TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Aralık 2011, 16:41
#7881
sosyetikmoto adlı üyeden alıntı
Doğru Söylüyorsun Abi
Servisi Manisada 1 Tane Var Kazıkcı Desem Hafif Kalır Herifler Dolandırıcının teki TVS nasıl Bayilik Veriyor Böylelerine Anlamış Degilim
Manisa/Turgutludaki Servisini Çok Övüyorlar Olmazsa Oraya Gidecem
Kardeşim nedir bu servislerden çektiğimiz.. Bende İzmir'dekindan güç bela hallettim geçtiğimiz aylarda. Bir daha işim olsa bile gitmem, Manisa'daki ile görüşür olmadı oraya giderim diyordum. Sende şimdi böyle deyince... TVS nin sitesinde Turgutlu'da bayi görünmüyor. Ödemiş'te var, orası da çok uzak. Bi işimiz olsa kimlerin eline kaldık Yarabbii..
Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)
Reklamlar
-
06 Aralık 2011, 16:46
#7882
miginfly adlı üyeden alıntı
Kardeşim nedir bu servislerden çektiğimiz.. Bende İzmir'dekindan güç bela hallettim geçtiğimiz aylarda. Bir daha işim olsa bile gitmem, Manisa'daki ile görüşür olmadı oraya giderim diyordum. Sende şimdi böyle deyince... TVS nin sitesinde Turgutlu'da bayi görünmüyor. Ödemiş'te var, orası da çok uzak. Bi işimiz olsa kimlerin eline kaldık Yarabbii..
Giderek Ciddi Bir Sorun Halina Dönüşüyor :(
Hatta Dandik Yağ Koyuyorlar İlk Bakımından 40 TL Ücret Aldılar Dandik Bi Yağ Başkalarından Duydugum Kadarıyla Koydugu Yag 7 TL Yağ Filtresi 5 Tl Aldıgı Ücrete Bakarmısınız
Ama Turgutludakini Cok Övüyor Herkez Manisada Alan Çoğu Kişiler Turgutluya Gidiyor Koydugu Yağ Bile Castrol müş İlgisi Felan Hatta Bakımı Yapınca Binip Deniyorlarmış Motoru Ses Felan Varmı Diye .. Lastik Havalarına Dahi Bakıyorlarmışş ..
[COLOR="#000000"][B]TVS Apache 150 RTR 2011 [COLOR="#FF0000"]<3[/COLOR][/B][/COLOR]
[B][I][U][COLOR="#FF0000"]Keyfe Keder...[/COLOR][/U][/I][/B]
-
06 Aralık 2011, 17:32
#7883
adanalı adlı üyeden alıntı
devir,1250-1400 arası olması lazım.
motoru yıkarken asla araba gibi yıkamayın,silindirin altından itibaren yıkayabilisin.çünkü üst taraflarda,elektrik devreleri,km.saati,depo var.ön-arka tekeri istediğiniz gibi yıkayın ama silindirin olduğu bölgeye ve daha yukarıya asla su değdirmeyin,ıslak bezle silin.
kask konusuna gelince LS2 marka,VENOM,GDR iyidir.bizim tarz motorlar için uygundur.hem fiyatı,hem de modelleri iyidir.bana kalırsa,pahalı olanlara gerek yok.
sakal sanırım eskilere olmayabilir,bağlantı yerlerinden dolayı.
egzızdada bi farklılık var eski kasaların silindir çıkışının biraz altında el genişliğinde bi parça daha var egzozda yenilerde o yok. sakal egzoza değebilir diye düşündüm bende bağlantı yerlerini bilmiyorum ama.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
06 Aralık 2011, 19:34
#7884
reis007 adlı üyeden alıntı
Ben internetten 2500 km bakımı için 2.5 tl hava filtresi, 3tl'ye yağ filtresi bide 20tlye castrol 10/40 aldım
pazartesi kargolayacaklar,bakımını kendim yapmayı düşünüyorum.malum trabzonda servis yok...
dostlar, benim aldığım yağ filtresi çakmaymış(yan sanayii).orjinali 7.5 tl falan.bilseydim yine orjinal alırdım.ama bi sıkıntı olmaz dedi aldığım adam.bide elinde castrol yokmuş oxello diye bi marka yolladı o nasıl sizce???
Sevmek güzeldir sevmeyi biliyorsan motosiklet güzeldir sürmeyi biliyorsan...
-
06 Aralık 2011, 20:33
#7885
Merhaba Sayın abilerim kardeşlerim size birşey sormak istiyorum bazı kavramları bilemiyorum yardım ederseniz sevinirim öncelikle ön dişliyi 14-15-16 yapmak ne demek anlamadım o arka dişli olması gerekmiyor mu ? Motora hız vs. mi katıyor tam açıklarsanız sevinirim. Birde RedLine olayı var bu kavramı da hiç bilmiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. İyi forumlar iyi akşamlar.
-
06 Aralık 2011, 23:18
#7886
blade kardeş dişli olayını bisikletdeki gibi düşünebilirsin. zincirin takılı olduğu 2 dişli var öndeki ön arkadaki arka dişli. arka dişliyi küçültmek veya ön dişliyi büyültmek motoru hızlandırır fakat güçten ödün verir atikliğini önler motoru yorar. arka dişliyi büyültmek veya ön dişliyi küçültmek ise hızı azaltır fakat gücü arttırır motoru rahatlatır. aslında çok da büyük değişimler olmaz diyebilirim. sadece motoru kurcalamaktan zevk alan teknik şeylerden zevk alan kişiler bu konuda çeşit çeşit şeyler deneyip durur. kendisine göre en ideal dişli oranını bulmaya çalışır veya değişiklik olsun diye yapar. :D mesela ben vites aralıklarının kısa olmasından şikayetçi olup her vitesde uzun uzun hızlanabilmek için öndeki dişliyi 16 yapmıştım. 5. viteste motoru çok baydığı için 15 e düşürdüm... çok mu basite indirip anlattım bilmiyorum :D
redline ise devir göstergesindeki kırmızı ile gösterilen yüksek devirlerin olduğu bölge. apachede 9 000 devirden sonrası redline oluyor. ( heralde öyleydi :D ) aslında orası kırmızı ile belirtilmemiş olsa herkes gönül rahatlığıyla 10000 devirde kullanırdı fakat kırmızı renkle vurgulanmış olduğu için devir 9000 in üstüne fazla çıkarılmıyor :D motoru fazla zorlamayıp yakıt tüketimini azaltmak için böylesi daha iyi oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
bi önceki sayfadaki yorumları okudumda sakal olayı benide dürtüyor. ciddi anlamda yakışan sağlam bi tavsiyeniz olursa kendim kalıbını yapıp karbonfiberden imal etmeyi düşünüyorum.. tvs olması şart değil grenajsız herhangi bir motordan görüntü olabilir, fikir vermesi açısından.
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
07 Aralık 2011, 00:11
#7887
Süvarİ adlı üyeden alıntı
blade kardeş dişli olayını bisikletdeki gibi düşünebilirsin. zincirin takılı olduğu 2 dişli var öndeki ön arkadaki arka dişli. arka dişliyi küçültmek veya ön dişliyi büyültmek motoru hızlandırır fakat güçten ödün verir atikliğini önler motoru yorar. arka dişliyi büyültmek veya ön dişliyi küçültmek ise hızı azaltır fakat gücü arttırır motoru rahatlatır. aslında çok da büyük değişimler olmaz diyebilirim. sadece motoru kurcalamaktan zevk alan teknik şeylerden zevk alan kişiler bu konuda çeşit çeşit şeyler deneyip durur. kendisine göre en ideal dişli oranını bulmaya çalışır veya değişiklik olsun diye yapar. :D mesela ben vites aralıklarının kısa olmasından şikayetçi olup her vitesde uzun uzun hızlanabilmek için öndeki dişliyi 16 yapmıştım. 5. viteste motoru çok baydığı için 15 e düşürdüm... çok mu basite indirip anlattım bilmiyorum :D
redline ise devir göstergesindeki kırmızı ile gösterilen yüksek devirlerin olduğu bölge. apachede 9 000 devirden sonrası redline oluyor. ( heralde öyleydi :D ) aslında orası kırmızı ile belirtilmemiş olsa herkes gönül rahatlığıyla 10000 devirde kullanırdı fakat kırmızı renkle vurgulanmış olduğu için devir 9000 in üstüne fazla çıkarılmıyor :D motoru fazla zorlamayıp yakıt tüketimini azaltmak için böylesi daha iyi oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
bi önceki sayfadaki yorumları okudumda sakal olayı benide dürtüyor. ciddi anlamda yakışan sağlam bi tavsiyeniz olursa kendim kalıbını yapıp karbonfiberden imal etmeyi düşünüyorum.. tvs olması şart değil grenajsız herhangi bir motordan görüntü olabilir, fikir vermesi açısından.
güzel anlatmışsın anlamıştır arkadaş bide sanırım yeni kasalar 10 bin devirde redlinede saymaya başlıyor eski kasalar 10500 de giriyor
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
07 Aralık 2011, 00:19
#7888
o zaman redline konusunda bende yanlış yoldayım :D ben redline yi devir saatindeki kırmızı ile belirtilen bölge sanyordum. :D
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
07 Aralık 2011, 01:02
#7889
Süvarİ adlı üyeden alıntı
o zaman redline konusunda bende yanlış yoldayım :D ben redline yi devir saatindeki kırmızı ile belirtilen bölge sanyordum. :D
bende öyle biliyorum benim demek istediğim sadece motorun son devri. hani şu tututututututut diye sayıyor ya son devrini alğı an onu demek istedim bende kırmızı yer redline diye biliyorum
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
07 Aralık 2011, 04:18
#7890
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5265718/detay/
hele su ılandakı motora bır bakın adam eskı kasayı yenı kasa yapmıs :D
---------- Post added at 02:11 ---------- Previous post was at 02:08 ----------
arka boynuzlar eskı kasalara oluomu dıe bır suru muhabbet gecmıstı cevabıda verılmıs oldu ınsan oglu ısterse olur :D
---------- Post added at 02:18 ---------- Previous post was at 02:11 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2080686/detay/
buda eskı kasaya sakal lınkı bu lınkde bıze olmaz dıe bırsey olmayacagını gosterıyor ınsanda harcayacak para yanında bolzaman olsun tvs apacheyı ısterse bırerbır hayabusa gorunumune bıle cevırır:D:D:D
-
07 Aralık 2011, 11:12
#7891
adanalı adlı üyeden alıntı
2 yıl garantisi vardır.ay/gün önemlidi.fatura tarihine bak karşılaştır.
abi son 2 ayı kalmıs ama ne yasadıgım sehirde TVS servisi yada bayisi var, nede benimle dogru dürüst ilgelenecek biri.bu sebepten korkularım normaldir degilmi .bir keresinde bir ustaya gittim , cok hafiften bir yag damlayıyordu motorun altından . mesala geceden sabaha kadar 3-4 damla. birde su power lambası gecmisti. aslında ben orayı cok rahat defalarca söküp taktım . ama hazır ustadayken elide degmisken yapsın cıksın diye düsündüm . 2 gün motorum orada kaldı , almaya gittigimde yag damlama meselesi kesilmis. o power lambasınıda takmıs . ücret 40 tl .. umarım helal olmustur. . birde baba dosto olacak . .
gecen günde dikkatimi cekti , o vites pedalı varya siz daha iyi bilirsiniz onun altında bir vida var ve somun takılı. o vidayı bile takmamıs . cok söyledim vallahi . böyle birseymi olur ya . neyse hala aklıma geldikce o adam sinirlerim bozuluyor. bende böle ıvır zıvır isleri kendim yapmaya karar verdim .zaten üc asagı bes yukarı stabil ve basit seyler .bahsettiginiz gibi parcası zor bozulan kronik sorunsuz bir motorsiklet. yag filtrede basit seyler. örnek burada bir usta var ,sözde motor ustası ve bircokta müsteri var..
diyelimki motorun tekeri patladı.eger tekeri usta söker yaparsa 20 tl .motorun sahibi tekeri söküp götürürse 5 tl. ben anlamadım yani tekeri bir tane civata tutuyor.2adet anahtarla 2.dk sürmeden söker.böyle uyuz isler var.aldım anahtar kaynak ne gerekliyse tamir icin tek ben gitmiyim .ya parasında degilim ama cok ayıp birsey .böyle bir karar verdim .cok ugrastım ilk aldıgım zamanlarda söktüm taktım sildim parlattım .simdilerde ne nerde yerini biliyorum .
bu arada ilk motorsikletim sadece bir kez gösterdi bir arkadasım sürmeyi sonrasında ben yavas yavas ögrendim . yaklasık 6-7 ay kadar bir zaman oldu alalı .bu kadar zaman 4000 km yol yapmısım . her 1000 kmde bir yag degistirdim . (kendim) hava filtresine bakıyorum problemsiz gibi görünüyor. onu hic degistirmedim tabiri caizise tertemiz duruyor. bilmem degistirmem gereklimi ?
yag filtresini hic degistrimedim mevsim soguk oldugundan hic kullanmıyorum .kullanmaya basladıgımda mutlaka yag filtresinide degistirecegim . gerci kesin oda yokturdur memlekette getirticez artık.sıralayacak olursak her 1000 kmde bir kez yada 1500 kmde birkez ne gibi bir bakım yapmamız gerekli sıralayacak olursak cok memnun olurum .. durum bu iste degerli üstadlar . sanırsam tam mahrumiyet bölgesinde yasıyorum )
Degerli yorumlardan dolayı simdiden herkeze tesekkür ederim . hoscakalın simdilik.
-
07 Aralık 2011, 11:20
#7892
Selam arkadaşlar bu gidon denge topuzunu sökmeyi başaran varmı aranızda ben ve benim servis başaramadıkta gidonu siyaha boyacam ama bitürlü şu topuzları sökemedik
-
07 Aralık 2011, 11:50
#7893
Adana İl Temsilcisi
kardeş,1000-1500 e gerek yok.fabrikanın önerdiği,2500 km.de bir bakım.bir boş/bir dolu şeklinde yağ filtresini değiştirirsin.her 2500 de yağını değiştir mutlaka.madem elinden geliyormuş,birkaç ayda bir,bütün vidalarını kontrol et,olaki gevşeyen varsa sıkarsın,6 ayda bir de hava filtresini sök bak,gerekirse hava tut,ama yılda bir hava filtresini değiştir.senin hava filtren eski kasa motor olduğu için muhtemelen süngerlidir,onu değiştirmeye gerek yok,süngerini ılık suyla yıka,kurut,sonra gazyağına (veya mazota)batır,sık ve yerine tak,bu kadar.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
07 Aralık 2011, 11:58
#7894
adanalı adlı üyeden alıntı
kardeş,1000-1500 e gerek yok.fabrikanın önerdiği,2500 km.de bir bakım.bir boş/bir dolu şeklinde yağ filtresini değiştirirsin.her 2500 de yağını değiştir mutlaka.madem elinden geliyormuş,birkaç ayda bir,bütün vidalarını kontrol et,olaki gevşeyen varsa sıkarsın,6 ayda bir de hava filtresini sök bak,gerekirse hava tut,ama yılda bir hava filtresini değiştir.senin hava filtren eski kasa motor olduğu için muhtemelen süngerlidir,onu değiştirmeye gerek yok,süngerini ılık suyla yıka,kurut,sonra gazyağına (veya mazota)batır,sık ve yerine tak,bu kadar.
süngerimsi birsey evet abi . süngerden daha ser 2 adet sünger birbirinin icine geciyor. rengi grimsi füme rengi gibi sanırsam aynı seyden bahsediyoruz.
-
07 Aralık 2011, 14:39
#7895
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1074308/detay/
arkadaşlar bu üründen alıyorum.deponun sağ-sol yanlarını bide egzozun parlak olmayan kısmını yani korumanın altındaki bölümü komple kaplayacağım.acaba egzoz bu kaplamayı eritirmi?
Sevmek güzeldir sevmeyi biliyorsan motosiklet güzeldir sürmeyi biliyorsan...
-
07 Aralık 2011, 16:36
#7896
reis007 adlı üyeden alıntı
kardes egzozun o parlak olmayan tarafı sıyah tarafı yane ısınan kısmına alıosan sakın derım bende kapladım ama parlak korumalıgı kapladım karbon fıber ısıtılarak yapılan bır uygulama bılıyosunuz ısındıkca uzar karbon fıber ama egzoz ısısına kesınlıkle dayanamaz hatta benım dusuncem uygulamayı yaptıgın gun elınde patlıyacagını dusunuyorum tavsıye etmem
-
07 Aralık 2011, 16:56
#7897
hmm o zaman hiç elleme diyorsun.tamam parlak olan yeri, deponun yanaklarını bide gidonu kaplarım o zaman.ama gidonu sökememiş cazador bakalım ben yapabilecekmiyim...
Sevmek güzeldir sevmeyi biliyorsan motosiklet güzeldir sürmeyi biliyorsan...
-
07 Aralık 2011, 18:00
#7898
Merhabalar arkadaslar Hafta sonu ki Antalya yanartaş gezimizin fotolarını gösteren linki atıyorum. İncelemek isteyenler bakabilirler
https://www.facebook.com/media/set/?...7740711&type=1
Güzel bir geziydi antalyada ki gezmeye hasret kalan arkadaşlar benle irtibata gecsin etkinliklerde onlarıda görmek isterim
-
07 Aralık 2011, 18:19
#7899
cekokk adlı üyeden alıntı
Merhabalar arkadaslar Hafta sonu ki Antalya yanartaş gezimizin fotolarını gösteren linki atıyorum. İncelemek isteyenler bakabilirler
https://www.facebook.com/media/set/?...7740711&type=1
Güzel bir geziydi antalyada ki gezmeye hasret kalan arkadaşlar benle irtibata gecsin etkinliklerde onlarıda görmek isterim
güzel bir gezi olmuş. resimlerde güzel,
izmirliler uyuyor sanırım bi etkinlik yok gerçi yağmurlu havalar ama olsun şöyle güzel bir hafta sonu gezi planlamak lazım
Hızlı Gidip Durmasını Bilirim Sen bakma Bana ben Rüzgar Gibiyim.
-
07 Aralık 2011, 18:58
#7900
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler