ön 90 küsür arka 145 küsür bişeydi.birde izmirden istanbula kargo vardı . totalde 248 tl ödemiştim.
motolastik.com'da yoksa siteyi arayıp sorun çabuk getirirler.3.50 arka lastiğin motorun son hızını düşürdüğünü düşünen varsa bence yanılıyor çünkü ufak lastikle kalkışta iyi hız yaparsınız ama son hızınız düşer.bu fizikte tork kuralı.yani uzun yolda ince lastiğin anlamı yok.ama ben çevreyoluna çıkmam genelde kısa mesafe ya da yokuş gezerim derseniz ince lastik daha iyi yine metzelerin de 90/90-18 arka lastği var ayrıca 3.25-18 takılır arkaya.lastik çapı azaldıkça fiyatı da azalıyor.benim aldığım en pahalısıydı.
Ve son olaral Metzeler'in bu ME22 modeli tubeless değil zaten apachenin jantları da tubeless jant değil.ama illede tubeless derseniz o da yapılır heralde.ben hep istanbulda
gezdiğim için tubetype lastiklerin bir zararını görmedim şimdiye kadar
benim motor orjinal lastikleriyle de 133-135 felan yapıyordu bunlarla da aynı bişey fark etmedi
live fast, die young
I am fucking crazy, but I am free
apachenin jantlar tubeless lastiğe uyumlu yanlışınız var bu lastikleri almadan önce epey araştırmıştım hatta lapaşla birde kavgamız olmuştu çinli motor davasından nese 4 servis 2 de lastikçiye sormuştum tubeless takılır mı diye hepsinde takılabileceğini sorun çıkmayacağını söylediler fakat lastiği de tubeless almak şartı ile
Nihat hocam selam,
IRC nasıl, ne dersin? şimdi onlara bakıyordum 2 model tespit ettim, şöyle ki; 100/90-18 62P TL 101.3.0717 arka // 90/90-17 49P TL 101.3.0691 Ön olarak. Paylaşmış olduğun fotoğraflardaki ölçüler de tespit ettiklerime benzer mi? arka 120 ye kadar çıkabilirmiş.. ön sabit[COLOR="Silver"]
a.selam irc,de güzel lastik kullananlar memnun ama bi metzeler michelin gibi yere yapışmaz. irc orta halli güzel lastik yerli üretim çoğu markadan iyidir gene. benim taktıklarım ön swallov 90 yanağı unuttum 17. arka michelin 90 90 18,idi. özellikle önde kullandığımdan çok memnundum apache için takımı var aynısının arka için olanıda vardı ama ben michelin almıştım arkaya. bilseydim böyle iyi olduğunu almazdım ikisinide swallov takardım takım olarak.
Tekerlek konusunda bnce cok kalin teker takmayin ne kadar genislerse hizda ona gore duser yakit tuketmide ona gore artar. Pirelliduratrace almistm cok memnunum kayma olayini denedim 75km hiz ile giderken kaysa bile teker cok guzel toparliyor.
Ben otobanda ve uzun yol gidecegim için son hızdan ziyade benim için yol tutuşu iyi olmalı o yüzden paraya da biraz kıyıp geniş ve iyi bir lastik almam şart bakalım motoru alınca duruma göre hareket ederiz
Uzun yolda yol tutuşundan ziyade hız önemli benim için de, arkaya 130'luk lastik takıp son hızını ortalama hızı 10-15 km düşürmek kim ister ? Ayrıca geniş lastik daha iyi yol tutar şeysi tamamen hurafe daha çok kalın lastik büyük motor havası verdiği için istiyor herkes.
GençLer Realist Cevaplar istiyorum .. Elinizde 3500 Lira olsa , Temiz bi apachemi bakardınız , yoksa Cbr 125r mi .. ? Sadece Fikrinizi soruyorum boş muhabbet açmayın .. Yok klasmanı değil biri commuter biri racing fln .. ikiside aynı bok işte sadece gönlünüzdekini gerekçesiyle söylermisiniz ..
Lastık mevzunu fazla kafaya takmayın taktırın İrc takım bırakın yav hepsı aynı şey abartılıp dallandırılıp budaklandırılıyor o kadar ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Enes gilera kullanıyorsun sanırım ve gerçekten gidişi güzel bir motor kaliteside öyle hani gidebilen bir motor kullanmışsın şimdi cbrin şekli var gidişi gerçekten yok,tvsye geldigimizde 150 sınıfının belkide o ayardaki 170 200 sınıflarının verdigi beygirleri veriyor diger markaların ürettigi şeklide çok hoş bence apache.Lastik konusuna gelirsek bence motordaki en önemli şeyler lastik kask ve mont.
Dostum Ben zaten apacheyı satıp Runnerı aldım uzun sure Apache kullandım 2011 model .. Tanır millet beni (: Doğru söylüyosun apacheden her durumda memnundum ve halada seviyorum fakat demek istediğim Tarz değişikliği için Cbr uygunmudur yoksa apacheye değişmemek mi gerek .. Cbr de kullandım bi kaç kez .. motor apache kadar seri değil,son hızı apacheden iyi rahatlıkla 140ı görüyor .. Su soğutmalı bide 2008 ve ustru enjeksıyonlu bı model buldunmu bu avantajıda olur .. bilmiyorum Runneri sattım gibi bişey yani alıcı bi çok kişi var .. Tabi vereceğim max fiyat 3500 olur her ikisinede .. Bakalım o vakte kadar araştırayım biraz ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
Bide ben apacheyi 9bin Km orjinal lastikle kullandım .. Artislik yapmadıktan sonra orjinalde bile karda sürüyodum :D ha gel gelelim güvenli değil buna katılıyorum diken üstünde gitmektense değiştrmek gerek .. Yan yatırmışlığım yoktu apacheyide .. Ki çokta uslu kullanmıyorum abilerim bilir :D
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Cbr i gec dostum tvs ya en guzeli cbr da goruntu var scooter sesi cikiyor :-))) tvs aslinda seninde gonlunde yatan bence tvs :-)) ben simdiden h.olsun diyorum ^_^ o teker ile iyo dayanmissin ben semazen gbi dondum motor ile bi bakmisim asfalt a asik olmusm diger gun tekeri degstirdim :-) birsey daha bende hiz i sevmeyen biriym kalin teker olsa yol tutusu nasil olur bilmem ama satmazsam bnde yapabilrm motor u satma konusunda hala kararsizm :-)
Enes, açıkcası senin gibi apache yi bilen birinin bu soruyu sormaması lazım. ben de çok araştırdım, sonuç rtr 150
duymamış olayım
eğer ki 250cc niyetin var ise cbr güzel seçimdir..yok yine commuter sınıfında bakacaksan apache derim daha da birşey demem..bende cbr için satıcam apache mi,ama imkanım olsa 2.motor olarak mutlaka garajımda bir apache olur..
Enes ben cbr alırdım iki kere geçti beni cbrlar ibirinde 90la normal şehirler arası gidiyordum diğerinde otobanda 110la giderken alete gitmiyor diyorlar ama bizim apacheyi geçiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------
bu arada para sorun değilse dunlopta bakabilirisin ondada büyük ebatlar var ama ön olmayabilir matematiksel işlem yapmazsan yakıt artışını hissetmezsin bile emin ol ben arabamda lastiği 205ten 225e çıkarmıştım yakıt 100 kmde 0.1 litre artmıştı son hızda 4 ila 5 km düşmüştü
bundan 5-6 gün önce forumdan ilkay kardeşimin cbr125 i ile turladık..motorları test etmek açısından değişelim dedik ve bindim cbr'a.. 2011 model yeni kasa ve enjeksiyonlu..motor sakin ve sessiz çalışıyor ama 90-100 km hıza kadar apache gibi fırlamıyor,tork yok motorda..ben cbr üzerinde kendi motoruma yetişemedim 90 km hıza kadar..devir 9-10 binlere tırmanıyor ama hız yok motorda..evet son hız olarak cbr apacheden iyi,lakin 6 vites ve karenajlı olmasını göz önünde bulundurmak lazım ;)
kısaca 10-15 km hız için apache den vazgeçmem..90 km/h a kadar yanıma yaklaşamaz..
Abi zaten dediğim gibi hani öğrenciyim ama çok şükür aileden destek var başta işte çıraklık döneminde tvs ile başlamak istiyorum ve otoban falan gideceğim için herşeyi garantiye alıyım diyorum büyük ebat lastik kaliteli marka olarak zaten bir karar kılmadım ama dediğiniz gibi dunlopada bakarım hızla zaten işim yok benim tek amacım motoru yere vakumlamak mümkün olduğu kadar ve korunma daha ehliyet kursundayım malzemlerin parasını bir kenara koydum kask mont tekerlek için
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------
Burak kardeşim zaten 125 cc bir motorla ve o ebatlarla 140 gibi hızlar çok tehlikeli değilmi yani bizim motorların seviyesinde o hızlar hiç stabil değil olmasada olur o yüzden.
aynen öyle oğuz..140 km hız ciddi bir hız bu tür küçük hacimli motorlar için..söylemek istediğim de bu zaten..10-15 km hız için değmez..az yakıt,serilik,kıvraklık lazımdır şehir içi kullanımlarda..apache bunların hepsini fazla fazla barındırıyor zaten..
arkadaşlar lastik konusunda iyice kafam karıştı. Tamam metzeller ve michelin çok iyi bi tek bunu anlayabildim ; amma fiyatları da çok iyi. Şimdi ben sizden net bir cevap istiyorum.
ÖN LASTİK İÇİN 90-90-17 ebatlı http://www.irclastik.net/urun.asp?ara=1&ebat=90&ebat1=90&ebat2=17
ARKA LASTİK İÇİN 100-90-18 ebatlı http://www.irclastik.net/urun.asp?ara=1&ebat=100&ebat1=90&ebat2=18
bunlar iyi midir tavsiye eder misiniz? ve şu ebatların 1. si 2. si ne oluyor onları söyler misiniz 17 ve 18 inç galiba lastik çapı. Bu lastikleri tavsiye eder misiniz. Şimdiden teşekkürler
bana senin xenonun markasını ve linkini vericektin
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------
benim grdüklerim baya iyi gidiyordu oynama vs. varmıydı bilmiyorum hani gazı açtım bakayım belki yetişirim yada en azından yaklaşırım diye ama yok 120den sonra 130lara isteksiz çıkıyor bizimki
aile desteği varsa iyi alırsın merak etme almışken de en iyisini al ki içinde ukte kalmasın koruma alma konusanda bilinçli olmakta güzel bişey
bunlar benim kullandığım ve tavsye ettiğim lastikler önceki mesajlarımda ebatları açıklamıştım ilki tabanın mm cinsinden genişliği(karşıdan baktığın zamanki eğer dümdüz yaparsan lastiği 15 16 cm gibi ediyor) ikincisi tabanın o oranda yanağı olduğunu söylüyor yani 90mm nin %90 lık kısmı kadar yanak kalınlığı diğeride jantın çapı
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)