Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1841

    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    tvs apache
    çanta ve sallama demişken en büyük hangi çanta takilabilir(düzgün sürüş için), bende şu anda arka tutamaklara bağlı aparatlı shad 33 var(içine bir kask veya iki mont sığıyor gerisini elimizde taşımak zorunda kalıyoruz).


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1842
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    Alıntı korpse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çanta ve sallama demişken en büyük hangi çanta takilabilir(düzgün sürüş için), bende şu anda arka tutamaklara bağlı aparatlı shad 33 var(içine bir kask veya iki mont sığıyor gerisini elimizde taşımak zorunda kalıyoruz).
    33 litrelik cantayla direksiyon sallıyomu?bende devasa bi canta var demin büyük tüp taşıdım ama direksiyonu el bırakınca sallıyo başka canta takıp denemediğim için soruna cvp veremicem

  3. #1843

    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    33 litrelik cantayla direksiyon sallıyomu?bende devasa bi canta var demin büyük tüp taşıdım ama direksiyonu el bırakınca sallıyo başka canta takıp denemediğim için soruna cvp veremicem
    yok sallanmıyor ama, büyük takarsam bir etkisi olurmu diye sordum. yetmiyor 33lük çanta çünkü. büyük tüp :)

  4. #1844
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    Alıntı korpse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok sallanmıyor ama, büyük takarsam bir etkisi olurmu diye sordum. yetmiyor 33lük çanta çünkü. büyük tüp
    şimdi sen ellerini bırakınca sallamıyomu?: vala bende öleyse ufak takim ya gerçi 33lükte bi işe yaramazki hiç takma daha iyi:D benim cantada adam bile taşırım ben ya tv bile taşıdım koltuk taşıdım kamyoncu gibiyim:D endurolaradaki cantalara bakıyom daha benim cantadan büyügünü görmedim:D ama takarsan direksiyon dansöz gibi oynar ellerini bırakınca ben alıştım gerçi artık

  5. #1845

    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi sen ellerini bırakınca sallamıyomu?: vala bende öleyse ufak takim ya gerçi 33lükte bi işe yaramazki hiç takma daha iyi:D benim cantada adam bile taşırım ben ya tv bile taşıdım koltuk taşıdım kamyoncu gibiyim:D endurolaradaki cantalara bakıyom daha benim cantadan büyügünü görmedim:D ama takarsan direksiyon dansöz gibi oynar ellerini bırakınca ben alıştım gerçi artık
    maşalah, evden eve nakliyat olmuş seninki, ellerimi birakmak derken tam olarak neden bahsediyorsun. sürüş sırasınra bırakmam ellerimi onu kastediyorsan.

  6. #1846

    Üyelik
    13 Mayıs 2009
    Alıntı nefertem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba. Öncelikle motosikletle ilgili güzel bilgiler edindiğimi belirtip hemen kısa ve öz soruma geçeyim lastikleri değiştirdim ön standart arka 100 90 18 oldu. Aldım aldım da artcı aldığımda çamurluğa sağa sola sürtünme olur mu? Ya da sürtünmeye önlem olarak napabilirim? 100 90 18 de kaldık. 90 90 18 deniyordu ya da 100 80 18 ancak satıcı 100 90 18 i önerdi. Lastik daha yüksek sarsıntıyı daha az hissedersin diye. Artçıyla denemedim. Şimdi denersek sürtünme olur aşınma olur (: yorumlarınızı bekliyorum.
    Bu arada 160 lık türkiye ye gelsin direk alacağım motosiklettir.
    Merhaba arkadaşlar. bu konuyu bende merak ettim 100/80 18 lastik bulmak pek kolay değil. acaba 100/90 18 lastik nasıl olur? tavsiye edilen lastik ölçüsü olmadığını biliyorum ama kullananlar tecrübelerini yazarsa sevinirim.

  7. #1847
    hurricane_cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2007
    Şehir
    ίϨтάήϐυL-κdκγ-ќzLтρяκ
    Motosikleti
    Araç çok ama YaYa :)
    Alıntı _tatar_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. bu konuyu bende merak ettim 100/80 18 lastik bulmak pek kolay değil. acaba 100/90 18 lastik nasıl olur? tavsiye edilen lastik ölçüsü olmadığını biliyorum ama kullananlar tecrübelerini yazarsa sevinirim.
    kaliteli bi 100 lük lastik oldukça verimli olacaktır gidişinde bi sorun çıkmaz virajlara daha rahat yatarsınız..
    Ϝίάт dѳϐLѳ Ί.Ҙ мυLтίjέт || üstü kapalı hayabusa ||

  8. #1848

    Üyelik
    30 Temmuz 2008
    Şehir
    Manisa
    arkadaşlar apache 160 ın geleceği yok bende 150 sini alayım diyorum sizler ne diyorsunuz sizce almalımıyım yoksa beklemelimiyim topiği baştan sona okudum kullanıcıların geneli memnun acaba bende memnun kalırmıyım görüşlerinizi önerirseniz sevinirim bide bildiğim kadarıyla apache 150 nin lastiği iç lastikli ben bunu dubleks e cevirebilirmiyim artı ramdıman verirmi sağlıklı olurmu

  9. #1849
    MAVISS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2008
    Motosikleti
    mt 03
    al neyı beklıyosun bu saatten sonra gelmesı ımkansız zaten yaz geldı

  10. #1850

    Üyelik
    26 Temmuz 2007
    Şehir
    nazilli09
    Motosikleti
    new apache rtr black
    Alıntı metod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar apache 160 ın geleceği yok bende 150 sini alayım diyorum sizler ne diyorsunuz sizce almalımıyım yoksa beklemelimiyim topiği baştan sona okudum kullanıcıların geneli memnun acaba bende memnun kalırmıyım görüşlerinizi önerirseniz sevinirim bide bildiğim kadarıyla apache 150 nin lastiği iç lastikli ben bunu dubleks e cevirebilirmiyim artı ramdıman verirmi sağlıklı olurmu
    abi al ya sen allah o kadar anlattım walla burda olsan al bin bak diycem yani
    sağlığa en zararlı şeyse yaşamak
    ApAcHe istemdışı teker yapan tek motor:queen:
    bws aşkı bitmerz 16000 km mazii unutulmaz nazilli 09

  11. #1851

    Üyelik
    30 Temmuz 2008
    Şehir
    Manisa
    evet alıcam inşallah şimdi en iyi fiyat verenlere bakıyorum

  12. #1852
    alisemerci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    43
    Motosikleti
    Yine yeniden YBR :)
    galiba size geliyorum...
    4

  13. #1853
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı alisemerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    galiba size geliyorum...
    bi ybrcimi kaybediyoruz ne
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  14. #1854

    Üyelik
    26 Temmuz 2007
    Şehir
    nazilli09
    Motosikleti
    new apache rtr black
    Alıntı alisemerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    galiba size geliyorum...

    gelgel başımız ustunde yerın var
    sağlığa en zararlı şeyse yaşamak
    ApAcHe istemdışı teker yapan tek motor:queen:
    bws aşkı bitmerz 16000 km mazii unutulmaz nazilli 09

  15. #1855

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Gel tabiki yer çok:d

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:33 PM ----------

    Benim alet hiç fotosu yoktu ekliyeyim dedim;




  16. #1856
    alisemerci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    43
    Motosikleti
    Yine yeniden YBR :)
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi ybrcimi kaybediyoruz ne
    abicim şu far konusu beni deli ediyor. ben ybr'den .çoook memnunum.
    bi el atın şu far meselesine gali
    4

  17. #1857

    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SATILDI
    SELAMLAR BİR KAÇ FOTODA BENDEN...

































    [B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!

  18. #1858

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Önünü nasıl YBR tarzı yaptın?

  19. #1859

    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı Aspendos8181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SELAMLAR BİR KAÇ FOTODA BENDEN...
    orjinal koruma demirini neden değiştirdin acaba, daha dayanıklı olması için mi.
    far ve demirin değişmesi görüntüyü bayağı değiştirmiş. değişik bir havası olmuş.

  20. #1860

    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SATILDI

    aynı

    İlk aldığım zamnlarda düşmüştüm ve koruma demiri yamulmuştu,ve motorun hayatını kurtardı diyebilirim.o yüzden daha dayanıklı bir koruma demiri ihtiyacı duydum ve yaptırdım.Siz siz olun koruma demirinizi sakın çıkartmayın.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:09 PM ----------

    Apache kullanıcısı olarak motosikletimde denediğim değişikliklerin bir çoğunu sizlerle paylaşıyorum.Yeni yapdığımız bir değişiklik hakkında sizlere konuyu açmak istiyorum.

    Gecen hafta karar verdim ve motor gücünü yükseltmek için çalışmalara başladım.öncelikle Motoru dağıttık ve motorun çalışma şeklini ve motor parçalarının ne derecede dayanıklı olduğunun bir araştırmasını yapdık,motoru söken tamirci arkadaşlar motorun çalışma prensibini ve montajını cok beyendiler harika..Daha sonra piston çapları ve silindirin ölçümleri yapıldı,silindirin ve motor alt parçalarının yeni piston un büyümesinden dolayı karşılaşacağı basınç ve fazla şekilde krank ve bilyaları,yatakları,piston kolu nu zorlamasından dolayı doğacak arızalar tartışıldı,ve bu motorun alt parçalarına göre son limit olarak takılabilinecek bir piston ölçüsü bulundu.Bu işi yapanlar,bu işlere meyilli daha önce ve şu an motor modifikasyon işlemleri ile uğraşan kişiler,birisi bu önümüzdeki pazar,10.05.2009 izmit körfez pistinde ,125 kategorisinde modifiyeli ybr ileyarışacak bir arkadaşımız.

    Orjinal apache 150cc nin piston çapı 57mm.Biz bu değerler ve tartışmlar sonunda bir değerde karar verdik ve 61.5mm önce bu piston için araştırmalar yapdık ve bu ölçüde 750 honda serisinin orjinal pistonunu öne aldık,piston için düzcedeki arkadaşların cok büyük olduğunu bu motorun bu pistonu kaldırmayacağını en yakın sürede arıza cıkaracağını çalışmayacağını sölemelerine rağmen biz bir kumar oynadık ve düzceden adapazarına rektefiiye ustası eski usta nedim dayıya ulaştık,ve bize iki şık sundu:1.si bu pistonun orjinal silindir üzerinde çalışılarak takılabilir olduğunu silindirde daha sonra her hangi bir işlemin yani rektefiyenin olmayacağını söledi,yani ileri zamnlarda motor yağ eksiltme yaparsa rektefiye olamaz silindir değişecek.2.şık ise silindirin içindeki orjianal gömlek cıkartılıp silindir yani aliminyum kısım büyütülerek yeni gömlek çakılabilir şıkkı,yanlız ikinci şık pistonun büyümesinden dolayı silindirin büyütülmesi ve gömlek in enininde kalın kalmasından dolayı motorun çalışmasından sonra cok fazla ısınacağı ve motorun cok hararetli çalışarak bazı zararlar vereceğini ve uzun süreli olmayacağını söylemesi,üzerine orjinal silindir üzerinde oynama yaparak daha fazla verim alabileceğimizi söyledi,pistonun büyümesi ile basıncın ve vuruntunun cok olacağı için harareti arttıracağını ve gömleğin ince kalarak silindirdeki soğutucaların ince gömlekleri daha cabuk soğutma işlevi olacağını ve bu yüzden orjinal silindiri kullanmamızı tavsiye etti ve,pistona göre sillindiri hazırladı,hazırlama süresi 4 saat sürdü ama işçilik süper in üstünde.

    Ve geri döndük sonra motor koruyucu yağ ile motor toplanmaya başlandı.

    Motor toplanırken acaba çalışınca ne olacak çalışacakmı çalışmayacakmı diye kafamda okadar soru işareti vardıkı anlatamam.

    Nihayet motor çalışma aşamasına geldi mobil 4t 15 40 yağ koyuldu, marş bastı ve
    Motor çalıştı makina nın ilk marşta saat gibi çalışması beni hayli kafamdaki sorulardan uzaklaştırdı ve rahat nefes aldımmotor ısınana kadar çalıştı ve biraz gazladık süper çalışıyor ve gücün farkını anlamıştım.Motorun sesi torku bile farklıydı bir 250 cc gibi çalışıyordu,motorcu arkadaşların kendi yapdıkları hesaplarına göre 180 cc nin üstünde olduğunu söylüyorlar.Ve motor tamircisi motorla iki gün deneme sürüşleri yapdı ve dün motoru teslim aldım.70 km lik bir ufak gezi yapdık motorun deparı kat kat fark ettiğini ve tork un cok fazla olması ilk tespit ettiklerim. aynı zamada biraz yüksek devirlerde vites değişikliklerinde debriyaj setinin yeni takılmasına rağmen ufak kaçırmalar olduğunu sezdim sanırım debriyaj zayıf geldi bu konudada bir çalışmamız olacak sanıyorum.

    Şu an rodajda olduğundan dolayı fazla uzun gazlamadım sürati için şu an bişi söleyemem ama deparı, üzerindeki dişlinin 14 olmasına rağmen süper.

    Maliyetine gelince :

    Piston Sekman : 75tl
    Silindir modifikasyon : 80tl
    İridyum Buji : 35tl
    Performance hava filt : 30tl
    Mobil 15-40 4T Yağ : 15tl
    Düzce Adapazarı git gel Yakıt : 70tl
    Motorsikletcinin işçilik : 100

    Ve Yapım aşamasından bir Kaç Foto :







    [B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler