TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
21 Mart 2012, 21:54
#9641
eyyy apachedaşlarım. canım motorda bişeyleri değiştirmek istiyor. motorun şu an bi sorunu yok. lakin geçen gün çalıştığım yerdeki birisinin zealsun marka zincirli motoruna büyük piston ve silindir takdık. müthiş bir güçlenme şahlanma oldu. işlem de son derece basit idi. sadece 3-5 mm büyük bir piston alıp. rektefeci bir tanıdığa silindirle birlikte gönderdik. adamlar 1 gün sonra silindiri büyütüp honlayıp gönderdiler. söktüğümüz gibi geri taktık. bende kaşınmaya başladım. malum benim motor da 46 000 kmyi devirdi. acaba diyorum bişeyler şeyapsam mı :? daha önce bu motora rektefe hakkında bilgisi olan varmı. yapsak ne kadar büyültebiliriz. silindir çapı 57 diye biliyorum. çapını 60 yaparsam 163 cc olacak 15.5 bg civarı. 62.5 e kadar çıkartabilirsem rtr 180 lerle aynı cc ye ve güce sahip olacak ( 17.03 hp ) gömlek dış çapı nedir acaba. bu tarz bilgiler verebilirseniz sevinirim. eğer kafama yatarsa yapmak istiyorum. kendim yapacağım için maaliyeti uçuk kaçık bir rakam olmayacak. rektefeciye max. 50 tl gidecek pisonu belki 30-40 tl ye bulabileceğim. geriye contalar kalıyor. sizce uğraşmalımıyım uğraşmamalımıyım :D zaten 46 000 km olmuş makina öyle yada böyle oynanma zamanı gelmiş yani
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
Reklamlar
-
21 Mart 2012, 22:17
#9642
adanalı adlı üyeden alıntı
Oo Bora abim hayirli olsun bende seneye bahara dusunuyorum cbr 250 yada hyo ama ikinci eli sorun olur mu diyede dusunuyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Süvarİ adlı üyeden alıntı
eyyy apachedaşlarım. canım motorda bişeyleri değiştirmek istiyor. motorun şu an bi sorunu yok. lakin geçen gün çalıştığım yerdeki birisinin zealsun marka zincirli motoruna büyük piston ve silindir takdık. müthiş bir güçlenme şahlanma oldu. işlem de son derece basit idi. sadece 3-5 mm büyük bir piston alıp. rektefeci bir tanıdığa silindirle birlikte gönderdik. adamlar 1 gün sonra silindiri büyütüp honlayıp gönderdiler. söktüğümüz gibi geri taktık. bende kaşınmaya başladım. malum benim motor da 46 000 kmyi devirdi. acaba diyorum bişeyler şeyapsam mı :? daha önce bu motora rektefe hakkında bilgisi olan varmı. yapsak ne kadar büyültebiliriz. silindir çapı 57 diye biliyorum. çapını 60 yaparsam 163 cc olacak 15.5 bg civarı. 62.5 e kadar çıkartabilirsem rtr 180 lerle aynı cc ye ve güce sahip olacak ( 17.03 hp ) gömlek dış çapı nedir acaba. bu tarz bilgiler verebilirseniz sevinirim. eğer kafama yatarsa yapmak istiyorum. kendim yapacağım için maaliyeti uçuk kaçık bir rakam olmayacak. rektefeciye max. 50 tl gidecek pisonu belki 30-40 tl ye bulabileceğim. geriye contalar kalıyor. sizce uğraşmalımıyım uğraşmamalımıyım :D zaten 46 000 km olmuş makina öyle yada böyle oynanma zamanı gelmiş yani
Insanoglu hep daha fazlasini istiyor ama guclendirirken birde durmayi nasil yapicaksin yani on ayni disk ama arka bizde kampana 3(3 180de disk var eger frenlerdede iyilestirme yaparsan olabilir tabi ama frenler ayni kalacaksa tavsiye etmem kendimden ornek vereyim mercedeste turbolu oldugunden box taktim daha guclu oldu ama simdide orjinal frenler yetmiyor bosu bosuna boxa 600 tl vermis oldum ama bana sorun olmaz oylede kullanirim dersen bisey diyemem
-
21 Mart 2012, 22:40
#9643
adanalı abi bende bakıyorum 2010 comet.hatta buldum 1 tane. 7200km'de kırmızı.aynı seninki gibi orjinal
Kaça aldığını özelden yazarmısın.piyasayı bilelim de ona göre alışveriş yapalım ;)
-
21 Mart 2012, 23:02
#9644
bu hyosunglar da st kanunı satın aldıktan sonra bır degısme oldumu acaba kalıtede fılan bır eksılme varmı bende cok ıstıyorum gecıs motoru olarak ama kafamı kurcalıyo bu st kanunı olusu
-
21 Mart 2012, 23:21
#9645
kanuninin sadece türkiye'ye gelen hyosungların yakıt deposunu boyadığını(kendi markasını yazmak için) başkada bi değişiklik yapmadığını,aksine yeni modellerin daha teknolojik olduğunu biliyorum.
-
21 Mart 2012, 23:25
#9646
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
22 Mart 2012, 01:02
#9647
erol ön dişliyi 14 yaptım çağır uzun yola cbr ciyi[/QUOTE]
cbr 125 ise kasıtın uzak dur aga uzun yolda gecer kesınlık le oda gucunden degıl grenaj farkından baya da rahat gecıyor hemde defalarca testedıldı
-
22 Mart 2012, 01:16
#9648
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
22 Mart 2012, 01:23
#9649
Süvarİ adlı üyeden alıntı
sen yeterki iste kardeşim ben ön diski de büyüteyim moment etkisi ile daha kolay durdurabilelim.
canım motoru büyülteyim dediysem artık 80 90 ile değilde 140 -150 ile gidecem demek değil ki
ben yine aynı hızı yapıcam. sadece gücü daha çok hissedecem. insanoğlunun hep daha fazlasını isteme meselesi tabiki bu olayın adı. max. 250 cclik bir motosiklet dünya üzerindeki her türlü şartlarda yeterli güç üretebiliyorken. 1600 cc motosiklet üretmek bile bu bakış açısıyla komik bir durum.
benim amacım daha çok hız değil. değişiklik ve emek harcayıp daha güçlü birşey elde etmek. tutupda 250 300 cc de değil max 30 cc değieşecek fren disk çapında + 3 bg için 0.5 cm büyültmeye gerek yok diyorum
aynen o zaman problem olmaz hız olmayacaksa daha atak istiyorsun mantıklı aslında benimde garanti olmasa zorlayabilirdim biraz bu konuda arkayı disk yapabilir miyiz acaba geçenlerde biri aa ne güzel motor kaç yapıyor falan filan dedi gittiğim bir yerde sonra arkayı aa bu motora kampana mı yapmışlar dedi ve çok koydu hırs yaptım diyebilirim ama motosiklet konusunda pek bilgim olmadığından bişeyde yapamıyorum
-
22 Mart 2012, 01:33
#9650
ER 5 DE kampana sıkıntı yapma
-
22 Mart 2012, 02:48
#9651
-
22 Mart 2012, 06:00
#9652
ERROR88 adlı üyeden alıntı
ER 5 DE kampana
sıkıntı yapma
bak bu hiç aklıma gelmemişti
-
22 Mart 2012, 09:30
#9653
Adana İl Temsilcisi
mehmet_gemli adlı üyeden alıntı
Hayırlısı olsun adanalı abim Allah tekerini düz bastırsın maşallah Kazasız belasız kullanmak nasib etsin.
teşekkürler mehmet kardeş.
Süvarİ adlı üyeden alıntı
bora abi hayırlı uğurlu olsun. ALLAH kaza vermesin. temiz ve güzel duruyor. bunun ikinci el piyasası nedir abi sorabilirmiyim
valla hüseyin bana 6250 ye mal oldu.
M.balibey adlı üyeden alıntı
Oo Bora abim hayirli olsun bende seneye bahara dusunuyorum cbr 250 yada hyo ama ikinci eli sorun olur mu diyede dusunuyorum
hayırlısı olsun kardeş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:28 ----------
reis007 adlı üyeden alıntı
adanalı abi bende bakıyorum 2010 comet.hatta buldum 1 tane. 7200km'de kırmızı.aynı seninki gibi orjinal
Kaça aldığını özelden yazarmısın.piyasayı bilelim de ona göre alışveriş yapalım ;)
dediğim gibi bana 6250 ye mal oldu.
ixeywent adlı üyeden alıntı
bora[/COLOR] abi hayırlı olsun kazasız belasız binersin inşallah.[COLOR="#FF0000"]
sağolasın kardeş.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
22 Mart 2012, 13:24
#9654
bora abim hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güle güle kullan.
Arkadaşlarım 1. zenon faciasından sonra dün öğle bi usta buldum ki eğer ben buna zenon takamassam eğer 2 gün sonra bozulursa benim motoru sana veririm dedi. bugün iş çıkışı gitcem bakalım nolcak eğer olursa resimlerini koycam. Birde parklarada kırmızı park ampülü aldım oda olursa güzel olcak gibi akşam ola hayrola.
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
-
22 Mart 2012, 13:35
#9655
yasinim adlı üyeden alıntı
bora abim hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güle güle kullan.
Arkadaşlarım 1. zenon faciasından sonra dün öğle bi usta buldum ki eğer ben buna zenon takamassam eğer 2 gün sonra bozulursa benim motoru sana veririm dedi. bugün iş çıkışı gitcem bakalım nolcak eğer olursa resimlerini koycam. Birde parklarada kırmızı park ampülü aldım oda olursa güzel olcak gibi akşam ola hayrola.
Araya role felan mi koyuyolar bilmiyorum ama benimki 25km gibi bi suruste akuyu zayiflatip kapaniyor aldigimda vardi xenon baktiramadim
-
22 Mart 2012, 13:45
#9656
Reis yanlış yazabilirim ama kapalasitor mu dur nedir ondan koyacakmış bu zenonun beynin den çıktığı yere bizim motor konjektörden aldığı için yetmiyo gücü onu takınca sabit kw veriyomuş senin zenon büyük ihtimalle aküden direk elektrik çekip düğmeye bağlamışlardır bana öğle dediller içime sinmedi şimdiki usta çok iddalı.
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
-
22 Mart 2012, 14:33
#9657
-
22 Mart 2012, 16:10
#9658
yasinim adlı üyeden alıntı
Reis yanlış yazabilirim ama kapalasitor mu dur nedir ondan koyacakmış bu zenonun beynin den çıktığı yere bizim motor konjektörden aldığı için yetmiyo gücü onu takınca sabit kw veriyomuş senin zenon büyük ihtimalle aküden direk elektrik çekip düğmeye bağlamışlardır bana öğle dediller içime sinmedi şimdiki usta çok iddalı.
Kapasitor dogrudur akimi sabitler akim dustugunde uzerindeki depoladigindan verir ben butun arabalarimdaki tesisatlarda hep kullandim abs esp vs. Devreye girince zarar vermeyelim diye ama cin mali kullanmasin dikkat edinbirde arabalar icin uretilenlerde kapasitorlu olanlar var zaten su agriza isigi yakmayanlarda
Yanliz motorun kablolari o akima dayanir mi yangin sorunu olur mu buna bakmakta fayda var eger dinamodan cekecekse kablo daha iyi olur gibi geldi
-
22 Mart 2012, 17:55
#9659
normal far a bağlıcakmış yani sağda far açma düğmesinin oraya role dedi birde
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
-
22 Mart 2012, 18:54
#9660
apache ye zenon takmak modifiye yapmak bana abes geliyor
adam fabrika çıkışında yapılacak olan her güzelliği yamış zaten
yanlış mı düşünüyorum ?
harley is making love with
davidson
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler