Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8341

    Üyelik
    08 Ocak 2012
    Motosikleti
    TVS APACHE
    bu foto neden açılmaz ki





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8342
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı RTRİSMAİL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu şekilde kopyalamanız lazım :


  3. #8343
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    Alıntı cagatay16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar nasıl 150 görmüşsünüz modifiyeli olsa hadi neysearkadaşlar far ampulünü değiştireyim dedim ne önerirsiniz
    zararlıya teşvik etmiş olmayayım ama ben 55/60w osram cool blue kullanıyorum 2-3 haftadır. henüz sorun yok aydınlatması müthiş. ama öneri olarak bılux 35w her türlü iş görür.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

    isviçreli bilim adamlarının araştırmaları sonucu. 150 cclik 4 zamanlı apacheler dik bir tepeden aşağıya atılırsa olağanüstü hızlara ulaşabiliyorlarmış :D

    şaka bi yana da 157 kmh çoook fazla bence benim motorum 44000 km de rampa aşağı max. 132kmh gibi bi hız yapmıştı. tabi sonuna kadar zorlamamıştım. motor patlayacak gibi oldu korktum
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  4. #8344
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu şekilde kopyalamanız lazım :

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...37711976_n.jpg
    iyide kardeş biz buna bişey demedik biz şu 157 gördüm diyen arkadaşa söylüyoruz benim motorumda eski kasa 2008 model 5500 km de daha 140 gördüm bende. genelindede 135 140 görüyorlar dip gaz. ama 157 imkansız bu motorun kesicisi yokmu. sadece ibre yanlış göstermiştir.
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  5. #8345
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı ixeywent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyide kardeş biz buna bişey demedik biz şu 157 gördüm diyen arkadaşa söylüyoruz benim motorumda eski kasa 2008 model 5500 km de daha 140 gördüm bende. genelindede 135 140 görüyorlar dip gaz. ama 157 imkansız bu motorun kesicisi yokmu. sadece ibre yanlış göstermiştir.
    Ben suçsuzum,arkadaş foto koyamamış yardım ettim

    Şaka bi yana 157 km gibi bi hıza ulaşamaz.

  6. #8346
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Eski ve deneyimli bir CBF 150 kullanıcısı fakat taze bir 2011 TVS sahibi olarak henüz yeterince tanımadığım ve acemisi olduğum motorumla ilgili bir kaç sorum olacak:
    1) Satın aldığım TVS 2011 Henüz 4 aylık, ama ilk sahibi kullanım kılavuzunu kaybetmiş. Araştırdım, sitelerde bulamadım. Hani diyorum belki kitapçığı olan arkadaşlar var ise bunu benim gibi ihtiyacı olan arkadaşlarla paylaşabilirler mi?
    2) Dijital göstergedeki saat nasıl ayarlanır ?
    3) Kontağı açıp ilk çalıştırdığımda veya biraz uzun park halinden sonraki durumlarda anahtar lambası kısa bir süre (tahminen 5 kez) yanıp sönüyor. Sonra normale dönüp pasifte kalıyor. Bu ne ola acep ?

    İlgili ve deneyimli arkadaşların cevaplayabilecekleri umuduyla, herkese sorunsuz ve dertsiz sürüşler dilerim.

  7. #8347
    mehmet_gemli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2011
    Şehir
    Bursa Gemlik
    Motosikleti
    TVS Apach - SYM Wolf - Bajaj Dominar 400 (2023)
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski ve deneyimli bir CBF 150 kullanıcısı fakat taze bir 2011 TVS sahibi olarak henüz yeterince tanımadığım ve acemisi olduğum motorumla ilgili bir kaç sorum olacak:
    1) Satın aldığım TVS 2011 Henüz 4 aylık, ama ilk sahibi kullanım kılavuzunu kaybetmiş. Araştırdım, sitelerde bulamadım. Hani diyorum belki kitapçığı olan arkadaşlar var ise bunu benim gibi ihtiyacı olan arkadaşlarla paylaşabilirler mi?
    2) Dijital göstergedeki saat nasıl ayarlanır ?
    3) Kontağı açıp ilk çalıştırdığımda veya biraz uzun park halinden sonraki durumlarda anahtar lambası kısa bir süre (tahminen 5 kez) yanıp sönüyor. Sonra normale dönüp pasifte kalıyor. Bu ne ola acep ?

    İlgili ve deneyimli arkadaşların cevaplayabilecekleri umuduyla, herkese sorunsuz ve dertsiz sürüşler dilerim.
    Hayırlı Olsun Arkadaşım. . .

    Dijital göstergedeki saat biraz karışık ama tam aklımda değil benimde kitapçıkta detaylı yazıyordur.
    Nerde ikamet ediyorsan servisine git kitapçığı ordan temin edebilirsin diye düşünüyorum.
    o anahtar yanıp sönme mevzuda bakımı gelmiş büyük ihtimalle 2500 - 3000 arası bakımıdır...

  8. #8348

    Üyelik
    28 Mart 2011
    s.a iyi geceler arkadaşlar bn çok istediğim apachi yi alamadım ondan kısa süre çıkan windy s 150 cc aldım çok memnunum ama yine de gözüm apachi de nasipse yakın zaman da değişmeyi düşünüyorum... böle gezi felan düzenlediğiniz oluyo mu hiç ???

  9. #8349
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben suçsuzum,arkadaş foto koyamamış yardım ettim

    Şaka bi yana 157 km gibi bi hıza ulaşamaz.
    yok ben zaten ona söylüyorum da sen yüklemişssin fotoyu ondan ona alıntı yapmıştım
    zaten biz orjinal bi apache basamaz dedik arkadaşınki de sanırım orjinal o zaman arka dişliyi 2 diş küçültsün artık hyo 250 cbr 250 gibi motorların eline verir heralde
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  10. #8350

    Üyelik
    09 Ağustos 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Pulsar
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski ve deneyimli bir CBF 150 kullanıcısı fakat taze bir 2011 TVS sahibi olarak henüz yeterince tanımadığım ve acemisi olduğum motorumla ilgili bir kaç sorum olacak:
    1) Satın aldığım TVS 2011 Henüz 4 aylık, ama ilk sahibi kullanım kılavuzunu kaybetmiş. Araştırdım, sitelerde bulamadım. Hani diyorum belki kitapçığı olan arkadaşlar var ise bunu benim gibi ihtiyacı olan arkadaşlarla paylaşabilirler mi?
    2) Dijital göstergedeki saat nasıl ayarlanır ?
    3) Kontağı açıp ilk çalıştırdığımda veya biraz uzun park halinden sonraki durumlarda anahtar lambası kısa bir süre (tahminen 5 kez) yanıp sönüyor. Sonra normale dönüp pasifte kalıyor. Bu ne ola acep ?

    İlgili ve deneyimli arkadaşların cevaplayabilecekleri umuduyla, herkese sorunsuz ve dertsiz sürüşler dilerim.
    Size göre CBF ile farklarını yazar mısınız?
    Neden Apache ye tercih ettiniz? Neden CBF den vazgeçtiniz?

  11. #8351
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    fbcino; TVS'yi henüz 10 gündür kullanıyorum ama yinede CBF ile farkını kısaca özetleme çalışayım.
    Öncelikle Honda'nın hakkını yiyemem 2 yıl/20.000 keyifle gezdim. Mekanik sorunlar yaşadım ama bu servisin beceriksizliğinden kaynaklanan sorunlardı. Fanatiği değilim, artısıyla eksisiyle farkları yazmaya gayret edeyim.
    CBF'nin Artıları:
    1) Sürüş/seyir konforu, motor dayanıklı ve sağlam.
    2) Yakıt/performans dengesi iyi, ekonomik.
    3) Vibrasyon çok az, rahatsız etmiyor (yani abartıldığı gibi yok değil)
    4) Yedek parça bol (ama yan sanayi ucuz, orijinali pahalı)
    CBF'nin Eksileri:
    1) Kalitesiz ve söküp takmalarda çabuk deforme olan/olabilecek hissi veren grenajı
    2) Vites geçişleri kemikli ve rahatsız edici. Geçişler artıçının peginde hissettirecek kadar sarsıntılı
    3) Pilot ve artçı koltuğu çok sert; uzun yolda rahatsızlık veriyor
    4) Amortisörler kasis ve çukurlarda şaseye vuruyor, bazen sürüş rahatlığını ve dengesini bozabiliyor. Manevra kabiliyeti zayıf ve hantal. Far aydınlatması zayıf, gece sürüşlerinde sorunlar yaşatabiliyor.
    5) Marka Japon kendisi Çinli. Çin'de üretiliyor. Yani CBF 150 kaliteli bir Çinli. Zaten Honda'nın resmi sitesinde bu model yok. Uluslararası servis/parça kataloğunda da görünmüyor. Sanki Honda böyle bir motor üretmemiş... İnanmayan araştırsın. Ve hiç böbürlenmesinler Japon'a biniyoruz diye... Türk tüketicisnde malesef Japon olsun çamurdan olsun mantığı ile kendine pazar yapmış bir model CBF 150.
    TVS'nin artıları:
    1) Öncelikle Motor ve şase Suzuki GS150 R. Benim araştırmamdan edindiğim sonuç bu oldu. Dolayısı ile sağlam, kaliteli ve dayanıklılığı kullanıcılar tarafından da tescil edilmiş.
    2) Sürüş / seyir rahatlığı tatmin edici (Boy: 1.74 Kilo:60), Hondan'dan sonra hiç rahatsızlık hissetmedim. Artçım da... Hatta artçım (Boy:1.69 Kilo:56) oturak rahatlığının ve vitesleri pegde hissetmediğinden dolayı Honda'dan daha iyi olduğunu söyledi. Artçımın da kriteri bu oldu
    3) Grenaj, şase ve işçilik daha kaliteli göründü bana.
    4) Yakıt/performans, güç ve tork az da osa daha iyi. Kıvrak ve seri. Manevra kabiliyeti daha iyi. Far aydınlatması tatmin edici ve gece sürüşlerinde sıkıntı yaratmıyor.
    TVS'nin eksileri:
    1) Evet vibrasyon biraz var gibi ama Honda'dan sonra hiç rahatsızlık vermedi. Sorun yapanları anlamakta güçlük çekiyorum. Çok abartıldı bu vibrasyon konusu. Türk tüketicisi akıllı, bu kadar sorunlu ise bu segmentte aynı fiyat aralığındaki ve vibrasyonsuz Honda'yı tercih ederdi. Bu kadar TVS kullanıcısı salak mı?
    Kim ne derse desin benim kriterim artçım eşim. Biz zayıf insanlarız yani en çok bizi rahatsız etmesi lazım... Hafta sonu motora alışmak ve artçımın tepkisini almak için 150 km'lik şehir dışına yolculuk yaptık. Varışta ilk sorum vibrasyonu hissedip hissetmediğini sormak oldu: " Hiç sorun olmadı, beni rahatsız etmedi. Hatta Honda'dan daha rahattı bile diyebilirim" dedi. benim açımdan Nokta.
    Yedek parçası çok pahalı diyenlere de bir anlam veremedim: Araştırdım Honda'dan ucuz parçası da var pahalı olan da. Ama en önemlisi orijinalini alıyorsunuz. Yan sanayisi yok. Honda'nın ayna takımına 90TL fiyat verdiler TVS'nin 45 TL. Honda Km saati 175 TL, TVS 250 TL. Pahalı diyen arkadaşlar araştırıp öyle konuşsunlar. Burada tereddüt yaşayan insanların kafalarını karıştırmasınlar.
    Honda da, TVS de aynı segmentte motorlar. Her ikisinin de artıları eksileri var. Bu bir tercihtir. Tercihini yapan arkadaşlara da saygı duymak gerekir. Pişmanlığımız olursa bunu sizden değil yaşayarak öğrenmek isteriz. Öte yandan herkesin kullanım biçimi farklı bu da dayanıklılık/performansı etkileyen önemli unsurdur.
    Biraz uzun oldu ama umarım tereddütü olan arkadaşlara bir faydası olmuştur.

  12. #8352
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fbcino; TVS'yi henüz 10 gündür kullanıyorum ama yinede CBF ile farkını kısaca özetleme çalışayım.
    Öncelikle Honda'nın hakkını yiyemem 2 yıl/20.000 keyifle gezdim. Mekanik sorunlar yaşadım ama bu servisin beceriksizliğinden kaynaklanan sorunlardı. Fanatiği değilim, artısıyla eksisiyle farkları yazmaya gayret edeyim.
    CBF'nin Artıları:
    1) Sürüş/seyir konforu, motor dayanıklı ve sağlam.
    2) Yakıt/performans dengesi iyi, ekonomik.
    3) Vibrasyon çok az, rahatsız etmiyor (yani abartıldığı gibi yok değil)
    4) Yedek parça bol (ama yan sanayi ucuz, orijinali pahalı)
    CBF'nin Eksileri:
    1) Kalitesiz ve söküp takmalarda çabuk deforme olan/olabilecek hissi veren grenajı
    2) Vites geçişleri kemikli ve rahatsız edici. Geçişler artıçının peginde hissettirecek kadar sarsıntılı
    3) Pilot ve artçı koltuğu çok sert; uzun yolda rahatsızlık veriyor
    4) Amortisörler kasis ve çukurlarda şaseye vuruyor, bazen sürüş rahatlığını ve dengesini bozabiliyor. Manevra kabiliyeti zayıf ve hantal. Far aydınlatması zayıf, gece sürüşlerinde sorunlar yaşatabiliyor.
    5) Marka Japon kendisi Çinli. Çin'de üretiliyor. Yani CBF 150 kaliteli bir Çinli. Zaten Honda'nın resmi sitesinde bu model yok. Uluslararası servis/parça kataloğunda da görünmüyor. Sanki Honda böyle bir motor üretmemiş... İnanmayan araştırsın. Ve hiç böbürlenmesinler Japon'a biniyoruz diye... Türk tüketicisnde malesef Japon olsun çamurdan olsun mantığı ile kendine pazar yapmış bir model CBF 150.
    TVS'nin artıları:
    1) Öncelikle Motor ve şase Suzuki GS150 R. Benim araştırmamdan edindiğim sonuç bu oldu. Dolayısı ile sağlam, kaliteli ve dayanıklılığı kullanıcılar tarafından da tescil edilmiş.
    2) Sürüş / seyir rahatlığı tatmin edici (Boy: 1.74 Kilo:60), Hondan'dan sonra hiç rahatsızlık hissetmedim. Artçım da... Hatta artçım (Boy:1.69 Kilo:56) oturak rahatlığının ve vitesleri pegde hissetmediğinden dolayı Honda'dan daha iyi olduğunu söyledi. Artçımın da kriteri bu oldu
    3) Grenaj, şase ve işçilik daha kaliteli göründü bana.
    4) Yakıt/performans, güç ve tork az da osa daha iyi. Kıvrak ve seri. Manevra kabiliyeti daha iyi. Far aydınlatması tatmin edici ve gece sürüşlerinde sıkıntı yaratmıyor.
    TVS'nin eksileri:
    1) Evet vibrasyon biraz var gibi ama Honda'dan sonra hiç rahatsızlık vermedi. Sorun yapanları anlamakta güçlük çekiyorum. Çok abartıldı bu vibrasyon konusu. Türk tüketicisi akıllı, bu kadar sorunlu ise bu segmentte aynı fiyat aralığındaki ve vibrasyonsuz Honda'yı tercih ederdi. Bu kadar TVS kullanıcısı salak mı?
    Kim ne derse desin benim kriterim artçım eşim. Biz zayıf insanlarız yani en çok bizi rahatsız etmesi lazım... Hafta sonu motora alışmak ve artçımın tepkisini almak için 150 km'lik şehir dışına yolculuk yaptık. Varışta ilk sorum vibrasyonu hissedip hissetmediğini sormak oldu: " Hiç sorun olmadı, beni rahatsız etmedi. Hatta Honda'dan daha rahattı bile diyebilirim" dedi. benim açımdan Nokta.
    Yedek parçası çok pahalı diyenlere de bir anlam veremedim: Araştırdım Honda'dan ucuz parçası da var pahalı olan da. Ama en önemlisi orijinalini alıyorsunuz. Yan sanayisi yok. Honda'nın ayna takımına 90TL fiyat verdiler TVS'nin 45 TL. Honda Km saati 175 TL, TVS 250 TL. Pahalı diyen arkadaşlar araştırıp öyle konuşsunlar. Burada tereddüt yaşayan insanların kafalarını karıştırmasınlar.
    Honda da, TVS de aynı segmentte motorlar. Her ikisinin de artıları eksileri var. Bu bir tercihtir. Tercihini yapan arkadaşlara da saygı duymak gerekir. Pişmanlığımız olursa bunu sizden değil yaşayarak öğrenmek isteriz. Öte yandan herkesin kullanım biçimi farklı bu da dayanıklılık/performansı etkileyen önemli unsurdur.
    Biraz uzun oldu ama umarım tereddütü olan arkadaşlara bir faydası olmuştur.
    altına bende imzamı atarım.çok doğru ve tarafsız bir tespit.üşenmeden yazdığın için,tüm motorseverler adına teşekkürler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  13. #8353
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fbcino; TVS'yi henüz 10 gündür kullanıyorum ama yinede CBF ile farkını kısaca özetleme çalışayım.
    Öncelikle Honda'nın hakkını yiyemem 2 yıl/20.000 keyifle gezdim. Mekanik sorunlar yaşadım ama bu servisin beceriksizliğinden kaynaklanan sorunlardı. Fanatiği değilim, artısıyla eksisiyle farkları yazmaya gayret edeyim.
    CBF'nin Artıları:
    1) Sürüş/seyir konforu, motor dayanıklı ve sağlam.
    2) Yakıt/performans dengesi iyi, ekonomik.
    3) Vibrasyon çok az, rahatsız etmiyor (yani abartıldığı gibi yok değil)
    4) Yedek parça bol (ama yan sanayi ucuz, orijinali pahalı)
    CBF'nin Eksileri:
    1) Kalitesiz ve söküp takmalarda çabuk deforme olan/olabilecek hissi veren grenajı
    2) Vites geçişleri kemikli ve rahatsız edici. Geçişler artıçının peginde hissettirecek kadar sarsıntılı
    3) Pilot ve artçı koltuğu çok sert; uzun yolda rahatsızlık veriyor
    4) Amortisörler kasis ve çukurlarda şaseye vuruyor, bazen sürüş rahatlığını ve dengesini bozabiliyor. Manevra kabiliyeti zayıf ve hantal. Far aydınlatması zayıf, gece sürüşlerinde sorunlar yaşatabiliyor.
    5) Marka Japon kendisi Çinli. Çin'de üretiliyor. Yani CBF 150 kaliteli bir Çinli. Zaten Honda'nın resmi sitesinde bu model yok. Uluslararası servis/parça kataloğunda da görünmüyor. Sanki Honda böyle bir motor üretmemiş... İnanmayan araştırsın. Ve hiç böbürlenmesinler Japon'a biniyoruz diye... Türk tüketicisnde malesef Japon olsun çamurdan olsun mantığı ile kendine pazar yapmış bir model CBF 150.
    TVS'nin artıları:
    1) Öncelikle Motor ve şase Suzuki GS150 R. Benim araştırmamdan edindiğim sonuç bu oldu. Dolayısı ile sağlam, kaliteli ve dayanıklılığı kullanıcılar tarafından da tescil edilmiş.
    2) Sürüş / seyir rahatlığı tatmin edici (Boy: 1.74 Kilo:60), Hondan'dan sonra hiç rahatsızlık hissetmedim. Artçım da... Hatta artçım (Boy:1.69 Kilo:56) oturak rahatlığının ve vitesleri pegde hissetmediğinden dolayı Honda'dan daha iyi olduğunu söyledi. Artçımın da kriteri bu oldu
    3) Grenaj, şase ve işçilik daha kaliteli göründü bana.
    4) Yakıt/performans, güç ve tork az da osa daha iyi. Kıvrak ve seri. Manevra kabiliyeti daha iyi. Far aydınlatması tatmin edici ve gece sürüşlerinde sıkıntı yaratmıyor.
    TVS'nin eksileri:
    1) Evet vibrasyon biraz var gibi ama Honda'dan sonra hiç rahatsızlık vermedi. Sorun yapanları anlamakta güçlük çekiyorum. Çok abartıldı bu vibrasyon konusu. Türk tüketicisi akıllı, bu kadar sorunlu ise bu segmentte aynı fiyat aralığındaki ve vibrasyonsuz Honda'yı tercih ederdi. Bu kadar TVS kullanıcısı salak mı?
    Kim ne derse desin benim kriterim artçım eşim. Biz zayıf insanlarız yani en çok bizi rahatsız etmesi lazım... Hafta sonu motora alışmak ve artçımın tepkisini almak için 150 km'lik şehir dışına yolculuk yaptık. Varışta ilk sorum vibrasyonu hissedip hissetmediğini sormak oldu: " Hiç sorun olmadı, beni rahatsız etmedi. Hatta Honda'dan daha rahattı bile diyebilirim" dedi. benim açımdan Nokta.
    Yedek parçası çok pahalı diyenlere de bir anlam veremedim: Araştırdım Honda'dan ucuz parçası da var pahalı olan da. Ama en önemlisi orijinalini alıyorsunuz. Yan sanayisi yok. Honda'nın ayna takımına 90TL fiyat verdiler TVS'nin 45 TL. Honda Km saati 175 TL, TVS 250 TL. Pahalı diyen arkadaşlar araştırıp öyle konuşsunlar. Burada tereddüt yaşayan insanların kafalarını karıştırmasınlar.
    Honda da, TVS de aynı segmentte motorlar. Her ikisinin de artıları eksileri var. Bu bir tercihtir. Tercihini yapan arkadaşlara da saygı duymak gerekir. Pişmanlığımız olursa bunu sizden değil yaşayarak öğrenmek isteriz. Öte yandan herkesin kullanım biçimi farklı bu da dayanıklılık/performansı etkileyen önemli unsurdur.
    Biraz uzun oldu ama umarım tereddütü olan arkadaşlara bir faydası olmuştur.
    Benim gibi almayı düşünenler için iyi bir kıyaslama olmuş,teşekkürler. İşte olması gereken kıyaslama şekli böyle olmalı. Kullanmadan yorum yapanlar yüzünden hiç kullanma şansı edinememişler hep karar verirken muallakta kalıyor.Teşekkürler hak_anm

  14. #8354
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Bu açıklama dan sonra tvs bayileri satış patlaması yaşar :D

  15. #8355
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Yukarıda yazdıklarıma küçük bir ilave daha yapmak isterim izninizle...
    TVS Tükiye destek hattını aradım; satın aldığım motorun garanti belgesi ve kullanım kitapçığını satıcı kaybetmiş bu belgeleri nasıl edinebilirim diye...
    TVS Türkiye Destek Hattının ucundaki nazik bir kişi derdimi dinledi, telefonumu aldı ve Hangi şehirden aradığımı sordu; ilgili bölge temsilcisinin benimle ilgileneceğini belirterek...
    İnanın tam 15 dakika sonra Antalya Bölge Müşteri İlişkileri Temsilcisi aradı. Kendini tanıtıp uygun olup olmadığımı sorduktan sonra merkeze yaptığım sözlü başvuru üzerine garanti belgemin ve kitapçığının 3 iş günü içerisinde adıma, Yetkili Satıcıya gönderileceğini ve oradan alabileceğimi söyledi. Motosikletten ve/veya servis hizmetinden bir sorunumun olup olmadığını, varsa öneri ve şikayetlerimi de dinlemek istediğini sordu. Kendisine çok teşekkür ettim. Markanıza ve tüketicinize verdiğiniz değerden dolayı, dedim. Kullanıcısına sahipsiz olmadığı hissi veriyorlar çünkü.

    İstatistiklere göre Türkiye'nin en fazla motosikletine sahip ilidir Antalya... Ama Honda'nın yetkili servis ve bayisi yok malesef, kullanıcılar ortalıkta ve sahipsiz :(
    Garantideki motorlar 150km uzaklıktaki Alanya'daki yetkili Honda servisine ulaşmak zorunda... Ne garip değil mi?

    Bu gibi kriterler de unutulmamalı.
    Teşekkürleri ile nezaket gösteren arkadaşlara bende teşekkür ederim.
    Bora bey gibi bende Adanalıyım ama Antalya da yaşıyorum.
    10 yıldır iki tekerle keyifli bir gönül bağım var. TVS 5.motosikletim.

  16. #8356
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fbcino; TVS'yi henüz 10 gündür kullanıyorum ama yinede CBF ile farkını kısaca özetleme çalışayım.
    Öncelikle Honda'nın hakkını yiyemem 2 yıl/20.000 keyifle gezdim. Mekanik sorunlar yaşadım ama bu servisin beceriksizliğinden kaynaklanan sorunlardı. Fanatiği değilim, artısıyla eksisiyle farkları yazmaya gayret edeyim.
    CBF'nin Artıları:
    1) Sürüş/seyir konforu, motor dayanıklı ve sağlam.
    2) Yakıt/performans dengesi iyi, ekonomik.
    3) Vibrasyon çok az, rahatsız etmiyor (yani abartıldığı gibi yok değil)
    4) Yedek parça bol (ama yan sanayi ucuz, orijinali pahalı)
    CBF'nin Eksileri:
    1) Kalitesiz ve söküp takmalarda çabuk deforme olan/olabilecek hissi veren grenajı
    2) Vites geçişleri kemikli ve rahatsız edici. Geçişler artıçının peginde hissettirecek kadar sarsıntılı
    3) Pilot ve artçı koltuğu çok sert; uzun yolda rahatsızlık veriyor
    4) Amortisörler kasis ve çukurlarda şaseye vuruyor, bazen sürüş rahatlığını ve dengesini bozabiliyor. Manevra kabiliyeti zayıf ve hantal. Far aydınlatması zayıf, gece sürüşlerinde sorunlar yaşatabiliyor.
    5) Marka Japon kendisi Çinli. Çin'de üretiliyor. Yani CBF 150 kaliteli bir Çinli. Zaten Honda'nın resmi sitesinde bu model yok. Uluslararası servis/parça kataloğunda da görünmüyor. Sanki Honda böyle bir motor üretmemiş... İnanmayan araştırsın. Ve hiç böbürlenmesinler Japon'a biniyoruz diye... Türk tüketicisnde malesef Japon olsun çamurdan olsun mantığı ile kendine pazar yapmış bir model CBF 150.
    TVS'nin artıları:
    1) Öncelikle Motor ve şase Suzuki GS150 R. Benim araştırmamdan edindiğim sonuç bu oldu. Dolayısı ile sağlam, kaliteli ve dayanıklılığı kullanıcılar tarafından da tescil edilmiş.
    2) Sürüş / seyir rahatlığı tatmin edici (Boy: 1.74 Kilo:60), Hondan'dan sonra hiç rahatsızlık hissetmedim. Artçım da... Hatta artçım (Boy:1.69 Kilo:56) oturak rahatlığının ve vitesleri pegde hissetmediğinden dolayı Honda'dan daha iyi olduğunu söyledi. Artçımın da kriteri bu oldu
    3) Grenaj, şase ve işçilik daha kaliteli göründü bana.
    4) Yakıt/performans, güç ve tork az da osa daha iyi. Kıvrak ve seri. Manevra kabiliyeti daha iyi. Far aydınlatması tatmin edici ve gece sürüşlerinde sıkıntı yaratmıyor.
    TVS'nin eksileri:
    1) Evet vibrasyon biraz var gibi ama Honda'dan sonra hiç rahatsızlık vermedi. Sorun yapanları anlamakta güçlük çekiyorum. Çok abartıldı bu vibrasyon konusu. Türk tüketicisi akıllı, bu kadar sorunlu ise bu segmentte aynı fiyat aralığındaki ve vibrasyonsuz Honda'yı tercih ederdi. Bu kadar TVS kullanıcısı salak mı?
    Kim ne derse desin benim kriterim artçım eşim. Biz zayıf insanlarız yani en çok bizi rahatsız etmesi lazım... Hafta sonu motora alışmak ve artçımın tepkisini almak için 150 km'lik şehir dışına yolculuk yaptık. Varışta ilk sorum vibrasyonu hissedip hissetmediğini sormak oldu: " Hiç sorun olmadı, beni rahatsız etmedi. Hatta Honda'dan daha rahattı bile diyebilirim" dedi. benim açımdan Nokta.
    Yedek parçası çok pahalı diyenlere de bir anlam veremedim: Araştırdım Honda'dan ucuz parçası da var pahalı olan da. Ama en önemlisi orijinalini alıyorsunuz. Yan sanayisi yok. Honda'nın ayna takımına 90TL fiyat verdiler TVS'nin 45 TL. Honda Km saati 175 TL, TVS 250 TL. Pahalı diyen arkadaşlar araştırıp öyle konuşsunlar. Burada tereddüt yaşayan insanların kafalarını karıştırmasınlar.
    Honda da, TVS de aynı segmentte motorlar. Her ikisinin de artıları eksileri var. Bu bir tercihtir. Tercihini yapan arkadaşlara da saygı duymak gerekir. Pişmanlığımız olursa bunu sizden değil yaşayarak öğrenmek isteriz. Öte yandan herkesin kullanım biçimi farklı bu da dayanıklılık/performansı etkileyen önemli unsurdur.
    Biraz uzun oldu ama umarım tereddütü olan arkadaşlara bir faydası olmuştur.
    katılmadığım yönlerde var mesela artçı koltuğu daha sert ama pilot sürücü koltuğu rahat 10.400km lik deneyimim bunu gösterdi istanbuldan ç.kaleye dahi gittim sizde sanırım eski kasa cbf150 odluğundan gaza tepkili far vardı yeni farları eskisinden çok daha iyi birde bu amortisörlerin çukurlarda filan şaseye vurmasını ilkkez sizden duydum zira 1.84 92kiloyum bunları yaşamadım bunlarda benim sizden farklı gözlemlerim 2011 modeldi benim cbf im gerisine pek bişey diyemiyceğim insan zaten farklılık yaşamalı bugun bende 150cc alsam yine cbf alırmıyım bilmiyorum tvs de aklımı çelebilirdi :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  17. #8357
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    işte budur arkadaşlar,tarafsız,sadece deneyimlerini paylaşan iki teker sevdalısı arkadaşlarıma teşekkürler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  18. #8358
    nikeefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2011
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    rtr 150 siyah
    arkadaşlar motorumu satlık ettim 5000 kmde memnuniyetsizlik değil babam araba alacağım dedi bende peki dedim peşinatta yardım edeceğim. bu arada arkadaş ne güzel kıyaslamış diline klavyene sağlık.
    iletişim kurmak isteyen olursa 0546 935 75 42 kış boyu ayda bir kullandım hava soğuk

  19. #8359
    Mavi_Anahtar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    RX3i EVO
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski ve deneyimli bir CBF 150 kullanıcısı fakat taze bir 2011 TVS sahibi olarak henüz yeterince tanımadığım ve acemisi olduğum motorumla ilgili bir kaç sorum olacak:
    1) Satın aldığım TVS 2011 Henüz 4 aylık, ama ilk sahibi kullanım kılavuzunu kaybetmiş. Araştırdım, sitelerde bulamadım. Hani diyorum belki kitapçığı olan arkadaşlar var ise bunu benim gibi ihtiyacı olan arkadaşlarla paylaşabilirler mi?
    2) Dijital göstergedeki saat nasıl ayarlanır ?
    3) Kontağı açıp ilk çalıştırdığımda veya biraz uzun park halinden sonraki durumlarda anahtar lambası kısa bir süre (tahminen 5 kez) yanıp sönüyor. Sonra normale dönüp pasifte kalıyor. Bu ne ola acep ?

    İlgili ve deneyimli arkadaşların cevaplayabilecekleri umuduyla, herkese sorunsuz ve dertsiz sürüşler dilerim.
    Bende Antalyadayım istersen vereyim kitapçığı diyecektim istemişsin sanırım . O yanan anahtar lambası servis zamanının geldiğini gösteriyor bakım yapıldıysa o ışığı söndürmenin bir yolu vardı .

  20. #8360

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    TVS Apache RTR150 2011 Opel Corsa D 2011
    Alıntı Süvarİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zararlıya teşvik etmiş olmayayım ama ben 55/60w osram cool blue kullanıyorum 2-3 haftadır. henüz sorun yok aydınlatması müthiş. ama öneri olarak bılux 35w her türlü iş görür.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

    isviçreli bilim adamlarının araştırmaları sonucu. 150 cclik 4 zamanlı apacheler dik bir tepeden aşağıya atılırsa olağanüstü hızlara ulaşabiliyorlarmış :D

    şaka bi yana da 157 kmh çoook fazla bence benim motorum 44000 km de rampa aşağı max. 132kmh gibi bi hız yapmıştı. tabi sonuna kadar zorlamamıştım. motor patlayacak gibi oldu korktum
    35watı yok mu oların ben hiçbir yerde bulamadım kafayı yicem


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler