anladım arkadaşım orjinale devam )
anladım arkadaşım orjinale devam )
bu motorun ıkıncı elı nasıl arkadaslar yanı sıfır 3750 olan malı 3500 satmak fantezide sımdı alsam sezon sonu 5 -6 ay sonra 3000 cıvarına satmaya kalksam elden cıkarabılırmıyım
[B]Artisliğin sonu figüranlıktır...[/B]
evet öyle bağlatırsan daha güzel olur diye düşünüyorum. bazen bende o şekilde bağlamayı düşünüyorum. ama birçok şey düşüncede kalıyor. millet olarak hobilerimize ve şahsi uğraşlarımıza önem vermiyoruz. aslında uğraşıp kurcalamak lazım.
kesinlikle bi benzinini yakmak isterdim ama bende sabah 8 akşam 7 çalışıyorum... mümkün olursa bi haftasonu fln buluşursak gezmek için fln iyi olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------
kardeş ben praktiker den almıştım night breaker çok çok iyiymiş diye biliyorum ama bulamadım. cool blue aldım. fiyatı 21 tl idi heralde. aklıma gelmişkken söyleyeyim. sellektör tuşunun kabloları ince mi geliyor ne oluyorsa basınca uzunu tam yakamıyor. uzun/kısa tuşu tam anlamıyla yakıyor. sellektör tuşunu kullanamıyorum.soner01
süvari kardes nerden aldın o dediğin ampulu ne kadar bide fiyatı
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
Ybr 125 , Honda cbf 150(2008 model) (son çıkanında devirde ne kadar fark var bilmiyorum onu kullanmadım) Apache RTR 150 bu üç motoru da kullanmış bulunmaktayım.
Apache RTR 150 +ları şahsi tespitlerim
Gücü çok hoşuma gitti araçları ybr 125 ve cbf 150 ye göre daha rahat sollayıp eleyebiliyorsunuz 2 kişi dahil diğer iki motora binince apache'nin gücünü arıyorum hep
Karizma. görünüşü çok hoş ne de olsa tasarım ödülü aldı bildiğiniz gibi
Artçının tutunabileceği sağlam kulplar var arkada
Yakıt tüketimi ideal
Şık göstergelere sahip
plastik aksamı vs güzel ve doyurucu çin mallarıyla sakın kıyaslamayın
-leri
1. viteste ve 7000 devirden sonraki titreşim çok rahatsız, gidon dahil bacaklardaki uyuşma normal o yüzden bir süre sonra
2.Spor bir kullanım tarzı olduğu için uzun yolda adamı perişan eder öne eğiliyorsunuz çünkü bacaklarınızla depoyu iyi tutup kollarınızdaki yükü hafifletmeniz şart ki o da bir yere kadar
3.Tekerler arası kısa mesafe küt bir motor oluşu ve amörtisörler kısa geldiği için çok kıvrak bir motor değil kafa sallıyor keskin slalom yapamıyorsunuz, tatlı kavisler halinde almalısınız virajları ( heleki motosiklet tecrübeniz az ve viraja girmenin nasıl bir şey olduğunu bilmiyorsanız bu motorda öğrenmeye kalkmayın orada tecrübe isteyen bir motosiklet )
sonuç olarak
Ybr 125nin kıvraklığına ve ve gazı açarken devirdeki dengeli ivmelenmesine ve motorun buna verdiği tepkiye
Honda Cbf 150'nin yolda giderkenki oturaklılığına (altınızda ybr gibi oyuncak kalmaması kast ettiğim )
Apache RTR 150 tadında araçları tatlı sollayabildiğiniz güçte ve aynı zamanda güzel tasarıma
sahip bir motosiklet çıkarsalar 150 lik olur 180 lik olur fark etmez kendi adıma konuşuyorum gözü kapalı 5 milyar verip alırım
hepinize saygılar sevgiler sağlıcakla kalınız Manisadan selamlar
ya şunu anlıyamıyorum ya tvs de öle bi bahsediyosunuz ki işte yatıyosun uzun yolda perişan eder falan arkadaşlar tvs okadar da yatık bi alet değilki ben tvs de kullanıyorum çokta rahatım hiç rahatsızlık çekmiyorum hata çok rahat geliyor gt250r alıştığımdanmı bilmiyorum ben gtR ile ç.kaleye giderim yorulmam siz tvs uzun yolda yorar perişan eder diyorsunuz ben cbf150 de kullanırken tvs yede biniyordum oturuşu yine yormuyordu aralarında çok minik bi fark var öle biri dikken öbürü yatık değil yani buna hiç katılmıyorum bunlar tamamen abartma geri kalan fikirlerinize saygı duyuyorum
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
BENCEDE DURUŞU OTURUŞ POZİSYONU ANLATTIĞINIZ KADAR RAHATSIZ EDİCİ DEĞİL.. BENM KENDİ ŞAHSİ FİKRİM TABİİ SİZEDE SAYGI DUYARIM
slm arkadaşlar bi konuda bilginize danısacagım gösterge saati arada bi kafayı yiyo kendiliğinden rakamlar cıkıyo iniyo bazen hiç çıkmıyo 0 da takılıp kalıyo servise gittim sorun yok dedi böyle sorunla karşılaşan oldumu hiç ?
BENMDE YAKIT GÖSTERGESİ KAFASINA GÖRE YÜKSELİYO İNİYOO BENDE ANLAMIŞ DEĞİLİM HENÜZ :d:d
Merhaba arkadaşlar.
Kontağı açtığımda servis lambası 5-6 kere yanıp yanıp sönüyor. Sonra tamamen sönüyor.
Servis vakti mi geldi, arıza mı var. (Motor 2900km'de)
Fikri olan varmı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
Tekrar merhaba arkadaşlar.
Az önce ekrandan motorun saatini ayarlamak isterken st-7.9 yazan bir yere girdim, MODE tuşuna basılı tuttum ve sonra alttaki resimdede göreceğiniz gibi st-9.9 oldu.;
1- Saat nasıl ayarlanır?
2- Bu "st 7.9 / 9.9" ayarı ne işe yarar.
Hepinize teşekkürler..
Başa Bela Gelmez Hak Yazmadıkça,
Hak Bela Yazmaz Kul Azmadıkça...
aynı sorun bendede olmuştu garantiden hız göstergesini değiştirceksin arkadaşım ya da arada bir geliyorsa ön tekeri sök aparatı geri tak düzeliyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------
aynı sorun bendede olmuştu garantiden hız göstergesini değiştirceksin arkadaşım ya da arada bir geliyorsa ön tekeri sök aparatı
harunbir
odo ekranında mode tuşuna 3 sn basılı tut saat kısmının yanıp söndüğünü görceksin sonra iki kere mode tuşuna ard arda bas ilerlemeye başlıcak yan tarafa geçmek için tekrar mode tuşuna basılı tut yana geçer üst tuşla ilerler ayarlarsın
st 9.9 yazan yer ekranda gösterilen hıza en kısa ne kadar zamanda vardığını gösterir benimki 5.1 9.9 yazan yer sen hızlı kullanınca düşecektir.
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
Selam arkadaşım önde okuyucuyu sök içini güzelce temizle sonra oraya ince yağlar var dikiş makınesi yağları o yağdan damlat sonra ön tekeri takmadan okuyucuyu elinle çevir dene bakalım büyük ihtimal düzelecek onun için servise gitmene gerek yok bende 2 kez olmuştu aynı yöntemle kendim halletmiştim okuyucu tozlanınca bazen yapıyor ama kafaya takılacak bir problem değil
---------- Post added at 14:32 ---------- Previous post was at 14:28 ----------
İşi bilmeyen servisler hemen saatin bozuk olduğunu düşünüp garantiden yeni saat istiyorlar benim serviste aynıydı ama benden öğrendiler şimdi benim yaptığımı yapıyorlar sorun saatten değil okuyucudan kaynaklanıyor temizleyince problem kalmıyor okuyucunun yeniside 15 tl civarı
teşekkürler yaninim ve cazador45 kardeş verdiğiniz bilgiden dolayı
Arkadaşlar işlerin yoğunluğundan pek yazamıyorum bu aralar Ama bu okumadığım anlamına gelmiyor tabii Şu konuda yanlış bi görüş oluşmuş gibi geldi bana.
Lastik değişimi yaparken yalnızca arka lastiğin değiştirilmesinden bahsediliyor. Dikkat ederseniz motosikletlerin virajlarda ilk önce ön lastikleri kayar ve virajı başarısızlıkla sonuçlanır.
Aynı olayı SBK'da pist yarışlarında izleyenler görmüştür. Bu bakış açısıyla ben şunu gönül rahatlığıyla söylemek isterim. Bir tek lastik değiştirecek ekonomiye sahipseniz,
bu hakkınızı ön lastikten yana kullanın!!! Çünki ben olsam öyle yapardım.. Arka lastiğini gaz kontrolü ile pati çekmesini engelleyebilirsiniz. Ya da frenleme esnasında arka lastik kayarsa motorun arkası yavaş yavaş yanınıza doğru gelmeye başlar ve freni ayarlayarak sonucu değiştirebilirsiniz. Bunun için gerekli zaman olmadığı taktirde ise sonuç kaza ile sonuçlanır.
Ön lastiğin kötü olması demek bahsettiğim iki senaryo için de sonucu belli bir durumdur. Ne frenleme yapabilirsiniz, ne virajda güvenebilirsiniz.
Biraz fazla yazdım herhalde k.bakmayın.
Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)
bende oyumu ön tekerden yana kullanmak istiyorum. ani fren yaparken ön lastiğin kayması demek aşırı adrenalinin başlayıp yerde bitmesi demek.
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
2011 TVS Apache ile Giresun'dan Samsun'a... Gerçek yol testi, yakıt tüketimi...
Herkese merhabalar
Bugün, Giresun’dan Samsun’a 2011 TVS Apache’m ile gerçek yol koşullarında yaptığım 205.7 kilometrelik yolculuğu sizlerle paylaşmak istedim.
En başta belirteyim; benim boyum 172cm, kilom 76. Samsun da öğrenciyim ve aynı zamanda özel bir şirkette part-time çalışıyorum. Giresun a bıraktığım motosikletimi havalar ısındığı için yaşadığım şehir olan Samsun a geri getirmeye karar verdim ve bir gün önceden otobüsle Giresun a gittim.
Bugün, (05.04.12) yol öncesi gereken ufak kontrol ve bakımları yapıp, gerekli donanımları takıp, 2 kilogram civarı bagajla saat 11:30’da (Hava 22 derece) Giresun da ki evimden çıktım. Kilometrem 3176,6.
Bir kaç km ileride bulunan bir benzin istasyonuna (1Lt x 4,71 tl) girip depomu depo kapağının başladığı yere kadar doldurdum. Kilometrem 3179,4.
Güzel ve sıcak havanın keyfini çıkartarak sakin bir şekilde ortalama hızım 75 ile 80 km arası olacak şekilde sakin sakin sürmeye devam ettim.
6000 devir/dakika nın üzerine neredeyse hiç çıkmadım.
Trafik ışıklarında frene basmadan gaz kesip hız ve vites düşürerek, tamamen durmadan yeşil ışığı yakalamaya çalıştım ve çoğunda da başarılı oldum.
Ordu’nun Ünye ilçesinde 40-45 dakikalık bir ihtiyaç ve çay molası verdim. Kilometrem 3272,6.
Sonra tekrar yola koyuldum. Yine sakin bir kullanım ve ortalama hız 75 ile 80 km ile devam edip, saat 16:00 civarı Samsun’a giriş yaptım. ( Hava 18 derece. )
Samsun, Atakum’da bulunan aynı firma ve aynı fiyata sahip benzin istasyonundan (1Lt x 4,71 tl) depoyu ilk doldurduğum yere kadar doldurtturdum. Kilometrem 3385,1.
Toplamda:
yer yer rüzgar destekli,
yer yer rüzgar engelli
205.7 km yol,
3,86 litre yakıt tüketimi,
18,1806 Türk lirası yakıt gideri
Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler.
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)