Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #19421
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı baypal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.
    eminim hepiniz cbf 150 ile apache arasında kalıp apache yi seçmişsinizdir

    şimdi ben bu seçim arefesindeyim.
    merakım acaba aranızda keşke cbf 150 alsaydım diyen varmıdır ?
    kesinlikle hayır cbf alsaydım demezdim

    arka çantada yağ bidonu ile dolaşmak istemezdim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #19422
    memduhb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    SYM WOLF 250 (2014 mavi)
    [QUOTE=burdurlu1988;2986206]2 gün önce motoru servisine götürüp bakima saktum karbüratörü açtı temizledi diyaframi değiştirdi, bujiyi orjinaliyle değiştirdi bütün ayarını yaptim dedi.
    ben sulu benzinden şüpheleniyorum ondan olabilir mi?[COLOR="Silver"]

    hocam sorununuz çözüldümü bendede aynı sorun baş göstermeye başladı alt devirlerde sorun yok yuksek devirlere yaklaşırken motor güç kaybedıyo 3. viteste 10500 deire zor cıkıyorum 4 e attım 9000 den yukarı cıkamıyorum rampa aşağı bastım 8500-9000 devirlerde motor kapanıyo sankı sonradan bıraz acılıyo gıbı ama nafıle duzelme yok pazartesı servıse bırakacam bende bakalım ne olcek.
    özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.

  3. #19423
    rev'it - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 2012,,/ 125 UAG
    bizim motorun ön disk fren hidrolik hortumu kac km gidiyor daha once degistiren var mi? 55 tl imis bugun sordum.ben haziranda motorla adanaya gidecegim icin isimi saglama almak istiyorum. motorum suan 7200 kmde. hazirana kadar 8500 olur. bu kmlerde on fren hortumunu degistirmeye gerek varmi? eskidigini nasil anlayabiliriz. tesekkurler
    live fast, die young
    I am fucking crazy, but I am free

  4. #19424
    Mavi_Anahtar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    RX3i EVO
    Alıntı rev'it adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim motorun ön disk fren hidrolik hortumu kac km gidiyor daha once degistiren var mi? 55 tl imis bugun sordum.ben haziranda motorla adanaya gidecegim icin isimi saglama almak istiyorum. motorum suan 7200 kmde. hazirana kadar 8500 olur. bu kmlerde on fren hortumunu degistirmeye gerek varmi? eskidigini nasil anlayabiliriz. tesekkurler
    Birşey diyemem ama benim motor 16000 km'de değiştirmedim hiç hidrolik hortumunu. Yani mantıken 7000 kmde de değişmesi gerektiğini sanmıyorum. Sen gene de bir servise sor olmadı yada daha önce değiştiren varsa cevaplar

  5. #19425
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı rev'it adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim motorun ön disk fren hidrolik hortumu kac km gidiyor daha once degistiren var mi? 55 tl imis bugun sordum.ben haziranda motorla adanaya gidecegim icin isimi saglama almak istiyorum. motorum suan 7200 kmde. hazirana kadar 8500 olur. bu kmlerde on fren hortumunu degistirmeye gerek varmi? eskidigini nasil anlayabiliriz. tesekkurler
    kaçırma durumu yoksa değiştirmeniz gerekmez fakat 2 yılda bir hidrolik yağını ben değiştiriyorum nem kaptığı için illa ki hortumu da değiştireyim derseniz sanayide hortum işlerini yapan tornacılar vardır orada işçilik dahil max. 10 tlye aynı hortumu yaparlar daha önce bizim şirketti doblonun direksiyon hortumu patlamıştı ordan biliyorum sıfırına 400 küsür fiyat çekmişti servis

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

    Alıntı _PhOeNiX_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğiniz problemler CBF150 2010-2011 modellerdeki seri problemlere benzettim. Sorun öyle bir şey olabilir mi? Yüksek hızda yakıtı düzgün vermemesinden kaynaklı bir durumdu. Bi boruyu genişleterek servisler çözmüştü durumu. Yanlış hatırlıyor olabilirim, mekaniğinden pek anlamam.
    tekleme sorunuydu o sanırım bende yaşamıştım fakat hortumu genişletip benzin filtresi takınca sorun düzelmişti

  6. #19426
    rev'it - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 2012,,/ 125 UAG
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaçırma durumu yoksa değiştirmeniz gerekmez fakat 2 yılda bir hidrolik yağını ben değiştiriyorum nem kaptığı için illa ki hortumu da değiştireyim derseniz sanayide hortum işlerini yapan tornacılar vardır orada işçilik dahil max. 10 tlye aynı hortumu yaparlar daha önce bizim şirketti doblonun direksiyon hortumu patlamıştı ordan biliyorum sıfırına 400 küsür fiyat çekmişti servis
    aslinda ben o hortumu depodaki plastik kisimla direksiyonun arasinda sıkıstigi icin plastik kisim kirilmasin diye plastik kelepceyle amortisor borusuna baglamistim.bikac ay sonra geri cikardim hortumun zarar gormus olabilecegini dusundum ama bugun hortum korumasinin altina baktim bir tuhaflik yok. gayet saglam gorunuyordu. soylediginiz gibi kolay kolay eskiyen birsey de olmayabilir.
    live fast, die young
    I am fucking crazy, but I am free

  7. #19427
    zerzura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    Beykoz IST
    Motosikleti
    Yamaha FZ6N
    Bugün 170 gördüm kısa bi süreliğine. Onun dışında 120 ile 160 arasında gitti geldi hızım.
    Evet hız göstergem bozuk
    Pazartesi servise gidicem bakalım, uğraştıracaklar mı garanti vs...

  8. #19428

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    [QUOTE=memduhb;2987658]
    Alıntı burdurlu1988 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 gün önce motoru servisine götürüp bakima saktum karbüratörü açtı temizledi diyaframi değiştirdi, bujiyi orjinaliyle değiştirdi bütün ayarını yaptim dedi.
    ben sulu benzinden şüpheleniyorum ondan olabilir mi?[COLOR="Silver"]

    hocam sorununuz çözüldümü bendede aynı sorun baş göstermeye başladı alt devirlerde sorun yok yuksek devirlere yaklaşırken motor güç kaybedıyo 3. viteste 10500 deire zor cıkıyorum 4 e attım 9000 den yukarı cıkamıyorum rampa aşağı bastım 8500-9000 devirlerde motor kapanıyo sankı sonradan bıraz acılıyo gıbı ama nafıle duzelme yok pazartesı servıse bırakacam bende bakalım ne olcek.
    evet aynis sorundu çözüldü kardeş karbüratördeki diyaframdaymiş sorun böyle siyah huniye benzer birşey hemen ver servise karbüratörüne baksın. ufacık seye 50 tl bayıldım ama değdi

  9. #19429
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı rev'it adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslinda ben o hortumu depodaki plastik kisimla direksiyonun arasinda sıkıstigi icin plastik kisim kirilmasin diye plastik kelepceyle amortisor borusuna baglamistim.bikac ay sonra geri cikardim hortumun zarar gormus olabilecegini dusundum ama bugun hortum korumasinin altina baktim bir tuhaflik yok. gayet saglam gorunuyordu. soylediginiz gibi kolay kolay eskiyen birsey de olmayabilir.
    eğer sıkıntı yoksa bence kurcalamamak en iyisi onun yerine 2 yılda bir eski yağı boşaltıp dot4 yağ koymak en mantıklısı


    Alıntı zerzura adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün 170 gördüm kısa bi süreliğine. Onun dışında 120 ile 160 arasında gitti geldi hızım.
    Evet hız göstergem bozuk
    Pazartesi servise gidicem bakalım, uğraştıracaklar mı garanti vs...
    alt redüktör mü ne deniyor o bozulmasın ön jantın içindeki parça

  10. #19430
    zerzura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    Beykoz IST
    Motosikleti
    Yamaha FZ6N
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    alt redüktör mü ne deniyor o bozulmasın ön jantın içindeki parça
    Evet büyük ihtimal o bozuldu. Kışın devamlı kullandım yağmur çamur demeden. Bundan olmuş olabilir.

  11. #19431
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Öylesine ilan koymuştum Benm cıbırın .. Aslında satmayada niyetim yok .. Koymaz olsaydm telefonlar susmuyo .. 3 kişi baktı bugn 3400e kdr fiyat veren oldu herkes beğendi genel olarak .. Ztn istanbulda daha temizini bulmak çok zor bu fiyat aralığında .. 3600den inmiyorum fiyatı (satılmasın diye birazda) .. Satılırsa bakalım Duruma göre bişeyler daha düşünücez :D Yuvaya dönüşte olabilir , Tvsyle ..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  12. #19432
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öylesine ilan koymuştum Benm cıbırın .. Aslında satmayada niyetim yok .. Koymaz olsaydm telefonlar susmuyo .. 3 kişi baktı bugn 3400e kdr fiyat veren oldu herkes beğendi genel olarak .. Ztn istanbulda daha temizini bulmak çok zor bu fiyat aralığında .. 3600den inmiyorum fiyatı (satılmasın diye birazda) .. Satılırsa bakalım Duruma göre bişeyler daha düşünücez :D Yuvaya dönüşte olabilir , Tvsyle ..
    hacı sende amma motor değiştirdino kadar zaman sonra titreşim sıkabilir seni

  13. #19433
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hacı sende amma motor değiştirdino kadar zaman sonra titreşim sıkabilir seni
    Cbf Mi alsam o zmn knk yav napıym bende anlamadım elimde motor durmuyo :D
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  14. #19434
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf Mi alsam o zmn knk yav napıym bende anlamadım elimde motor durmuyo :D
    orasını bilmemde insan rahat çabuk alışıyorsende motor durmuyor bende de sorun bitmiyor napsak kurşun mu döktürsek bea
    EneS_Turker bunu beğendi.

  15. #19435
    eby78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    Balıkesir / Ayvalık
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öylesine ilan koymuştum Benm cıbırın .. Aslında satmayada niyetim yok .. Koymaz olsaydm telefonlar susmuyo .. 3 kişi baktı bugn 3400e kdr fiyat veren oldu herkes beğendi genel olarak .. Ztn istanbulda daha temizini bulmak çok zor bu fiyat aralığında .. 3600den inmiyorum fiyatı (satılmasın diye birazda) .. Satılırsa bakalım Duruma göre bişeyler daha düşünücez :D Yuvaya dönüşte olabilir , Tvsyle ..
    enes tvs den sonra cbr nasıl biraz yorumlayıp kıyas yaparmısın..uzun yol son hız gibi..aklımda cbr da var tvs yi satıp biraz daha uzun yol için düşündüğüm..apache ile 110-120 sabit gidemiyorsun yoruyor..ilan numaranı yazarsan bi bakmak isterim motoruna temiz ise takaslarız bile belki )
    M.balibey ve rumelian bunu beğendiler.

  16. #19436
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı eby78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    enes tvs den sonra cbr nasıl biraz yorumlayıp kıyas yaparmısın..uzun yol son hız gibi..aklımda cbr da var tvs yi satıp biraz daha uzun yol için düşündüğüm..apache ile 110-120 sabit gidemiyorsun yoruyor..ilan numaranı yazarsan bi bakmak isterim motoruna temiz ise takaslarız bile belki )
    Hacı bunun yorumunu daha önce yapmıştım onu yapıştırıym sadece ..

    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apache Daha Seri .. Cbr Son Hiz Ve Yuksek Devirde Iyi ..
    Apache ile ayni benzini yakiyo asagi yukari .. yada bende egsoz oldugundan biraz fazla yakiyo apacheden az normali ..
    Kullanim rahatligi olarak apacheden iyi .. Frenler guven veriyo On arka disk ..
    Vites gecisleri Cok kemikli .. apachedeki guzel vites gecisini ben hicbi motorda gormedim zaten ..
    Apacheden biraz daha dengeli ..
    Su sogutmasi performansi surekli yukarda tutuyo motor yorulmuyo bu guzel .. (gel gelelim apachede hic hava sogutmasindan sikinti yasamamistim ,gayet yeterliydi)
    Oturus pozisyonu nerdeyse ayni apacheyle .. tam racing gibi yatmiyosun ..
    Vites ve fren pedallari biraz geride bu hos oluyo benim fikrim ..
    Hani yere yakin oldukca guvende hissedersinya onun guveni var birazda ..
    Bakim araligi 4000 km de bir ve Yag filtresi yok .. bunlar masrafi azaltiyo , makinasi saglam guven veriyo .. Gerci ben olmicak arizalar Basina gelen bi adamim bana nolcagi belli olmaz
    Apache baya Hircin bi motordu Cbrye gore , alt devirleri canli ve rahat apachenin .. Cbr yuksek devir motoru bunu anladim .. Yinede yag ina iyi davraniyo bu da gercek
    Parca kalitesi plasik aksam olarak apacheyle ayni kalitede ..
    Ama fiyatlar malesef apacheye gore baya ucuk ..
    Uzun yola hic cikmadim deneyip gorcez nasilmis ..
    sportif gorunum ilgi cekiyo illaki , apachede oldugu gibi .. bide arrow egsozla birlesince sovende cok bakanda
    benim gibi 168 bi adam icin boyutlari ideal .. 175i gecen insan icin asla uygun degil motor saplanmis gibi duruyor .. kasa ufak ve ruzgar yemiyo hizida bence aerodinamiginden ve 6 vites olmasindan geliyo ..
    0-100 km de apache her turlu yer ..
    simdilik aklima gelenler bunlar haci .. ben apacheyide cok seviyorum hala o yuzden burdayim zaten elimden geldigince objektif olmaya calistim .. [COLOR="Silver"]
    Ek olarak Uzun yolda Cbr çok rahat .. 120 sürekli gidebiliosun ve yormuyor ...
    Son hızlar Apacheyle : 138
    Cbr : 148-150 ..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  17. #19437
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı bunun yorumunu daha önce yapmıştım onu yapıştırıym sadece ..



    Ek olarak Uzun yolda Cbr çok rahat .. 120 sürekli gidebiliosun ve yormuyor ...
    Son hızlar Apacheyle : 138
    Cbr : 148-150 ..
    apachede km saati bazen %10 şaşabiliyor cbrda nasıl ben orjinal haliyle 133 gidiyordum ama gpste 120 diyordu

  18. #19438
    erays - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    CBR 250 R
    Enes, cbr 250 derim..

  19. #19439
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı erays adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enes, cbr 250 derim..
    Ztn para yok 250cc ye geçiş yapcak ama param olsada Cbr ye veya Hyosunga vermezdım .. Ninja dururken gerek yok o tür maceralara Nasip olursa Hayalimde ninja var ..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  20. #19440
    erays - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    CBR 250 R
    Benim hayalim cbr, cok gel git yasadim ama kesin kararim 250cc icin cbr.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler