Ruhsatta yazan tarihten itibaren 3 yil iste .. 2006 model makina ilk kez 2009da girer muayaneye .. Sonraki her 2 yilda bi muayane dolar ,yenilenir .. 12 model bi makina icin bu dert yok yani .. Mesela bnm cbr muayane dolmak uzre ve uzerinde arrow egsoz var geçmez bu sekilde ,orjinal egsoz ariyorum gecirmek icin sirf :D gayet boş ve gereksiz bisey kisaca muayane ama sart kosuyolar iste para para ..
mesele ne mesele kötü usta adamı usta edermiş bizimkilerde o hesap herhaldebugün bütün gün arkadaşın 600fini kullandım selam verdi borçlu çıktı resmen ama o nedir öyle insan-ı kamil nirvana her ne dersen ondan oluyorsun birde yolda sana bakan bir potansiyel var ki off motosiklet benim olsa sanki tezgahtan karpuz seçiceksin sırf bu yüzden bile alınırçok dengelei ve kolay kullanılabilir yapmışlar şu rangeli züpplerin tacizlerini fırsat dahi verdimiyor alet bir kez daha aşık oldum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
michelinde bir boy küçük oluyor ön arka ama irc takarsan sadece arka lastiğin yanağı bir ebat büyük
Biraz karışık oldu bu iş ama önemli değil :D senin dediğin olay ruhsat normal bi şekilde çıkmışşa öyle oluyor ama benim bahs ettiğim motora da ruhsat çıkmamış yani 7 yıldır galeride duran bi motor satıcıda ruhsat çıkartman için muayeneyede sokcan dedi. şimsi bizde 2013 deyiz neticede motorlar 2012 model bide muayene çıkarsa yeni kasa da avantajlı olur bence. Arkadaşlar bi de bu fuara getirilen 125 lik model hakkında düşünceleriniz neler ''phoenix 125'' ben biraz baktımda güzel motora benziyor dörtlü flaşör filan var gücüde yerinde gibi duruyor özellikle hondanın cb ace modeline göre fiyatda uygun tutulursa alınırmı sizce. Devir saati yok bide 4 vites bana eksi yönleri gibi geldi.
herkese iyi akşamlar arkadaşlar bir sorum olacak. motor 5000 devirden sonra zırıldamaya başlıyor sorun nerede olabilir acaba. karbüratör diyaframını 300km önce değiştirdim. acaba bilmadiğimiz plastik aksamlardan gelebilir mi.
zırıldama bendede var ama ben bişey değiştirmedim
titreşimden kaynaklamabilir
motor koruma demirini kontrol edin zırıltı yapabilir çatlamışta olabilir.ses aşağılardan geliyorsa
beyler iyi akşamlar. şimdi bu yeni yasalarda titreşim %80 azaltılmışya. Acaba tork ve beygirinde düşme varmı? cunku bızım motorlar torklu ve guclu olduguı ıcın tıtresım vardı bıraz. Kafama takıldı hala 13.5 hp mi acaba?? bilen varmı
kım dedı azalmıs dıye kı tıtresım aynı kardesım kendım test ettım calısıyordu fuarda hemen elledım onu :D degısen bısı yok dreksıyon ve arka koltukta kı tıtresım aynıydı
www.erkakurye.com
SerkanApache: Ben sorularınıza yardımcı olayım.
Şimdi, yeni kasa TVS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.
1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.
15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞER HALA EMİN DEĞİLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...
valla erol titreşim azalmış diye ben dedim ama bende bu arkadaşın yalancısıyım sen dururken ellemişsin erol belki giderken titremiyordur baksana adam garanti veriyor
HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL
arkadaşlar benim 2-3 hafta sonra ehliyt elimde olacak. motoru aldığımdan beri hiçbir şeyine baktırmadım. Şöyle ki ben motoru 2.el aldım. Garanti belgesi Bursa Beymoto dan imzalanmış falan. Ben şimdi bursaya uzağım eskişehirdeki servise götürsem garanti devam eder mi ve eskişehirdeki servisi tavsiye eden var mı?
ben ön disk kaliper keçesi değiştircem(yağ sızdırıyo) hava filtresi temizletirim , yağ değiştircem yağ filtresi değiştiriliyo mu temizletiliyo mu bilmiyorum o var , subap ayarı var. bi de vidalarını falan sıktırcam bunlar motoru biraz toplamak için yeterli mi ve tahmini hangisine ne kadar öderim toplam kaç tutar :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------
he bir de karbüratör ayarı var temizlete de bilirim. yahut sadece işçilik isteyen konularda bana yardımcı olabilecek var mı? tahmini soyarlar ben bu kadar şeyle oraya gitsem.
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)