TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Mart 2013, 22:13
#19081
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Debriyaj tam ayırıyosa , şanzuman dişlisini fln dağıtmış olmayasın .. Bi rx king görmüştüm 2.vites dişlisi kırıp pistonu parçalamıştı .. Gerci onlarda motor şanzuman beraber ama yinede büyük sıkıntı .. yada o dişlileri sıraya sokan zımbırtılarda fln sıkıntı vardır bi göster servise ..
Yarın gidicem bakalım servise duruma göre. İnşallah bir problem çıkmaz
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Reklamlar
-
20 Mart 2013, 22:26
#19082
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
serviste 2 yada 3 saatte çıkar demişlerdi 20 dk dion hacı grenajlar kafa inecek aşağı :D commuter gibi değilki lanet makınalar .. sen bana numaranı verde müsait olduğum bi ara haberleşiriz .. abant öncesi bitireyim şunun işini ..
Kafayla karenajlarla ne işi var bu ön amortisörün anlamadım..537 926 26 52 benim no.. ararsın gideriz..2-3 saatlik bi işi yok onun öyle.. ön teker ön çamurluk patlak olan amortisör kolu sökülecek tamam..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
20 Mart 2013, 22:41
#19083
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Kafayla karenajlarla ne işi var bu ön amortisörün anlamadım..537 926 26 52 benim no.. ararsın gideriz..2-3 saatlik bi işi yok onun öyle.. ön teker ön çamurluk patlak olan amortisör kolu sökülecek tamam..
tmm hacı abı akşamdan haber ederm ben sana aldm numarayı ..
selo9115 adlı üyeden alıntı
enes iphone yağı nerden ve kaça aldın
Bahçelievler motomarketim 28tlye aldım ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
20 Mart 2013, 23:04
#19084
Merhaba arkadaşlar, benim apaçi ye arkaya çanta takmak istiyorumda ,kuyruktaki iki tutma demirine vida deliği açıp takabilirmiyim, yoksa ayrıca demir parça almak şartmı çirkin duruyorda.
-
20 Mart 2013, 23:38
#19085
demır alman sart ıstersen sana kargo yapıp gonderebılırım cızıksız elımde mevcut 60 tl ye verırım
-
21 Mart 2013, 18:52
#19086
Sanki Apache'yi anımsatıyor
-
21 Mart 2013, 21:47
#19087
ysf_joseph adlı üyeden alıntı
evet ya benzetmişler baya
beyler yarın toplaşıyozmu abant mevzusu için??
-
21 Mart 2013, 22:04
#19088
-
21 Mart 2013, 22:34
#19089
arkadaşlar kimler geliyor bir liste yapsak
1
2
3
4
5
6
7
8
9
-
21 Mart 2013, 22:47
#19090
ben 5 motor diye biliyorum. Nihat abi, selo, yusuf, enes ve ben
-
21 Mart 2013, 22:52
#19091
Enes arayıp sormadı bu gün sanayide mi değiştirtti keçeyi ne yaptı..O kadar da söyledim merdiven altı iş yaptırma motora diye
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
21 Mart 2013, 22:54
#19092
Eyyy siz Apache kullanıcıları
Size bir sorum olucak. Bu apache'lerde yağ filitresi var ama yağı neden 1.000-2.000 km gibi aralıklarla değiştiriyorsunuz? Bugün Çağlayan adliyesinin orada birine denk geldim de, Scooter vardı adam da gilera runner. Onlarda da yağ filitresi varmış. Yağ değişimi 7.500 km'den 7.500 km'ye oluyormuş. Apache'lerde niye böyle değil? Sizi düşündüğümden yani daha az yağ masrafınız olur
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
21 Mart 2013, 22:58
#19093
Twin adlı üyeden alıntı
Eyyy siz Apache kullanıcıları
Size bir sorum olucak. Bu apache'lerde yağ filitresi var ama yağı neden 1.000-2.000 km gibi aralıklarla değiştiriyorsunuz? Bugün Çağlayan adliyesinin orada birine denk geldim de, Scooter vardı adam da gilera runner. Onlarda da yağ filitresi varmış. Yağ değişimi 7.500 km'den 7.500 km'ye oluyormuş. Apache'lerde niye böyle değil? Sizi düşündüğümden yani daha az yağ masrafını olur
temiz yağ ile çalışması varken neden kirli yağla çalışsınki..senin mantığınla gidersek, ne olsa filtre var, hiç değiştirme 1000kmde yağ değiştiren adam (Bknz. SBR) motoruna bakan adamdır. düzenli bakımlarından fazlasını yaptıran adamdır kullanım klavuzunda 2500km de bir yağ değişimi öneriliyor.
-
21 Mart 2013, 22:59
#19094
sbr adlı üyeden alıntı
ben 5 motor diye biliyorum. Nihat abi, selo, yusuf, enes ve ben
yaw işte tam liste çıkartalım ben öylesine yazdım
-
21 Mart 2013, 23:12
#19095
sbr adlı üyeden alıntı
temiz yağ ile çalışması varken neden kirli yağla çalışsınki..senin mantığınla gidersek, ne olsa filtre var, hiç değiştirme
1000kmde yağ değiştiren adam (Bknz. SBR) motoruna bakan adamdır. düzenli bakımlarından fazlasını yaptıran adamdır
kullanım klavuzunda 2500km de bir yağ değişimi öneriliyor.
Peki bmw ler 10.000 kmde bir yağ değişimi yapilirken hep kirli yağ ile mi çalıştığını düşünüyorsun..İş maden kalitesiyle alakalı bence..Ve motorun soğuma şekliylede olabilir yağ ve su gibi..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
21 Mart 2013, 23:14
#19096
yarın akşam biyerde buluşup netleştirelim.
-
21 Mart 2013, 23:17
#19097
sbr adlı üyeden alıntı
temiz yağ ile çalışması varken neden kirli yağla çalışsınki..senin mantığınla gidersek, ne olsa filtre var, hiç değiştirme
1000kmde yağ değiştiren adam (Bknz. SBR) motoruna bakan adamdır. düzenli bakımlarından fazlasını yaptıran adamdır
kullanım klavuzunda 2500km de bir yağ değişimi öneriliyor.
Sabri abi sedat abi demiş diceni ben daha birşey demiyim.
Bakım konusuda bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur misali
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
21 Mart 2013, 23:18
#19098
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Peki bmw ler 10.000 kmde bir yağ değişimi yapilirken hep kirli yağ ile mi çalıştığını düşünüyorsun..İş maden kalitesiyle alakalı bence..Ve motorun soğuma şekliylede olabilir yağ ve su gibi..
ben apache için konuştum. her motorun yağı kirletme derecesi farklıdır.
-
21 Mart 2013, 23:18
#19099
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Enes arayıp sormadı bu gün sanayide mi değiştirtti keçeyi ne yaptı..O kadar da söyledim merdiven altı iş yaptırma motora diye
Hacıabi yok Yaptırmadım daha .. Boruda hafif çizikler vardı onun için bekledim biraz .. kadıköyde gkn motor hallederim dedi bi şekilde .. kolay bi iş olmıcak yani bu .. Boruyu almaya kalksam dünya para şimdi .. alırımda abant yatar .. yazı çıkaracak kadar en az ayarlarım dedi oda bana yeter motoru ztn satmış olurum sezonluk biniyorum .. durum böyle yani ..
sbr adlı üyeden alıntı
ben 5 motor diye biliyorum. Nihat abi, selo, yusuf, enes ve ben
aynen ekip bu kadar .. Temiz net ..
1.Enes
2.Selo
3.Sabri
4.Nihat aga
5.Yusuf
çelikatlı adlı üyeden alıntı
olur bana uygun.
Abi bana bi leğen ayarla yağ değişecem senin orda ha .. (:
sbr adlı üyeden alıntı
evet ya benzetmişler baya
beyler yarın toplaşıyozmu abant mevzusu için??
Evet toplanıyoruz tabi .. Sabahtan halledicem nasipse şu işi artık ..
sbr adlı üyeden alıntı
temiz yağ ile çalışması varken neden kirli yağla çalışsınki..senin mantığınla gidersek, ne olsa filtre var, hiç değiştirme
1000kmde yağ değiştiren adam (Bknz. SBR) motoruna bakan adamdır. düzenli bakımlarından fazlasını yaptıran adamdır
kullanım klavuzunda 2500km de bir yağ değişimi öneriliyor.
Bence 2000den aşağı apachede değişmemeli .. israfdan başka bişey değil .. 2500 bile az ama neyse .. Hem o runnerin sahibine bi s....tir deseydinya .. 4binde bir bakma girer runner yağ değişimi için .. seni yemiş biraz .. filtresi pahalıdır kn takarlar .. bende kullandım bılıyorum runneri ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
21 Mart 2013, 23:31
#19100
sbr adlı üyeden alıntı
ben apache için konuştum. her motorun yağı kirletme derecesi farklıdır.
Çok sık yağ değişimin bi faydası olmayacağını söylemek istedim sadece.. Servis 2500 diyorsa öyle yapmak lazım..Devir ekonomi devri nede olsa
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler