TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Kasım 2008, 15:15
#761
Arkadaşlar selam,
Lastiklerimi değiştirmeyi düşünüyorum da, usta bana medzeller lastik önerdi ama buradaki kullanıcı arkadaşların da fikirlerini almak isterim. Daha önceki scooter ım için michelin marka lastik almıştım ve çok memnun kalmıştım. Yine de önerileriniz benim için değerli. Yardımcı olursanız sevinirim. Saygılar, kazasız sürüşler dileğiyle...
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
Reklamlar
-
13 Kasım 2008, 22:46
#762
Meraba arkadaşlar bana apache 150 'nin kullanım kılavuzu lazım elektronik ortamda bulabileceğim bi yer var mı ?
-
14 Kasım 2008, 08:44
#763
[COLOR="Red"]ваиа daЯвє атаиı вєи наЯвє ѕокаЯıм:cat:::shhh::[/COLOR][COLOR="Red"]Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkes Beni Kaybetti[/COLOR]
-
14 Kasım 2008, 15:57
#764
ApAcHe_31 adlı üyeden alıntı
ben michelin kullanıyorum yol tutması çok iyi özellikle yağışlı havalarda size tavsiye edebileceğim tek lastik markası diyebilirim
ben neredeyse aldığımdan belli kullanıyorum çok memnunum.
Eyvallah Hataylı sağolasın, fiyat konusunda bilgi sahibi misindir
Teşekkürler
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
-
14 Kasım 2008, 16:35
#765
kevın adlı üyeden alıntı
Eyvallah Hataylı sağolasın, fiyat konusunda bilgi sahibi misindir
Teşekkürler
Ben de Michelin kullanıyorum, Tubeless (Aslında Tubetype ama Tubeless olarak taktılar. Yani TubeType lastiğin şabrelini takmadılar) 200 YTL civarı bir fiyata geldi.
Yol tutuşu güzel, yumuşak bir lastik.
-
14 Kasım 2008, 16:51
#766
DiKMeN adlı üyeden alıntı
Ben de Michelin kullanıyorum, Tubeless (Aslında Tubetype ama Tubeless olarak taktılar. Yani TubeType lastiğin şabrelini takmadılar) 200 YTL civarı bir fiyata geldi.
Yol tutuşu güzel, yumuşak bir lastik.
Teşekkürler Dikmen, orjinal lastikleri beni korkutuyor da ondan değiştirmek istedim. Bir kaç frenleme olayında beni baya salladığı için değiştirmek istiyorum. Ayrıca aldığım yer de bu lastiklerle viraja yatma diye birkaç kez uyarınca yusufçuklar dibimden ayrılmadı virajlarda.
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
-
21 Kasım 2008, 16:20
#767
-
22 Kasım 2008, 16:08
#768
kevin aynı proplem bende de var. Motora ilk defa benzin konurken hortumlu huni ile kondu fakat usta huni yi güç bela çıkardı o arada bizim şamandıra gümledi herhalde. Yaptırmak istemedim bi dünya iş çıkacıktı. depo sökümesi fala filan. Şimdi gösterge hep 0 'da. Bide bana çok fazla gerekli bişey gibi gelmiyor.(aslında çalışsa iyi olur tabi) Zaten yakıt hortumunun olduğu yerde reserve şeçeniği var. Yani demek istediğim para vermeyeceksen ve vaktin çok ise yaptır.
Bide bu gün maltepeden pendik istikametine gidiyordum fakat çok şiddetli bir rüzgar vardı hız yaptıkça rüzgar beni sağa sola yönlendirmek istedi güç bela zaptettim motoru. Sizdede oluyormu böyle şeyler. Ya da başka motorlarda.
Herkese kazasız sürüşler.
-
22 Kasım 2008, 17:00
#769
kevın adlı üyeden alıntı
Uuuu topiciğimiz bayağı donmuş. Hareketlendiren ben olayım. Dün benzin aldıktan sonra göstergemi kaybettim başımız sağolsun
Şaka bir yana, depoyu doldurdum ama ibre sıfırda kala kaldı. Galiba şamandırası benzincinin tazyikinden etkilenip gümledi.
Yarın götürebileceğim servise. Konu hakkında başka fikri olan varsa dinlemeye hazırım. Teşekkürler şimdiden.
benim şamandırada çalışmıyo çok dandik ya bu motorun şamandırası bi kaç servise gittim bulamadım bende söküp yapim dedim yok olmadı
apache150 adlı üyeden alıntı
kevin aynı proplem bende de var. Motora ilk defa benzin konurken hortumlu huni ile kondu fakat usta huni yi güç bela çıkardı o arada bizim şamandıra gümledi herhalde. Yaptırmak istemedim bi dünya iş çıkacıktı. depo sökümesi fala filan. Şimdi gösterge hep 0 'da. Bide bana çok fazla gerekli bişey gibi gelmiyor.(aslında çalışsa iyi olur tabi) Zaten yakıt hortumunun olduğu yerde reserve şeçeniği var. Yani demek istediğim para vermeyeceksen ve vaktin çok ise yaptır.
Bide bu gün maltepeden pendik istikametine gidiyordum fakat çok şiddetli bir rüzgar vardı hız yaptıkça rüzgar beni sağa sola yönlendirmek istedi güç bela zaptettim motoru. Sizdede oluyormu böyle şeyler. Ya da başka motorlarda.
Herkese kazasız sürüşler.
dün aynı şey banada oldu motoru rüzgar etkiledi sag sol yalpaladım zaten şu cantayı takalı leylek gibi gidiyorum
-
23 Kasım 2008, 00:27
#770
apache150 adlı üyeden alıntı
kevin aynı proplem bende de var. Motora ilk defa benzin konurken hortumlu huni ile kondu fakat usta huni yi güç bela çıkardı o arada bizim şamandıra gümledi herhalde. Yaptırmak istemedim bi dünya iş çıkacıktı. depo sökümesi fala filan. Şimdi gösterge hep 0 'da. Bide bana çok fazla gerekli bişey gibi gelmiyor.(aslında çalışsa iyi olur tabi) Zaten yakıt hortumunun olduğu yerde reserve şeçeniği var. Yani demek istediğim para vermeyeceksen ve vaktin çok ise yaptır.
Bide bu gün maltepeden pendik istikametine gidiyordum fakat çok şiddetli bir rüzgar vardı hız yaptıkça rüzgar beni sağa sola yönlendirmek istedi güç bela zaptettim motoru. Sizdede oluyormu böyle şeyler. Ya da başka motorlarda.
Herkese kazasız sürüşler.
Dün gece de motorun benzin göstergesi "0" dan bu sefer full+full göstermeye başladı. İlk başta düzeldi zannedip sevindim. fekat kontağı kapattığımda bir baktım hala full+full de ayrıca benzin göstergesinin lambası da pörtlemiş lanet geldi mi üst üste geliyor
Şu rüzgar olayına gelirsek; arkadaşlar bu rüzgarda o köprüyü geçen delilerden biri de benim ama Allah biliyor ya nasıl geçtim. Motorla giderken sanki keskin bir virajdaymış gibi öyle bir yattım ki rüzgara karşı bi kesilse rüzgar hoop güm. aynalardan arkamdaki aracı da kolluyorum bir taraftan, bir baktım 40 mt. geriden takip anlaşılan kesin düşeceğimi düşünerek fazla yaklaşmamıştı
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
-
23 Kasım 2008, 01:10
#771
kevın adlı üyeden alıntı
Dün gece de motorun benzin göstergesi "0" dan bu sefer full+full göstermeye başladı. İlk başta düzeldi zannedip sevindim. fekat kontağı kapattığımda bir baktım hala full+full de ayrıca benzin göstergesinin lambası da pörtlemiş lanet geldi mi üst üste geliyor
Şu rüzgar olayına gelirsek; arkadaşlar bu rüzgarda o köprüyü geçen delilerden biri de benim ama Allah biliyor ya nasıl geçtim. Motorla giderken sanki keskin bir virajdaymış gibi öyle bir yattım ki rüzgara karşı bi kesilse rüzgar hoop güm. aynalardan arkamdaki aracı da kolluyorum bir taraftan, bir baktım 40 mt. geriden takip anlaşılan kesin düşeceğimi düşünerek fazla yaklaşmamıştı
keşke bütün araç sürücüleri böyle olsa dikkatlı olsa. bide arkadaşlar bana bende kullanım kulavuzu olmadığı için benzin göstergesinin lambası olup olmadığını bile bilmiyorum kullanım kılavuzunu elektronik ortamda bulabileceğim bi yer varmı.
-
24 Kasım 2008, 17:39
#772
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
-
25 Kasım 2008, 16:45
#773
bu zırıltılar benimde iyice canımı sıkar oldu tahmin ettiğin yer dogru yer kevin kontak anahtarını taktıgımız yerin yuvasından geliyor ses o bir yandan bide egsozdan saçma sapan zırıltılar gelmeye basladı yüksek devirdeyken şangırdamalar oluyor bendede daha 6000 km de olmasına ragmen heryerinin sökülüp tekrar takılması gerektiğini hissediyorum motorun hele arkada oturanı hiç düsünemiyorum deneme amaçlı bi iki arkada oturdum kendi motorum olmasına rağmen asırı derecede vibrasyonu fak ettim bir an önce çözüm gerekiyor...!!!!
-
25 Kasım 2008, 21:04
#774
Gerçekten motor oldukça vibrasyonlu çalışıyor. Bu da contalarının, vidalarının gevşemesine sebeptir. Ön konsoldan gelen sesi de kağıt sıkıştırarak şimdilik kestim ama köklü bir çözüm düşüneceğim. UĞUR umarım egzostundaki sorun geçicidir ya da ufak bir işlemle çözülebilecek boyuttadır.
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
-
26 Kasım 2008, 02:16
#775
arkadaşlar ben de bugün bi Tvs Apachi aldım. Ybr ile arasında çok kararsız kaldım ama tercihim Apachi oldu. çok seri ve atik bir motor. gücüne göre yakıtının da çok ekonomik olduğu söyleniyor. Bence Ybr'den geri kalır bir yanı yok. hatta fazlası bile var. selamlar...
-
26 Kasım 2008, 13:35
#776
spark00tr adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben de bugün bi Tvs Apachi aldım. Ybr ile arasında çok kararsız kaldım ama tercihim Apachi oldu. çok seri ve atik bir motor. gücüne göre yakıtının da çok ekonomik olduğu söyleniyor. Bence Ybr'den geri kalır bir yanı yok. hatta fazlası bile var. selamlar...
hayırlı ugurlu olsun arkadas allah kaza bela göstermesinn...!!! ybr den geri kalır yanı deil çok fazla artısı var bence sadece ufak tefek bikaç bakım oda sırf biras vibrasyon ve zangırdamaları kesmek için bilmiyorum piyasda okadr çok ybr olsun cbf olsun varki antalyada aralarında farklı olmak güzel bi duygu..!!!
-
28 Kasım 2008, 11:43
#777
Gösterge panelinde toplam 8 tane ampul var.
Devir saati, hız göstergesi, benzin göstergesi = 2 ampul (Hız göstergesinin sağ ve sol taraflarında 1 er tane, benzinle devir saatini de onlar aydınlatıyor)
Sağ sol sinyal 2 ampul
ekono mod ve diğer mod 2 ampul
Uzun far ışığı 1 ampul
Vites boşta 1 ampul.
Ben hepsini ledle değiştirim.
-
29 Kasım 2008, 15:40
#778
-
29 Kasım 2008, 18:06
#779
kevın adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun Mr.Spark
Kazasız belasız kullanman dileğiyle.
Bu arada ben o ön konsoldan gelen zırıltıyı kestim diye sevinirken tekrar başladı lanet. Ona kesin ve köklü bir çözüm bulmalıyım. Gerekirse ön konsolu bile sökmeyi düşünüyorum. Ama yine de çok memnunum motorumdan. Ayın 20 sinde fullemiştim depoyu, şu ana kadar 447 km. yol yaptım. Depo daha yarı.
demekki biraz zorlasan bi depoyla 1000 km yapacaksin
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
29 Kasım 2008, 20:15
#780
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler