Gulf zincir spreyi kullandım iyi değildi yağ olarak repsol kullanıyodum eskiden şimdi aldığım yer kapanmış mobil e devam bulamassam shell e guvenirim
Gulf zincir spreyi kullandım iyi değildi yağ olarak repsol kullanıyodum eskiden şimdi aldığım yer kapanmış mobil e devam bulamassam shell e guvenirim
www.erkakurye.com
gulf zincir yağı bendede var sprey gres bildiğimiz, sıçrama yapıyor. bende beğenmedim
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
selam arkadaşlar...
bugün cbf 250 si olan bir arkadaşımla görüştük,motorları yan yana getirdiğimizde bizim apachenin de kalıp olarak commuter değil de naked motor olduğuna kanaat getirdim..cbf 250 den kasa olarak tek farkı arka lastik biraz daha ince o kadar..bunun üzerine bende motorumu naked hale çevirmek için düşünür oldum..yeni kasa hyosung comet,phantom 180 yada rks nin titanik modellerindeki gibi bir kafa bizim kasaya cuk oturacak kanısındayım..yuvarlak far istemiyorum,dediğim gibi hyo comet in yeni far'ı hoş durur gibi..sizler ne dersiniz?
sana kesinlikle katılıyorum.
Bende rks nin farını bizim motora çok yakıştırdım yaptırırsak kesinlikle çok asi bir görünüm kazanır. Kafa takılan tek şey rks nin vites göstergesi var bizim motorun yok onu nasıl uydurcaz bi ustaya sormak lazım. Yemin ediyorum seninle aynı şeyleri düşünüyoruz ben performans egzosu falanda takmak istiyorum motora
yuvarlak farı boşver, benimde kawasaki z750 modelinin farı hoşuma gidiyo, aslında en büyük hayalim bu motosiklet, apachenin ustası
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...91615988/detay
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
yunus kesinlikle...bu motorda beğenmediğim tek şey büyük olan ön kafa..motorun bütün güzel çizgilerini alıp götürüyor..mesela bunlardan biri çok ayrı bir hava katacak kanısındayım;
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------
sefa hatırlatma şunu bana..2005 siyahı vardı bende bunun..geçen yaz sattım mecburiyetten :( içimde kalan tek aletti...istemeye isteme gitti...
eksoz konusuna gelince orjınal eksoz üzerinde 1-2 oynama yapılarak euro3 normlarında kısıtlanan 1-1,5 hp yi geri kazanabiliyoruz bizim motorlarda..ufak bir operasyon ile direk 15 hp elde ediliyor rodajı bir tamamlayım ilk işim budur..başka eksoz a gerek yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------
bendeki 2005 modeldi 37 binde almıştım..3 kez uzun yol gördüm..buraya,yani ayvalığa taşınmadan önce ankara-ayvalık yaptım 2 kere,1 kez de ankara antalya..motor tamamen tork canavarı..ve inanılmaz biçimde az yakıyordu sıkıştırmazsan..geçen yaz başında 160 tl ile ankara ayvalık yaptı..ve hiç te sabit hız gelmedim..bulduğum her düzlükte 200 üzeri hız ile..gerçekten favori olacak bir motor z750..kurşun gibi aletti..
inş bidaha almak nasip olur, wallaparam olsa ilk tercihim odur, yamahanında var buna benzer ama kawa daha güzel keskin hatları var.
egzosla nasıl oynama yapacaksın
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
boşverin böyle güzel bizim motor çok abartılı değil bence, alabilirseniz hindistanda yeni kafa grenajı alın. yok böyle bir görüntü
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
anlatayım hemen...
bizim egzosların susturucuya giren kısmına dikkat edin boru kalınlaşır.bu kalın borunun içerisinde de euro3 normlarını karşılamak için yani gaz salınımını azaltmak için katalizör mevcuttur..katalizör susturucuya gelmeden önce gazı sıkı bir filtreleme ederek son susturucuya gönderir,böylece çıkan egzos gazı 2 kere filtrelenmiş olur ve gaz salınımı minimum düzeye iner..yani standartlar neyi karşılıyorsa o düzeyde demektir..haliyle katalizör motordan çıkan egzos gazını sıkı bir filtreleme yaptığı için motorun 1-1,5 hp gücünü de çalıyor..çünkü çıkan gaz önce katalizöre girip sıkıştırılıyor ve susturucuya gidiyor,e birde susturucuda bu gaz filtreleniyor..
yapacağım işlem ise şudur;
egzosu söküp arka tarafından ( takılı iken görünmeyecek bir şekilde ) katalizörün bulunduğu kısımı yanlamasına kesip içini boşaltıcam.yani o kalınlaşan kısımdan katalizörü sökücem..daha sonra yararak açtığımız yeri tekrar kapatıp kaynak ile tamirini yapıcam..tamir gören yere boya uygulaması yapıp yerine takıcam.işlem bu kadar basit aslında..takılınca görünmeyeceği için de sorun olmayacak görsel olarak bu şekilde motorun gidişi de gaz yemesi de son hızı da her şeyi değişiyor bilginiz olsun...
şöyle bir örnek vereyim..yeni kasa cbf 150 lerde katalizör tam orta da durur kocaman bir şikinlik vardır motorun egsozu üzerinde..şu şekilde göstereyim kırmızı daire ile işaretledim..
güzel anlatım olmuş sağol ve mantıklı gibi geliyor uygulama yapılıp seninde onaylaman lazım yap bakalım hadi sende
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
kuzenimin cbf150 sine yaptık sefa..o yüzden zaten cbf örneği verdim..benim de daha önceki mondial snapyy cup motoruma yaptık..2 motorda da sonuç 10 numara..ben motor meslek mezunuyum,kuzen de burada motor tamircisidir ;) kesinlikle şişirme bilgi değildir bu yazdıklarım..motordan anlayan her usta bu yazdıklarımı noktasına kadar onaylayacaktır ;) en azından ben 2 motorda da farkı çok net gördüm ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------
eğer ki far uyduramaz isem bi xenon mercek uygulaması yapacağım
en güzeli angel mercek gerisini boşver
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
Şu an bu konu içerisinde 28 kullanıcı var. (0 üye ve 28 misafir)