arkadaşlar bişi sorucam benim apaçide vites deiştirirken devriaja basmasanda deiştiriyor,siz basrak mı basmadan mı deiştiriosunuz hani hiç de bi sorun çıkarmıo atıverio hemen normal mi yada yapmamalı mıyım bunu? siz naısl yapıosunuz?
arkadaşlar bişi sorucam benim apaçide vites deiştirirken devriaja basmasanda deiştiriyor,siz basrak mı basmadan mı deiştiriosunuz hani hiç de bi sorun çıkarmıo atıverio hemen normal mi yada yapmamalı mıyım bunu? siz naısl yapıosunuz?
özgür kardeş,o söylediğin debriyajsız vites değiştirme işi,çok mecbur kalmadıkça (debriyaj halatını kopması durumu hariç) kullanmamanı tavsiye ederim.eğer geçerli birşey olsa idi,debriyaj kolunu koymazdı fabrikası yada mühendisler.çoklu dişli sistemi ile çalışan şanzuman,her zaman bir ayırıcıya ihtiyaç duyar.o yapılan,dediğim gibi halatın kopması durumunda çok işe yarar,en azından en yakın tamirciye kadar gitmeni sağlar.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
3-4 gündür ön fren bayağı canımı sıkmıştı. kendim iyice kurcaladım ama yapamayınca bora abinin yanına gidip bi baktırayım dedim. sağolsun Bora abi abiliğini yaptı. tam kafama göre oldu. demekki işi bilene yaptırmak gereiyormuş :D servislere hep çekingen bi gözle bakmıştım bora abiden gayet memnun kaldım. :D birde Erman ustamın hakkını vermek lazım eli öpülesi titizlikte yapıyor işini.
sıkıntı gidince tekrar sevmeye başladım motoru :D siz siz olun tavsiye edilen ürünlerin dışında ürün kullanmayın ve işi bilene yaptırın.
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Bora abime bi sorum olcak ;;
yaw abi bu benim rtr km halatı zarar görmüş heralde..
km saatinden çıkıp tekere bağlanan halat...Halatın birde ön amortisörlere sabitlendiği,tutturulduğu yer var,Giderken orayı sıkınca km kendine gelio...aceba bu halattan bulabilirmiym...ve fiyatı nekadardır )
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------
birde bu motorun altında yer alan 'sakal' adı verilen parçayı kırdıkta :D :D onu hangi yapıştırıcı sağlam yapıştırır.:D:D
[QUOTE=31Hatay;2530341]Bora abime bi sorum olcak ;;
yaw abi bu benim rtr km halatı zarar görmüş heralde..
km saatinden çıkıp tekere bağlanan halat...Halatın birde ön amortisörlere sabitlendiği,tutturulduğu yer var,Giderken orayı sıkınca km kendine gelio...aceba bu halattan bulabilirmiym...ve fiyatı nekadardır )
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------
birde bu motorun altında yer alan 'sakal' adı verilen parçayı kırdıkta :D :D onu hangi yapıştırıcı sağlam yapış
kardes o telın adı aklıma tam gelmıyor ama rejektormu neydı garantıden degıstırıyolar onu onlar cogu motorda sorun cıkartmıs yenı parcalar duzeltılıp gelmıs demıslerdı bana benımkıde arıza yaptı hız okuyucu komple degıstırdım garantıden servıse gıt bence o sakalın yapısacagınıda hıc sanmıyorum:S
'İMPERİAER' kardeşm ben motoru daha hiç servise sokmadım nasıl yapcaz... hayatında servis yüzü görmedi...:D :D
Benim motorda daha önce servis yüzü görmemişti.Daha yeni soktum sokmaz olaydım zinciri ayarladı maşallah 2 gün sonra zincir ses yapmaya başladı koydugu yag yag degil birde 60 tl paramı aldılar hiç gerek yok kendım yapacam bundan sonra bakımları
-kardeş o senin bahsettiğin parçaya,alt redüktör-hız okuyucu da deniyor.o parça,tekerin dönüşünün bilgilerini yukarıya km.saatine iletiyor,km.de o bilgileri yorumlayıp ekrana yansıtıyor.aynı şey devir saati içinde geçerli.sen servise götür göster, arızalı ise,büyük bir ihtimalle değiştirirler.zaten bazı arkadaşların km.leri yanlış gösteriyor-fazla/eksik gösteriyor diye yakındıkları şeyin kaynağı da bu parça.arkadaşlar km.rem bozuk diyorlardı ya işte km. değil,ona bilgi gönderen parça arızalı yada yanlış bilgi gönderiyor olabilir.evet şimdiki gelen redüktörler daha gelişmiş.sebebi ise,içine toz-su girmesinden kaynaklanan yanlış bilgi gönderme olayı idi.
-siz siz olun,bu ve bunun gibi parçaların garantisi konusunda sıkıntı çekmemeniz için servise götürün ama başında da durup,gerekli uyarıları yapın.
-o alt sakalı, iç taraftan fiberglass tamircilerinin kullandığı şeffaf bir madde var,onunla yapıştırabilirsin.yada sanayide fiberglass işi ile uğraşan birinden yardım isteyin.
-ilk 500 km.de devir saatinin içinde-ortada bulunan,üzerinde anahtar resmi bulunan lamba yanar ve bakım zamanının geldiğini hatırlatır.her kontağı açtığınızda 10 kere yanar söner.daha sonra her 2500 km.de bir yanar,servise gittiğizde,bakım yapıldığında ustası tarafından söndürülür.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
bora bey motorunuzun resimlerinden birkaç tane atarmısınız?
arkadaşlar 2012 modeller gelmedi henüz sanırım?
bilgisi olan varmı ne zaman gelecek acaba? tabii gelecek mi; birde o var..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Selam Arkadaşlar, geçen hafta 1 Apache 150 RTR aldım, satıcı bana motoru kışın 3-4 dakkika ısıtmadan yola çıkma dedi, tamam doğrudur ama bir 0 km makine niye bu kadar zor gaz yer, nerdeyse istop edecek, elim motor ısınana kadar devamlı Jikle de. Jiklesiz gaz verdiğimde motor hemen cevap vermiyor, kesik kesik devir alıyor, veya fazla ısıtmadan yola çıktığımda sanki ateşleme kesintisi gibi yapıyor, motor daha rodajda 250 km olmadı bile. Hatta geçen (motor sıcakken) vites küçülterek lambalara geldim ve motor istop etti, çalıştırmak istedim zor aldı. Böyle bir problem yaşayan oldumu.
Aklımı kaybetmekten değil, bulmaktan korkuyorum.
loger kardesım bu aralar havalar malum bence rolantıyı bıraz yuksek tut ben eskıden 1 dk jıkle ıle ısıtıyodum sonra jıkleyı bıraktıgımda motor rolantıde kendını donduruyordu ama sımdı bır dk yeterlı olmuyor havalar asırı soguk cunku o yuzden rolantıyı hafıf yukselttım sorun olmuyor motor ısındıktan sonra tekrar dusuruyorum eskı halıne gelıyor yane 1400 devır degılde 1600 daha saglıklı olabılır bu kıs aylarında en azından stop etmez motor
bende yaklaşık 10 gün önce soktum bakıma
karbüratör ayarı yaptı yapmaz olaydı ilk çalıştırma işkence
kendim yaptım canavar gibi, jikle yok tek marş arkadaşlar, havasını kısmış adam bende biraz açtım gayet iyi oldu, boşuna yırttım kendimi buralarda
dikkat ettiysen elf otomobil yağları vardı merdiven altında
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
arkadaşlar şu lastik konusunda yardımcı olacak yok mu metzeller me 22 düşünüyorum ne diyorsunuz yeni taktıran biri vardı ıslaktaki performasnsı özellikle nasıl yağmurlar yüzünden motora binemez oldum
---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:13 ----------
Bora abi birde size sorum olacak benim alt redüktöre giden kablo gidonun yanındaki metal kancadan sürekli çıkıyor o kancayı elinle iterek sıkıştırsamda çıkıyor bir sorun olur mu
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)