Arkadaşlar! TVS apaçhe nin vites değiştirme aralık Km si varmı yoksa devre göremi vites değiştirmek gerekiyor.mesela bazı araçlarda 0-30 km 1 nci vites 30-50 km 2 nci vites gibi oluyor biz vitesleri belli devirdemi değiştireceğiz yoksa belli km demi????
arkadaşlar tam net olmamak kaydı ile 10 gün içinde xj6 yamaha veya cbf600 alacağım.. xj6 nın yamaha sıfırı nı isteğim renk i bulamadım şuan .. cbf 600 var ama hayırlısı olsun..öyle olunca bakıyorum.. neyse rtr150 gidebilir....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
egzos patlaması normal bende de oluyordu, karbüratör ayarı yapılınca değişiyor. patlaması güzel aslında ve onun mantıklı açıklaması vardı unuttum
rodajın bittiyse kafana göre değiştir, 5000 devir normal ve ekonomik olur, daha üstü seri kullanım ve fazla yakıt tüketimi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------
sende karar ver bilader ya sat ya bin.
xj6 nasıl motor race tipi mi??
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
belli devirde abicim 5 ile 7 bin arası normal vites değiştirmek için
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
başkan xj6 diversion f modeli çok güzel bende seneye düşünüyorum kawasaki er6f ve xj6 diversion F (grenajlı modeli ) arasında çok gidip geldim büyük ihtimalle son dakka seçim yapcam hala kararsızım çünkü
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
motoru değiştirmem benle alakalı değil.. benim ybr ve tvs var şuan... ama alırsam diyer modelin duygusal kısmını peder bey sağlayacak....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
xj6 iyidir iyi :D cbf 600 biraz klasikleşmiş diyebilirim. düşünürmüsün bilmem ama birde gsr 600 vardır ki hayalimdeki son nokta. daha büyüğü gereksiz. daha şık duranı da yok. ölümüm gsr 600 den olsun :D sanada tavsiye ederim
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
gsr 600 ! Arka görüntüsü yeter
çok iyi olur arkadaşım.. o zaman kesinlikle haberleşelim ortak bi noktada buluşuruz.. haziran sonu banada uyar
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
Birçok babanın ve annenin korkusu oğlunun motosiklete binmesidir.Ölümden ve başka her türlü tehlikeli durumun çocuklarının başına gelmesinden korkarlar.
Benim senin başına gelmesinden en çok korktuğum şey ise hayatın zevklerini almadan yaşayan bir eğreltiotu olmandır.
Eğer yapmak istediğin şey orada duruyorsa ve aranızda bir tehlike dikilmişse, senin yapman gereken o tehlikeyi bertaraf edip, istediğin şeye ulaşmaktır. İşte bunu yapamazsan hayatın ancak bir eğreltiotununki kadar heyecanlı olabilir.
Motosiklete bin oğlum, ama dikkat et, Motosiklet tehlikelidir.
O tehlikenin üzerine aptal gibi gitme. Unutma Sun Tzu der ki; "kötü komutanlar önce savaşa girer, sonra nasıl kazanacağını düşünürler; iyi komutanlar önce nasıl kazanacağını bulmadan savaşa girmezler".
Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma.
Tehlikeleri en küçüğüne kadar bertaraf et. Hep tam koruma kullan, bakımsız motorla yola çıkma, alkollü ya da yorgun binme, kafan bozukken taksi tut, bilmediğin yolda risk alma, diğer araç sürücülerinden köşe bucak kaç.
Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet aşktır. Sadece kızlardan bahsetmiyorum, motosiklet macerası yaşam aşkıyla doludur.
Güneşi batıracağın yeri bilmek, üzerinde yaşadığın toprakları karışı karışına gezmek, her yaş ve meslekten insanla yolunu paylaşmak ve bindiğin makinenin üzerinde sanki çığlık atarmış gibi kopup gitmek, hayatı dibine kadar yaşamak, ancak bu araçla mümkündür.
Motosiklet macerasının içinde yaşam aşkı olmayan insanların tek yaptığı ise teknik detayları birbirlerine anlatarak kocaman, yararlı ama sıkıcı bir ansiklopediyi yaşayıp gitmektir.
Aşkın ucunu bırakma, heyecanlı ve renkli ol, sıkıcı olma. Sıkıcı olacaksan arabaya binip, hafta sonları futbol, akşamları ana haber seyrederek yaşayabilirsin, motosiklete ihtiyacın yok.
Günü yakalamayı bil oğlum, motosiklet senin yaşama enstrümanındır.
Kızlardan bahsetmiyorum dediysem, o kadar da demedim tabi. Hani bazen pembe bir Vespa üzerinde pembe kaskla kuğu gibi giden pembe pantolonlu bir kız görürsün ya? Git yanaş, merhaba de ona. Seni terslerse, kıza efendi gibi bir selam çakıp gazla bana gel, ensene bir tane patlatayım, sonra bira içmeye gideriz. Hayatı böyle yaşayacaksın işte, öküz gibi, ödlek gibi değil. Hem efendiliğini bozmayacaksın, hem de çılgınlığını koruyacaksın.
Ha hoşlandığın bir kız mı buldun? At motorunun arkasına, Datça'ya götür onu, Knidos'un sularıyla yıka. Can Yücel'in en sevdiğin şiirlerini okurken batan güneşi izlet ona, Domuzbükü'nde yıldızları ört üstüne uyusun. Sonra bu macera için bana teşekkür edeceksin.
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet isyandır.
İnsanlık tarihi popüler kültürler ve onlara tepkiyle gelişen kültlerle doludur. Rock tarihi, 68 kuşağı, Avrupa bohemleri, Beatnick'ler hep aynı heyecanla tutuştular. Bugün bu ateş bir miktar sönmüş görünse de sen buna aldanma. İnsanoğlunun doğasında isyan vardır ve motosiklet bunun dışa vuruluş şekillerinin en güzellerinden biridir. Motosiklet bir ulaşım aracı değildir, bir isyan aracıdır, bunu kafandan çıkarma.
Hayatın rutinlerine dikkat et oğlum. Efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil, akşam eve gelince takım elbiseni çıkarıp deri montunu giy.
Her zaman kravatın olabilir ama hiç yuların olmasın, her zaman bir patronun olabilir ama hiç efendin olmasın. Eğer seni zincirliyorlarsa o patronu, arkadaşı ya da sevgiliyi dehleyip, kravatı çöz, kol saatini fırlatıp at, gemileri yakmayı bil.
Hayatımda tanımaktan keyif aldığım insanların neredeyse hepsi, günü geldiğinde hayatında radikal değişiklikler yaparken gözünü kırpmamış insanlardır.
Ve bu insanların neredeyse hepsi motorcudur.
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet dostluktur.
Bir motosiklet grubuna mutlaka gir. O Motosiklet grubunun içerisindeki bir kavgaya ise asla girme. Unutma ki insanın olduğu yerde sevgi de vardır, kavga da vardır. Toplumdan soyut yaşama, yolu paylaş. Ama kimliğini de kaybetme, yolunu şaşırma. Toplumun içinde dur, ama tek başına ayakta dur, sonuçta yol yalnız senin yolundur unutma.
Herkesle konuştuğun gibi, her tip motora da bin, tutucu olma. "Chopper gitmiyor, dönmüyor" diyenleri takma, altındaki V motorun ritmiyle dans etmeden isyanın ruhunu anlayamazsın. Sıkı bir enduroyla off-road yapmadan doğaya fazla kavuşamazsın. İbrende bir kez olsun 200'leri görmeden de adrenalin seni ilk defa içki içmiş 15 yaşındaki kız gibi sarhoş eder durur. Herkesi dinle ama hiç kimseye kulak asma. Motosiklet türlerinin her biri farklı amaçlarla üretilmiştir, birini seçeceksen seç, ama hepsiyle barışık ol, hiçbirinin fanatiği olma.
Motosiklete bin oğlum, çünkü ben hep motosiklete bindim.
Ve şu hayatımda yaptığım en iyi şeylerden biri bu. Tek bir dakikasından bile pişman değilim ve iyi kötü her maceramın kıymetini bildim.
Hayatta öğrendiğim birçok şeyi bu iki tekerlekli cansız makineden öğrendim.
Motosikletle yaşa oğlum ve aradan yıllar geçerse ve ben motosiklete binemeyecek durumda olursam, gel bana maceralarını anlat, nereleri keşfettiğini, kimlerle hırlaştığını, kimlerle dost olduğunu, hangi şarabı kiminle içip, hangi güneşi nerede batırdığını.
Eğer ben ölmüşsem de çok önemseme. Motor üzerinde ölmüşsem neden pişman olmadığımı anlayacak tek kişi sen olacaksın. Eğer ölmemişsem şu pembeli kıza sor bakalım ablası var mı?
Sana bırakacağım en büyük miras, işte bu hayat rehberi, motosikletli hayatın ta kendisidir.
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayatın ta kendisidir.
Merhaba, size sormak istediğim bir soru var motorda bir sorun var ama çözemiyorum. İki günde 150 km yol yaptım,lastiklerin havası ilk aldığımda çok inikti,şişirdim,bugun arka kaymaya başladı tekrar baktım neredeyse bir gün önceki seviyeyle aynıydı. Siboblarında sorun olduğunu sanmıyorum başka bir yerden hava kaçırma ihtimali var mı?2. sorum ben bu motorla çok hızlanamıyorum,şöyleki maksat son sürat değil ama 8000 devire gelmesi neredeyse 10 sn ve 7000 devirden sonra motor sanki redline girmiş gibi bağırıyor.Hani sanki baskı balatası bitmiş araç gibi.Son sürat olarakta en fazla 105 görebildim ama 5 vitese kadar çok devirli değiştirmedim vitesleri.Son olarak bugun motor kullananlara sormak isterim,ben kaç defa kaza tehlikesi geçirdim rüzgar yüzünden ön teker resmen yerden kesildi,ilk defa böyle birşey geldi başıma.Sizde de oldu mu?
Şimdiden teşekkür edeirm
Çoğunluğun yaptığı şey daima yanlıştır.
lastiğinde ufak bi patlak olabilir lastikciye kontrol ettir. vitesleri devirsik yükseltirsen yüksek vitesde yüksek devire geç ulaşırsın. apache zaten 6 7 bin devirden sonra çıldırıyor onun özelliği o benim motor 7 bin devirde şükreder resmen :d kendisi 9500 10500 arası gider hep
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
Can
gezıye gelıyomusun orada bı ıncelerım senın motoru
www.erkakurye.com
eywallah saol, nihayet beklenen fotolar geldi. senin yöntemi bugü çözdüm ve yaptım aynı seninki gibi olmuş. fotolar geliyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
filtreyi almıştım içinden hava filtresi yok yani
ekipmanlar, çorap yeterli ve hava filtre odasının içinde bulunan silindir. ilk defa söktüm çıktığını bilmiyordum
çorabı geçirdik, işlem tamam
yerine yerleştirdik silindiri
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
tamamdır hocam sıkıntı yok ben cepten gırdıgım ıcın foto atamıyordum soylmesı ayıp cepten pc den daha hızlı gırıyor artık ayıp oldu atayım barı dedım
www.erkakurye.com
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)