Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8001

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    TVS Apache RTR150 2011 Opel Corsa D 2011
    arkadaşlar daha önceki sayfalarda yağ ve hava filtresi almışsınız bende değiştirmek istiyorum link verebilir misiniz birde bursadaki arkadaşlar bursada parça teminini nerden yapıyorsunuz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8002
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı miginfly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sefa 2 takım lastik demek 2 adet ön / 2 adet arka lastik demektir. Toplamda 4 lastik yani, 2 motorsiklet için 450 tl. Bi yanlış anlaşılma var gibi geldi
    evet kardeşim yanlış anlamışım aferdersiniz arkadaşlar
    boşuna germişim kendimi ben 2 si 450 tl sandım
    ön arka 225tl ozaman fiyat iyi, alınabilir sorum yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

    Alıntı ixeywent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ewt yanlış anlamış sefa kardeş. yani 225 tl senin motora lastik için vereceğin para.
    aynen öyle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

    Alıntı cagatay16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar daha önceki sayfalarda yağ ve hava filtresi almışsınız bende değiştirmek istiyorum link verebilir misiniz birde bursadaki arkadaşlar bursada parça teminini nerden yapıyorsunuz
    kardeşim ben sanayiden parça satanlardan temin ettim, 5tl yağ filtresi yan sanayi, ipone 10-40 yağ 25 tl
    ama siparişle alan vardır, muhakkak link paylaşan olur
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  3. #8003

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    TVS Apache RTR150 2011 Opel Corsa D 2011
    Alıntı kartalizma07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]
    kardeşim ben sanayiden parça satanlardan temin ettim, 5tl yağ filtresi yan sanayi, ipone 10-40 yağ 25 tl
    ama siparişle alan vardır, muhakkak link paylaşan olur
    bende bugün sanayiye bakacaktım ama belirli bir yer değil bulamam diye girmedim birde karter contasını kaç anahtarla açıyoruz sakaldan hiçbirşey gözükmüyor

  4. #8004

    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    Tvs Apache rtr 150
    Bu Lastiklere nitrojen gazı basma nedir? bileniniz varmı
    Ne işe yarıyor...
    Bu gün bizim arkadaşlar lastiklere nitrojen bastırdılar
    Lastikçinin demesine göre Lastiğin ısınmasını önlüyormuş,yüzde %4 yakıt tasarrusufu,daha iyi frenleme ve yol tutuş,ayrıca lastiğin ve jantın ömrünü uzatıyormuş...
    Lastiğin ısınmasını önleyebilir doğrudur çünkü nitrojen soğutucu bir gazdır...
    Bende bastıracam gazı ama yorumlarınızı bekliyorum

  5. #8005
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı 31Hatay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu Lastiklere nitrojen gazı basma nedir? bileniniz varmı
    Ne işe yarıyor...
    Bu gün bizim arkadaşlar lastiklere nitrojen bastırdılar
    Lastikçinin demesine göre Lastiğin ısınmasını önlüyormuş,yüzde %4 yakıt tasarrusufu,daha iyi frenleme ve yol tutuş,ayrıca lastiğin ve jantın ömrünü uzatıyormuş...
    Lastiğin ısınmasını önleyebilir doğrudur çünkü nitrojen soğutucu bir gazdır...
    Bende bastıracam gazı ama yorumlarınızı bekliyorum
    faydalı olduğunu bende duydum
    yol tutuşu iyi oluyo bildiğim kadarıyla
    ama herzaman nitro bastırmak gerekiyormuş diye duydum
    arkadaşlarından bilgi al bizimle paylaş
    ısınan lastik daha iyi yol tutmazmı?
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  6. #8006
    cekokk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Yamaha mt-09 / Yamaha Fazer 6
    Benim bildigim helyum gazı!!! nitro yu ilk defa duydum

    Helyum gazını arabamda denemıstım zamanında baya bir faydasını görmüştüm motorda da denenebilir. Ayrıca lastigin ömrünü normal havaya göre 10 kata kadar artırıp yakıt tasarrufu sagladıgı da dogrudur.AMa HELYUMM

  7. #8007
    reis007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Ara verdik , yaza kısmet...
    nitrojen gazı hakkında biraz araştırma yaptım.bi kaç avantajı var.mesela ikide bir lastik basıncını kontrol etmek gerektirmiyormuş, yaz kış aynı kütlede olduğu için.ayrıca nitrojen basılması lastiğin ömrünü biraz uzatıyormuş.10 kat değil de 2-3 kat falan.ama takıldığım bir nokta varki; benim bildiğim lastik ısınınca yol tutuşu artar, soğuk olunca değil.bide şu var, bizim motosikletler gibi hafif araçlarda kullanılması biraz sakıncalıymış, malum soğuk lastik ve düşük yol tutuşu...
    Sevmek güzeldir sevmeyi biliyorsan motosiklet güzeldir sürmeyi biliyorsan...

  8. #8008

    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    Tvs Apache rtr 150
    Arkdşlar;
    Lastiğe hidrojen bastıran arkadşnmın biri yanıma geldi ve kendisinde yamaha ybr125 var... Dediğiniz gbi yol tutuşnda sanki yalpalama var diyor.. Yoldaki lastik sesini düşürmüş. ama çokta memnun değil...Ben bu gazı vurdurmayacam...Lastik başı 5tl para alıolar yazık yha...
    BU GAZIN FAYDALARI.
    lastiğin uzun ömürlü olmasını sağlıyormuş(hangimiz lastiklerde yarıklar oluştu diye lastik değiştirdik...Herksn lastik değiştirme nedeni lasitk erdiği içindir)
    Ayrıca lastiğin ısınmasını önlüyormuş(tam tersi bence motorsikletde lastik ısınırsa daha iyi yol tutar)
    araştırmama göre bu gazı kullananlar ASKERİ ARAÇLAR,İŞ MAKİNALARI,UÇAK LASTİKLERİ(YANİ YÜKSEK DERECE ISI ÜRETEN LASTİKLER)
    Bende az kalsın vurduruodum haa

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

    Yha arkadşlar bulunduğunuz yerlerde bu dijital gösterge halatları varmı aceba...Bnmkisi bozukta bulamıorum...en yakın serviste 90-100 km km halatı

  9. #8009

    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    cbr 250r
    arkadalar acıl bır problemım var benım motor motorblogundan terleme yapyor o motordakı tırtıllı yer var orda ortadakı ek yerınden yapıyor servısı aradım normal hepsı yapar onu uzun yolda yada motor sıkıstırılınca yaparmıs ole torkdan dolayı dıyo servısım sızlerdede varmı hıc bole bır terleme olayı benım ıcın motorlarınızın o tırtıllı yerınde ek yerını parmagınızla bır kontrol edermısınız yag yada yagdan pıhtılasmıs bır kır tabakası varmı :S

  10. #8010

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    TVS Apache RTR150 2011 Opel Corsa D 2011
    Alıntı reis007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nitrojen gazı hakkında biraz araştırma yaptım.bi kaç avantajı var.mesela ikide bir lastik basıncını kontrol etmek gerektirmiyormuş, yaz kış aynı kütlede olduğu için.ayrıca nitrojen basılması lastiğin ömrünü biraz uzatıyormuş.10 kat değil de 2-3 kat falan.ama takıldığım bir nokta varki; benim bildiğim lastik ısınınca yol tutuşu artar, soğuk olunca değil.bide şu var, bizim motosikletler gibi hafif araçlarda kullanılması biraz sakıncalıymış, malum soğuk lastik ve düşük yol tutuşu...
    nitjoenin tek faydası ikide bir lastiğin havası tam mı diye kontrol etmiyorsun yanlız bir kere bastın mı hep basmak gerekir yoksa havadaki nitrojen az olduğundan sonra hava basınca seyreltir onu bu güne kadar bir arabamda yaptırdım ve lastiğin ömrü 4 yıldır 4 yıl sonra bitti zaten yakıttada ne yaktıysam yine onu yaktım hepsi palavra

    ---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

    Alıntı 31Hatay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkdşlar;
    Lastiğe hidrojen bastıran arkadşnmın biri yanıma geldi ve kendisinde yamaha ybr125 var... Dediğiniz gbi yol tutuşnda sanki yalpalama var diyor.. Yoldaki lastik sesini düşürmüş. ama çokta memnun değil...Ben bu gazı vurdurmayacam...Lastik başı 5tl para alıolar yazık yha...
    BU GAZIN FAYDALARI.
    lastiğin uzun ömürlü olmasını sağlıyormuş(hangimiz lastiklerde yarıklar oluştu diye lastik değiştirdik...Herksn lastik değiştirme nedeni lasitk erdiği içindir)
    Ayrıca lastiğin ısınmasını önlüyormuş(tam tersi bence motorsikletde lastik ısınırsa daha iyi yol tutar)
    araştırmama göre bu gazı kullananlar ASKERİ ARAÇLAR,İŞ MAKİNALARI,UÇAK LASTİKLERİ(YANİ YÜKSEK DERECE ISI ÜRETEN LASTİKLER)
    Bende az kalsın vurduruodum haa

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

    Yha arkadşlar bulunduğunuz yerlerde bu dijital gösterge halatları varmı aceba...Bnmkisi bozukta bulamıorum...en yakın serviste 90-100 km km halatı
    hocam hidrojen bastırma zaten sakın mazallah hava ya uçarsınız

    ---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:02 ----------

    Alıntı imperiaer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadalar acıl bır problemım var benım motor motorblogundan terleme yapyor o motordakı tırtıllı yer var orda ortadakı ek yerınden yapıyor servısı aradım normal hepsı yapar onu uzun yolda yada motor sıkıstırılınca yaparmıs ole torkdan dolayı dıyo servısım sızlerdede varmı hıc bole bır terleme olayı benım ıcın motorlarınızın o tırtıllı yerınde ek yerını parmagınızla bır kontrol edermısınız yag yada yagdan pıhtılasmıs bır kır tabakası varmı :S
    yapması normal motorun üzerindeki nem soğuk havayla yoğunlaşıyor(yanlış demiş olabilirim aynı çaydanlıktaki gibi yani) o yüzden bendede oluyor ama yağlı değil yağ varsa bir yerden kaçak vardır

    ---------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 14:06 ----------

    Alıntı cagatay16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bugün sanayiye bakacaktım ama belirli bir yer değil bulamam diye girmedim birde karter contasını kaç anahtarla açıyoruz sakaldan hiçbirşey gözükmüyor
    arkadaşlar yardım edecek olan yok mu linkte olabilir yağ ve hava filtresi için

  11. #8011

    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    cbr 250r
    Alıntı cagatay16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nitjoenin tek faydası ikide bir lastiğin havası tam mı diye kontrol etmiyorsun yanlız bir kere bastın mı hep basmak gerekir yoksa havadaki nitrojen az olduğundan sonra hava basınca seyreltir onu bu güne kadar bir arabamda yaptırdım ve lastiğin ömrü 4 yıldır 4 yıl sonra bitti zaten yakıttada ne yaktıysam yine onu yaktım hepsi palavra

    ---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:59 ----------


    hocam hidrojen bastırma zaten sakın mazallah hava ya uçarsınız

    ---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:02 ----------


    yapması normal motorun üzerindeki nem soğuk havayla yoğunlaşıyor(yanlış demiş olabilirim aynı çaydanlıktaki gibi yani) o yüzden bendede oluyor ama yağlı değil yağ varsa bir yerden kaçak vardır

    ---------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 14:06 ----------



    arkadaşlar yardım edecek olan yok mu linkte olabilir yağ ve hava filtresi için
    yok benım dedıgım yaglı ısotları aradım terleme yapması normal dedı yagda eksılme yapmaz o dedı servıse goturdum sımdı oda ole dedı yuksek devırde torkdan dolayı tırtıllı moto blogundakı ek yerınden yaparmıs yagını kontrol ettık en ufak bır eksılme yok 1300 km once degıstırmıstım hıc eksılmemıs kacak yag kacırsa eksılırdı yagın dedı servıs sonra servıste bır apache daha geldı baktık ondada vardı aynı sey bugun eskı kasaydı onunkısı 3 yıldır bendede ole ama bır sıkıntısını gormedım kafan rahat olsun dedı ama benım kafam rahat degıl ne oluo bu terleme yag eksılmıo ama motor blogunda hafıf sızıntı yapmıs gıbı bıde toz yapısmıs ustune pıhtılasmıs o yag tabakası nasıl normal bu anlamadım:S

  12. #8012

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    TVS Apache RTR150 2011 Opel Corsa D 2011
    Alıntı imperiaer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok benım dedıgım yaglı ısotları aradım terleme yapması normal dedı yagda eksılme yapmaz o dedı servıse goturdum sımdı oda ole dedı yuksek devırde torkdan dolayı tırtıllı moto blogundakı ek yerınden yaparmıs yagını kontrol ettık en ufak bır eksılme yok 1300 km once degıstırmıstım hıc eksılmemıs kacak yag kacırsa eksılırdı yagın dedı servıs sonra servıste bır apache daha geldı baktık ondada vardı aynı sey bugun eskı kasaydı onunkısı 3 yıldır bendede ole ama bır sıkıntısını gormedım kafan rahat olsun dedı ama benım kafam rahat degıl ne oluo bu terleme yag eksılmıo ama motor blogunda hafıf sızıntı yapmıs gıbı bıde toz yapısmıs ustune pıhtılasmıs o yag tabakası nasıl normal bu anlamadım:S
    motorlar fabrika çıkışında kaplanırlar waxla o düzgün temizlenmediyse katılaşır tozla beraber oda olabilir bir foto koyabilir misin

  13. #8013

    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    Tvs Apache rtr 150
    yha ben bir türlü resim yükleyemiyorum nasıl yüklenio???

  14. #8014

    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    cbr 250r
    Alıntı cagatay16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorlar fabrika çıkışında kaplanırlar waxla o düzgün temizlenmediyse katılaşır tozla beraber oda olabilir bir foto koyabilir misin
    foto koyarım ama sıldım bugun tasan yagı bakım gene tasarsa ceker koyarım ama wax deıl bıldıgımız yag sadece bır kısımdan sızdırmıs anlamadım bı turlu yag sızdırıyo desem 1 aydır hıcmı yag eksıltmez motor terleme dıo herkes yamaha servıste calısan arkım var ustabası onada gosterdım oda terleme dıo normaldır hondada yapar yamahada dıo ama ben 2 sene honda kullandım hıc ole bır sey basıma gelmedı ole dıyıncede cbf 150de torkmu varda olsun hondanın torklu makınalarına bak dıo:S

  15. #8015
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    iyi de arkadaşlar zaten iç lastikli bi motora bu gazı bastırmak mantıksız olur. dubleks olsa tamam diyecem. arabaya sıfır lastik aldığımızda onlarda basmıştı bi faydası veya zararı varmı bilmem gereksiz bişey olabilir yani lastik ısındıkca yapışıyo yola ve bizim için önemli olan o.
    erol kardeşim bigün yine görüştüğümüzde benim motorada baya bi devirli kullanıyorum bakalım bendede varmı dediğin yağdan tam olarak nerde anlamadım da terleme olur da terleme yeni motorda olur ben öyle biliyorum en azından senin motor 6 bine geldi.
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  16. #8016
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    arkadaşlar ben bu aralar motorun farlarına takıldım. adana da akşamları çok dumanlı olduğundan farların ışığı bazen yere bile deymiyor diyebilirim. işten dönüş saatim tam olarak milletin yeni soba yakmaya başladığı zaman olduğundan bu dumana çok maruz kalıyorum. farlar yetersiz kalıyor. birde far konusunda açgözlüyümdür yalan söylemeyim. :D nette dolaşırken osram nightbreaker h4 ampül gördüm 55watt. motosiklet ise 35watt sizce bunu taksam elektrik tesisatı zarar görür mü en çok far açma kapama butonundan sorun çıktığını duydum. kendim aküden direk çekip röle ile anahtara bağlasam. açıp kapama anahtarından sadece rölenin çekeceği kadar düşük bir akım çekse anahtardaki sorun çözülür. fakat fazla ısınma tası eritme gibi bir problem yaşarmıyım. aküyü zor durumda bırakmış olurmuyum. yapacağım şey sadece 35 watlık enerji tüketimini iptal edip farklı ve güvenli bir tesisat ile 55 wat güç çekmek. daha önce bu tür şeyler denemiş olan varsa fikirlerini almak isterim. birde elim deymişkem farı direk aküden çalıştırmak istiyorum. illaki motoru çalıştırmama gerek kalmasın istiyorum farları yakmak için.
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  17. #8017
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    Alıntı Süvarİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bu aralar motorun farlarına takıldım. adana da akşamları çok dumanlı olduğundan farların ışığı bazen yere bile deymiyor diyebilirim. işten dönüş saatim tam olarak milletin yeni soba yakmaya başladığı zaman olduğundan bu dumana çok maruz kalıyorum. farlar yetersiz kalıyor. birde far konusunda açgözlüyümdür yalan söylemeyim. :D nette dolaşırken osram nightbreaker h4 ampül gördüm 55watt. motosiklet ise 35watt sizce bunu taksam elektrik tesisatı zarar görür mü en çok far açma kapama butonundan sorun çıktığını duydum. kendim aküden direk çekip röle ile anahtara bağlasam. açıp kapama anahtarından sadece rölenin çekeceği kadar düşük bir akım çekse anahtardaki sorun çözülür. fakat fazla ısınma tası eritme gibi bir problem yaşarmıyım. aküyü zor durumda bırakmış olurmuyum. yapacağım şey sadece 35 watlık enerji tüketimini iptal edip farklı ve güvenli bir tesisat ile 55 wat güç çekmek. daha önce bu tür şeyler denemiş olan varsa fikirlerini almak isterim. birde elim deymişkem farı direk aküden çalıştırmak istiyorum. illaki motoru çalıştırmama gerek kalmasın istiyorum farları yakmak için.
    eğerki dman fazla ise yine dumana çarpacaktır ve yine sorununa çözüm olmayacaktır bence.
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  18. #8018
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    bir nebze de olsa etkisi olacaktır. ayrıca sorun çıkarmayacaksa 55 wattlık osramı 35 watlık normal ampül yüzünden geri çeviremem :D tek derdim sorun çıkabilirmi bilmiyorum. aküyü bitirmek veya fazla ısınıp yansıtıcıyı karartmak gibi
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  19. #8019
    Mavi_Anahtar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    RX3i EVO
    Alıntı Süvarİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir nebze de olsa etkisi olacaktır. ayrıca sorun çıkarmayacaksa 55 wattlık osramı 35 watlık normal ampül yüzünden geri çeviremem :D tek derdim sorun çıkabilirmi bilmiyorum. aküyü bitirmek veya fazla ısınıp yansıtıcıyı karartmak gibi
    Şahsen denemedim ama bir sorun olacağını sanmıyorum. kontak kapalıyken uzun süre açık bırakmadığın sürece aküyü bitirmez , yansıtıcıya da zararı olacağını sanmıyorum. Ama denemeden bilinmez tabi

  20. #8020
    motoloji - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2011
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    tvs apache 2009
    Alıntı reis007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nitrojen gazı hakkında biraz araştırma yaptım.bi kaç avantajı var.mesela ikide bir lastik basıncını kontrol etmek gerektirmiyormuş, yaz kış aynı kütlede olduğu için.ayrıca nitrojen basılması lastiğin ömrünü biraz uzatıyormuş.10 kat değil de 2-3 kat falan.ama takıldığım bir nokta varki; benim bildiğim lastik ısınınca yol tutuşu artar, soğuk olunca değil.bide şu var, bizim motosikletler gibi hafif araçlarda kullanılması biraz sakıncalıymış, malum soğuk lastik ve düşük yol tutuşu...
    reis, sen motorunu servise gösterdinmi noldu bişey olmuşmu?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler