kere o kilo ile 15 dişli takarsan motor 100 bırak 5.vitese geçer geçmez bayar .. Sen 5. vitesi kaybetmişsin o dişliyi takmakla .. 70 kilo üstü olanlar 14 bile takmasın .. Yağ filtrenin değişmemesi helede ilk bakımdan sonra Çok zararlı olcak .. Sen bana adres ver gerekirse ben alıp yollıyım .. başına çok dert açar altı üstü 8 lira bişey orjinali .. Bide Yarım litre yağ nasıl çıkıyor anlamıyorum .. ben motorun 1600 km canını çıkardım durdurak bilmeden yol yaptım yinede 750 gramı geçik yağ çıktı içinden ( benim düşündüğüm o kadar zorlamaya yağ kalmaması lazımdı ) .. bide dikkat ettiğim nokta Sen motoru onun bunun eline bırakıosun usta , servis diye .. senın zaten parçaya ihtiyacın olmaz apachede motor sağlam .. Al yağını filtreni otur değiştir yağını , sık vidanı kafan rahat olsun ne gerek var .. En fazla tüm bakım 1 hadi bilemedin 1.5 saatini almaz .. benim sana Tecrübelerim dahilinde önerilerim bunlar .. Apache Hakkını veren bı motor Ben bunu bilir bunu söylerim .. SaygıLar ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
Ben şuan apacheyi öyle arıyorum ki .. Yeni anladım vitesli motor muş bendeki tutku .. aLtımda 200 lük bi canavar var ,21 beygir su soğutma Sohc motor , tek kişi bayır yukarı 120ye rahatça çıkıyo .. iki kişi en ufak bayılma olmadan ivmeleniyo ve hızlanıyo ama gel görki vitessiz motor bana göre değil .. Şuan apacheyle takas etmeyi bile düşünüyorum Noter masraflarımı karşılayan olursa .. Zararım olurmu beklememekle , tabiki .. Ama zevk alarak bınmeye değer Bence .. Uzun yolda 13 dişliyle 120yi geçemeden gittim die sinirleniodum apacheye ama olmayınca anladım değerini
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Kardeş baktım olmuyo ben giriştim işe önce bi hava ayarına baktım eskileri pek unutmamışım şu an ivmelenmesi iyi yarın hanımı işe bırakırken bakıcam bakalım ama ayardan sonra süper
Ha birde apache meşur oldu arkadaşlar yalan dünyada çagatayı taşıyan motor gri eski kasa apache seyrediyorum şu an
Benim tek derdim servis ben motorumu seviyorum.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Selamın aleyküm cümnetten arkadaşlar nasılsınız ramço hoş geldin nasılsın gelmişsinde işe bile başlamışsın hayırlı olsun bugün 175 tl yi bayılınca bir hafiflemki sormayın birkaç sayfa önce yazmıştım motor 4. Vites 8000 deviri geçmiyo 5 e atıncada hız ve göç kaybediyor diye bu gün çözdük sorun karbratör diyaframı patlamış değiştirdik 35 tl yağ değişti 20 tl tam iş bitti derken dedim aga zincirde gevşek bi sıksana aldı eline anahtarları biriki oynadı lastikle gerdi zinciri tekeri çevirdi yüzüme baktı blader sana bi müjdem var der gibiydi dişliyi yemişsin usta kaç km motor dedi 10300 küsürde dedim valla dişli sakat allah göstermesin yolda zinciri falan koparırsa başına büyük dert açar dedi arka dişli 35 tl ön dişli 20 tl zincir 35 tl işçilik 30 tl 175 tl ye zor çıktım servisten :( motor uçak gibi oldu maşşallah ama 175 i de yedi anlıyacağınız afiyet olsun ne diyeyim parçalar orjinal tvs paketleri gözümün önünde açtı ama arka dişli üstündeki 44 dü yeni taktığı 43 acaba 2012 lerde arka dişli 43 mü ???? Benim alet 2011
HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL
iyi akşamlar arkadaşlar..Mesut benim apache 2012 ve arkadaki dişli 44T..eski kasa apacheler 43 idi..yeni kasaların tümü 2011 ve 2012 ler 44 dişli..43 dişli olması iyi olmuş..hep konuşur tartışırız burada ön dişliyi büyütelim mi diye..14 yapsan olmaz 15 yapsan motor çekmez..arka dişlinin 1 diş küçülmesi hız ve çekişte çok hissedilmese de az biraz viters araların uzayacak ve son viteste motor bayılmadan daha stabil gidebileceksin yüksek hızlarda..bir miktar da olsa yakıt iyileşecek..ben şunu anladım apache de,ön dişli olayı verimli olmuyor bizim motorlarda..en güzel işlem arka dişliyi 1 diş küçültmek ;)
.
Dediğin doğru vites aralığı uzadı biner binmez ilk fark ettiğim bu oldu son hız olarak daha deneyemedim ama diyafram değiştikten ve dişli zincir takımından sonra muhteşem oldu alet servisten çıkınca işe geldim direk 25 km civarı bir yol çok basma şansım olmadı trafik yoğundu fakat her vites değişiminden sonra motorun gaz açmama tepkisi çok güzeldi dişli küçülünce çekişi düşecek diye çekindim açıkçası ama çok şükür canavar gibi vites araları uzadı çakişte sağlam daha ne olsun
HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL
Evet katılıyorum .. Güzel bi açıklama olmuş .. ufak bı yeri düzeltcem sadece .. Kilosu 75ten yukarı olan ve artcıyla binenler Arkayı 1 diş kücültmekle yetinsin .. Kilosu az olan ve tek kullananlar 14 Dişli kullansın öne .. Motorda bı kayıp yaşamadan daha zevkli bi sürüş sağlıyor .. Hele uzun yolda nimet oluyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------
Bizim sınav haftası bitti 4 gün tatil verdiler boş boş yatıyorum yurtta bunaldım iyice :D Yokmu birileri kapışalım Herkesin işi gücü var arkadaş bi ben işsiz :D
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
merhaba arkadaşlar, başımdan geçen komik olayı anlatayım, kısaca cahillik arıza sandım meğerse benzin bitmiş
pazar günü canavarı yıkadım, zinciri yağlayacaktım sprey arıza yaptı bimden camsil aldım maksat fısfıs olarak kullanmak sizede fikir olur belki
sonra evin arkasında zinciri gazyağladım motor 2 vites orta sehpada teker dönüyor, sonra zincir yağlamaya geçtim, motor stop etmeye başladı.
benzinde yedekte ama bitmez düşüncesi var bende, motor stop ediyor ben çalıştırıyorum, kesik kesik çalışıyo derken marş almaz oldu
ben eyvah dedim biyerlere su kaçtı yada beyinden kaynaklı. peder beyle baktık buji sök eskisini tak falan yine yok. adam git benzin al bitmiştir dedi, yok dedim daha bitmemesi lazım
almaya gidemedim az gidiyo sonra stop.
bugün söktüm depoyu soketleri bujiyi heryerini sprey yağlayıcıyla kontak temizliyiciyle yağladım sonuç olumsuz, benzin musluğunu açtım hortum sökülü vaziyette bi damla yok
meğerse benzin bitmiş. sonra bi bidon benzinle hayata kavuştu makine
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
mal motorcular buraya başlığı var forumda biliyomusun
napcaz pazar günü ramçonun yanına gidiyomuyuz? fazeride almış ramço. belki muhatab olmaz bizle
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Ya bu hikayeyi anlatınca bişi geldi aklima
Bizim motorlarda benzin göstergesinin son bir çubuğu yedek depoymus yanlış bir durum yoksa
Geçen 1 cubuk kaldığında bitti calismadi
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)