beyler tvs facebook sayfasında rtr160 ın fotosunu koymuş, fuar stickerı falan koymuş altında.. kendi sitesindede rtr160ın far kısmını koyup fuarı bekleyin gibi bişey yazmış.. getirceklermi acaba şimdi yaa heyecan yaptım:D
beyler tvs facebook sayfasında rtr160 ın fotosunu koymuş, fuar stickerı falan koymuş altında.. kendi sitesindede rtr160ın far kısmını koyup fuarı bekleyin gibi bişey yazmış.. getirceklermi acaba şimdi yaa heyecan yaptım:D
TRANSALP XL700
Cok ilgnc haci ya .. Hayrlisi garantilik is olmuo ztn ya .. Goruselim hacim valla bende istiyorm (: planladigimiz gibi sezon basi ortada bulusuyoruz iste Bursa,İstanbul,İzmit..katilan olursa izmir veya canakkalede gelebilr tabi usenmezlerse (: dedimya kimse gelmese bile tek gelirm kardesm rahat ol (: Bana gezi olsn yeterki ..
Benim kucuck motorun selenin altinda suan 2 led sinyal ,apache alet takimi ,bezler , balaklava ,alyan anahtarlar ,buji ve tamir kopugu var xD ne atsan aliyo nereye gidiyo blmiorm ama xD
Adamım yok öyle bir şey 150 lik aynı şekilde devam edecek gene sadece kasa değişmiş linkdede zaten 150lik olduğu yazıyor 160lık zaten euro 2
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Araba almadığım süre zarfında Tvs ye ice gönlüm kaydı 1 hafta sonra felan Bayilere gelirse yeni kasada titreşimde yoksa alıcam kesin
Sado
yenı kasa gelırse ıyı olur
www.erkakurye.com
Çok şey istiyosun :D yeni kasa gelcek , titreşim olmıcak .. Balansör olmayan bi tek silindirde titreşim olur .. Tvsyi seven bu haliyle sevcek .. Hondacılar boş konuşuyor tvsye titreşim konusunda laf atarak .. Bi sorun bakalım Cbr 125 teki titreşimi .. 9 10 bin devirden sonra Apache gibi titriyor makina ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
bende öyle bir şans var ki olmaz dediğin şeyler başıma gelir iki hafta önce bursada gezi vardı lodos var diye gitmekten vazgeçtim sonra ailemle gittik bir yere döndüğümde motor yerde duruyordu bahçe içinde rüzgar yapıştırmış yere hiç kazası vuruğu çiziği olmayan aletin statör kapağı çatladı hala vakit bulupta söküp kaynatamadım onu acayip özledim binmeyi keretaya xenon takılmıyor diye kızıyordum ama tatlı kavgalarmış onlarvalla yapayım bende her yere giderim kıbrısta yapıcaz diyin kıbrısa kadar gelirim vallasele altına dikkat et benim alet çantası düşmüştü
Yeni kasa gelmez ya, ümitlenmeyin boşuna. KEndileri de söylüyor gelmeyecek diye ama 150 nin yeni kasası olur mu bilmem, daha yeni değiştirdiler.
ya yaz gelse de Mayıs falan bir toplansak?
ben çok ümitliyim.. en azından rtr160 görünümlü rtr150 yapcaklar öyle olursa hiç düşünmeden rtr farını alırım.. hasta oluyorum o bakışlara birde getirmeyecekleri motorun görsellerini kullanıp fuar reklamı yapmazlardı bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------
BEYLER BOMBAYI PATLATIYORUM RTR160 OLARAK FUARA GETİRİYORLAR!!! ÖZELLİKLE BELİRTTİM 160 DEĞİLMİ DİYE.. EVET 160LIK DEDİLER..
TRANSALP XL700
apache rtr 150 için en iyi lastikler bence bunlar -arka pirelli mt 65
ön continental conti go serisi her iki lastik takma yönlü bilginize.
Evet. Çünkü her lastiğin yola gösterdiği tepki, ısınma süresi, balansı farklı farklı.
Siz bir ayağınıza iskarpin, diğerine spor ayakkabı giyerek koşmayı denediniz mi hiç?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------
Diğer arkadaşa söylediğim gibi; ön arka farklı marka olması hatta aynı markanın farklı modelleri olması bile sorun çıkarır.
Apache'nin bence tek handikapı takım olarak lastik bulmanın neredeyse imkansız olması.
IRC'de NR25 var. Ön: 90x90-17 Arka: 90x90-18 şeklinde takılabilir.
Ama bunun dışında takım olarak aynı bulamadım hiç.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
En basit tabirle dengede sıkıntı yaşarsınız..
Ani hızlanmalarda, virajlarda, frenlemede kayma yapabilir hatta net söyleyeyim; yapar!
Ön ve arka lastiklerin nemli zemine verdiği tepkiler farklı olacağından ve bunu kestirmek mümkün olmadığından motorunuz ve dahada önemlisi (Allah korusun) bedeniniz asfaltla kaynaşabilir..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------
Süper haber!!
Hemen ufak bir araştırma yaptım, artıları eksileriyle ilgili uluslararası forumlarda:
Demişlerki;
Çok seri. 120km/s hızda stabil şekilde seyretmek mümkün.
Dengeli. Stok lastikler değişirse virajlarda ortalama bir naked kadar yatıyor.
Titreşim yine bildiğimiz TVS düzeyinde. (bence yok demektir bu)
Suspansiyonlar biraz sert.
Yakıtı önceki motora göre (150liği kastediyorlar) bir miktar artmış.
100km'de 3-4 litre arası yakıyor.
12.000 kilometrede bir (servis kitapçığına göre) tüm balataların ve zincirin değişmesi gerekiyormuş (bunu 1 kişi söylemiş. bilemiyorum ne kadar doğrudur)
Eksi olarakta artçı için rahatsız, uzun yolda artçıyı yorabiliyor denmiş.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
rtr 150 satıp da 160 almam, fiyatı 5000 in üzerinde geleceği kesin. şuan bu kasanın 0'ı 4500e yakın. abi, 5 aya kalmaz rtr 150 yi sata cbr 250 alırım
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)