TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Haziran 2012, 17:46
#12701
coskun913 adlı üyeden alıntı
evet egzantirk gergisi garantiden değişti ama sorunum hala devam ediyodu
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
ya şaka bi yana sorunum halloldu ama o parçayı çıkarttı usta kafam karıştı başka hiç bir egzantirk milinde yok o parça bizimkinde ne işe yarıyoduki
sormadınmı usta o ne işe yarıyordu falan diye?
O parçayı çıkaran aynı yetkili servismi?
Reklamlar
-
28 Haziran 2012, 18:17
#12702
coskun913 adlı üyeden alıntı
iyi günler arkadaşlar bi kaç sorum olacak. 10 gündür motorumdan bi ses geliyodu sanki içinde parça dolaşıyomuş gibi çıtır çıtır bi ses. gibi antalyada servise gittim egzantirik gergisi bozuk dedi usta. siparişini verdik bir haftada geldi parça değiştik ama yine aynı sorun devam ediyodu söyledim o kadarı normal dedi. bende başka bi ustaya gittim o sesin nerden geldiğini anladı üst kapağı söktü egzantirik milinin üzerinin yaylı, pimli bi parça var onu çıkarttı mili geri taktı ses olayı düzeldi hatta motordan hiç ses gelmiyo diyebilirim tok çalışıyor yani. ama benim merak ettiğim ustanın o söktüğü parça başka hiç bir egzantirik milinde yok yamaha ve hondanın miline baktım öyle bi parça yok. bizimkinde varda ne işe yarıyo merak ediyorum. ustaya sordum sadece çok soğuk havalarda ilk çalışmada biraz sıkıntı yapar dedi o kadar. ama o ses düzeldi tok çalışıyor motorum ama o parçanın eksik olması kafamı karıştırdı.
aynı sorun bende de vardı.mil garantiden değişti ses bariz azaldı fakat hala az da olsa var.ustam sıkıntı yapma dedi motora bir zararı yok dedi.bu şekilde kullanıyorum şu an bi sıkıntı yok canavar gibi makina umarım ileride bir problem olmaz.çıt çıt diye bir ses mevcut hala.
-
28 Haziran 2012, 18:37
#12703
dolphin_star adlı üyeden alıntı
istanbulda sigorta gerçekten baya pahalı galiba benimki AXA sigorta 42.17 tl. Orda ne kadar fiyat
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------
çok güzel diyorsunda ramazan kardeşim işte önemli olan motorun en verimli olduğu ayarı bulabilmek. Sen anlıyorsun deneye deneye bulmuşsun, şimdi ben denesem biyeri yapcam diye başka bi ayarını bozarım :\
egzos konusundaki çalışmalarını sabırsızlıkla bekliyorum. Benim motor şuan 1900 lerde tavsiye etmezmisin dişli değişimini?
evet ön en az 14 olmalı...........
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
28 Haziran 2012, 18:55
#12704
Benim motorda farklılık yok 14 dişli başka buji sym marka açık filtre çocuk çorabı resim atmıstık hava ayarı anladığım kadarı ıle az yakmaya başladı en azından redline görmeden 140 koyuyor artık eğilerek yokuş asaa egilmeden 135 den yukarı çıkmış değilim zaten performans ilk aldığımda çok kötüydü çok cbf tokatladı beni ama intikamını fena alıyorum yanaşan yok denemeye kalkan itina ile deliniyor cbr 125 i geçemiyor grenaj iste yoksa kalkış ilk 80 km ye onuda yıyor sonra rüzgar etkisi onu geçiriyor naparsın
-
28 Haziran 2012, 19:01
#12705
ERROR88 adlı üyeden alıntı
Benim motorda farklılık yok 14 dişli başka buji sym marka açık filtre çocuk çorabı resim atmıstık hava ayarı anladığım kadarı ıle az yakmaya başladı en azından redline görmeden 140 koyuyor artık eğilerek yokuş asaa egilmeden 135 den yukarı çıkmış değilim zaten performans ilk aldığımda çok kötüydü çok cbf tokatladı beni ama intikamını fena alıyorum yanaşan yok denemeye kalkan itina ile deliniyor cbr 125 i geçemiyor grenaj iste yoksa kalkış ilk 80 km ye onuda yıyor sonra rüzgar etkisi onu geçiriyor naparsın
hava filitresinin olmayışı bile hızlı gitmesi için bir sebeb.... ön dişli 10 km katar........
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
28 Haziran 2012, 19:15
#12706
dolphin_star adlı üyeden alıntı
sormadınmı usta o ne işe yarıyordu falan diye?
O parçayı çıkaran aynı yetkili servismi?
sordum tabi soğuk havada motor soğukken daha rahat çalışmasını sağlar dedi. ama antalya gibi sıcak yerde onun fgaaliyeti yok dedi zaten yamaha ve hondanın milindede yok o parça ondan kafam karıştı biraz
-
28 Haziran 2012, 19:31
#12707
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
erolla en son yuvacık gezisinde kapışmıştıuk.. sedat 57 erol88 mahonyy ve ben... 131 km ile kafada ben vardım ama erol 2 kişi idi...
sedat 57 yuvacıktakı kapışmada km teli kopardı.... ama malesef hepsi tozumu yutmak zorunda kaldı.. erol ün motor iyi gidiyor......
benim motör 1070km de henüz acep yavaş mı kalıyor diyordum ama bunu okuyunca sevindirik oldum hafif eğimde rüzgarlı havada ama acık eğilerek 129 gördüm kısa bir süre yavaş yavaş açılmaya başlıyor heralde benim pıtırcıkta
ne imzası beaaa
-
28 Haziran 2012, 21:52
#12708
500km yi beklemeden yağımı değiştirsemmi acaba diye düşünüyorum 190km oldu.motoru aldığımdan beri bi rahatsızlık hissediyordum çukura girdiğimde ellerim falan acıyodu arka taraf yayık yayık gidiyordu bi lastik havalarına bakayım dedim ön 21 arka 19 çıktı önü 28 arkayı 30 yaptım motorun duruşu gidişi değişti girdiğim çukurları avuçlarımda hissetmiyorum artık
-
28 Haziran 2012, 22:18
#12709
Motordan anlamayanlar ona çok titriyor diyor iste bindiği makina lastikleri inik veya fazla hava var 50 bar basanı gördüm indirdik havayı ama çatlaklar belirdi korkudan sıfır lastikleri değişti arkadaş
-
28 Haziran 2012, 23:32
#12710
slm akşam akşam balık sefası yaptım........
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
28 Haziran 2012, 23:44
#12711
-
28 Haziran 2012, 23:52
#12712
çelikatlı adlı üyeden alıntı
afiyet olsunn
yemedim tuttum.. bu gün sizin orlardaydım ama aramadım seni... yağ bakımını 400 den önce yapma.........
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
29 Haziran 2012, 00:11
#12713
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
yemedim tuttum.. bu gün sizin orlardaydım ama aramadım seni... yağ bakımını 400 den önce yapma.........
nasıl geçti ramço balık avı alabildinmi bişeyler?
Ben buğün baktımda o tekleme için ayar yaptığın yeri göremedim kardeşimya? Karbüratörün üstünde bitek hava ayarı için bi ayar var başka ayar yapcak bişey göremedim .s senin 14 numara dişli cg dişlisimi? Ybr, cg yada başka motor farkedermi sence yada 14 numara dişli olsunda hangi motordan olursa olsunmu diyorsun
-
29 Haziran 2012, 00:29
#12714
ramazan yarın öğlene doğru ararım seni konuşalım bir eğer çıkacaksan.. ;)
-
29 Haziran 2012, 00:44
#12715
Arkadaş buraya yazdığım için özür dileyerek başlamak istiyorum. Konuyu buraya yazıp sizlerin bilgilerinize danışmamın sebebi kullandığım modelin paylaşım grubunda pek bilgili kimsenin olmamasıdır. Kuba CG 100 dik sport modelini kullanmaktayım. Nerdeyse 2000 km'deyim. Silindiri 125 cc'ye yükseltmek istiyorum. Bunun artıları ve eksileri neler olacak acaba bilgi verir misiniz? satın alırken bayii, karbüratör (zaten 125 cc'deki karbüratördür), egzos vs. gibi hiç bir parçanın değişmesine gerek kalmadan sadece silindirin değiştirilip öylece kullanılabileceğini söylemişti (bilginize) Tecrübeye dayalı yorumlar daha sağlam sonuçlar vereceği kanaatindeyim.
Mevzuyu çok araştırdım ancak sağlam bir sonuç alamadım veya değiştirip yorum yazanları... bir kaç okuduğum yorumda krank kaldıramayabilir gibi şeyler de gördüm. Sizlere bir sorayım dedim. Ayrıca Apache kullanıcısıyım da.
-
29 Haziran 2012, 01:04
#12716
Öncelikle hoşgeldin seyyid47..
Servisin söylemiş olduğu bilgiler doğrudur,krank ve karbüratörün 125cc ile aynıdır..o yüzden sadece 125 lik silindir kit değişimi ile halledebilirsin..ben de daha önce 100cc olan cub motorumu 110cc ye çevirmiştim ve 6500 km boyunca tık demeden sorunsuz bindim..krank kaldırmayabilir diyenler yanıltmasınlar seni,çünkü CG100 ve 125 modellerinin krankları aynıdır..ancak 150cc ye çevirmek isterseniz sorun yaratacaktır..bunun dışında apache ile aramızda aktif olmanı isteriz..
-
29 Haziran 2012, 01:08
#12717
seyyid47 adlı üyeden alıntı
Arkadaş buraya yazdığım için özür dileyerek başlamak istiyorum. Konuyu buraya yazıp sizlerin bilgilerinize danışmamın sebebi kullandığım modelin paylaşım grubunda pek bilgili kimsenin olmamasıdır. Kuba CG 100 dik sport modelini kullanmaktayım. Nerdeyse 2000 km'deyim. Silindiri 125 cc'ye yükseltmek istiyorum. Bunun artıları ve eksileri neler olacak acaba bilgi verir misiniz? satın alırken bayii, karbüratör (zaten 125 cc'deki karbüratördür), egzos vs. gibi hiç bir parçanın değişmesine gerek kalmadan sadece silindirin değiştirilip öylece kullanılabileceğini söylemişti (bilginize) Tecrübeye dayalı yorumlar daha sağlam sonuçlar vereceği kanaatindeyim.
Mevzuyu çok araştırdım ancak sağlam bir sonuç alamadım veya değiştirip yorum yazanları... bir kaç okuduğum yorumda krank kaldıramayabilir gibi şeyler de gördüm. Sizlere bir sorayım dedim. Ayrıca Apache kullanıcısıyım da.
ne olursan ol gene gel
burda bu işin ustası ramazan kardeşimizdir, namı diğer TEKTEKER RAMçO sana bitek o yardımcı olabilir diye düşünüyorum ben. Denemediğim için bi yorum yapamayacağım. Ama arkadaşımın 125 cc lik kuba sını 150 lik yaptırmıştık hiçbir sorun olmadı ve gayet güzel kaçıyordu
-
29 Haziran 2012, 01:12
#12718
dolphin_star adlı üyeden alıntı
ne olursan ol gene gel
burda bu işin ustası ramazan kardeşimizdir, namı diğer TEKTEKER RAMçO sana bitek o yardımcı olabilir diye düşünüyorum ben. Denemediğim için bi yorum yapamayacağım. Ama arkadaşımın 125 cc lik kuba sını 150 lik yaptırmıştık hiçbir sorun olmadı ve gayet güzel kaçıyordu
gereken yardım anlatıldı kendisine..13 yıllık tecrübe ve okuduğum okul sanırım yeterli güveni sağlayacaktır..
-
29 Haziran 2012, 01:22
#12719
eby78 adlı üyeden alıntı
gereken yardım anlatıldı kendisine..13 yıllık tecrübe ve okuduğum okul sanırım yeterli güveni sağlayacaktır..
emeğine sağlık kardeşim, gereken yardımı yaptığından şüphem yok..
Senin nasıl motorla aran üzerinde herhangi bi değişiklik yaptınmı? Dişlidir hava ayarı buji vs...?
-
29 Haziran 2012, 01:39
#12720
dolphin_star adlı üyeden alıntı
emeğine sağlık kardeşim, gereken yardımı yaptığından şüphem yok..
bugün alınganmıyım ne çok şükür iyiyiz,ama ipone 10/40 yağ koymuştum 500 km de..sanırım bu sıcaklara ince kalıyor,biraz yol yapıp yorunca motoru çok ses ve vuruntu yapıyor,bugün 2 kişi 60 km kadar yol yaptım,dur kalk ve kısa mesafe olunca çok ısındı..vuruntu ve ses rahatsız etti beni..2-3 güne maaş alınca eksoz işini halledicem,sanırım yağı da 15/50 ile değiştireceğim.dişli için de haber bekliyorum ramazandan..cg125 dişlisi..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler