Aynı dert bende vardı kesinlikle alarm tak kesin çözüm
Aynı dert bende vardı kesinlikle alarm tak kesin çözüm
www.erkakurye.com
Saray yolunun otoban kısmında 7000 devir ile bayağı bir sabit gittim, ama yolun geneli 60-70 km lik hızı geçemeyecek gibiydi. 500 bakımını yaptım, 2500 den önce bir kez daha bakıma sokabiliriim veya 2500 i beklerim, motoru çok sıkıştırarak süren biri değilim, keyif vermiyor açıkcası. Ama motor açılsın diye ara 110 lara kadar çıkdım kısa sürelide olsa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
Rezerv musluğu kapalıydı belki ?
yeni lastik aldıgınızda oldugu yerde bi iki tur yakın tamam işte yedek depo ile en aşağı 100 km gider.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
tabiki kapalıydı musluk on konumundaydı rezerv konumundamı yanmaya başlıyor ışık? benzin bitip stop edince durup rezerveye kendim geçirdim çalıştırıp bi on km kadar gittim benzin aldım ama yanan sönen bişey görmedim.. göstergede tek çizgi vardı sadece
arkadaşlar deponun şekli itibari ile benzin her seviyede aynı hızda eksilmez. üstler geniş olduğundan yavaş yavaş seviye düşer. altlara indikce hızla seviye düşer. birde bu motorda göstergede 2-3 lt benzinden sonra göstermeye başlıyor. tam benzin bitti bitecek derken depodan şarıl şarıl benzin sesi gelyior. yedeğe geçmek için bir hayli gezmek gerekiyor :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------
dişli konusunda çok fazla performans değişikliği beklememek lazım. adamlar en ideal pozisyonda fabrikadan çıkartıyorlar. lakin 13 dişli varken vites aralığı kısa titreşim vsvs. bunları sorun ettiğimizden 14 takıyoruz. yüksek vitesde güçden düşüyor. tatmin etmiyor :D ben çok şey denedim öne 15 taktığım bile oldu 3. vitesde 110 görüyor sanırsam son olarak öne 13 arkaya 43 tavsiyesi aldım.kısmetse onu da deneyecem bir bakim ne olacak
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
süvarii sattım motoru kanka 2700 tl 9500 de
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
iyi geceler canlar 2500 bakımında neler yapılıyor motora değişen neler oluyor ?
ne imzası beaaa
normalde on kunumunda iken kullanıp benzini bitirdim ve stop etti ama o ana kadar uyarı lambası yanmadı rezerv konumuna aldım yola devam bayagı bir gittikten sonra yani bitirinceye kadar uğraştım ve benzin lambası yandı ve sonra benzin aldım
yani kısacası on konumunda iken uyarı yok bittiyinde anlıyosun rez.konumunda ise ışık tam bitmeye yakın yanıyor bilgilerinize...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------
yağ yağ filitresi benzin filitresi buji kontrol ediliyor hava filitresi ve genel kontrol
teşekkürler bu arada benim makine şuanda 11-12 krş gibi yakıyor normal midir fazla mıdır gerçi kullanmak var birde yardırmak var ama ben 2 şekilde de kullanıyorum :/
ne imzası beaaa
o lastikten bende alıcaktım 2012 katoloğunda yok yani eski lastik, öyle olunca vazgeçtim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
ben biliyorum arkadaş rüzgar ve rampada pişman olursun ybr gibi olur, bizim motorların dişli orantısı gayet iyi, vites aralığıda iyi seriliğide iyi.
bencede arkayı 1 yada 2 diş küçültmek daha iyi
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
bi dah gelmediğine göre kask baya ağır gelmiş dün akşam naftalin koydum motorun etrafına, kediler ikiyken üç olmuş, seleyi bezle sarıyorum, yırtmasınlar diye, başka çözümler bulmam lazım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------
tam olarak nasıl alarm bu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
hoşuma gitti paylaşmak istedim buyrun..
Serçenin biri bir bahar günü dalgin dalgin uçuyormus
Bir anda farketmiş ki, bir yolun bir metre üstünde uçuyo ve
karşıdan da motorsikletli bir adam geliyo.
Her ikisi de çarpışmayı engellemek için ellerinden geleni
yapmışlar...
ama nafile...
Serçe 'çotaaank' diye kaska çarpıp düşmüş.
Şimdi, motorcu sıkı bi hayvansever ya, doğal olarak hemen
atlamış motordan; koşmuş serçenin yanına.
Serçe baygın yatıyor... kıyamamış, bırakamamış yolda; almış
getirmiş eve.
Eskiden kalma bir de kafesi var evde... baygın serçeyi kafesin
içine güzelce yerleştirmiş...
yanına da az biraz su, az biraz ekmek koymuş, vurmuş kafayı yatmış.
Bizim serçe bir müddet sonra ayılmaya başlamıs...
Daha tam seçemiyor ortalığı... hafif bulanıklık var yani...
Bi bakmıs ki parmaklık, ekmek, su falan var bulunduğu yerde...
Birden dank etmiş vaziyet:
hss...tir...laann motorcuyu öldürmüşüz!
Milas - Aydın -İzmir - Denizli bu illerde işini hakkıyla yapan bir servis var mı? Gittiğim servislerden çok memnun değilim...
Bakım yaptırıyorum, dişliden ses geliyor diyorum adam yağlayıp geçiyor. Motorda farklı bir ses var diyorum ses yok, yaptıkları şeyler hep geçiştirmelik.
ah nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee manisadaki sağlammış galiba öyle duymuştum bi ara.........
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
arkadaşlar bu gün ngk iridyum buji alacağım bu bujinin bizim motora uyan kodu numarası bişeyi varmı yoksa hepsi uyuyormu ngk nin??????????
HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL
tahminim bu buji oluyor sitede bunu gösteriyor ve cbr a da uyumlu CR9EIX Iridyum Buji, ngk nin kendi sitesinde yamaha yzf 125, hyo 250 CR8EIX, cbr 125 için CR9EIX ve CR8EIX bulunuyor. diğer markalarrı söylememdeki sebep bizim apachelere yakın güçte olmaları hyo hariç
ben alırsam CR9EIX alıcam
https://www.ngkbujimarket.com/produc...id_product=363
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)