birkaç kişinin motorlarda sorun vardı birisinin jantı yamuktu heralde garantiden değiştiler bunları duyduktan sonra tvsden soğudum zaten cbf150 yağ yakmasıyla meşhur ybr125in sıkıntısı yok ama ya insan bir arka amortisöre bakar yani o yüzdende ybrden de soğudum var mı beni tvsye ısıtıcak vatandaş
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı o 2 tekerin üzerinde gitmezdim
Kardes bu gun senin icin servisle gorustum malesef pazarlari kapalilar
ön yargılı yaklaşma ısınırsın. Kuzenimin patronu sıfır km citroen berlingo aldı, kaza yaptı servise verdi ve arabanın çift kat boyalı olduğu çıktı. Fabrika sözleşmede böyle şeylerin olabileceğini tazminat davası açma hakkının olduğunu ama kendinin zararlı çıkacağını söylediler.. Paşa paşa sineye çekti.. bu apache Allah yapısı değil bunu yapanda senin benim gibi insan. Sorun olabilir ama tvs nin titreşimden başka bir sorunu yok. Oda arka tarafta. bendede var tvs 2012 model aldım. Ama ne bir disk sorunu nede bir jant sorunu çıkmadı.. şimdi benimki tvs değilmi yani??
Almadan önce sahibinden.comdaki ilanlara baktım gittim satan adamın motoruna bindim test ettim ve beğendim. Sıfırını gidip bayiden aldım memnunum eşe dosta tavsiye ediyorum. Sanada tavsiye ederim bul bitane sür apache kendini sana sevdirir zaten ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------
Allah razı olsun kardeşim zahmet ettin.
Hafta içi çıkma şansım çok zor malum yaz temposu işler sıkı. Bu seferlik dediğim gibi yapacağım. Tvs servisine götürcem bakımı yapsın garanti kitabını kaşelesin doğru yamaha servisine götürcem ve adam gibi bi bakım çektircem motora
kardeş malesef ben süremem vitesli motor tecrübem bir kaç kere oldu son olarak boşu bulamadım rezil olduk o yani
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı o 2 tekerin üzerinde gitmezdim
selam arkadaşlar nasılsınız. yav bu aralar benim yakıt arttı en son depo yedekteydi depoyu fulledim trip metreyi sıfırladım tekrar yedeğe düşene kadar kullandım, yedektede 20 km falan gittim benzin lambası yandı yolda kalacak diye tekrar fulledim dün. neyse benzinliğe yanaştığımda trip metre 433 km yi gösteriyordu yani bir depoyla 433 km gitti daha önceleri 500 550 600 km arası değişiyordu yakıt kullanımıma göre. ben devirli ve sert kullanıyorum biraz birde tam gaz bastıgımda sanki motor zorlanıyor gibi geliyor o eski gaz tepkimesi yok gibi acaba ben alıştımda motor banamı yavaş geliyor yoksa bir problemmi var çözemedim sıcaklardanmıdır rüzgarmı etkiliyor bilmiyorum ama belkide ben kıllatıyorum bilmiyorum. iş değiştirdim hergün altınyoldan yeşilyurt, mavişehir arası gidip geliyorum izmirli arkadaşlar bilir yolu gidiş dönüş 44 kilometre eskiden yapıştırdımmı 3. 4. 5. viteste hemen 10.000 devire dayanıyordu motor 120 125 km yi zırt diye görürdü bu aralar 100 110 km den sonra zorlanıyor motor 7000 devirden sonra sanki arkadan motoru asılıyorlar gibi geliyor bana eski ani hızlanmaları yok bugün giderken 112 yi geçmedi motor 5 vites 9000 deviri görmedi köklememe rağmen akşam dönüşte bir ara 120 km yi gördü ama oda zorla arkadaya 52 lt çanta takmaya başladım acaba omu etkiliyor diyorum ama heralde bu kadar etki etmez yav :s iyice kıl olmaya başladım varmı bir yorum getirebilecek bir arkadaş motoru yüksek devir ve sert kullandığım için korkmayada başladım acaba motorumu yiyorum diye ama kendimide tutamıyorum hala köklemeye devam ediyorum sonunda elimde patlıcak diye tırsmaya başladım içinde 10/40 yağ vardı acaba o ince geliyorda çok ısınıyor ondanmı yapıyor dedim kendi kendime ve 2 gün önce yagıda değiştirdim castrol 20/40 yağ koydum performansta bi değişiklik olmadı yine anlattıgım gibi anlıyan arkadaşlardan yorum bekliyorum aydınlatın beni canım sıkıldı çok motorun bu durumuna :(
HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL
Kolay kolay sıkıstırmayla bisicik olmaz yanlız benzin kotu olabilir cok isinmis olabilir buji bengidiyorum diyor olabilir hava filirtesi pislenmis veya lastik havası degismis olabilir kilo almıs olabilirsin
www.erkakurye.com
benzin her zaman aldığım yer, ısınmış desem gittiğim yol gidiş 22 km. 22 km yolda okadar ısınmaz heralde motor 5bin küsürde buji ve hava filitresi olabilir müsait olunca onlarıda bi değiştireyim bakalım 6000 bakımında. kilo almadım hatta bir iki kilo verdim ama önceden depo üstü çanta kullanıyordum şimdi 52 lt top case kullanıyorum nerden baksan 15 kilo vardır bu dediğinde mantıklı zaten ben 110 kilo, bide çanta ben tek binsemde motor iki kişi taşıyor müsait bi ara çantayı falan söküp çıplak motoru bi deniyeyim bakalım geçen otobanda lastik patladı lastikçide yaptırdım 10 gün sonra yine gümledi adamın şamrele yaptıgı kaynak sıcaktan atmış sıfır şamrel taktım havası iyi yani inik değil lastik çok saol buji hava filitresi ve kilo muhabbeti etkiliyor olabilir dediğin gibi teşekkür ederim yardımın için
HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL
Canta etkilemez direksiyonu sallar o km de motor ısınır kullannaya baglı on kaldiriyomusun etkiler kendinden biliyorum Lastiklerin dublex olmasi lazim bi sbop uydurucan azını biraz eyelersen deligide matkapla buyutmen lazim sonra devam kopuk tasi yaninda lasik patlıyınca sıkarsın son 6000 km dir bu sekil 9500 suanda
www.erkakurye.com
http://www.izlesene.com/video/tektek...he-rtr/6166601
ramçoma bak ßee daha iyisini yapana kadar en iyisi buymuş yakışır kardeşime..
bostancı emniyet müdürlünün karşısında basıyolar.
hakket haa benim demiratım da sabahları jiklesiz tek marşla çalışıyor ) ama bende hava ayarı böyle değil )
ne imzası beaaa
ya arkadaş nasıl basıyosunuz bukadar. yok 125 bastım yok 135 bastım. bastınmı motor gidiyor ama emniyet diye bişey kalmıyor... benim lastikler yeni dubleks motor 2012 km 1200 iki tekerde tecrübeliyim fakat canımı yolda bulmadım. bu motor 90 km den sonra kesinlikle güvenli değil. bu motorun mekanik olarak mühendislik olarak yapacağı güvenli hız. 90 km. bu kadar hızlı giden arkadaşlara soruyorum nasıl bu kadar hız yapabiliyosunuz. motora nasıl hakim oluyosunuz. yoksa allaha emanetmi gidiyosunuz.
birde internette motorsiklet sürüşü hakkında bilgi verenlere yazıyorum. anlattığınız sürüş tekniklerinin alayı yanlış. insanları yanıltıyorsunuz. yok viraj alma yok güvenli sürüş.her motorun ayrı bir ayrodinamiği var. her insanın ayrı vücut tipi var. herkezin farklıtecrübesi ve cesareti var. adamın altında 600 lük makina soba borusu gibi lastik yumuşacık lastikler. viraj almayı anlatıyo. 40 km ile dönerken adamın dizi yere deyecek. millete okuyo inanıyo hopaaa asfaltı öpüyor.
arkadaklar kendi motorunuzun limitlerini kendiniz belirleyin. maximum hız olsun virajlarda dönerken yatırmak olsun. en iyi söför kendini ve başkalarını tehlikeye atmayan söfördür unutmayın. yavaş dönün sağlam dönün. burada motor almak isteyen ve yeni motor sahibi olmuş arkadaşlar var.lütfen bu yazdıklarımı dikkate alın. herzaman geçerli kurallar bunlar. tekeriniz düz bassın.
YAŞASIN VATAN YAŞASIN TÜRKMİLLETİ.
bu gece bizim diğer evin otoparkına girerken yerdeki çakıl yüzünden motoru düşürdüm koruma demişleri sayesinde çiziksiz atlattık ama egsoz pantolonu eritti benim ayakalar yere balılı kaldığı için
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:21 ----------
nerede bastığınada bağlı ben otobanda yapıyorum 125 km sorun yok geçenlerde birde yalova yolunda 110 120 gittim hep bir kaç viraj hariç tabi ki ceza yiyene kadar sorun yoktuadamlar motorları limitlerde kullanıyorlar tabi en iyi asvaltta en iyi lastikle en uygun hava basıncıyla bu işleri yapıyorlar eğitimlerdede özellikle lastik hava basıncını kontrol etmeyi ve lastikleri 3 yılda bir değiştirmeyi vurgularlar bizimkiler ince lastik olunca diz değmiyor ama yinede full taban kullanabilirsin ben öyle yapıyorum son olarakta güvenli sürüş dersiyle internettekiler bir değil bende çok izlemiştim onları sonra omm eğitmlerine bir gittim ortam daha farklı oluyor orada motoru en güvenli kullanmayı öğretiyorlar ilk önce sonra yavaş yavaş limitlere çıkarıyorlar insanı 40 kmle bmw f 1200 gs advleri(256 kg arka lastikte ya 140 yada 150 ebatta olması gerekir) deli gibi yatıranlar var resimde koyardım ama bir çok yeni başlayan arkadaşta motordan uzaklaşma yapabiliyor kendimden biliyorum
not:tartışma konusu olması için yazmadım
Ben dokandımi 120 yapıyor zaten napıcaz frene basıp 90 a mı duselim lastik hava ayarına bakmalısın bence Gayet stabil 120 km gider 142 ibrede gordum yanlız GPS 138 yazıyodu cokta kafası gözü oynamadı motorun arkada cantada var bence senden kaynaklı olabilir
www.erkakurye.com
Ellmek istiyorum ama tvs nin mühendisleri neden bunu düşünmemiş onu çözemedim onlardan daha bilgili olduğumu sanmıyorum bu konuda yapan memnun kalırsa düşüne bilirim
www.erkakurye.com
günaydın arkadaşlar... apache 500 km den önce yedeğe düşüyorsa bir sorun söz konusudur.. 52 litre çanta yakıtı etkiler.... ön amartisör kendi ülkesi düşünülerek ince yağ ile doldurulmuş olsa gerek.. ama en önemlisi o motora düzgün bir hava ayarı lazım..iyi bir usta bunu deneyerek yapacak ve hava ayarı sonrasında beyine bağlı bulunan ateşleme tetikçisini ayarlayacak...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Cümnetten günaydın
Günaydın ramazan bizim izmirde servis biraz dandik hava ayarı yap dedim bastı marşa iyi dedi ellemedi sen neden izmirde oturmuyorsun arkadaş yapı verirdin gerekli ayarları bakalım araştırayım yada formdaki izmirli arkadaşlar varmı bildiğiniz sağlam bi usta motoru güzelce ayarlatabileceğim????
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------
Neyse ben iş başı yapıyorum çay molasında bakarım forma tekeriniz düz bassın iyi pazarlar hepinize....
HAYAT İKİ TEKER ÜSTÜNDE 7000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR EN UFAK HATANDA BİTER YANİ HAYAT BİZE GÜZEL
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)