Slm gençlik, veryansınlar tutmuş galiba (topikteki hareketsizlik anlamında)
Reco arkadaşım ben de çanta taktırmayı düşünüyorum ama şu dediğin olay korkutuyor biraz beni, o yüzden tereddütlerdeyim valla.
Slm gençlik, veryansınlar tutmuş galiba (topikteki hareketsizlik anlamında)
Reco arkadaşım ben de çanta taktırmayı düşünüyorum ama şu dediğin olay korkutuyor biraz beni, o yüzden tereddütlerdeyim valla.
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
çantadan abi bu konu konuşulmuştu ben rüzgardan demiştim ama bi arkadaş düzgün bi açıklama yapmıştı arka lastik bariz bi şekilde ilerde duruyor kutu ondan geride kaldığından dengesiz oluyor motora yandan bakarsanız hak vereceksiniz...
bi çözümü yok bildiğim kadarıyla.. sadece ufak çanta takılabilir..
Ϝίάт dѳϐLѳ Ί.Ҙ мυLтίjέт || üstü kapalı hayabusa ||
Yaa ayıptır sölemesi benim ilk motorum cbr125 di sora 600f'im epeyce kullandım en son F'i satıp sıfır olarak çanta dahil apachemi aldım. Bu çanta olayınıda ilk kez apachede kullandım. İnanılmaz derecede işimi görüo süper bi kolaylık varsın direksiyonun yalpalasın biraz daha sıkı tutarım. Çanta süper bi olay arkadaşım
bende CBR125 ten sonra Apache ye geçtm abi ve bende ilk bunda kullandım aynı sorunla karşılaştım başkalarına sordum kuryeler vs.. herkeste var
Ϝίάт dѳϐLѳ Ί.Ҙ мυLтίjέт || üstü kapalı hayabusa ||
Olmadı yan çanta takarız Yolda birinde görmüştüm. Apache nin hem arkasına hem de yanlarına çantaları takmış ve inanılmaz güzel duruyordu. Çok heveslendim açıkçası ama ben de fazla tutmayı düşünmüyorum elimde motoru. Kesinlikle yanlış anlaşılmasın çok memnunum motordan ama biraz yükseltme arzusu içindeyim mesela hyosung gt 250 comet zaten üstü de olmaz. Kalıp olarak aşar beni :D
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
offff yarama tuz bastın kevın. Yanlarda birer tane aliminyum ve kuyrukta da bi tane aliminyum çanta işte adventure ruhunun temsili BMW 1200GS
İnan benim de ruhuma hitap eden bir motor. Ahh ulen ahh efkarlandım
İnşallah nasip olur tüm isteyenlerine
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
benim hayalimdi, eğer yılbaşın büyük ikramiye bana çıksa çok büyük çaplı bi gezi yapıcaktım bmw1200gs ile. Ama seneye kaldı artık napalım. Önce piyangoyu tutturmam lazım
arkadaşlar 2500-3000 bakımında neler yapıolar motora. Cumartesi günü servise gidicem kısmetse
Hemen söyleyeyim: İlk 500 de bir bakım demişlerdi bana orada yağı ve yağ filtresini değiştirdiler. Sonraki 2500 bakımında ise: yağı değiştiriyorlar, benim yağ filtresi değiştiği için tekrar değiştirmediler. Zinciri yağlıyorlar. Orasını burasını sıkıyorlar. Frenlerini kontrol ediyorlar. Benim kafa grenajından ses geliyordu. titremeden dolayı vidalar gevşemiş onları sıktılar. Debriyajı ayarladılar. Duruma göre hava filtreni temizlerler. Bujini kontrol ederler. Sonra bir tur atarlar olmuş mu diye ve sonra da sana attırırlar nasıl var mı bi farklılık diye. Ben o farkı gerçekten çok güzel hissettim. Genel olarak bunlar yapılıyor arkadaşım. Bujiyi falan değiştirtme sakın onlar daha götürür baya bir süre nerdeyse 3. bakıma kadar.
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
bende söyle bi sıkıntı var. Sanırım motoru soğuk çalıştırdığım için.sabit gaz veriyorum motor bi fırlıo bi duruyo garip çalışıo tabii 10-15 dakka sonra herşey normale dönüyo. ben bujiden kıllandım ama baktım sonra normale döndü. soğuk çalışmasından demek oluyo heralde. yada karbüratör temizlenmesimi lazım hava filtresimi temizlenmesi lazıom neyse işte hepsine baktırcaz. Motor bakıma gidince psikolojikmen insanın morali düzelio sanki benim kafayada bakım yapıolar
Bu arada eğer ilk bakımınsa servisler işçilik almıyor. Yağ için ise ilk sefer 35 almışlardı daha sonra başka bir yere gittim 20 ytl aldılar. Bundan sonra da oraya giderim. Kazık içime oturdu çünkü
Evet motoru ısıtmadığın zaman o tarz ataklanmalar yapıyor sonra açılıyor ama açılana kadar garip bir sürüş yaşıyorsun. Aslında ısıttıktan sonra binmek motora daha faydalı. O yüzden diğer arkadaşların yaptığı gibi ben de jikleyi sabitleyecek bir parça bulacağım. Eldiven ve kaskı takarken o ısınmış olacak
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
[QUOTE=kevın;1393699]Bu arada eğer ilk bakımınsa servisler işçilik almıyor. Yağ için ise ilk sefer 35 almışlardı daha sonra başka bir yere gittim 20 ytl aldılar. Bundan sonra da oraya giderim. Kazık içime oturdu çünkü
Ben motoru bahsettiğim gibi sıfır almıştım. İlk olarak bbiraz motora motivasyon için semt içi turladım sonra edirneye gittim geldim rodaj olsun die ahada linki
http://www.motosiklet.net/forum/gezi...-ziyareti.html
ilk bakımı yediyüzlü kilometrelerde yaptırdım yağı değişti debriyaj ayarı felan yapıldı sadece 15 ytl yağ ücretri verdim. Servisim fena değil gerçi daha bi kere gittim ama bakalım ikinci bakımda durum ne olacak
bakım işleri sorun oluyorsa Hasanpaşa'ya bekleriz sıcak çayı sohbeti ve servis desteğiyle Aydın usta bir numara
yaw şu egzos olayını yapmak ne kadar sürdü ya bekleyemiyo insan 1 2 gün
Ϝίάт dѳϐLѳ Ί.Ҙ мυLтίjέт || üstü kapalı hayabusa ||
Cumartesi günü servis için şu aydın ustaya mı gitse ne bizim serviste çay çorba yok valla anca oturup kenarda napıolar acabadie bakınıp duruom. Bide paravan çekmişler personel harici giremez diye. Öle kenardan kenardan nası kurcalıyolar motoru die bakıom.Aydın ustayı yanından izleyip neler yaptığını görebiliozmu ?
Evet. Oturtuyorlar ve herşey gözünün önünde yapılıyor.
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
cumartesi günü öğleden sora aydın motora yakın olan müsait arkadalarla tanışalım o zaman ben orda olcam. motorunun yağına suyuna baktırmak isteyen arkadaşlarla görüşmek isterim doğrusu
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)