TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mart 2012, 21:02
#9221
Arkadaşlar,2011 yeni kasa 6.500km.deki motorumu 2.950 satacağım.44 yaşındayım,1600km'ye kadar her 300km'de bir yağını filitresini değiştirdim.Kayın biraderim motoru almak istiyor,bu ayın sonunda alıp alamıyacağı belli olacak eğer almassa size buradan tekrar ilan ederim
Reklamlar
-
04 Mart 2012, 22:22
#9222
K o r @ y adlı üyeden alıntı
selamın aleyküm arkadaşlar..
belki bu topikte benim gibi yüzlerce motorcu sormuştur ama,
kısa yoldan tekrar sorup bilgi almak istiyorum..Malum eski apache ciyiz
1- Yeni kasaların kronik sorunu var mı?
2- Titreşim eski kasaya oranla veya ybr ye göre nasıl
3- Sağlamlık bakımından nasıl
4- Aranızda en fazla km ye sahip arkadaşlar , mekanik olarak (kaporta, motor) yıpranma ve eskime yönünde
nelerle karşılaşıyorlar.
İlginiz için teşekkür ederim..
1)Kronik denecek tek sorunu belki alt reduktor agrizasi olabilir onun disinda yok yanlz boyasnn cok nazk oldugunu soylemisti balkesir tsv bayi
2)Ybrye gore titresim var ama oyle sehir efsanesindeki gibi degil yani yok vidalari dokuyor yok indikten sonra bile her yerim titriyor falan yok
3)Saglamlk konusunu diger arkadaslara brakyorum 415 km oldu benimki daha
4)Egsozun boyasinin zamanla atip paslanmasini duydum dogru mudur bilmem ve yukarida soyledigim gibi boyasi cok nazikmis bayinin yalancisiyim diger problemleri arkadaslar cevaplayacaktr Bora abide cok yardmci olur onada pm atabilirsiniz
-
04 Mart 2012, 22:43
#9223
-
04 Mart 2012, 23:06
#9224
Süvarİ adlı üyeden alıntı
M.balibey demedi deme senin motoruna bişeyler olacak
sakınan göze çöp batarmış
benim motoru koyduğum yer. avlusu arkada olan boş bi ev
sadece dieksiyonu kilitliyorum. birde diske küçük asma kilit takıyorum. gerisi ALLAH a emanet. şimdi sen o kadar çaba sarfedince acaba ben çok mu serbest bırakıyorum diye düşündüm
lastik konusu da çözümsüz değil. bu kadar neden dert ediliyor bilmiyorum. herkez canımdan değerlimi 200 300 veririm diyor. o parayı verdikten sonra bir sorun kalmıyor. benim motorda aldığımdan beri unili nin lastikleri var. kalınlıklarıda boyutlarıda gayet iyi ön arka tubeles. fiyatı max. 250 tl olsun. herhangi bir lastikciden getirtmek zor olmasa gerek.
Oturdugumuz yer guvenligi olan kemerali bir site heryerde kamera var geri kalanysa tedbir amacli bir yerde braktgmdada aynlarini yapyorum yani cift disk kilidi mutlaka oluyor zincirlede bir yere mutlaka baglarmsadece motosikletle degil arabalardada kalenin direksiyon kilidi var ve ucude orjinal alarmli ustleride hep brandali olur kapali garaja ragmen
Su lastik isinde acayip kllandm bir daha bir lastikciye gittigimde motorun ismini soylemem artk adamlara gidiyorum su ebatlar var m diyorum motor ne diyor tvs apache diyorum goz ucuyla bakp yok diyor halbuki tam baksalar metzelerde o ebat var ve michelinde en azndan 90/90 18 arka var hatta siparis verilse 2.75 17 on bile var michelinde ama insanmz mi on yargili ne yurt disindan getirme prosedurunu bilsem oradan alcam yetti artk
-
05 Mart 2012, 00:00
#9225
M.balibey adlı üyeden alıntı
1)Kronik denecek tek sorunu belki alt reduktor agrizasi olabilir onun disinda yok yanlz boyasnn cok nazk oldugunu soylemisti balkesir tsv bayi
2)Ybrye gore titresim var ama oyle sehir efsanesindeki gibi degil yani yok vidalari dokuyor yok indikten sonra bile her yerim titriyor falan yok
3)Saglamlk konusunu diger arkadaslara brakyorum 415 km oldu benimki daha
4)Egsozun boyasinin zamanla atip paslanmasini duydum dogru mudur bilmem ve yukarida soyledigim gibi boyasi cok nazikmis bayinin yalancisiyim diger problemleri arkadaslar cevaplayacaktr Bora abide cok yardmci olur onada pm atabilirsiniz
eyvallah teşekkür ederim
-
05 Mart 2012, 00:58
#9226
Ben 9 aydır kullanıyorum motor 8500 km de hiçbir sorun yaşamadım . Her 2500-3000 km de bir yağını değiştiririm her iki bakımda bir yağ filtresini değiştiririm yoluma bakarım . 2 kişi uzun yolda yaptım titreşim hiçbir şekilde rahatsız etmedi .
Ayrıca her 300 km de bir yağmı değişir ilk defa duyuyorum çevreye zarardan başa birşey değil.
Ani kalkış , dipgaz ve redline dan uzak durun motorunuz sağlıklı ve uzun ömürlü olsun .
Yaz gelsede lastikleri değiştirin derim belediyeler sağolsun çimenlerden çok yolları suluyor
-
05 Mart 2012, 01:51
#9227
Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı
Ayrıca her 300 km de bir yağmı değişir ilk defa duyuyorum çevreye zarardan başka birşey değil.
Yaglar atik yag toplama merkezine verilirse cevreyede zarar vermemis olursunuz topraga veya gidere dokmeniz geri dondurmesi cok zor oluyor.300 kmde birde insanin cani sklyorsa degistirebilir yoksa bir artisi olmaz
-
05 Mart 2012, 01:56
#9228
Her 300km de bir değil,1600km kadarki her 300km de bir yağını değiştirdim.Çünkü bu aşamada motor alışma devresinde,bu zamanlarda yağı sık değiştirirseniz motor ömrü uzun olur.1600kmden sonra 2500km de bir değiştiriyorum.
-
05 Mart 2012, 02:06
#9229
M.balibey adlı üyeden alıntı
1)Kronik denecek tek sorunu belki alt reduktor agrizasi olabilir onun disinda yok yanlz boyasnn cok nazk oldugunu soylemisti balkesir tsv bayi
2)Ybrye gore titresim var ama oyle sehir efsanesindeki gibi degil yani yok vidalari dokuyor yok indikten sonra bile her yerim titriyor falan yok
3)Saglamlk konusunu diger arkadaslara brakyorum 415 km oldu benimki daha
4)Egsozun boyasinin zamanla atip paslanmasini duydum dogru mudur bilmem ve yukarida soyledigim gibi boyasi cok nazikmis bayinin yalancisiyim diger problemleri arkadaslar cevaplayacaktr Bora abide cok yardmci olur onada pm atabilirsiniz
titreşimi yokmu yapma gözünü sevim tek silindir endurolar kullandım ama tvs de titredigim kadar hiçbirinde titremedim bitek keway150 cuperde titremiştim öyle bide 650 drakstarın arka koltugunda titremiştim öyle:D tekirdağa gittimdi eşimle tvs ile dedi yeter artık tur ayaklarımı hissetmiyorum:ÇD ya ben aldıgım gibi tertemiz sattım o motoru
akmerkezin önünde teker yaptım biraz sert indirdim ön süspansiyon patladı ana dedim bune şaka gibi sarıyerde mahkemem vardı adliyeye giderken devriyaj telim koptu:D
motor 4500km de idi ha kız gibi yani sadece koltugu çıkartılmış ön arka teker mesafesi o kadar kısaki arkana yokuşta birini bindirip sıkıyosa kalkmayı dene yokuş dikse motor tepe taklak oluyo tecrübeyle sabittir.ha cbfmiş ybrmiş yersin onları 4.vites yeter 5.e takma bile yani sırf motoru süper gerisi teferuat benim boyum 1.82 o bana cok ufak geliyodu
silindiri terleme yapar yüksek devirde cok zangırdar motor cok ısınınca viteslerin sertleşir arka frenindn hiç memnun deildim ha motorun arkasına canta takamazsın hayatta ben neler denedim olmadı seleyi rüzgara yakalanmış pancar gibi sallar.onca eksisini saydım bana deselerki 125cc sınıfı bi motor sec tvs derim dierlerine bakmam bile motor gücü 250lik twister gibi
egsozu paslanıyo evet ama benim xt ninde paslanıyo orası nası ısınıyo bi bilseniz yapıcak bişey yok malesef
-
05 Mart 2012, 02:17
#9230
sakinseytan adlı üyeden alıntı
titreşimi yokmu yapma gözünü sevim tek silindir endurolar kullandım ama tvs de titredigim kadar hiçbirinde titremedim bitek keway150 cuperde titremiştim öyle bide 650 drakstarın arka koltugunda titremiştim öyle:D tekirdağa gittimdi eşimle tvs ile dedi yeter artık tur ayaklarımı hissetmiyorum:ÇD ya ben aldıgım gibi tertemiz sattım o motoru
akmerkezin önünde teker yaptım biraz sert indirdim ön süspansiyon patladı ana dedim bune şaka gibi sarıyerde mahkemem vardı adliyeye giderken devriyaj telim koptu:D
motor 4500km de idi ha kız gibi yani sadece koltugu çıkartılmış ön arka teker mesafesi o kadar kısaki arkana yokuşta birini bindirip sıkıyosa kalkmayı dene yokuş dikse motor tepe taklak oluyo tecrübeyle sabittir.ha cbfmiş ybrmiş yersin onları 4.vites yeter 5.e takma bile yani sırf motoru süper gerisi teferuat benim boyum 1.82 o bana cok ufak geliyodu
silindiri terleme yapar yüksek devirde cok zangırdar motor cok ısınınca viteslerin sertleşir arka frenindn hiç memnun deildim ha motorun arkasına canta takamazsın hayatta ben neler denedim olmadı seleyi rüzgara yakalanmış pancar gibi sallar.onca eksisini saydım bana deselerki 125cc sınıfı bi motor sec tvs derim dierlerine bakmam bile motor gücü 250lik twister gibi
egsozu paslanıyo evet ama benim xt ninde paslanıyo orası nası ısınıyo bi bilseniz yapıcak bişey yok malesef
Arkadaşım öyle bi yazmışsın ki acıdım valla senin motora :D öyle HOR kullanmaya Dağ olsa dayanmaz .. Yine iyi idare etmiş senin TVS :D
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
05 Mart 2012, 02:58
#9231
ersin54 adlı üyeden alıntı
merhaba konan17 sanırım ben de seninle aynı durumdayım. 3.000 lira civarı yeni kasa bulursam 2. el bulamazsam 0 alacağım. bu motoru alanların bir kısmı 3.620 tl, 3.770 tl gibi fiyatlara aldılar. belki biliyorsundur fuar özel nakit fiyatı 3.700 lira şu an. fırsatı kaçırıyoruz :(
valla sorma kardeşim ya bendede şu an 1500tl fln para var nisanın 10unda 2200tl olur üstünüde karttan taksitli nakit avans çekip 3000tlye almayı planlıyorum temiz 5bini geçmemiş bi tane =)
-
05 Mart 2012, 03:24
#9232
konan17 adlı üyeden alıntı
valla sorma kardeşim ya bendede şu an 1500tl fln para var nisanın 10unda 2200tl olur üstünüde karttan taksitli nakit avans çekip 3000tlye almayı planlıyorum temiz 5bini geçmemiş bi tane =)
inşallah içine sinen temiz bir motor bulursun. benim fuarda kafam karıştı açıkçası 2012 ybr 125i de beğendim ben. cbf 150yi kesinlikle eledim. apache ve ybr nin artıları ve eksilerini belirlemeye çalışıyorum hangisi ağır basacak merak ediyorum. apache'den ses geliyormuş moralimi bozdu maalesef. sen neden tvs tercih edeceksin peki?
-
05 Mart 2012, 03:58
#9233
K o r @ y adlı üyeden alıntı
selamın aleyküm arkadaşlar..
belki bu topikte benim gibi yüzlerce motorcu sormuştur ama,
kısa yoldan tekrar sorup bilgi almak istiyorum..Malum eski apache ciyiz
1- Yeni kasaların kronik sorunu var mı?
2- Titreşim eski kasaya oranla veya ybr ye göre nasıl
3- Sağlamlık bakımından nasıl
4- Aranızda en fazla km ye sahip arkadaşlar , mekanik olarak (kaporta, motor) yıpranma ve eskime yönünde
nelerle karşılaşıyorlar.
İlginiz için teşekkür ederim..
a.s ben 2 sene ybr kullanmış biri olarak sana objektif olarak anlatayım.
1-kronik sorun hiç duymadım benim şanssızlığıma küçük bi yay sorunundan ses geliyo makineden servis halledecek.
2-ybr den sonra beni rahatsız etmedi şu ana kadar. hatta 2011 esd kullanan arkadaşım var arkama bindi birkaç kere. titreşim çok abartılıyo bu motorlarda dedi rahatsız etmiyo dedi ve güzel fiyata motoru satarsa siyah apache almayı düşünüyor şu an.
3-motorumu yeni aldım sağlamlığı konusunda bir şey diyemem ama ybr kadar sağlam olmadığını düşünüyorum ilk izlenimlerime göre.
4-yorum yapamıcam bekleyip göreceğim ben de.
ilk motorum olmuş olsaydı kesinlikle ybr alırdım fakat 2 sene ybr kullanan biri olarak gerek görüntüsü gerek gücü bakımından apache aldım.ayrıca değişiklik istedim.ilerde nasip olursa bu motoru değiştirirsem 250 cc alırım imkanım olmazsa da kesinlikle yine ybr alırım.bunun en büyük sebebi ise benim gibi titiz olanlar iyi bilir;ybr de 2 sene kafam çok rahattı ama apache de şimdiden kafam ağrımaya başladı ilerde ne olur bilemem. elimden geldiği kadar objektif olmaya çalıştım umarım yeni motor alacak kişilere faydalı olur.
-
05 Mart 2012, 04:17
#9234
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Arkadaşım öyle bi yazmışsın ki acıdım valla senin motora :D öyle HOR kullanmaya Dağ olsa dayanmaz .. Yine iyi idare etmiş senin TVS :D
Geldi mi canavar
-
05 Mart 2012, 05:28
#9235
ersin54 adlı üyeden alıntı
inşallah içine sinen temiz bir motor bulursun. benim fuarda kafam karıştı açıkçası 2012 ybr 125i de beğendim ben. cbf 150yi kesinlikle eledim. apache ve ybr nin artıları ve eksilerini belirlemeye çalışıyorum hangisi ağır basacak merak ediyorum. apache'den ses geliyormuş moralimi bozdu maalesef. sen neden tvs tercih edeceksin peki?
ybr çok iyi motordur ona kesinlikle lafım yok arkadaşımda 2007 model var taş gibi hala hiç bir sorunda çıkarmadı =) bnm apache tercihim sürüş zevki kaslı yapısı zaten tasarımıyla ödül alan bir motor ve diğerlerinden daha güçlü olması tek kötülüğü titreşimi aslında ama buda gücünden dolayı kaynaklanıyor ve motor ömrü ybr ve cbfe göre biraz daha azdır. ama motora bakarsan seni kesinlikle yolda bırakmaz istersen şu videoyu izle altın elbiseli adam test ediyor apacheyi =)
http://www.youtube.com/watch?v=24Y48...eature=related
-
05 Mart 2012, 09:58
#9236
birkaç sayfa önce yeni motor aldığımı belirtttim kimse hayırlı olsun dememiş.... motor yakıt konusunda benden geçer not aldı.. cumartesi denizliden istanbula geldim....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
05 Mart 2012, 10:22
#9237
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
birkaç sayfa önce yeni motor aldığımı belirtttim kimse hayırlı olsun dememiş.... motor yakıt konusunda benden geçer not aldı.. cumartesi denizliden istanbula geldim....
görmemişiz kusurumuza bakma. sende bize katıldıysan eger ybrciler topyekün gelmeye başlarlar herhalde.hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız kullanman dileği ile
-
05 Mart 2012, 10:28
#9238
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
05 Mart 2012, 10:45
#9239
hoşuna gitmeyen konuları belirtirmisin. ybr den sonra fazla bişi beklememek gerek. bende cc yükseltmek istiyorum bakalım satarsam motoru cbr 250 r alacağım uzun yolda cc zayıf kalıyor biraz
-
05 Mart 2012, 11:13
#9240
ekremz adlı üyeden alıntı
hoşuna gitmeyen konuları belirtirmisin. ybr den sonra fazla bişi beklememek gerek. bende cc yükseltmek istiyorum bakalım satarsam motoru cbr 250 r alacağım uzun yolda cc zayıf kalıyor biraz
vibrasyon başta hoşuma gitmeyen yönü..... aynalar.... süspansiyon.....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler