geçmiş lsun kankasen dua et ceza yamamış
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
böyle diye sorarsa yaw bu benim belimdeydi ne ara oraya gitti dersin [/QUOTE]
dostum polis yuhhh der başka bişey demez valla
para cezası yiyeceğimi bilsem hiç problem değil yaptığım geçiş o parayı misliyle karşılarda. mahkemeye falan veriyorlarmış o işe gelemem
valla kanka bence en mantıklısı asma kilit alıcam bitane çantamım ordan sallıcan plakanın üstüne doğru ucunada şöyle kalın bitane asma kilit ohhhh sprarsa klit abi bu yeni aldım falan geçen motoru çalmışlardı o yüzden biraz daha kalın aldım
deseki plakayı kapatmış alla alla hiç farkında değilim yapma yaw falan
hemen alırım şimdi onu dicen numaradan sökecen sonra az gidince salla yine plakaya devam
yaw gosterdık ya ogs yı takıcan lastıgı devam oyle cevırmede durursan kılıt olur onu yapıyosan durmıcan yoksa pilc cevırme yapar amceler .....schmarık sımdı yolda mercedes cok gordum yolda kalan o ayrı bişidir bı sofor arkadasımla konusuyorum buraya su koyuyodum camlardan su cıkıyordu artık cıkmıyor dedı cam suyu koydugu yer radyator du bu adam da sofor ıste yanı aracın bozulması kullanıcıya da baglı tamam tamam bı daha olmasın tvs kıng burda honda kalmıs yolda de tvs deme bak cok kotu bakıyolar sana
www.erkakurye.com
Haklısın abi. Ben bunları yazarken aklımdan hiç bir şekilde Tvs'yi kötüleme amacı yada düşüncesi geçmedi. Dediğin gibi Apache king. Niye king yağ yakmıyo, sahibini üzmüyo, sen yolda motorla süzülürken millette seni süzüyoo oooo felan motor şekil.
Birde Erol abi geçen Cbf150 forumunda biri demiş ki; 15 yıl bisiklet kullandım motor almayı düşünüyorum Tvs,Ybr,CBF150 hangisini almamı önerirsiniz gibisinden bir soru sormuş. Arkadaşın biride demiş ki; (Aynen buraya kopyalıyorum. Orayada yazıcaktım ama tartışma konusu olur, gerginlik çıkar diye yazmadım. Eğer yanlışsam sen düzeltirsin abi şüphem yok.)
Bu arada ben bildiklerimi altına belirgin şekilde yazıcam. Yanlışlarım olursa sen ve diğer herkesten düzeltmelerini rica ederim.
apache gerek boyu kısa olması gerek 1-1,5 beygir sanırım cbf ten kısa olması ve motor ağırlığının cbf e göre biraz daha geride bulunması nedeniyle öyle ani gaz açmalarda anında tek teker üstüne kalıyorsun ve acemi kullanıcı için değil herkes için tehlike.
cbf konfor rahatlık ve 150 cc grubu motorların yani ekonomi motorlarının tüm özelliklerini barındırıyor KONFOR SÜRÜŞ KEYFİ EKONOMİ 1,5 beygir dediğin şey o kadar farketmiyor inan şekli için de bencede çok şık apache ama honda kalitesi parça servis rahatlığı ucuzluğu değişilmez bence.
Boyu kısa olması derken uzunluk olarak mı yoksa yere daha çok yakın olduğu konusunda mı yorum yapmış pek anlamadım ama ben yere daha çok yakın olduğu konusunda yorum yaptığını farzederekten şöyle bir açıklama getirmek istiyorum. Benim bildiğim yere yakın olan motosiklet olsun araba olsun her zaman virajda daha kararlı ve isdikrarlı ilerler. Hani kaydım kayıcam gibi naz yapmaz. Birde ekonomi demiş. Geçen bir arkadaş yazmıştı buraya. 1050 km yol yapmışlar Cbf150 ve Apache ile Cbf150 160 küsür lira yakmış. Apache 113 lira benzin tüketmiş. Nerede kaldı cbf150'nin ekonomikliği. O küçümsenen 1-1,5 bg'in önemi ortaya çıkıyor işte. Cbf150 bir yokuşu 50 km hızla 6/7.000 d/dk'da çıkıyorsa, Apache aynı yokuşu 4.000/5.000 devir aralığında aynı hızda çıkıyor. Buda Apache'yi kullanan kişinin yokuş çıkarken daha az gaç açma gereği duyduğu için Apache'yi daha ekonomik kılıyor.
Cbf150 forumuna bir uğradım da şimdi, herkez ayrı bir dertten sitem ediyor ki, ben bilindik bir örnek vericem. Bir arkadaş 2.500 km'de 400 gr yağ eksiltmiş. Tamam hadi bakan kişi için yağ eksiltme problem olmaz (Özellikle Ethem abi var çok güzel bakıyor motoruna onun için hiç problem olmaz. Ama oda kabulleniyor yağ yaktığını ve diğer kişiler gibi hondayı baş tacı edipte yağ yakmıyor vb yönlerden savunmuyor.) ama bu motor için konuşuyorum sadece (CBF150) honda'nın en ayıplı mallarından biri. Kaldı ki adının honda olmasından dolayı çok satıyor. Oldu ki Apache'yi honda çıkarmış olsa, yere, göğe sığdıramazlardı eminim. Niye adı "HONDA" çünkü. Cbf150'de Tvs adı altında olsaydı, küfür bile ederlerdi diye düşünüyorum. Ama adı olan motor her zaman iyi oluyor nedense. HalilHayabusa'yı mutlaka tanıyanlar vardır. Yada adını duymuş görmüş olanlar. Kendisini biraz araştırdım da, üst segment motor yarışçısı olmasına rağmen gidip bir ybr125 veya cbf150 değil de iş motoru olarak apache almış. Motorlarla en içli dışlı olan bildiğiniz üzere yarışçılardır. O kişi bile Apache seçtiyse mutlaka bir bildiği vardır diye düşünüyorum.
ybr ye gelince 125cc 150 cc arası baya bi fark oluyor mekanik olarak çook sağlam diye biliyorum araştırmalarıma dayanarak ama elektrik sistemi dandik diye duydum ne doğru ne yanlış bilmem ama bana sorarsan paran varsa eğer cbf candır seni üzmez kalıbına göre gayet seri ve atak bi motor vitesli kullanmaya başladığında anlarsın
125cc ve 150cc arasında ne kadar bir fark olabilir ki? Şahsen ben o cümleyi okuyunca 100'lük cup bir motosikletten Ninja 250R felan binmiş diye düşünürüm. Abartmış bence. Ayrıca Ybr125'i o kadar çok araştırdım ki, hiç bir şekilde elektirik tesisatının dandik, bozuk, işe yaramaz olduğunu söyleyen kimseyle karşılaşmadım. Dediği gibi CBF candır. Çünkü adı Honda. Üzmez demiş, hele bir 3.000 4.000 km motorun yağına bakmadan kullansın o zaman üzer mi üzmez mi anlaşılır. Ben normal kullanım için yazdım. Hep sıkıştırarak kullanıcak olan birisi 2.000 2.500 km'de motoru kilitler bence.
Erol abi ben bunları yazdım. Yanlışım varsa düzeltmeni rica ediyorum ki, olan yanlışlarımı, düşüncelerimi, bilgilerimi doğruları ile pekiştirebileyim. Bu arada benimde adım Mustafa abi. Sizler beni her ne kadar tanımasanız da, ben sizi, sizleri baya baya tanıyorum. Bayadır forumun takipçisiyim. Sizleri tanıdığım için mutluyum. Yalan yanlış şeyler dönmüyor burda. Titreşim varmı? Var ama rahatsız edici değil. Örn bir soru sorulduğunda benim de yazdığım gibi açık,net,kısa cevaplar veriliyor. Aynı şey bir Cbf150 için olsa.Örn: Bu motor yağ yakıyormuş. Biri diyo yok öyle birşey çamur atıyorlar. Diğeri; eeeeh işde sıkıştırırsan yakar tabi. Öteki bakma sen onlar ben yağ yetiştiremiyorm 15/20.000'de motor bitti diyenler aradığında hemen bulunuyor. Eski sayfalarda ben çok denk geldim. Apache'yide sıkıştıran çok var ki; ben hiç benim yağım eksik çıktı diyen görmedim duymadım.
Hepinize iyi geceler. Allah rahatlık versin.
cbf ıyıdır kotulemıyorum daha oncede dedım onun kullanıcısı ayrı tvs nın ayrı ybr ayrı hatta soyle dıyım motoru yenıleme zamanı gelınce 3 uncu tvs mı alabılırım sıkıntı yok motorda lastıkler harıc oda genel olarak motorların hepsınde var sase boyu kısa yanı yukseklık degıl ıkı lastık arası kısa buda rahat olmamasını saglıyor ama sportıf kullanım sunuyor on taraf hafıf ve anı kalkıslarda onü zaptedemessın bunu da on dıslıyı 13 yerıne 14 ıle degıstırıp hafıfletırsın yakıt cbf den az yakar kesın degerlerle ıspatlanmıstır hıc bır tvs suan lık 110 dan az 140 krs dan fazla yakmaz 14 dıslı ıle alınan deger
tvs
rahatlık 80
performans 100
saglamlık 90
gorunum 100
tıtresım 90 dan sonra var rahatsız etmez
cbf
rahatlık 100
performans 80
saglamlık 90
gorunum 60
ttresım yok 90 dan sonra az
ybr
rahatlık 90
performans 70
saglamlık 100
gorunum 80
tıtresım yok
cb 125
rahatlık 80
performans 70
saglamlık _?_zaman lazım
gorunum 60
tıtresım var 90 dan sonra rahatsız etmez
apache sahıbı olmak ayrıcalıktır
www.erkakurye.com
selam apache ciler
apachenin arka orj. lastiği dubleks e cevirilebiliyor mu? lastik te dubleks yazısını görmedimde
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
cevırdım 8000 km ye yakın kullanıp ırc ye gectım ama tavsıye etmıyorum patlarsa anıden atar dıyolar acıkcası korktum sıbop takıyosun o kadar samdrel kalıtesını gorunce sok olucaksın baya kalın resmen motor hafıfler samyelı cıkartınca o kdar yanii
www.erkakurye.com
hakkaten yahuu selo nerdesın sen gorunmez adammısın len yoksa vardın sen orda
www.erkakurye.com
çeviriliyor.. bir sibob tak olay tamamdır.. gerçi sen lastik yakmadınmı daha onda.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:48 ----------
zuahhahaha... deseydinya memur bey ne ara gelmiş bu buraya...............
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
valla bizim millette bir marka merakı var tamam honda kötü bir marka değğil servis ağı güçlü vs. ama üretilen motor çinli başka bir fabrikaya yaptırıp honda ismini basıyor bizim renaulta türk malı dememiz gibi kaporta burada üretiliyordu eskiden motor elektrik aydınlatma ve yaşam alanı tamamen fransadan geliyordu ve bizimkiler buna türk malı diyordu buda aynı hesap 5 yıl clio kullanan birisi olarak söylüyorum türk montajlı clioyla fransız yapımı arasında dağlar kadar fark vardı motor iki nedenden yağ yakar biri ağrıza diğeriyse fabrkanın motorun daha uzun ömürlü olması için uyguladığı mühendisliktir örneğin opellerde yakar ama 10000 15000 kmde 500 gr koyarsın ki koymasan bile 1 litreye kadar töleransı vardır apache tekere geliyormuş sen istemedikçe emin ol gelmez tekere sonuçta 600-1000 cc. bişey kullanmıyorsun ki istemsiz tekere gelsin 140 kg motor bende 50 kgyim oldu 190 kg üzzerimdeki korumalarada 5 kg de 195 kg 150 cc motorla bu ağırlı nasıl istemsiz tekere getircen valla anlamış değilim he o yazan arkadaş nasıl getirmişse bizede öğretsin baricbf konforludur diyorlar doğrudur dik oturuyorsun touring gibi ee titremeyincede yormaz tabi konforlu olur o 1.5 beygir dediği şeyle dün 132 km yaptım kitapçıta hem 15 beygir olduğu yazıyor internette 13.5 eğer krankta 15 olup arka tekere 13.5 iletiyorsa cbfde 13.3 krankta arka tekere 11.9 11.5 gibi iletiyorsa aradaki farkı siz hesaplayın şimdi çok fark olmaz gibi geliyor olabilir ama clioda yaptığım değişiklerle 5.5 6 beygir artmıştı ve yokuşlarda kaptırıp gelsem dahi eskiden 5 ten 4 e almak gerekirken bu yaptıklarımla 5 te rahat çıkıp z bişey hızlanmaya bile başlamıştı bunun onda biri ağırlığındaki bir makinede neler olur siz düşünün
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:31 ----------
bu mtor fiyatları kışa düşer mi bende 9 var ama eli yüzü düzgün bişey alınamıyor bizimkilerde karşı olduğundan motora destek çıkmıyorlar
Tvs Apache 2011 ve 2012 modellerinde kronik sorunlar var mıdır acaba acill yardım!
http://a1209.hizliresim.com/11/6/cqgdt.jpg topcase durumunda son nokta şuan bu
sabit gazla giderken hafif hafif tekleme sorunu yaşıyorum?? neden olabilir?? birde 8000 devir üstünde giderken bir kaç kere vites boşa geçti, ayrıca sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi oldu bir kaç kere?? bunların sebebi ne olablilr? yetiş ramçoooo!!!
TRANSALP XL700
Debriyajın kaçırması anlık birşey değildir. Vitesi tam geçirememiş olabilirsin yada kullandığın yağdan kaynaklanıyor olabilir. Hafif teklemenin benzinden kaynaklandığını sanmıyorum.Ülkemizdeki benzin diğer birçok ülkeye göre gayet temiz çünki. Bujiyi kontrol etmeni tavsiye ederim
Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)