TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Temmuz 2012, 15:46
#13621
Bizde saray da kullanıyoruz da tvs yok
Reklamlar
-
23 Temmuz 2012, 15:53
#13622
muhammettvs adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhabalar.. 2012 Haziran ayında bir TVS APACHE aldım. Motorumdan gayet memnunum. Dün arka tekerleğim patlayınca motoruma IRC Marka dublex lastik taktırdım. Tamirciden çıkarken ''Arka fren biraz zor tutar.Lastik yeni olduğu için mumludur. 20 - 30 km dikkatli git'' dedi. Ben uyarıyı dikkate alarak gidiyordum. Tam E-5'e çıkarken bir viraja girdim ve arka taraf aşırı derecede sallanıp beni motordan fırlattı. Motor bir yana ben bir yana. Sağ omzumun üzerinde sürüklendim. Sonuç olarak sağ omzum ve ellerimde baya bir soyulma oldu. Motordada ufak tefek hasar oluştu. Neyse sizlere bir kaç tavsiyem olacak...
1.Lastik değiştirdikten sonra kesinlikle 20-30 km olabildiğince ağır gidin.
2.Hava sıcak diye mont giymemezlik yapmayın hiç olmazsa eldiveninizi takın...
Kazasız belasız sürüşler diliyorum
çok geçmiş olsun Allah daha büyüğünü göstermesin. Geçen gün bende sudan geçtim hızlıydımda arka bianda kaydı farkettim ama sonradan yol kuruyunca düzeldi hemen toparladı kendini
-
23 Temmuz 2012, 15:58
#13623
Geçmiş olsun arkadaşım;
Bende geçende yol üzerinde durup kaskımı düzeltiyodum. Sonra yan ayaklığı açık unutup yola çıktım tam viraja girerken motoru yatırıyodumki ayaklık engel oldu ve ayaklık birden kendini kapattı fakat (hız 60km) virajdan çıkıyodum frene asıldım sağ sol sağ sol g.t bas oynadı tam düşüş pozisyonuna hazırlanırken son anda durdum.
Keşke bizim motorlardada ybr deki gibi ayaklıkda müşür olsa çok iyi olurdu. Acaba extra taktıran oldumu?
www.mfarkedin.com
Motosikletleri Farkedin..!
-
23 Temmuz 2012, 16:11
#13624
muhammettvs adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhabalar.. 2012 Haziran ayında bir TVS APACHE aldım. Motorumdan gayet memnunum. Dün arka tekerleğim patlayınca motoruma IRC Marka dublex lastik taktırdım. Tamirciden çıkarken ''Arka fren biraz zor tutar.Lastik yeni olduğu için mumludur. 20 - 30 km dikkatli git'' dedi. Ben uyarıyı dikkate alarak gidiyordum. Tam E-5'e çıkarken bir viraja girdim ve arka taraf aşırı derecede sallanıp beni motordan fırlattı. Motor bir yana ben bir yana. Sağ omzumun üzerinde sürüklendim. Sonuç olarak sağ omzum ve ellerimde baya bir soyulma oldu. Motordada ufak tefek hasar oluştu. Neyse sizlere bir kaç tavsiyem olacak...
1.Lastik değiştirdikten sonra kesinlikle 20-30 km olabildiğince ağır gidin.
2.Hava sıcak diye mont giymemezlik yapmayın hiç olmazsa eldiveninizi takın...
Kazasız belasız sürüşler diliyorum
geçmiş olsun, bu son olur inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
arkadaşlar benim bu kedilerle başım dertte, forumlara baktım kedileri kovmak için en iyi yöntem naftalin demişler. karabiber,limon,portakal kabuğu, ve kedi kovucu siprey. bunları kullanıpta etkisini gören arkadaşlar aydınlartırsa sevinirim yoksa bu kedilerin sonu hiç iyi olmıyacak. kedileri severim ama, motoruma işeyip, tırmalarsa ortada sevgi kalmaz. yardımlarınızı bekliyorum..
-
23 Temmuz 2012, 16:12
#13625
arkadaşlar bende 200 km once dublex metzeler aldım hiç araştırmadan. acaba iyimi yaptım daha iyisi varmıydı? ölçüleri 3.00 - 18 modelide m22 yazıo üzerinde
-
23 Temmuz 2012, 16:18
#13626
relaxis adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende 200 km once dublex metzeler aldım hiç araştırmadan. acaba iyimi yaptım daha iyisi varmıydı? ölçüleri 3.00 - 18 modelide m22 yazıo üzerinde
200 km yapmışsın aldığın lastikle heralde iyi yada kötü bir izlenim bırakmıştır lastik, kendini belli etmeye başlamıştır. Viraja girişte, ıslak yada kuru yolda bi fark yokmu eskiye göre?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------
14 dişli taktırmıştım arkadaşlar geçen gün bahsettim. 1 den 4. Vitese kadar gayet güzel hiç sıkıntı yok. Ama 5. Vitesin seriliği gitti arkadaşlar. Motor eskisi kadar çok ısınmıyor ama 4 te 120 ye kadar çıkıyorum 5 e taktığımda hız düşmeye başlıyor. Heleki hava rüzgarlıysa baya etkiliyor
-
23 Temmuz 2012, 16:45
#13627
4 te 120 yapıyorsan 5 gerek yok.
-
23 Temmuz 2012, 17:28
#13628
Normalde orjinal olarak zaten 4. Vites 110 113 görüyor makina bende vites aralıgını uzatmak için düşünüyordum ama formdaki arkadaşlar saolsunlar yardımcı oldular bende kilo fazla oldugu icin önle oynama ceiş cok düser hele rüzgarlı havalarda problem yaşarsın dediler cok degistireceksen arka dişliyi bi diş küçült dediler kilosu yüksek olan ve dişli degiştirmek isteyen arkadaşların dikkatine ben degiştirmedim ama degiştirecek olursam arka dişliyle oynıcam tavsiyeleri dikkate alıp
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
relaxis adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende 200 km once dublex metzeler aldım hiç araştırmadan. acaba iyimi yaptım daha iyisi varmıydı? ölçüleri 3.00 - 18 modelide m22 yazıo üzerinde
Bende kışa dogru metzeller düşünüyorum kaliteli bir lastik 3 ay önce falan sormuştum ön arka takımı 300 liraydı takma parasıyla birlikte sen kaça aldın ????
-
23 Temmuz 2012, 18:35
#13629
meccem adlı üyeden alıntı
Çok ilginç birşey oldu bugün. Sadece haftasonlar biniyorum motora alalı 2 ay oldu ve ancak 870 km yapabildim, neyse bu haftasonu iki gün uzun yol yaparım dedim. Motor 870 km de, cumartesi günü benzinciye iyice doldur dedim alabilidiği kadar. Depoyu fulledi iyice cumartesi tekirdağ saray yapı geldim D20 den gidiş dönüş 260 km birde pazar günü rota çok keyfiliydi bir arkadaşıda çağırdım o da motoru ile geldi. Yine aynı rotayı yaptım toplam iki günde 520 km yaptım. Şuan 1389 Km de. Tık demedi gayet güzel gittim geldim.
Ve işin ilginç yanı depo yarıda !, stop ettim motoru, salladım bir sağa sola motorun üstündeyken tekrar kontak açtım yine yarıda, depo kapağını açtım ve hakikatten benzin yarı seviyede. Cumartesi yine saray yaparım galiba bir 250-300 km rahat çıkarır gibi. Devir aralığ olarak 5000-6000 de gittim arada 7000 ve kısa süreli 8000 binlere çıktım.
Haftaya yine benzin hakkında yine bir mesaj atacağım aynı rotayı yapıp.
Söylediğin devir aralığında devam edersen 1 depo ile 750-800 km yaparsın. Fakat ilk bakımı yapmışsın anlaşılan ve motorun 1000 km üzerine çıkmış. Artık serin havalarda(sabah saatleri olabilir) yüksek devirlerde sabit hızlarda gitmelisin bence.
Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)
-
23 Temmuz 2012, 18:59
#13630
eveettttttttt arkadaşlar motoru sattım fakat sabah alan arkadaşı oturdugumuz yerin dışından alacaktım (3 km ) marş bastı gittim geri geldik basmadı :d marş rölesi arıza yaptı servise gittim 75 tl ye değiştirdiler motoru 2700 e verdim 2008 9500 km de idi ls 2 kaskımı (sıfır ayarında) 80 tl ye verdim. gitti yani motor arkadaşlar. sigortasını 1 hafta önce falan 90 a yaptırmıştım şimdi kaç para verir sigorta bana geri acaba?
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
23 Temmuz 2012, 19:14
#13631
mesut* adlı üyeden alıntı
4 te 120 yapıyorsan 5 gerek yok.
benim motor orjinal haliyle 4. Viteste düz yolda yatarak 116 yapıyordu. Yatmadan 114 yapardı
-
23 Temmuz 2012, 19:54
#13632
Yunus hoşuna görmediyseniz değiştir tekrar dışlıyor bende düşünüyordum on dört yapmayı ama artık vazgeçtim
-
23 Temmuz 2012, 20:20
#13633
muhammettvs adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhabalar.. 2012 Haziran ayında bir TVS APACHE aldım. Motorumdan gayet memnunum. Dün arka tekerleğim patlayınca motoruma IRC Marka dublex lastik taktırdım. Tamirciden çıkarken ''Arka fren biraz zor tutar.Lastik yeni olduğu için mumludur. 20 - 30 km dikkatli git'' dedi. Ben uyarıyı dikkate alarak gidiyordum. Tam E-5'e çıkarken bir viraja girdim ve arka taraf aşırı derecede sallanıp beni motordan fırlattı. Motor bir yana ben bir yana. Sağ omzumun üzerinde sürüklendim. Sonuç olarak sağ omzum ve ellerimde baya bir soyulma oldu. Motordada ufak tefek hasar oluştu. Neyse sizlere bir kaç tavsiyem olacak...
1.Lastik değiştirdikten sonra kesinlikle 20-30 km olabildiğince ağır gidin.
2.Hava sıcak diye mont giymemezlik yapmayın hiç olmazsa eldiveninizi takın...
Kazasız belasız sürüşler diliyorum
geçmiş olsun 20 30 km çok iyimser en az 100 km dikkat etmek lazım lastik balata ve disk değişimlerinde
-
23 Temmuz 2012, 20:35
#13634
eby78 adlı üyeden alıntı
selam millet iyi geceler..bende satıyorum motoru şok bir kararla..yarın nete ilanını da koyacağım..2012 model 2300 km de..ilk 500 bakımında ipone yağ koydum ve kasadan çıkartıp toplanırken bizzat başındaydım..nokta kusuru yok..düşünen arkadaşlarımız çıkarsa yabancıya gitmesin..hyo gt250r alıyorum eğer kısmet olur da satarsam ;)
Uygun bir fiyatı olursa eğer motoruna talip olabilirim. Hem yabancıya gitmemiş olur. Motor hangi renkti
-
23 Temmuz 2012, 20:51
#13635
alper0707 adlı üyeden alıntı
Yunus hoşuna görmediyseniz değiştir tekrar dışlıyor bende düşünüyordum on dört yapmayı ama artık vazgeçtim
biraz daha böyle takılıacagım baktım olmuyor yıne orjınale cevırırım.
Aslında 1den 4 e kadar çok güzel tam istediğim gibi vites araları filan uzadı hemen bağrınmıyor. Ama 5 e takınca hız düşünce deli oluyorum
-
23 Temmuz 2012, 20:59
#13636
meccem adlı üyeden alıntı
Göstergeye bende inanmadım açıkcası
, rezerv musluğu kapalı. ışıkda yanmadı. Nerden baksak herhalde 3-4 litre daha benzin var desek 150 km yol yapar. Neyse haftaya bir test edip yazarım buraya.
100 kmde 2.5 litre benzin tüketse 520 kmde 12.5 litre eder 13 dieylim. Depo 16 litre rezev dahil demek ki 3 litre kaldı. Hmm demek 650 km civarı yapıyor bir depo ile. Neyse bakalım.
normalde benzin biteceği zaman benzin lambası yanıyormu yoksa reserveye geçincemi lamba yanıyor
-
23 Temmuz 2012, 21:18
#13637
motor kırmızı ;) şu an 2300 km de ve mutlaka bakımını komple yaptırıp vereceğim..kimsenin arkamdan sövmesini istemem..hele ki bu forumdan bir arkadaşım ise..bana 4400 e patladı herşeyi ile..3900 benim istediğim rakam..daha altına inmem ama..sonuna kadar kefilimdir motorun..
-
23 Temmuz 2012, 21:20
#13638
selo9115 adlı üyeden alıntı
normalde benzin biteceği zaman benzin lambası yanıyormu yoksa reserveye geçincemi lamba yanıyor
Onu bende bilmiyorum, rezerv musluğu kapalı bende şuan. Kapalı olduğu için rezerve geçemeyecek. Bilen biri cevaplasın hakikaten .
-
23 Temmuz 2012, 21:25
#13639
Rezerv e alırsın blrazdaha sonra lambası yanar 15 km felan sanırım ama rezerv baya götürüyor 40 km gittim sanırım 540 km rezerv almadan gider motor apache 100 ila 110 arası yakar aksi halinde ya ölçüm bilinmiyor dur yada arıza söz konusudur
-
23 Temmuz 2012, 21:25
#13640
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler