Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1601

    Üyelik
    21 Ağustos 2008
    arkadaşlar merhaba. Öncelikle motosikletle ilgili güzel bilgiler edindiğimi belirtip hemen kısa ve öz soruma geçeyim lastikleri değiştirdim ön standart arka 100 90 18 oldu. Aldım aldım da artcı aldığımda çamurluğa sağa sola sürtünme olur mu? Ya da sürtünmeye önlem olarak napabilirim? 100 90 18 de kaldık. 90 90 18 deniyordu ya da 100 80 18 ancak satıcı 100 90 18 i önerdi. Lastik daha yüksek sarsıntıyı daha az hissedersin diye. Artçıyla denemedim. Şimdi denersek sürtünme olur aşınma olur (: yorumlarınızı bekliyorum.
    Bu arada 160 lık türkiye ye gelsin direk alacağım motosiklettir.
    Gitmeyin be olm! :salut:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1602

    Üyelik
    02 Kasım 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DRZ400 SM
    Alıntı ustadtk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada bu 160 cc olayı kafamı kariştıyo heralde ilk defa 160 lık bi makinayı tvs uretmiş olcak şünu 200 cc veya 250 cclık bi makina yapsalardı 10 motordan 8 tvs olurdu heralde acaba neden 200 degil 250 degil görüşlerinizi beklıyorumm...
    Hint pazarıyla alakalı. Orada pazarın yüzde 80'den fazlası 125cc ve altı modellerin elindeymiş. 150cc'lik motosikletler bayağı iri kıyım sayılıyor. TVS de 160cc üretip başlıca rakipleri Bajaj ve Hero Honda'nın 150'likleri karşısında avantaj elde etmişti.

    Gerçi sonradan Bajaj, 150'lik modelinin üstüne yenilerini koymuş: Bajaj Pulsar 180, 200 ve sıkı dur, 220.



    Bir de 200'lük cruiser'ları var Bajaj Avenger diye ki "Feel like God" sloganıyla satıyorlar



    Ama motor hacmi arttıkça motosikletlerin fiyatı ve benzin masrafı da yükseliyor. Hint tüketicisiyse cebinden kaç rupi çıkacağı konusunda çok hassas.


    Bajaj'ın 250'lik bir model geliştirmekte olduğu da söyleniyor. Fiyatı da 100 bin rupi olacakmış, yani Tata Nano fiyatı. Yani 3200 lira falan.

    [B]J şimdi asker[/B]

  3. #1603

    Üyelik
    15 Eylül 2008
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    TVS Apache
    Alıntı kevın adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla arkadaşlar benim lastikte şamrel yok. gözümün önünde taktılar. Özellikle de belirttim şamrelsiz olması konusunda. Üstünde de tubetype yazıyor
    Olabilir, genellikle öyle takıyorlar ama çakma Tubeless oluyor o

    Benim Michelinler de öyle

    Tubeless yazanlar çok pahalı özellikle michelinin

    Alıntı kadir_3483 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoruna iyi bakmışsın ön lastiğin markası ne çok tatlı durmuş
    Genelde motorumun temiz olmasına önem veririm ama kışın pek mümkün olmayabiliyor

    Lastiğimin markası için de Michelin in yol tutuşu iyi ama dayanıklılık konusunda sınıfta bıraktım, Arka lastiğim, sadece bir yaz sonunda tel kırmaya başladığı için tekrar içine şambrel takmak zorunda kaldım.

    Ön Tubeless, arka Tubetype oldu anlayacağın

    Çok lastik patlattığımdan arka lastiği tekrar tubeless yaptıracağım ve sanırım Duro falan alırım, tekrar michelin almak istemiyorum.

    Alıntı korpse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu mobil 1 yağ ne bulunmaz yağmış, carrefour, kipa, praktiker, iki tane shell, bi tane petrol ofisi. yok hiç birinde. n: izmirden bahsediyorum :\
    Evet maalesef bulunmuyor ve ben de o nedenle Castrol Power 1 kullanıyorum. Aydın Usta Mobile geçmiş ama her zaman yağ değişimi için oraya gidemediğimden artık yanımda zırt pırt farklı yağ olmasın diye elimde yağımla gidiyorum uyuz oluyor

  4. #1604
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    ya mıchelın yokmu apachının boyutlarına goree lastık tublex
    Rüzğarı_hissSet

  5. #1605

    Üyelik
    07 Kasım 2008
    Şehir
    iStAnBuL / Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    TvS ApAcHe
    Alıntı shadow_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya mıchelın yokmu apachının boyutlarına goree lastık tublex
    arka lastik pirelli mt 65
    ön lastik pirelli city demon
    ikisi de tubless
    bir tek pirellide var uyan adam akıllı tubless irc ve duro da da var ama ben tubless olarak pirelliyi seçtim michelini çok araştırdım iç lastikli olanı var bazı firmalar tubless die satıyo inanmayın lastikte tubless yazısını görmeden de tubless die almayın
    [B][I]iki teker hastalığında bünye tedaviyi reddediyor.. !!![/I][/B]

  6. #1606
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    Alıntı kadir_3483 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka lastik pirelli mt 65
    ön lastik pirelli city demon
    ikisi de tubless
    bir tek pirellide var uyan adam akıllı tubless irc ve duro da da var ama ben tubless olarak pirelliyi seçtim michelini çok araştırdım iç lastikli olanı var bazı firmalar tubless die satıyo inanmayın lastikte tubless yazısını görmeden de tubless die almayın
    kac tl ye geldı sana 2 lastıkte tublex olarak pırellının! arka lastıgı orjınal boyutmu aldın yoksa bı yuksek mı aldın hanı kalın durması ıcın ;???
    Rüzğarı_hissSet

  7. #1607

    Üyelik
    07 Kasım 2008
    Şehir
    iStAnBuL / Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    TvS ApAcHe
    sade arka lastiği aldım sirkecide var orjinal boyutu 60 lira lastik 20 lira da sibobuyla işçilik ücreti önü ilerleyen günlerde alıcam
    [B][I]iki teker hastalığında bünye tedaviyi reddediyor.. !!![/I][/B]

  8. #1608
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    mıchelıne gore neden ucuz anlamadım
    Rüzğarı_hissSet

  9. #1609

    Üyelik
    06 Temmuz 2008

    hintli işi

    jagadam hocama bilgiler için tşkkurler " hero honda " da bunlar gibi bişimiş demekkı zamanında....

  10. #1610

    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    tvs apache
    selam apache severler,
    bir sorun olacak, vites, devir ve hız oranlarınız nedir?
    ben iyimi kullanıyorum kotumu kullanıoyurum bilmiyorum. genelde 6000 devir de yükseltiyorum. genel kullanımım bu. sizinkiler nasıl acaba?
    1. vites - 5000 dvr. - 20 km
    2. vites - 6000 dvr. - 40 km
    3. vites - 6000 dvr. - 60 km
    4. vites - 6000 dvr. - 75 - 80 km
    5. vites - 7500 - 8000 devir - 90-100 km.

  11. #1611

    Üyelik
    15 Eylül 2008
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    TVS Apache
    Alıntı korpse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam apache severler,
    bir sorun olacak, vites, devir ve hız oranlarınız nedir?
    ben iyimi kullanıyorum kotumu kullanıoyurum bilmiyorum. genelde 6000 devir de yükseltiyorum. genel kullanımım bu. sizinkiler nasıl acaba?
    1. vites - 5000 dvr. - 20 km
    2. vites - 6000 dvr. - 40 km
    3. vites - 6000 dvr. - 60 km
    4. vites - 6000 dvr. - 75 - 80 km
    5. vites - 7500 - 8000 devir - 90-100 km.
    Kabaca benim de öyledir sanırım, çok dikkat etmedim ama zaten düşük viteslerde 8000 devire kadar beklersen rahatsız eder

    Ama motordan motora da fark edebiliyor sanırım bu devir/km olayı.

    Mesela ben benim apachemde 4 ncü viteste 90 km hıza çıktığımda 10.000 devir civarı birşey gösterirken abim kendi apachesinde 4 ncü viteste 110 a kadar çıkabildiğini söylemişti 9-10 bin devir civarlarında. Tabi bana pek makul gelmedi ya da onun devir saatinde veya kendi devrelerinde bir problem olabilir

    Mesela sizde nasıl tam olarak bilmiyorum ama

    Ben 5 nci viteste 110 - 115 km hızda 10.000+ devir gösteriyor, zaten o durumdan sonra vibrasyon da artış olduğundan üstünü pek denemedim çıktığım max süratte şimdiye kadar 120.

    Abim, kendi motorunda 110 rahat gördüğünü söylüyor ama ben rahat göremiyorum Tabi rahat görme kavramlarımızda da farklılık olabilir

    Lakin, değişik bir şekilde ben debriyaj teli ile oynadığımda hızımı arttırıyorum fakat buna mukabil vibrasyon da artıyor

    Debriyaj kolunun kavramasını olası orta noktalara getirdiğimde vibrasyon çok düşüyor ama 100 üzerine de zor çıkıyorum.

    Debriyaj kolunun kavramasını en yukarı aldığımda da total hızım artıyor ama bununla birlikte vibrasonum da artıyor

    Biraz daha gevşetirsem zaten hiç kavramayak

    Geçen bakımda debriyaj ayarına bakın dedim, baktılar ve kavrama noktasını biraz aşağı aldılar ama baktım gene 100 üzerine çıkamıyorum

    Kavrama ayarını olmaması gereken bir yere ayarlıyorum motorun performansı değişiyor.

    Tam çözemedim ama çözecem inşallah

    Sanırım bu km/devir dakika olayındaki farklılık da bu debriyaj olayının birşeylere etki etmesiyle fark ediyor olabilir diye düşünüyorum.

    Mesela başka bir sorun,

    Devir/dakika ibrem 6 den 8 bine atlıyordu bir aralar, 7000 diye bir ölçek yoktu debriyaj ayarımla oynayınca o da düzelmişti, ne alakaysa artık


    Yazdıklarımın son tarafı alıntıyla alakasız oldu ama devir mevir diyince aklıma geldi

  12. #1612

    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı DiKMeN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kabaca benim de öyledir sanırım, çok dikkat etmedim ama zaten düşük viteslerde 8000 devire kadar beklersen rahatsız eder
    Ama motordan motora da fark edebiliyor sanırım bu devir/km olayı.
    M.....
    bende tam anlamıyorum, ilk kullandığım motor apache. motor kısımlarına dokunmaya çekiniyorum şimdilik.

  13. #1613
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    hayrey edıyorum sıze ya . ybr ıle km olctugumuzde ben mondıal 100 kh cup warken tam ybr nın ıbresıyle 120 km hız ıle yan yana gıdıorum we sız 150 lık motor ıle 100km hızı gecemıosunuz bu nasıl ıstır ya :S::S:S:S:
    Rüzğarı_hissSet

  14. #1614

    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı shadow_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayrey edıyorum sıze ya . ybr ıle km olctugumuzde ben mondıal 100 kh cup warken tam ybr nın ıbresıyle 120 km hız ıle yan yana gıdıorum we sız 150 lık motor ıle 100km hızı gecemıosunuz bu nasıl ıstır ya :S::S:S:S:
    bir kaç sey var bununla ilgili deyebileceğim. bir ilk motorum apache vites değiştirmeyi onunla öğrendim(bisiklet bilgimle giriştim olaya ).5 aydır kullanıyorum motor. çevremde hiç motorcu arkadaşım yok, yanlış birşey yapıp yapmadığımı bilmiyorum. kışın aldığım için genelde yağmurlu ve soğuk havalarda kullandım ve kısa mesafe işe gidip gelirken. son olarakta izmirdeki servise hiç güvenmiyorum. senin tavsiye edeceğin şeyler varsa denerim elbette.

  15. #1615

    Üyelik
    15 Eylül 2008
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    TVS Apache
    Alıntı shadow_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayrey edıyorum sıze ya . ybr ıle km olctugumuzde ben mondıal 100 kh cup warken tam ybr nın ıbresıyle 120 km hız ıle yan yana gıdıorum we sız 150 lık motor ıle 100km hızı gecemıosunuz bu nasıl ıstır ya :S::S:S:S:
    Hızı, motorun CC değeri ile bağdaştırarak hesap yaparsanız yanılırsınız

    CBR125 de 125 lik makina ama 140 a kadar çıkabiliyor ona bakarsanız

    Ayrıca, 100 km hızı geçemiyoruz demiyorum, Özellikle 110 dan sonrasında devir saati + vibrasyonun artması dolayısı ile şahsen ben zorlamıyorum.

    Yoksa, düz yolda bulsa çoğu zaman 6 ncı vites gidecek

    Diğer arkadaşları bilemem ama debriyaj ayarını tutturduğumda zaten 110 a kadar zorlanmadan çıkıyor

    Bu arada hep artçı ile kullanırım motoru ve bu verdiğim değerler motorun üzerinde 2 kişi varken ki değerlerdir

    Ben tek başıma 83 kiloyum

  16. #1616

    Üyelik
    07 Kasım 2008
    Şehir
    iStAnBuL / Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    TvS ApAcHe
    5. viteste 100 le giderken asıl gaza çek motoru 4 e bak nasıl çıkıyo 110 a gerçi bizim makinelere eksik vites koymuşlar 6. vitesi istio makine 5.viteste sıkıştırırsan 130 a kadar da yolu var ama ben tavsiye etmiom
    [B][I]iki teker hastalığında bünye tedaviyi reddediyor.. !!![/I][/B]

  17. #1617

    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı kadir_3483 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5. viteste 100 le giderken asıl gaza çek motoru 4 e bak nasıl çıkıyo 110 a :queen: gerçi bizim makinelere eksik vites koymuşlar 6. vitesi istio makine :) 5.viteste sıkıştırırsan 130 a kadar da yolu var ama ben tavsiye etmiom :cherry:
    tam anlamadım 5v de 100 ile giderken 4e indir mi demek istiyorsun. 6. vites olayına katılıyorum. bazen debriyaja basıp ayağım gidiyor sanki değişecekmiş gibi. :)

  18. #1618

    Üyelik
    15 Eylül 2008
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    TVS Apache
    Alıntı korpse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tam anlamadım 5v de 100 ile giderken 4e indir mi demek istiyorsun. 6. vites olayına katılıyorum. bazen debriyaja basıp ayağım gidiyor sanki değişecekmiş gibi.
    Evet, çoğu zaman 6 olsa gidecek gibi ama genelde artçı ile birlikte bindiğimden dolayı dişli modifikasyonu da yapmıyorum, yoksa şimdiye kadar yapmıştım.

    Hatta tek bindiğimde motor öyle hafif geliyor ki

  19. #1619
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    Alıntı korpse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam apache severler,
    bir sorun olacak, vites, devir ve hız oranlarınız nedir?
    ben iyimi kullanıyorum kotumu kullanıoyurum bilmiyorum. genelde 6000 devir de yükseltiyorum. genel kullanımım bu. sizinkiler nasıl acaba?
    1. vites - 5000 dvr. - 20 km
    2. vites - 6000 dvr. - 40 km
    3. vites - 6000 dvr. - 60 km
    4. vites - 6000 dvr. - 75 - 80 km
    5. vites - 7500 - 8000 devir - 90-100 km.
    slm arkadaş benim degerlerim
    1. 30
    2. 55
    3.80
    4.100-110
    5.120-130
    artıcıyla 120 yapıyorum tek 130 yaptım cantamı söküp biraz daha zorlarsam 140 yaparım ama dişli modifikasyonu var benim motorda

    Alıntı DiKMeN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, çoğu zaman 6 olsa gidecek gibi ama genelde artçı ile birlikte bindiğimden dolayı dişli modifikasyonu da yapmıyorum, yoksa şimdiye kadar yapmıştım.

    Hatta tek bindiğimde motor öyle hafif geliyor ki
    aynen ya bende devamlı vitesleri şaşırıyorum 5. vitesteyken 4 temiyim ya diyorum ama bakıyorum ötesi yok zincire gres yagı sürün ben denedim süper oluyo motorun maşallahı var ya dün sakaryaya gittim çok süper gidiyo ya bujisini fln değişsem daha gzl olcak

  20. #1620

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    sakinseytan;
    Dişli modifikasyonun nedir ve kalkıştan serilikten düşme oluyormu yazıver bende modifikasyona gidebilirim.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)

Bu Konudaki Etiketler