TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Aralık 2012, 23:04
#17761
Eyvllah teşekkür ederim. İnternnetten buldum yerini yağ filtresi lazım da
frosen adlı üyeden alıntı
Kardeşler motor da var diye biliyorum yoksa da getiriyorlar . benim motora da onlar bakıyor. Tolga nın selamı var de yardımcı olurlar. İnt. Den bulabilirsiniz adresini ...
Reklamlar
-
22 Aralık 2012, 23:04
#17762
bu arada ilan numarası : 109192941
onaylandığı zaman görebilrisiniz
-
23 Aralık 2012, 00:41
#17763
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
birde yağ eksiltiyo diyosun
orayı servis açmıştı bende kontrol etmedim ustanın da gözünden kaçmış herhalde ama deli olmuştum egsoz da duman yok koku yok garaj kapalı bahçe içinde kimse girmez düşme kalkma yok nereye gidiyor bu yağ diyordum hiç aklıma gelmemişti orada damlayacağı nese ki sorunu çözdük
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------
poyraz95 adlı üyeden alıntı
oncelikle hepinize merhaba arkadaslar . apache almadan once cok takip ettiğim bir konuydu apache alınca forumu bosladım biraz
zaten yazmıyordumda en azından okumayıda bıraktım
apache ile iyi kötü 6-7 ay geçirdim hiç başımı ağırtmadı onu oncelikle belirteyim .
motoru aldığımda 9bindeydi suan 16 bin küsür civarında yaklasık 7500 km boyunca hic canımı sıkmadı arka lastiği 2000 km önce değiştirdim motorun suan hicbir sıkıntısı yoktur birkere sola yatması var depo vs. hicbi sekilde sıkıntı yok sadece ayaklık birazcık esniyor suan sadece zaten motoru aldıktan 1 ay sonra falan oldu o zamandan beri öyle kullanıyorum kaynakla halledilir sanıyorum ama benim canımı sıkmadığı için uğraşmadım . birde far kalkanı denilen parçada çizik var . onuda yenisini sipariş ettim gelir 1-2 güne yani motorda herhangi bi sıkıntı yağını vs. dün değiştirdim ...
bu kadar reklam yeter herhalde kocaeli gölcük de suan motor kocaeli deki arkadaslara duyrulur 2008 model kırmızı 16 bin km de cok sevdiğim motorumu satmayı düsünüyorum sahibindene 2.600 gibi bi rakamla koyucam ama forumdaki arkadaslara cok ufak bi pazarlık payıyla 2.500 olur diyorum ...
ilan ile ilgilenmek isteyn arkadaslar olursa ozelden mesaj yoluyla iletisime gecebilirler .
alana da satana da hayırlı olsun
-
23 Aralık 2012, 01:02
#17764
bu arada aklıma gelmişken sormak istedim,araştıran soran olmuştur mutlaka..ben apache mi şimdilik satılıktan geri çektim,biraz performansı yükseltebilirsem binmeyi düşünüyorum..bizim vakumlu karbüratörlerden nasıl performans alırız daha çok..yada başka model bir karbüratör uygulayan oldumu aramızda..? bazı forumlarda diyaframı iptal ederek vakumlu karb.ü normal karbüratöre çeviren yorumlar okudum..eski kasa apachelerin CDI beyin değişikliği yapanlar olduğunu okudum,bu ne kadar doğrudur? eski kasa'nın cdı bizim rtr lerden farklımıdır?
-
23 Aralık 2012, 01:12
#17765
eby78 adlı üyeden alıntı
bu arada aklıma gelmişken sormak istedim,araştıran soran olmuştur mutlaka..ben apache mi şimdilik satılıktan geri çektim,biraz performansı yükseltebilirsem binmeyi düşünüyorum..bizim vakumlu karbüratörlerden nasıl performans alırız daha çok..yada başka model bir karbüratör uygulayan oldumu aramızda..? bazı forumlarda diyaframı iptal ederek vakumlu karb.ü normal karbüratöre çeviren yorumlar okudum..eski kasa apachelerin CDI beyin değişikliği yapanlar olduğunu okudum,bu ne kadar doğrudur? eski kasa'nın cdı bizim rtr lerden farklımıdır?
youtubeta k&nnin karbüratörünü kullanan vardı rtr 160 için bizimkilerle 160lığı karbüratörü aynı olduğundan uyar diye düşünüyorum birde k&n filtre takılır ama onu yapınca tam performans almak açısından egsozda şart cdıye giriş soketi varsa yeniden programlanabilir(remap)
-
23 Aralık 2012, 01:15
#17766
namussuza eksoz takmak çin işkencesi gibi eksoz borusunu kesmek istemiyorum,birde boru kalın olduğu için her eksoz oturmuyor biliyorsundur..remap işlemi uzun ve çok zahmetli bir iş olur diye düşünüyorum..bakalım bazı ufak ayarlar ile bulucaz sanırım bir yolunu..
-
23 Aralık 2012, 01:56
#17767
eby78 adlı üyeden alıntı
namussuza eksoz takmak çin işkencesi gibi
eksoz borusunu kesmek istemiyorum,birde boru kalın olduğu için her eksoz oturmuyor biliyorsundur..remap işlemi uzun ve çok zahmetli bir iş olur diye düşünüyorum..bakalım bazı ufak ayarlar ile bulucaz sanırım bir yolunu..
ortadaki katı kaynaklardan kesip oraya aynı kalınlıkta egsoz borusu egsozcuda vardır aynı şekilde son susturucuyuda kaynaktan kesiceksin oraya ya tam oturur yada adaptörle uydurulur remap için soket varsa galletto tarzı aletlerle birde laptop oldu mu işi sen bile yaparsın uzun ancak öyle olur ama soket olması şart uzman biri yaparsa yarım saatini almaz k&n karbüratörü bende kafama taktım linkteki birde ateşelemeyi güçlendirip buji kablosunu ve iridyum bujiye geçmekte şart ama ateşleme güçlenmezse uzun ömür harici bir işe yaramıyor
http://www.youtube.com/watch?v=fKSGJjdnFwM
not: benim karbüratörde kendi kendine düzeldi dün peder musluğu aşağıya çevirmiş bakarken damla akmamış hala öyle duruyor benzin seviyesi aynı
bu arada şu xenonların düşük amperli olanları varmış bendeki xenon ilkçalışmada 6 amper sonrasında 3.2 amper çekiyor amperi yüksek olunca aküyü yermiş düşük olanlarını bilen var mı şöyle ilk çalıştığında 4 amper sonrasında 2 amper falan çekse fena olmaz
-
23 Aralık 2012, 02:11
#17768
bu işe bir el atalım seninle karb.ve ateşleme mantıklı geliyor ;)
xenon konusuna gelince benim aldığım xenon'u tavsiye edeceğim sana,hatta resimlerini de ceker yüklerim buraya gör isterim..normal xenon lar gibi bir dünya kablo olayı yok kibrit kutusu kadar bir kutu ve ampul ona takılıyor o kadar..2.nesil xenon diye geçer ve inanılmaz kolay montajı..öyle kesip biçmiyorsun hiç tesisatı..35 watt ve neredeyse söylediğin gibi ilk çalışmada dahil hiç amper çekmiyor diğerlerine göre ;)
-
23 Aralık 2012, 02:37
#17769
eby78 adlı üyeden alıntı
bu işe bir el atalım seninle karb.ve ateşleme mantıklı geliyor ;)
xenon konusuna gelince benim aldığım xenon'u tavsiye edeceğim sana,hatta resimlerini de ceker yüklerim buraya gör isterim..normal xenon lar gibi bir dünya kablo olayı yok
kibrit kutusu kadar bir kutu ve ampul ona takılıyor o kadar..2.nesil xenon diye geçer ve inanılmaz kolay montajı..öyle kesip biçmiyorsun hiç tesisatı..35 watt ve neredeyse söylediğin gibi ilk çalışmada dahil hiç amper çekmiyor diğerlerine göre ;)
link falan var mı bende ampüle giden 3 kablo var ince bir kutu ama deli gibi çekiyor sen direk mi bağladın aküden almıyor mu elektriği
-
23 Aralık 2012, 06:18
#17770
birde ben gündüzleri okul ve işle ilgilendiğimden motora geceleri biniyorum ayda anca 1 2 defa gündüz binerim yani hep açık olcak sen nasıl biniyorsun
-
23 Aralık 2012, 11:43
#17771
selam mıllet gunaydın motorsuz kalmak cok kotu yahuu
-
23 Aralık 2012, 11:55
#17772
bizim apachelerin motor gücü 13.5 hp değil mi ? birde paylaşmak istiyorum Suzukinin inunzuma adlı beklenen 250 cc lik motoru çıktı illa ki bakmalısınız bu sene apachemi satıp ondan alıyorum inş 360 derecelik görüntü adresi ben onun egzosuna ölürüm http://motosiklet.suzuki.com.tr/360/INAZUMA-360.html
-
23 Aralık 2012, 13:53
#17773
usame_45 adlı üyeden alıntı
bizim apachelerin motor gücü 13.5 hp değil mi ? birde paylaşmak istiyorum Suzukinin inunzuma adlı beklenen 250 cc lik motoru çıktı illa ki bakmalısınız bu sene apachemi satıp ondan alıyorum inş
360 derecelik görüntü adresi ben onun egzosuna ölürüm
http://motosiklet.suzuki.com.tr/360/INAZUMA-360.html
bende senin gibi düşünüyordum. suzuki zam yapınca vaz geçtim..11 000 oldu artı plaka artı bazı aksesuarlarını aldınmı 12.000 kalitemi kalite tamam. beni vaz geçiren sebeplerin başın fiyat artışı geliyor.
ikinci sebep ben hafta sonu gezmek için biniyorum çoğunlukla otoban kullanırın adapazarı düzce şile abant bursa yalova gibi yerlere giderim..110 km hızada razı olmuştumki inazuma son hız 140 ıkına ıkına 150 yapıyor..bi nefeste 130 anca yapıyor..çok rüzgar yiyerek gitmek bi süre sonra adamı sersem ediyor.
ben hyosung gt 250 alacağım buda yakışıklı çok kalite değil ama benim amacıma daha uygun. uzun boylu olduğumdan çok yatarakta kullanmıyorum..daha güçlü bastımmı 150 bi nefeste.. servis ve yedekparçasıda inazumadan çok ucuz.. allah göstermesin ama inazumayı kaydırıp yol kenarındaki refüjlere vurdunmu pelt olur parça çok pahalı..
-
23 Aralık 2012, 15:57
#17774
M.balibey adlı üyeden alıntı
ortadaki katı kaynaklardan kesip oraya aynı kalınlıkta egsoz borusu egsozcuda vardır aynı şekilde son susturucuyuda kaynaktan kesiceksin oraya ya tam oturur yada adaptörle uydurulur remap için soket varsa galletto tarzı aletlerle birde laptop oldu mu işi sen bile yaparsın uzun ancak öyle olur ama soket olması şart uzman biri yaparsa yarım saatini almaz k&n karbüratörü bende kafama taktım linkteki birde ateşelemeyi güçlendirip buji kablosunu ve iridyum bujiye geçmekte şart ama ateşleme güçlenmezse uzun ömür harici bir işe yaramıyor
http://www.youtube.com/watch?v=fKSGJjdnFwM
not: benim karbüratörde kendi kendine düzeldi dün peder musluğu aşağıya çevirmiş bakarken damla akmamış hala öyle duruyor benzin seviyesi aynı
bu arada şu xenonların düşük amperli olanları varmış bendeki xenon ilkçalışmada 6 amper sonrasında 3.2 amper çekiyor amperi yüksek olunca aküyü yermiş düşük olanlarını bilen var mı şöyle ilk çalıştığında 4 amper sonrasında 2 amper falan çekse fena olmaz
Benim de bujiye gelen akımı yükseltmekle ilgili bi fikrim vardı ki bazıları (forumdan değil) akımı güçlendirirsen pistonu delersin böylelerine rast geldik felan dediler. Açıkçası motordan olmak istemediğim içim korktum ve uzaklaştım bu fikirden. Uygulayanlar veya bunun aksini onaylı olarak iddia edenler varsa lütfen yazsınlar da bilgilenelim doğruca...
-
23 Aralık 2012, 19:56
#17775
seyyid47 adlı üyeden alıntı
Benim de bujiye gelen akımı yükseltmekle ilgili bi fikrim vardı ki bazıları (forumdan değil) akımı güçlendirirsen pistonu delersin böylelerine rast geldik felan dediler. Açıkçası motordan olmak istemediğim içim korktum ve uzaklaştım bu fikirden. Uygulayanlar veya bunun aksini onaylı olarak iddia edenler varsa lütfen yazsınlar da bilgilenelim doğruca...
ben aracımda uygulamıştım bunu pistonu yada bloğu delmek için motora giren hava basıncını arttırmak lazım onun içinde turboşarj yada superşarj ünitesi gerek anca bu şekilde blok delinir kol çıkarır yada piston kırarsın başka türlü olmaz çünkü bulunduğunda yer 1 atmosfer basıncı basıyorsa motora giren havada 1 atmosfer basıncıdır
-
23 Aralık 2012, 22:08
#17776
bugün yine musluktan benzin aktı alttaki vida sonuna kadar sıkılı bende denedim daha gitmiyor neden olabilir ki anlamadım
-
23 Aralık 2012, 22:20
#17777
likteki motorumu 3600 e vereceğim. 10 gün içinde satamazsam takasa vereceğim. 250 cc alacağım..ilgilenenlere duyrulur. son 10 gün...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7820382/detay/
-
23 Aralık 2012, 23:03
#17778
takasa alıyorlarmı abi nereyle konuştun? takasdada çok öldürceklerini sanmam 3500 altına saymazlar ver takasa gitsin bence. hyoyu nerden alıcan
-
24 Aralık 2012, 01:33
#17779
Atilla abi inazunadan cayip gt250 de karar kilman iyi fikir... ben de satışa koydum.. sattıktan sonra xt660 düşünüyorum denk getirirsem..
-
24 Aralık 2012, 02:10
#17780
M.balibey adlı üyeden alıntı
bugün yine musluktan benzin aktı alttaki vida sonuna kadar sıkılı bende denedim daha gitmiyor neden olabilir ki anlamadım
eğer musluğun dipinden akıyorsa içinde bir conta vardır o aşınmış olabilir. Ayrıca çok çok sıkıştırmak da kaçırmalara sebebiyet verebilir. Musluğu değiştirin kurtulun...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler