TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Ekim 2011, 12:47
#7281
reis007 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende artık tvs ailesinin bir üyesiyim.aranızda olmaktan mululuk duyuyorum.
tabi bu motoru almamda sizlerin de çok etkisi var.trabzonda ve hatta karadenizde tek apache benim galiba
ayrıca yardım ve desteklerinden dolayı bana çokca katkısı bulunan bora abime, otherworld abime, kartalizma kardeşime, miginfly kardeşime, mavi anahtar kardeşime ve forumdaki tüm tvsci kardeşlerime buradan sonsuz saygı ve sevgilerimi yolluyorum. biraz tv'ye çıkıpta selam gönderebilirmiyim gibi oldu
tekerimiz düz bassın arkadaşlar
KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM KARDEŞ, HAYIRLI OLSUN.
---------- Post added at 11:47 ---------- Previous post was at 11:23 ----------
dün servise gittim 1500 km oldu benim apache, yağını , suyunu , yenimine verdik çıkardık sonra, usta gitti bi tur attı geldi, dedi rodajını çok güzel yapmışsın saat gibi çalışıyor motor ,içim ferahladı valla çok korkuyordum şu rodaj işinden. Bu sabahta işe gelirken asılayım dedim İzmir Altınyol'da, kapandım biraz 120 km yi gördüm ama önüme araba geldi hızı düşürmem gerekti biraz, açıkçası çok fazla beklentim yok motordan ancak videolarda 138 ler 140 lar görünce az geliyor biraz 120 , normalmidir sizce ?
Ölmek için degil, Ölene kadar...
Reklamlar
-
18 Ekim 2011, 13:38
#7282
reis007 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende artık tvs ailesinin bir üyesiyim.aranızda olmaktan mululuk duyuyorum.
tabi bu motoru almamda sizlerin de çok etkisi var.trabzonda ve hatta karadenizde tek apache benim galiba
ayrıca yardım ve desteklerinden dolayı bana çokca katkısı bulunan bora abime, otherworld abime, kartalizma kardeşime, miginfly kardeşime, mavi anahtar kardeşime ve forumdaki tüm tvsci kardeşlerime buradan sonsuz saygı ve sevgilerimi yolluyorum. biraz tv'ye çıkıpta selam gönderebilirmiyim gibi oldu
tekerimiz düz bassın arkadaşlar
rica ederim kardeşim, hayırlı uğurlu olsun, aramıza hoşgeldin
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------
reis007 adlı üyeden alıntı
birde şunu söyleyeyim.geçen cumartesi motorumu trabzona yollamak için istanbulda esenler otogarına gidiyordum.e-5'te sol şeritteyim.trafik vardı biraz.40-50 km gibi düşük bir hızda ilerliyorum.tabi yağmuru unutmayalım.sorunda buydu zaten yağmurrr!ilerde trafik bi tıkandı, ben gördüm arka frene bastım, teker kilitlendi sanki bollattım biraz ama ne fayda.50 mt'den fazla dayandım.o şekilde kaya kaya gittim ama hiçmi yavaşlamaz arkadaş.bi sağa bi sola yalpaladım.enson solumun üstüne bi düştüm.5 mt falan kaymışım.arkadaki arabalar hemen durdu.koşuyolardı bana doğru bişe varmı diye.bende daha üstüme falan bakmadan atladığım gibi çalıştırdım motoru devam ettim.
Allah'tan sadece korumalık çizilmiş.yer ıslak olduğundan üstümde de yırtık falan yoktu.
neyse kötü bi tecrübe oldu ama etkili bir tecrübe olduğuna eminim
geçmiş olsun
bunların lastikleri ıslak yolda berbat dün biraz test ettim, kalkışta hemen patinaj tutuş yok ve vites düşürürken bile teker kitleme yaptı
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
gurkantosun adlı üyeden alıntı
KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM KARDEŞ, HAYIRLI OLSUN.
---------- Post added at 11:47 ---------- Previous post was at 11:23 ----------
dün servise gittim 1500 km oldu benim apache, yağını , suyunu , yenimine verdik çıkardık sonra, usta gitti bi tur attı geldi, dedi rodajını çok güzel yapmışsın saat gibi çalışıyor motor
,içim ferahladı valla çok korkuyordum şu rodaj işinden. Bu sabahta işe gelirken asılayım dedim İzmir Altınyol'da, kapandım biraz 120 km yi gördüm ama önüme araba geldi hızı düşürmem gerekti biraz, açıkçası çok fazla beklentim yok motordan ancak videolarda 138 ler 140 lar görünce az geliyor biraz 120 , normalmidir sizce ?
kapanarak 120 yi geçmesi lazım ben kapanmadan düz yolda 120 yi geçiyorum, kiloda önemli
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
18 Ekim 2011, 14:52
#7283
gurkantosun adlı üyeden alıntı
KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM KARDEŞ, HAYIRLI OLSUN.
---------- Post added at 11:47 ---------- Previous post was at 11:23 ----------
dün servise gittim 1500 km oldu benim apache, yağını , suyunu , yenimine verdik çıkardık sonra, usta gitti bi tur attı geldi, dedi rodajını çok güzel yapmışsın saat gibi çalışıyor motor
,içim ferahladı valla çok korkuyordum şu rodaj işinden. Bu sabahta işe gelirken asılayım dedim İzmir Altınyol'da, kapandım biraz 120 km yi gördüm ama önüme araba geldi hızı düşürmem gerekti biraz, açıkçası çok fazla beklentim yok motordan ancak videolarda 138 ler 140 lar görünce az geliyor biraz 120 , normalmidir sizce ?
Altınyol çok uzun bir mesafe sayılmaz ve şehir içi yoldan farkı yoktur, trafik te cabası. O yol için iyi bir hız 120 km. Ayrıca sana tavsiyem, onun motoru şu hızı yapmış benimki neden yapmıyor gibi düşüncelere hiç yönelme. Motoru tatlı kullanırsan ömrünü uzatırsın, 125 sonrasını ben motorum için zararlı buluyorum şahsen.
Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)
-
18 Ekim 2011, 16:09
#7284
Ölmek için degil, Ölene kadar...
-
18 Ekim 2011, 18:55
#7285
arkadaşlar o kadar araştırmama rağmen bu motorun flaşör diye tabir edilen dörlüleri yokmu acaba.3-4 defa kullanacaktım ama arıyorum bulamıyorum.varmı bilen acaba...?
-
18 Ekim 2011, 19:21
#7286
reis007 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar o kadar araştırmama rağmen bu motorun flaşör diye tabir edilen dörlüleri yokmu acaba.3-4 defa kullanacaktım ama arıyorum bulamıyorum.varmı bilen acaba...?
4 lü yok reis
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
18 Ekim 2011, 23:19
#7287
merhaba ben tvs rtr 150 aldim sifir yanliz yag kontrol ettigimde 3 tane bir birlerine benziyen ^x^ sembollerini gordum herneyse bunlarin altinda yag kaldigini gosteriyor simdi yag mi yok VAr mi bilemiyorum yardimci olurmusunuz bana, resim mi cekeyim ne yapmam gerek sizleerin bna yardimci olabirmisiniz . ve yeni motor ilk defa kullaniyorum debriyaj bazen atmiyor zorluk cikariyor sonra selenin altinda takim cantasini da aldigim yer koymamis akil bilgi yardimci olurmusunuz
-
18 Ekim 2011, 23:37
#7288
reis007 adlı üyeden alıntı
birde şunu söyleyeyim.geçen cumartesi motorumu trabzona yollamak için istanbulda esenler otogarına gidiyordum.e-5'te sol şeritteyim.trafik vardı biraz.40-50 km gibi düşük bir hızda ilerliyorum.tabi yağmuru unutmayalım.sorunda buydu zaten yağmurrr!ilerde trafik bi tıkandı, ben gördüm arka frene bastım, teker kilitlendi sanki bollattım biraz ama ne fayda.50 mt'den fazla dayandım.o şekilde kaya kaya gittim ama hiçmi yavaşlamaz arkadaş.bi sağa bi sola yalpaladım.enson solumun üstüne bi düştüm.5 mt falan kaymışım.arkadaki arabalar hemen durdu.koşuyolardı bana doğru bişe varmı diye.bende daha üstüme falan bakmadan atladığım gibi çalıştırdım motoru devam ettim.
Allah'tan sadece korumalık çizilmiş.yer ıslak olduğundan üstümde de yırtık falan yoktu.
neyse kötü bi tecrübe oldu ama etkili bir tecrübe olduğuna eminim
Öncelikle geçmiş olsun . Islak yolda çok dikkat etmelisin sadece arka frene basmakla hata etmişsin özellikle ıslak yolda arka frenin hiç etkisi yok kayıp gidiyor birazda panik yaptın sanırım ama ön freni de dikkatli kullanman lazım . Motosiklette ön fren daha etkilidir ama tabii en etkili yöntem her ikisini de aynı anda kullanmak.
Aynı şey eski motorda benim de başıma geldi baktım az daha fren yapsam motor üstünden atacak beni bıraktım frenleri motor toparlandı sonra kontrollü fren yaptım sonra gittim önüme çıkan arabayı yakaldım bir güzel kavga ettim hırsımı aldım .
Herneyse hayırlı olsun bu arada kazasız belasız kullanırsın inşallah .
-
19 Ekim 2011, 00:08
#7289
reis007 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende artık tvs ailesinin bir üyesiyim.aranızda olmaktan mululuk duyuyorum.
tabi bu motoru almamda sizlerin de çok etkisi var.trabzonda ve hatta karadenizde tek apache benim galiba
ayrıca yardım ve desteklerinden dolayı bana çokca katkısı bulunan bora abime, otherworld abime, kartalizma kardeşime, miginfly kardeşime, mavi anahtar kardeşime ve forumdaki tüm tvsci kardeşlerime buradan sonsuz saygı ve sevgilerimi yolluyorum. biraz tv'ye çıkıpta selam gönderebilirmiyim gibi oldu
tekerimiz düz bassın arkadaşlar
değerli kardeşim motorun hayırlı olsun ,kazasız,belasız,keyifli sürüşler diliyorum sana. Buarada çok geçmiş olsun. gerçekten ıslak yollarda hız çok tehlikeli özellikle dönüşlerde çok dikkat etmek lazım.
-
19 Ekim 2011, 00:35
#7290
resulserpil adlı üyeden alıntı
merhaba ben tvs rtr 150 aldim sifir yanliz yag kontrol ettigimde 3 tane bir birlerine benziyen ^x^ sembollerini gordum herneyse bunlarin altinda yag kaldigini gosteriyor simdi yag mi yok VAr mi bilemiyorum yardimci olurmusunuz bana, resim mi cekeyim ne yapmam gerek sizleerin bna yardimci olabirmisiniz . ve yeni motor ilk defa kullaniyorum debriyaj bazen atmiyor zorluk cikariyor sonra selenin altinda takim cantasini da aldigim yer koymamis akil bilgi yardimci olurmusunuz
yağı nasıl ölçüyorsun kapağı komple sıkarakmı yoksa hiç sıkmadanmı ? debriyaj zor geçiyo demişsin yağ olmayabilir motorunda. yağ varsa debriyaj ayarın yoktur.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
19 Ekim 2011, 13:28
#7291
Arkadaşlar motorumun ön dişlisini 14 yaptım titreşim azaldı ve 7000 devirde 100km hızla gidiyor fakat rüzgarlı havada motor 110 u geçmiyor acaba dişliyi tekrar 13 yapsam son hızı ne olur düz ve rüzgarlı havada
-
19 Ekim 2011, 14:41
#7292
Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)
-
19 Ekim 2011, 17:39
#7293
ben motorumun ön dişlisini 14 lü yapmıştım rüzgara karşı en fazla 110 diyodu 13 yaptım tekrar denedim yine aynı. tek fark 13 dişli ile daha devirli gidip daha çok yakıyor.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
19 Ekim 2011, 18:52
#7294
Yani diyorsun ki 13 dişli ile 14 dişli arasında hız farkı yok 14 dişli ile motor devirsiz gittiği için titreşim ciddi oranda düştü o konuda cok memnunum da sadece acaba dedim dişliden dolayı mı rüzgara karsı 110 u geçmedi motor
-
19 Ekim 2011, 19:24
#7295
motorun orjinal dişli ayarı ile oynamayın arkadaşlar. Benim 2010 model apachem de hepsini denedim en güzeli orjinal yarı.
-
19 Ekim 2011, 20:21
#7296
ADALI86 adlı üyeden alıntı
Yani diyorsun ki 13 dişli ile 14 dişli arasında hız farkı yok
14 dişli ile motor devirsiz gittiği için titreşim ciddi oranda düştü o konuda cok memnunum da sadece acaba dedim dişliden dolayı mı rüzgara karsı 110 u geçmedi motor
8 KM HIZ ARTTI geçmiş sayfalara resmini koymuştum 4, vitesde 120 nin altına inmişti. en son düzde 130 görüyorum ben. 13 lü dişlidede 14 lü dede sadece 14 lüde bin devir daha aşağıda gidiyo. rampa aşağı ise son hız< fark ediyo veya meyilli yolda. sen bilirsin dene gör tak 13 ü aynı. sadece 5, vites ivlenmesi düşüyo biraz onuda 4 de sıkıştıracaksın biraz. 13 lü dişli taktık ben 100 105 demeden 5 e atmam ben böyle kullanıyorum.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
19 Ekim 2011, 20:36
#7297
Merhaba.Bende İzmir'den.Bu Apache Tvs 150 yi düşünüyorum ama aklıma bir şey takılıyor.Acaba abs özelliği olan yeni modeli Türkiye'ye ne zaman gelir?Sanırım onu almak daha mantıklı olur.Sizin görüşleriniz nedir bu konuda?Birde İzmir'de sarı rengini bulmak mümkün mü?Sıfır mı almalıyım 2. el mi?
-
19 Ekim 2011, 21:20
#7298
efege adlı üyeden alıntı
Merhaba.Bende İzmir'den.Bu Apache Tvs 150 yi düşünüyorum ama aklıma bir şey takılıyor.Acaba abs özelliği olan yeni modeli Türkiye'ye ne zaman gelir?Sanırım onu almak daha mantıklı olur.Sizin görüşleriniz nedir bu konuda?Birde İzmir'de sarı rengini bulmak mümkün mü?Sıfır mı almalıyım 2. el mi?
abs li modelini çoook beklersin daha. paran varsa ve uzun süre kullanacaksan sıfır al. yok ben 6 aya sıkılır satarım diyosan 2, el.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
19 Ekim 2011, 21:30
#7299
ya arkadaşlar benim motor 2008 düz yolda 115-120 km gibi bi hız yapıyor. hafif yokuş aşağıda max 125 felan yapıyor. devir ise max 9 000 civarında kalıyor. dişlilerinin en ideal olduğu oran nedir acaba.
birde göstergedeki zoom lambası gaz kolunu çevirmemle birlikte yanıyor. sebebi ne olabilir sizce...
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
19 Ekim 2011, 21:44
#7300
Süvarİ adlı üyeden alıntı
ya arkadaşlar benim motor 2008 düz yolda 115-120 km gibi bi hız yapıyor. hafif yokuş aşağıda max 125 felan yapıyor. devir ise max 9 000 civarında kalıyor. dişlilerinin en ideal olduğu oran nedir acaba.
birde göstergedeki zoom lambası gaz kolunu çevirmemle birlikte yanıyor. sebebi ne olabilir sizce...
bendekide 2008 düzde gitmesi iyi benimkide öyle ama rampa aşağı veya meyilli yolda 135 lere çok rahat çıkıyo yer yer 140 gösterdim. benimkide ilk zamanlar 9 binde takılı kalıyo gibi geliyodu şimdi redline redline diye bağırıyo zoom vitesde iken gaza dokundunmu yanıyo gaza dokunmadan veya çok hafif hafif dokundugunda yeil olan yanıyo. dişli oranı orjinali arka 44 ön 13. sen bunu ön 14 arka 44 orjinal veya ön 13 orjinal arka 41 veya 43 yapabilirsin. ama orjinal bin veya önü 14 lü yap derim
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler