[QUOTE=burdurlu1988;2986206]2 gün önce motoru servisine götürüp bakima saktum karbüratörü açtı temizledi diyaframi değiştirdi, bujiyi orjinaliyle değiştirdi bütün ayarını yaptim dedi.
ben sulu benzinden şüpheleniyorum ondan olabilir mi?[COLOR="Silver"]
hocam sorununuz çözüldümü bendede aynı sorun baş göstermeye başladı alt devirlerde sorun yok yuksek devirlere yaklaşırken motor güç kaybedıyo 3. viteste 10500 deire zor cıkıyorum 4 e attım 9000 den yukarı cıkamıyorum rampa aşağı bastım 8500-9000 devirlerde motor kapanıyo sankı sonradan bıraz acılıyo gıbı ama nafıle duzelme yok pazartesı servıse bırakacam bende bakalım ne olcek.
özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.
bizim motorun ön disk fren hidrolik hortumu kac km gidiyor daha once degistiren var mi? 55 tl imis bugun sordum.ben haziranda motorla adanaya gidecegim icin isimi saglama almak istiyorum. motorum suan 7200 kmde. hazirana kadar 8500 olur. bu kmlerde on fren hortumunu degistirmeye gerek varmi? eskidigini nasil anlayabiliriz. tesekkurler
live fast, die young
I am fucking crazy, but I am free
kaçırma durumu yoksa değiştirmeniz gerekmez fakat 2 yılda bir hidrolik yağını ben değiştiriyorum nem kaptığı için illa ki hortumu da değiştireyim derseniz sanayide hortum işlerini yapan tornacılar vardır orada işçilik dahil max. 10 tlye aynı hortumu yaparlar daha önce bizim şirketti doblonun direksiyon hortumu patlamıştı ordan biliyorum sıfırına 400 küsür fiyat çekmişti servis
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------
tekleme sorunuydu o sanırım bende yaşamıştım fakat hortumu genişletip benzin filtresi takınca sorun düzelmişti
aslinda ben o hortumu depodaki plastik kisimla direksiyonun arasinda sıkıstigi icin plastik kisim kirilmasin diye plastik kelepceyle amortisor borusuna baglamistim.bikac ay sonra geri cikardim hortumun zarar gormus olabilecegini dusundum ama bugun hortum korumasinin altina baktim bir tuhaflik yok. gayet saglam gorunuyordu. soylediginiz gibi kolay kolay eskiyen birsey de olmayabilir.
live fast, die young
I am fucking crazy, but I am free
Bugün 170 gördüm kısa bi süreliğine. Onun dışında 120 ile 160 arasında gitti geldi hızım.
Evet hız göstergem bozuk
Pazartesi servise gidicem bakalım, uğraştıracaklar mı garanti vs...
Öylesine ilan koymuştum Benm cıbırın .. Aslında satmayada niyetim yok .. Koymaz olsaydm telefonlar susmuyo .. 3 kişi baktı bugn 3400e kdr fiyat veren oldu herkes beğendi genel olarak .. Ztn istanbulda daha temizini bulmak çok zor bu fiyat aralığında .. 3600den inmiyorum fiyatı (satılmasın diye birazda) .. Satılırsa bakalım Duruma göre bişeyler daha düşünücez :D Yuvaya dönüşte olabilir , Tvsyle ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
enes tvs den sonra cbr nasıl biraz yorumlayıp kıyas yaparmısın..uzun yol son hız gibi..aklımda cbr da var tvs yi satıp biraz daha uzun yol için düşündüğüm..apache ile 110-120 sabit gidemiyorsun yoruyor..ilan numaranı yazarsan bi bakmak isterim motoruna temiz ise takaslarız bile belki )
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Benim hayalim cbr, cok gel git yasadim ama kesin kararim 250cc icin cbr.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)