Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #19221
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Dişlilerde sorun olabilirmii..Veya rodajı saglıklımı yapılmıs..


    Selco915

    O video ney öyle Sper olmus yaa
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #19222

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeş uzun dik bir yokuş bulucan yokuştan aşağıya sallican motoru. 3. viteste. Baktın çok anırmaya başladı 4. vitesle devam et. Bir şekilde açılıcak motor.
    tamam onu yaparım inşallah..
    bir sorum olacak apachisi olanlara; sizin motorunuzda yokuş yukari çıkarken 3. vitesde çıkarken devri düşüp 2. vitese aliyormusunuz? (yokuş % 20)

  3. #19223
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Alıyoruz motorda deyil aracta bile alıyoruz..Daha rahat cıkıyor..Ama hızlanınca düşmeye gerek kalmaz belki.
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  4. #19224

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı TATLIHIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişlilerde sorun olabilirmii..Veya rodajı saglıklımı yapılmıs..
    hayir kardeşim motorda hiç bi sorun yokmuş bugun genel bakim yapildi.
    motor yaşlı adam kurbani

  5. #19225
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    O yüzden motor acılmamıs .Sagır kalmıs bence.. Bi dişline bak orj bilmiyorum ama.. Belkide dişliler oynanmıstır motor seri kalkmasın ve hızlı gitmesin diye..

    Sen motoru 1. vitesten basla zorlamaya..ACILIR illaki.
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  6. #19226
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    harbi selo o video ne la öyle farrarimi aldın

  7. #19227

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı TATLIHIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O yüzden motor acılmamıs .Sagır kalmıs bence.. Bi dişline bak orj bilmiyorum ama.. Belkide dişliler oynanmıstır motor seri kalkmasın ve hızlı gitmesin diye..

    Sen motoru 1. vitesten basla zorlamaya..ACILIR illaki.
    hmm öyle birşey olsaydı tamirci derdi ama yine de bi bakmak lazım Teşekkürler..

  8. #19228
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Volvo S60 sanırım fakatta.. o hız deli bi hız ya 100 le giderken bu ne la dedim.. Sonra turboyu görünce wuu dedim..
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  9. #19229
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı TATLIHIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Volvo S60 sanırım fakatta.. o hız deli bi hız ya 100 le giderken bu ne la dedim.. Sonra turboyu görünce wuu dedim..
    Bence Mercedes o araba
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  10. #19230
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Ben bilmemde neyse harbiden cok güzelmiş
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  11. #19231
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı TATLIHIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bilmemde neyse harbiden cok güzelmiş

    Bende diyorum ki nasıl araba araba bu basıyor basıyor gitmiyor. Sonrada ohaaa, çüüşş didim
    Babamdaki tepki "Hassktr lan" ama krize girdim
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  12. #19232
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence Mercedes o araba
    değil volvo s 60 ta videoyu başka biri daha paylaşmış

  13. #19233
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı burdurlu1988 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam onu yaparım inşallah..
    bir sorum olacak apachisi olanlara; sizin motorunuzda yokuş yukari çıkarken 3. vitesde çıkarken devri düşüp 2. vitese aliyormusunuz? (yokuş % 20)
    kardeşim öyle birşey yapma. altında apache var. yokuş aşağı 3. viteste basarsan motora zarardan başka birşey vermezsin..akşam serinliğinde çık, düz yolda yada hafif rampada 4. vitesi bitirince 5e at..5te devir düşerse tekrar 4e al..bu seklıde ac motoru.. ama once bı bakım yap, benim motorum 3.viteste düz duvara tırmanır..hiçbir yokuşta bayılıpta 2ye almam.
    TRANSALP XL700

  14. #19234
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    benim motor yalova bursa arasındaki yokuşu tepeye kadar 5. viteste çıkar hiç vites düşürme gereği duymam tabi önüme biri çıkarsa yavaşlayıp tekrardan 5. vitese kadar çıkarım

  15. #19235
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim öyle birşey yapma. altında apache var. yokuş aşağı 3. viteste basarsan motora zarardan başka birşey vermezsin..akşam serinliğinde çık, düz yolda yada hafif rampada 4. vitesi bitirince 5e at..5te devir düşerse tekrar 4e al..bu seklıde ac motoru.. ama once bı bakım yap, benim motorum 3.viteste düz duvara tırmanır..hiçbir yokuşta bayılıpta 2ye almam.
    Sabri abi senin motordan şüpheliyim zaten. Dediğin gibi düz duvara tırmanır senin abaza. Yokuş yukarı fuar dönüşü ani bir gaz vermeyle ayaklarım peg'lerden kaymıştı. Aklım gitti o gün
    sbr bunu beğendi.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  16. #19236

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim öyle birşey yapma. altında apache var. yokuş aşağı 3. viteste basarsan motora zarardan başka birşey vermezsin..akşam serinliğinde çık, düz yolda yada hafif rampada 4. vitesi bitirince 5e at..5te devir düşerse tekrar 4e al..bu seklıde ac motoru.. ama once bı bakım yap, benim motorum 3.viteste düz duvara tırmanır..hiçbir yokuşta bayılıpta 2ye almam.
    peki benim motor neden 3.viteste az bi yokuşta zorlanıyor? devir saati yokuşa çıkarken 6000 devirde ise yavaş yavaş aşağı dogru iniyor bana 2ye tak diyor yoksa stop ederim diyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düz yolda yada hafif rampada 4. vitesi bitirince 5e at..5te devir düşerse tekrar 4e al..bu seklıde ac motoru..
    ben 3. vitesi bitiremiyorum sorun orda işte

  17. #19237
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı burdurlu1988 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki benim motor neden 3.viteste az bi yokuşta zorlanıyor? devir saati yokuşa çıkarken 6000 devirde ise yavaş yavaş aşağı dogru iniyor bana 2ye tak diyor yoksa stop ederim diyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------



    ben 3. vitesi bitiremiyorum sorun orda işte
    senin motorun kmsinin orjinal olduğuna emin misin peki sakın kmsi düşürülmüş olmasın

  18. #19238

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin motorun kmsinin orjinal olduğuna emin misin peki sakın kmsi düşürülmüş olmasın
    hiç sanmiyorum kardeşim.
    yarin teknik servisine gideceğim tepeden tırnağa bakimini yaptiracagim. halbuki bugün iyi bi tamirci götürmüştüm hiç bi sorun yok demişti yağını herseyini ayarladi.
    bu sorun iyice canimi sıkmaya başladı

  19. #19239
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı burdurlu1988 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç sanmiyorum kardeşim.
    yarin teknik servisine gideceğim tepeden tırnağa bakimini yaptiracagim. halbuki bugün iyi bi tamirci götürmüştüm hiç bi sorun yok demişti yağını herseyini ayarladi.
    bu sorun iyice canimi sıkmaya başladı
    inş. dediğim gibi çıkm amaaz adamlar kmsinide bir kontrol etsinler zincir gergisi nerede peglerin durumu nasıl kumanda paneli ve elciklerde aşınma var mı lastikler orjinalse kaç mmde ön balata değişmiş mi kaliperde çizik olmuş mu sökme takma sırasında koltuk durumu nasıl bunları kontrol etmekte yarar var yaşlı başlı diye güvenmemek lazım herkes kimi ayak üstü .... derdinde bugün üniformayla sanayiye gittim yağ almak için her zaman aldığım yağ 25 ila 30 tl iken adam şöyle bir baktı sana 50 tl olur dedi 1 litre yağa dedim naptın sen kimi .... meye çalışıyon çıktım gittim dükkandan yani uzun lafın kısası hiç kimseye güvenmiyorum ben

  20. #19240

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inş. dediğim gibi çıkm amaaz adamlar kmsinide bir kontrol etsinler zincir gergisi nerede peglerin durumu nasıl kumanda paneli ve elciklerde aşınma var mı lastikler orjinalse kaç mmde ön balata değişmiş mi kaliperde çizik olmuş mu sökme takma sırasında koltuk durumu nasıl bunları kontrol etmekte yarar var yaşlı başlı diye güvenmemek lazım herkes kimi ayak üstü .... derdinde bugün üniformayla sanayiye gittim yağ almak için her zaman aldığım yağ 25 ila 30 tl iken adam şöyle bir baktı sana 50 tl olur dedi 1 litre yağa dedim naptın sen kimi .... meye çalışıyon çıktım gittim dükkandan yani uzun lafın kısası hiç kimseye güvenmiyorum ben
    haklisin kardeşim ahir zamandayiz..
    dediklerini tek tek yaptiracagim inşallah sağolasın.
    yağ dedinde bugun tamirci motorun yağını değiştirdi uzaktan şöyle baktım degisik bi markaydi. dedimki iyisi mi tabiki dedi baskalari açıkta satiyor dedi 1ltlik Bidondaydi işte yarin gittiğim de yağı degistirsem mi diyorum çünkü bilinmedik bi markaydi. içime de sinmedi doğrusu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

    yağla beraber + el emeğinide sayarsak 30 tl yeter dedi


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)

Bu Konudaki Etiketler