Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #9821

    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    cbr 250r
    hayırlı olsun kardes hangısı sıfır hangısı ıkıncı el poset olmasa bellı olmıcak vallaha:D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9822

    Üyelik
    25 Eylül 2011
    arkadaslar yine bir sorunla daha basbasayım . uzun zamndan beri düsünüpte gerceklestiremedigim konuyu siz degerli üyelere sormak istedim . . belkide hepimizin isine yarayacak bir konudur . özelikle aksamları kırmızı ısıkta durdugum zaman , motor rolalantıdayken ısıklar titrek titrek yanıyor ha söndü ha sönecek gibi . gaza basınca fazlalasıyor . bu nasıl istir ? bu lambalar aküylemi calısıyor gaza basıncamı anlamadım .yada ilk enerjiyi aküden alıyor sonra dinamo devreye giriyor. icinden cıkamadım kafalıgı söktüm girisler cıkıslar var , farın ısıkların baglı oldugu bir konjektör gibi birsey var bütün ısıkların giris cıkısları ona baglı . vede sorun o cihazla ilgili . gaza basıyorsun isiıklar cogalıyor . hatta rolantıyı yükselttim bir dönem bu yüzden ama sanki birinci viteste gidiyormusum gibi rolanti yüksekti rolantıyı düsüyorum ısıklar pırpır yanıyor . durum böle olunca kendimi eski zaman pevgeot 103 yada mobilette gibi hissediyorum .mobilette'aynı durum söz konusu.. acayip derecede kafama takılıyor bu durum . belki aramızda cözen olmustur bizlerede yardımcı olun lütfen .Saygılarımla

  3. #9823
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ibrahimtoprk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar yine bir sorunla daha basbasayım . uzun zamndan beri düsünüpte gerceklestiremedigim konuyu siz degerli üyelere sormak istedim . . belkide hepimizin isine yarayacak bir konudur . özelikle aksamları kırmızı ısıkta durdugum zaman , motor rolalantıdayken ısıklar titrek titrek yanıyor ha söndü ha sönecek gibi . gaza basınca fazlalasıyor . bu nasıl istir ? bu lambalar aküylemi calısıyor gaza basıncamı anlamadım .yada ilk enerjiyi aküden alıyor sonra dinamo devreye giriyor. icinden cıkamadım kafalıgı söktüm girisler cıkıslar var , farın ısıkların baglı oldugu bir konjektör gibi birsey var bütün ısıkların giris cıkısları ona baglı . vede sorun o cihazla ilgili . gaza basıyorsun isiıklar cogalıyor . hatta rolantıyı yükselttim bir dönem bu yüzden ama sanki birinci viteste gidiyormusum gibi rolanti yüksekti rolantıyı düsüyorum ısıklar pırpır yanıyor . durum böle olunca kendimi eski zaman pevgeot 103 yada mobilette gibi hissediyorum .mobilette'aynı durum söz konusu.. acayip derecede kafama takılıyor bu durum . belki aramızda cözen olmustur bizlerede yardımcı olun lütfen .Saygılarımla
    Akuden degilde dinamodan beslendigi icin boyle oluyor bende en cok ledlerin bozulmasindan korkuyorum surekli pirpir oluyor sehir icinde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------

    Alıntı imperiaer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardes gecmıs sayfalardan bulabılırsen eger ben ılk once kendım kaplamıstım yapıskanlı karbon fıber ıle fon makınesı ıle ısıtarak sekıl verıyordum onun malıyetı 15 lıra tutuo evde kendın kaplayabılırsın ama bır sure sonra kabarma yapıo o sekıl kaplayınca yane ısıtarak uygulandıgı ıcın soguk havayı yıyınce kabarma yapıo cok sık bu yaptıgımız uygulama ztn cakma karbon fıber kaplamadır)
    bu uzerındekı ıse boya ama bunu sen uygulayamazsın makıneye gırmesı lazım onuda anlatım once zımpara sonra bem beyaza boyuyolar parcayı daha sonra ıkı tane fıle koyuyolar ust uste ve sıyaha boyuyolar bır sure bekledıkten sonra parcayı su gıbı bırseyın ıcıne batırıyor adam ve fılelerı kaldırıyor daha sonra fırın gıbı bıseyın ıcıne attı parcayı cıktıgında bu desenı aldı parca daha sonra kurumaya bırakıp ustune hafıf parlatıcı cıla atıyolar ben yanındayken gordugum ıslemler bunlardı ben yokken baska bısı yaptımı bılmıom evde yapılcak ıs deıl yane) en son ıse plastık kalıp gıbı bısı elını surdugunde motorun gıdonundakı rtr 150 seklı varya bızım kabarık plastık yapıskan su anda elını surunce aynı o sekıl bısı yane anladın sen onu )ne boya gıbı duruyor ne plastık gıbı :D ama hammaddesı boya:D

    ---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:34 ----------



    bende sadece zıncır korumalıgını dusunuyorum su anda ztn alt sakal sureklı camur oluyo gostermez orda kendını ve cabuk yıpranır orda dıye dusunuyorum ayrıca alt sakala 150 mılyon ıstedı bugun adam ) buda caymamda etkılı oldu lpazarlık yapalım dedım zevkın pazarlıgı olmaz dedı:D zıncırı 40 a yaptırabılırsem yaptırırım :D
    150 cok para okuldan arkadasin depoyu orjinal kirmiziya boyattik koca hyosung deposu icin 45 tl verdik

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün 2. apacheyide aldık bakalım allah kazasız belasız binmek nasip etsin
    http://www.yukleresim.com/di-MJ51.jpg
    Hayirli olsun kaca aldiniz benimde sorum olacak herkese ben bu motoru 10 binde falan satmayi dusunuyorum ve 1.5 yil verdim kendime tahmini ne kadara gider sonra dedim cbf 600 alirim

  4. #9824
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı imperiaer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    unutmam abı merak etme muglada var ztn benım aldıgım yerde hala daha bız ıkı arkadas ortak aldık cıft satıolar 60 tl ye ıstersende alır gonderırım aynısını ıstersen geldıgınde beraber gıderız
    bakarsın
    tamam kardeş sağolasın.
    Alıntı ibrahimtoprk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar yine bir sorunla daha basbasayım . uzun zamndan beri düsünüpte gerceklestiremedigim konuyu siz degerli üyelere sormak istedim . . belkide hepimizin isine yarayacak bir konudur . özelikle aksamları kırmızı ısıkta durdugum zaman , motor rolalantıdayken ısıklar titrek titrek yanıyor ha söndü ha sönecek gibi . gaza basınca fazlalasıyor . bu nasıl istir ? bu lambalar aküylemi calısıyor gaza basıncamı anlamadım .yada ilk enerjiyi aküden alıyor sonra dinamo devreye giriyor. icinden cıkamadım kafalıgı söktüm girisler cıkıslar var , farın ısıkların baglı oldugu bir konjektör gibi birsey var bütün ısıkların giris cıkısları ona baglı . vede sorun o cihazla ilgili . gaza basıyorsun isiıklar cogalıyor . hatta rolantıyı yükselttim bir dönem bu yüzden ama sanki birinci viteste gidiyormusum gibi rolanti yüksekti rolantıyı düsüyorum ısıklar pırpır yanıyor . durum böle olunca kendimi eski zaman pevgeot 103 yada mobilette gibi hissediyorum .mobilette'aynı durum söz konusu.. acayip derecede kafama takılıyor bu durum . belki aramızda cözen olmustur bizlerede yardımcı olun lütfen .Saygılarımla
    ibrahim kardeş,o bahsettiğin bir sorun değil,apachenin elektrik sistemiyle ilgili bir konu.farların beslenmesi aküden değil,statörden,bu da motorun devriyle ilgili olduğu için rölantide zayıflıyor.yani senin motorunda yada elektrik sisteminde bir arıza yok.hatırlarsan PEUGEOT ta da akü yoktu.o da aynı sistem.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  5. #9825

    Üyelik
    25 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    TVS Apache 150 Gri (2012)
    selam arkadaşlar bir konuda yardım istiyorum benim motorun altından serum lastiği sallanıyor nerden çıktı bilmiyorum nereye takacağımıda bulamadım aynı sorunla karşılaşan varmıdır varsa yardım lütfen

  6. #9826
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı Emrecem50 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar bir konuda yardım istiyorum benim motorun altından serum lastiği sallanıyor nerden çıktı bilmiyorum nereye takacağımıda bulamadım aynı sorunla karşılaşan varmıdır varsa yardım lütfen
    emre kardeş,siz gençler neden bilmediğiniz herşeyi SORUN OLARAK KABULEDİYORSUNUZ ? o serum lastiği dediğiniz şeffaf hortum,akünün tahliye hortumudur.aküleriniz sulu olduğu için,olası bir taşırma durumunda,aşağıya verecektir.içinde asit var biliyorsun,eğer o hortum olasaydı,asit deydiği yerlere zarar verecekti.AYRICA bir GRİ veya SİYAH hortum daha var aşağıya sarkan,o da karbüratörden gelen ve ucu aynı diğeri gibi boşta olan bir hortumdur,o da karbüratörün içinde zamanla biriken su vs.yi karbüratörü sökmeden kolayca dışarıya atmak için konmuştur.YANİ HER İKİ HORTUMDA UÇLARI BİR YERLERE BAĞLANMIYOR.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  7. #9827

    Üyelik
    25 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    TVS Apache 150 Gri (2012)
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emre kardeş,siz gençler neden bilmediğiniz herşeyi SORUN OLARAK KABULEDİYORSUNUZ ? o serum lastiği dediğiniz şeffaf hortum,akünün tahliye hortumudur.aküleriniz sulu olduğu için,olası bir taşırma durumunda,aşağıya verecektir.içinde asit var biliyorsun,eğer o hortum olasaydı,asit deydiği yerlere zarar verecekti.AYRICA bir GRİ veya SİYAH hortum daha var aşağıya sarkan,o da karbüratörden gelen ve ucu aynı diğeri gibi boşta olan bir hortumdur,o da karbüratörün içinde zamanla biriken su vs.yi karbüratörü sökmeden kolayca dışarıya atmak için konmuştur.YANİ HER İKİ HORTUMDA UÇLARI BİR YERLERE BAĞLANMIYOR.
    teşekkür ederim cevabın için kusura bakma benim hayatım motosikletle geçmedi onun için bir danışayım dedim

  8. #9828
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    yok kardeş ne kusuru.siz gençler hemen panikliyorsunuz da ondan dedim.tabii ki öğrenmek için soracaksınız.bizde böyle öğrendik.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  9. #9829

    Üyelik
    25 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    TVS Apache 150 Gri (2012)
    yok panikleme değil bakıyorum başka apachelere onlarda o hortum görünmüyor benim anlamadağım nereye sokuyoruz o hortumu illa orda sarkacakmı

  10. #9830
    yasinim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2011
    Şehir
    AnKaRa
    Motosikleti
    Daelim Roadwin 250r
    bora abi hatırlıyomusun bende sormuştum demekki takılan ben değilim emre başkan o hormutum ucu aşşa sallancak bi yere monte değil yani.
    Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...

  11. #9831

    Üyelik
    25 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    TVS Apache 150 Gri (2012)
    motoru ilk aldığımda o hortum görünmüyordu ufak bi düşme yaşadım ondan sonra çıktı zaten

  12. #9832
    NACİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    kazasız belasız 500 km. devirdik. ceket ve pantolan ne kadar koruyucu acaba? böbrekleri üşütmeyelim , istanbul bu aralar epey rüzgarlı , içliktemi alsam? Birde park esmnasında orta ayağı kaldıramıyorum, kolayı var mıdır, sürekli yan ayasta park ediyorum. 50 tl ile 350 km. gittim. Yakıt musluğunu her zaman off yapmaya gerek var mı?

  13. #9833
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    orta ayaklığğa almanın en kolay yolu şudur;
    1-önce ayaklığa basın,boşluğunu alın ve her iki ayağında yere eşit deydiğine emin olun.
    2-sağ ayağınızla sadece birazcık bastırın,yetmediyse biraz daha bastırın,kendi kendine kalktığını göreceksiniz.bir kaç kez yaptıktan sonra artık zorluk yaşamazsınız.

    hergün kullanıyorsanız,yakıt musluğunu her zaman OFF a almanıza gerek yok.uzun süre kullanmayacaksanız alabilirsiniz.
    gelelim böbrekler konusuna:ÖNEMLİDİR OKUYUN ARKADAŞLAR.biryerlerde okumuşrum,yazın 40 derece sıcakta motosiklet kullanırken bile böbreklerimiz maruz kaldığı rüzgardan etkilenebiliyormuş.bu yüzden yazın bile böbreklerinizi koruyun arkadaşlar.BÖBREK,vücudumuzda hayati öneme sahip bir organımızdır belirteyim.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  14. #9834

    Üyelik
    30 Mart 2012
    herkese selamlar ben AnılCan YEĞEN 20 gün önce tvs apache sahibi oldum bende sarı renk ve şuan motor 1600 km de dün temde biraz hız deniyim dedim. arkadam arkadaş ve ağır bi sırt çantasıyla 138 km hıza ulaştık merak ettiğimden soruorum 150 yi gören varmı ? birde performans eksoz yapan akradaşlar görüdm yanılmıosam videoları koyabilirlermi .

  15. #9835
    NACİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orta ayaklığğa almanın en kolay yolu şudur;
    1-önce ayaklığa basın,boşluğunu alın ve her iki ayağında yere eşit deydiğine emin olun.
    2-sağ ayağınızla sadece birazcık bastırın,yetmediyse biraz daha bastırın,kendi kendine kalktığını göreceksiniz.bir kaç kez yaptıktan sonra artık zorluk yaşamazsınız.
    sol ayakla ayaklığa basıyoruz , boşluğu alıyoruz , ayaklık yere değiyor. sonra nasıl sağ ayakla basıyoruz? hem kalkmıyor hemde sol ayakla basınca motoru sağa düşürdüm.

  16. #9836

    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    cbr 250r
    Alıntı NACİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kazasız belasız 500 km. devirdik. ceket ve pantolan ne kadar koruyucu acaba? böbrekleri üşütmeyelim , istanbul bu aralar epey rüzgarlı , içliktemi alsam? Birde park esmnasında orta ayağı kaldıramıyorum, kolayı var mıdır, sürekli yan ayasta park ediyorum. 50 tl ile 350 km. gittim. Yakıt musluğunu her zaman off yapmaya gerek var mı?
    ben 50 mılyonla 600 km yol yapıyorum ama bu 7000 km den sonra dustu bu kadar senınde duser zamanla:D

  17. #9837
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı NACİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sol ayakla ayaklığa basıyoruz , boşluğu alıyoruz , ayaklık yere değiyor. sonra nasıl sağ ayakla basıyoruz? hem kalkmıyor hemde sol ayakla basınca motoru sağa düşürdüm.
    sevgili kardeşim ben hiç sol kelimesini kullanmadım ki ! siz motordan indiniz ve motorun solundasınız,sağ ayakla basacaksınız.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  18. #9838
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı NACİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kazasız belasız 500 km. devirdik. ceket ve pantolan ne kadar koruyucu acaba? böbrekleri üşütmeyelim , istanbul bu aralar epey rüzgarlı , içliktemi alsam? Birde park esmnasında orta ayağı kaldıramıyorum, kolayı var mıdır, sürekli yan ayasta park ediyorum. 50 tl ile 350 km. gittim. Yakıt musluğunu her zaman off yapmaya gerek var mı?
    Sadece ceket veya pantolon degil full korumali ceket pantalon bakilmali bunlarin iclikleri var ama yinede windstopper bir bogazli t shirt almalisiniz bobrekler icinde bellik yada sirttim usumesin dersenizde sirt korumalar ikisi icinde is goruyor bunlarin hepsini alincada is bitmiyorkorunmaya ihtiyaci olan iki yer daha var eller ve ayaklar yine bunlar icinde full korumali bisey tercih edilmeli(kaski saymadim onu herkes biliyor) 140 kmle kaza yapip hastaneye kontroller icin yuruyerek giden ve sapa saglam cikan tanidigim var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

    Alıntı NACİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sol ayakla ayaklığa basıyoruz , boşluğu alıyoruz , ayaklık yere değiyor. sonra nasıl sağ ayakla basıyoruz? hem kalkmıyor hemde sol ayakla basınca motoru sağa düşürdüm.
    Sol ayakla o cubuga bastik ve yere degdi yerdeyken orta sehpanin iki ayagininda yere deydiginden emin ol ondan sonra biraz kuvvetlice bastir kendiliginden ayaga cikiyor bu sirada sol el gidonda sag elde artci tutunacagi yerden tut ki motor guvende olsan yapamazsan yere iner

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orta ayaklığğa almanın en kolay yolu şudur;
    1-önce ayaklığa basın,boşluğunu alın ve her iki ayağında yere eşit deydiğine emin olun.
    2-sağ ayağınızla sadece birazcık bastırın,yetmediyse biraz daha bastırın,kendi kendine kalktığını göreceksiniz.bir kaç kez yaptıktan sonra artık zorluk yaşamazsınız.

    hergün kullanıyorsanız,yakıt musluğunu her zaman OFF a almanıza gerek yok.uzun süre kullanmayacaksanız alabilirsiniz.
    gelelim böbrekler konusuna:ÖNEMLİDİR OKUYUN ARKADAŞLAR.biryerlerde okumuşrum,yazın 40 derece sıcakta motosiklet kullanırken bile böbreklerimiz maruz kaldığı rüzgardan etkilenebiliyormuş.bu yüzden yazın bile böbreklerinizi koruyun arkadaşlar.BÖBREK,vücudumuzda hayati öneme sahip bir organımızdır belirteyim.
    Abi gecelerde gece unutmusum kapamayi ceyrek depo benzin ucmus gitmis normal mi bu hep kapardim bir sefer unuttuk:/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

    Bugun apachesi olan biriyle karsilastim yenilerden var adam 160 yapmis basta inanmadim kontagi acip gosterince sasirdim duz yolda yaptigini idda ediyor bana birazyokus asagi gibi geldi ama yokus asagida bizim motorlarla 160 km ne kadar guven verir orasida tartisilir

  19. #9839
    yasinim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2011
    Şehir
    AnKaRa
    Motosikleti
    Daelim Roadwin 250r
    benim motorda gösteriyo bazen 160 hız göstergesi bazen saçmalıyor.
    Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...

  20. #9840

    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    cbr 250r
    yokus yukarı yada asagı bu motor 160 gormez kardesım adam senı yemıs bırazcık 145 de kesıcıye gırıyor motor ztn 150 bıle goremezsın ben bır zat tes ettım hee benım motorda bır ara 160 kaydetmıstı hıghspeede hemde ben 50 ıle gıderken motor 160 da ıdı ) hız okuyucusu arıza yapmıstı o sekılde kaydetmıs hıgh speed de sonra yaptırdım sıfırladım ama bende bı kac kısıye 160 goruyo havası atmıstım:D ole bır mevzu yok yane havıf asagı dogru rampada ruzgarsız yolda tek kısı kapanarak ve uzun yol sartlarında 143 yaptım ben hafıf meyıllı asagı dogru ve ben 55 kıloyum hesap et artık ustune cıkmaz 140 145 kesıcıye gırıyor cunku 145 ıde cok dık bır rampadan asagı kapanarak yaptım sonra kesıcıye gırdı motor hırpalamaya basladı ama bu motorda ortalma gorcegın hız 130 135 tır her yolda cıkıorum ben bu hızlara yolun durumuna gore


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)

Bu Konudaki Etiketler