TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Ağustos 2011, 21:25
#6641
arkadaşlar bu gün rodaj bakımını yaptırdım motor gün geçtikçe gidişi değişiyo daha bi hızlanıyo ses güzelleşiyo. ama benim motor ısındıktan sonra rolantide 2000 devirde çalışıyo usta normal dedi ama bana sanki yüksek gibi geldi yağ filtresini değiştirmedi temizledi gerek yok dedi bi sonraki bakımda değiştirelim dedi bazende 4 vitesten 1. vitese düşerken kırk die ses çıkıyo bunun nedine neden olabilir 1-2 kere yaptı onuda
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
Reklamlar
-
26 Ağustos 2011, 22:23
#6642
yasinim adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu gün rodaj bakımını yaptırdım motor gün geçtikçe gidişi değişiyo daha bi hızlanıyo ses güzelleşiyo. ama benim motor ısındıktan sonra rolantide 2000 devirde çalışıyo usta normal dedi ama bana sanki yüksek gibi geldi yağ filtresini değiştirmedi temizledi gerek yok dedi bi sonraki bakımda değiştirelim dedi bazende 4 vitesten 1. vitese düşerken kırk die ses çıkıyo bunun nedine neden olabilir 1-2 kere yaptı onuda
Yüksek süratlerdemi 4. vitesden 1. vitese düşürüyorsun
---------- Post added at 21:23 ---------- Previous post was at 21:17 ----------
alper150zc adlı üyeden alıntı
cbf 150 cok iyi tarif etmissin 6170km ne ses ne başka bişey vala ybr ne kadar sağlam olursa olsun o kalıp düşük güç deyiştirilmediği sürece cbf150 ve ya tvs apache rtr 150 gerisi yalan bu arada tekleme problemidir almıs basını gidiyor bu cbf150lerde yukarda allah var bende yok sadece benzinin bitmesine 1-2km kala tekliyor sonrada komple duruyor:D
Yav bu motor olayı tamamen şans işi kimisi tekler kimisi zırlar bence hiç takmamak lazım herkez beğendiği motoru almalı keyfini sürmeli ben çok keyif alıyorum tvs kullanırken sinyallerimide led yaptım ufak ufak modifiyeye başladım xenon falan öyle işte takılıyorum bu motorlar gerçekten çok kaçıyor arkadaşlar ön dişliyi 14 t yaparsanız her yola çıkışınızda 140 görmek mümkün hzı yapmak isteyenler denesin
-
26 Ağustos 2011, 22:40
#6643
Merhaba arkadaşlar,
Daha önce hiç motor kullanmamış, motordan son derece korkan, almak isteyen herkesi caydırmaya çalışan birisi olarak arkadaşımın fazer'ında artçı olarak yaptığım geziler ve onun güvenli kullanımının da etkisiyle son 2-3 haftadır motor sahibi olmak konusunda büyük bir kararlılığa sahip oldum. Kontrol edebileceğim tipte bir motor olarak YBR almayı düşünürken apachi'ye ve bu başlığa rastladım. Başlığı başından sonuna kadar da okudum. Bazı sorunları olabilecek bir motor gibi olsa da görüntü ve ebat olarak tam istediğim gibi bir motor. Artık gülü seven dikenine katlanır diye düşünüyorum, olabilecek sorunları da dert etmiyorum ki zaten olacağı da meçhul.
Sizden istediğim tavsiye şu.. Tecrübesiz birisi için bu uygun bir başlangıç motoru olabilir mi? Fazla atak bir motor mu olur? Daha hafif bir motor mu seçmeliyim? Alçak gidon başlangıç için zorluk çıkartır mı? vs...vs.. Boyum 1.70, kilom 66, yaş 29...
Motor konusunda danışabileceğim pek kimse yok, o yüzden tavsiyeleriniz benim için önemli.. cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
-
27 Ağustos 2011, 00:13
#6644
Jakhan adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Daha önce hiç motor kullanmamış, motordan son derece korkan, almak isteyen herkesi caydırmaya çalışan birisi olarak arkadaşımın fazer'ında artçı olarak yaptığım geziler ve onun güvenli kullanımının da etkisiyle son 2-3 haftadır motor sahibi olmak konusunda büyük bir kararlılığa sahip oldum. Kontrol edebileceğim tipte bir motor olarak YBR almayı düşünürken apachi'ye ve bu başlığa rastladım. Başlığı başından sonuna kadar da okudum. Bazı sorunları olabilecek bir motor gibi olsa da görüntü ve ebat olarak tam istediğim gibi bir motor. Artık gülü seven dikenine katlanır diye düşünüyorum, olabilecek sorunları da dert etmiyorum ki zaten olacağı da meçhul.
Sizden istediğim tavsiye şu.. Tecrübesiz birisi için bu uygun bir başlangıç motoru olabilir mi? Fazla atak bir motor mu olur? Daha hafif bir motor mu seçmeliyim? Alçak gidon başlangıç için zorluk çıkartır mı? vs...vs.. Boyum 1.70, kilom 66, yaş 29...
Motor konusunda danışabileceğim pek kimse yok, o yüzden tavsiyeleriniz benim için önemli.. cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
:D sende benim gibisin. bende 333 sayfanın tamamını okudum. benim de boyum 1.83, kilom 73. ben bana küçük kalır diyordum ama yine de almayı düşünüyorum. ybr falan bisiklet gibi diyorlar onun için bu sana tam olur diye düşünüyorum. ben bundan önce ybr, cbf ve mondial destro arasında kalmıştım en son bunda kaldım. dün de bu forumda bir kullanıcının mondial destro'su bakımdan çıkıp yolda giderken motoru kilitlenmiş. yani motor bir de 2011. tutanak falan tutturmuş jandarmaya, onun için bunda daha bir karar kılıyorum her geçen gün.
-
27 Ağustos 2011, 01:26
#6645
yasinim adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu gün rodaj bakımını yaptırdım motor gün geçtikçe gidişi değişiyo daha bi hızlanıyo ses güzelleşiyo. ama benim motor ısındıktan sonra rolantide 2000 devirde çalışıyo usta normal dedi ama bana sanki yüksek gibi geldi yağ filtresini değiştirmedi temizledi gerek yok dedi bi sonraki bakımda değiştirelim dedi bazende 4 vitesten 1. vitese düşerken kırk die ses çıkıyo bunun nedine neden olabilir 1-2 kere yaptı onuda
O sesi benim motorda çıkartıyor ara sıra ki fazla hızlıda olmuyorum yavaşladıkça vites düşürüyorum 15-20 km hıza geldiğimde 1 e düşürürken çıkıyor.
-
27 Ağustos 2011, 03:48
#6646
Jakhan adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Daha önce hiç motor kullanmamış, motordan son derece korkan, almak isteyen herkesi caydırmaya çalışan birisi olarak arkadaşımın fazer'ında artçı olarak yaptığım geziler ve onun güvenli kullanımının da etkisiyle son 2-3 haftadır motor sahibi olmak konusunda büyük bir kararlılığa sahip oldum. Kontrol edebileceğim tipte bir motor olarak YBR almayı düşünürken apachi'ye ve bu başlığa rastladım. Başlığı başından sonuna kadar da okudum. Bazı sorunları olabilecek bir motor gibi olsa da görüntü ve ebat olarak tam istediğim gibi bir motor. Artık gülü seven dikenine katlanır diye düşünüyorum, olabilecek sorunları da dert etmiyorum ki zaten olacağı da meçhul.
Sizden istediğim tavsiye şu.. Tecrübesiz birisi için bu uygun bir başlangıç motoru olabilir mi? Fazla atak bir motor mu olur? Daha hafif bir motor mu seçmeliyim? Alçak gidon başlangıç için zorluk çıkartır mı? vs...vs.. Boyum 1.70, kilom 66, yaş 29...
Motor konusunda danışabileceğim pek kimse yok, o yüzden tavsiyeleriniz benim için önemli.. cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
usta tvs yi alalı üç hafta oldu benimde ilk vitesli motorum vites degisimi yag gibi ybr kullanan bi arkadaş sürdü motoru usta bu nasıl vites kutusu bu nası sanzıman yag gibi diyor onun yalancısıyım ben ömrümde başka vitesli motor sürmedim kıyaslama yapamam motor atakmı dersen atak hatta sınıfının en atak motoruymuş ybr cbf tvs üçlemi içinde fakat şöyle bir güzelliği var bu ataklık 6000 devirden sonra kendini gösteriyor motor 6000 deviri geçince şahlanıyor mübarek yani ilk kalkış anında gaza fazla dokunmassan hiç bişey olmaz en fazla motor stop eder bi kaçkere başıma gelldi. yani ilk 50 100 km süresince kalkışına dikkat edersen hiç bişey olmaz sonrasında zaten alışıyorsun kendimden biliyorum :d inanılmaz keyif verici ve dikkat çekici bir makine motordan ve ona olan ilgiden cok memnunum geçen pazar izmirden çıkıp aydına gittim 20 dk motoru dinlendirip geri döndüm maşşallah tık demedi 120 max hızı gördüm aydın dönüşü bastım bi ara ben rodaj modajda hak getire uzun süreli olmamak kaydı ile motoru ısıttıktan sonra 8 bin 9 bin devire kadar gördüm yani biraz üzdüm motoru azcık hız hastalıgım varda :S uzun lafın kısası ilk motor olarak süper bi motor şiddetle tavsiye ederim.
-
27 Ağustos 2011, 10:01
#6647
Jakhan adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Daha önce hiç motor kullanmamış, motordan son derece korkan, almak isteyen herkesi caydırmaya çalışan birisi olarak arkadaşımın fazer'ında artçı olarak yaptığım geziler ve onun güvenli kullanımının da etkisiyle son 2-3 haftadır motor sahibi olmak konusunda büyük bir kararlılığa sahip oldum. Kontrol edebileceğim tipte bir motor olarak YBR almayı düşünürken apachi'ye ve bu başlığa rastladım. Başlığı başından sonuna kadar da okudum. Bazı sorunları olabilecek bir motor gibi olsa da görüntü ve ebat olarak tam istediğim gibi bir motor. Artık gülü seven dikenine katlanır diye düşünüyorum, olabilecek sorunları da dert etmiyorum ki zaten olacağı da meçhul.
Sizden istediğim tavsiye şu.. Tecrübesiz birisi için bu uygun bir başlangıç motoru olabilir mi? Fazla atak bir motor mu olur? Daha hafif bir motor mu seçmeliyim? Alçak gidon başlangıç için zorluk çıkartır mı? vs...vs.. Boyum 1.70, kilom 66, yaş 29...
Motor konusunda danışabileceğim pek kimse yok, o yüzden tavsiyeleriniz benim için önemli.. cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
İşte görmek istediğim profil Konunun tamamını okuduğun için ayrıca teşekkür ederim. Ölçüler bana göre tam da bu motora uygun. Ben 185 cm 78-80 kg biri olarak otobanda uzun süre kapanamıyorum mesela.
---------- Post added at 09:01 ---------- Previous post was at 08:58 ----------
yasinim adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu gün rodaj bakımını yaptırdım motor gün geçtikçe gidişi değişiyo daha bi hızlanıyo ses güzelleşiyo. ama benim motor ısındıktan sonra rolantide 2000 devirde çalışıyo usta normal dedi ama bana sanki yüksek gibi geldi yağ filtresini değiştirmedi temizledi gerek yok dedi bi sonraki bakımda değiştirelim dedi bazende 4 vitesten 1. vitese düşerken kırk die ses çıkıyo bunun nedine neden olabilir 1-2 kere yaptı onuda
QuerysmaS adlı üyeden alıntı
O sesi benim motorda çıkartıyor ara sıra ki fazla hızlıda olmuyorum yavaşladıkça vites düşürüyorum 15-20 km hıza geldiğimde 1 e düşürürken çıkıyor.
İlk bakımınızı serviste mi yaptırdınız, memnun kaldınız mı? Motor yağınızı iyi seçtiniz ve değişirken kutudan yeni açıldığını gördünüz mü?"Motora iyice alıştım ve vites değiştirirken hangi vitesteydim diye düşünmüyorum" diyebiliyormusunuz ? Bunlar önemli..
-
27 Ağustos 2011, 12:17
#6648
Adana İl Temsilcisi
yasinim adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu gün rodaj bakımını yaptırdım motor gün geçtikçe gidişi değişiyo daha bi hızlanıyo ses güzelleşiyo. ama benim motor ısındıktan sonra rolantide 2000 devirde çalışıyo usta normal dedi ama bana sanki yüksek gibi geldi yağ filtresini değiştirmedi temizledi gerek yok dedi bi sonraki bakımda değiştirelim dedi bazende 4 vitesten 1. vitese düşerken kırk die ses çıkıyo bunun nedine neden olabilir 1-2 kere yaptı onuda
geldim arkadaşlar.motor devri 1250 civarında olması gerekir.hıza göre vites küçültülür,yani yavaşladıkça bire birer vites düşürürseniz daha verimli olur.yüksek devirde,birdenbire 4 ten 1 e düşürmek,dişliler için sakıncalıdır.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
27 Ağustos 2011, 12:25
#6649
harun1077 adlı üyeden alıntı
Kaç gündür yorumları okuyorum.Bir sonuca varamdım.
YBR Kullanıpda Apachee ye geçiş yapıp Aradaki farkı anlatıcak birisi var mı?
Apachenin görüntüsü çok güzel Spor hırçın bi tarzı var.YBR esd serisi de benziyor aslında apchee yiye.
Arkdaşlar Lütfen Yardımcı olun pişman etmiyecek bir seçenek isitoyorum.Görüntü olrak kıyaslamada Apachee 1.Listemde Ama Şasi motor ıvır zıvır olarak hiç bir bilgim yok. Fiyatlarıda aynı.
Ben varım arkadaşım ama anlatmayacağım yaşamak lazım 2 yıl ybr 125 3 yıl cbf 150 2 aydır tvs apache hangisi koşuna giderse onu al
-
27 Ağustos 2011, 12:26
#6650
Suan 500 bakimini yaptirdim. Siboplarin biri gevsekmisti onu siktirdim castrol 20-40 koyalim dedi bayi usta 10-40 koyalim dedi ustayi dinleyip 10-40 koydurdum sibop sesini kesti gibi duruyo simdilik beni sinir edici sekilde bir ses gelmiyor
-
27 Ağustos 2011, 12:28
#6651
yasinim adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu gün rodaj bakımını yaptırdım motor gün geçtikçe gidişi değişiyo daha bi hızlanıyo ses güzelleşiyo. ama benim motor ısındıktan sonra rolantide 2000 devirde çalışıyo usta normal dedi ama bana sanki yüksek gibi geldi yağ filtresini değiştirmedi temizledi gerek yok dedi bi sonraki bakımda değiştirelim dedi bazende 4 vitesten 1. vitese düşerken kırk die ses çıkıyo bunun nedine neden olabilir 1-2 kere yaptı onuda
Başlarım öyle ustaya normalmiş neyi normalmiş kardeşim benim arkadaşın motorda ısınınca 1.500 devire çıkıyordu servise ilk bakımd birlikte gittik hava ayarından hallettiler hava ayarı bozuk motorun
-
27 Ağustos 2011, 12:32
#6652
Bora abi hoşgeldin.. Sana bi mesaj attım ama gönderilmiş mesajlarımı göremiyorum Geldi mi acaba? Sitenin mesaj sisteminde sorun var herhalde.
-
27 Ağustos 2011, 12:42
#6653
Cazador45 adlı üyeden alıntı
Ben varım arkadaşım ama anlatmayacağım yaşamak lazım 2 yıl ybr 125 3 yıl cbf 150 2 aydır tvs apache hangisi hoşuna giderse onu al
ybr en yavaşları cbf en sorunlulsu tvs şuan için iyi 2007 model tvs ile 180 bin km gördü bir arkadaşım o km lere kim ölee kim kala APACHE
-
27 Ağustos 2011, 13:45
#6654
Beyler sizin yakıt durumu nasıl ? 10 tl ile 80 km gidiyorum ben km de 13 kuruş civarı devamlı şehiriçi arada artçımda oluyor. 65 tl ye fullledim depoyu 525 km civarı gitti.
-
27 Ağustos 2011, 14:24
#6655
aynen arkadaşlar motorun hava ayarı bozukmuş başka ustaya götürdüm halleti ama oda kafa bulandırdı egzantirik dişlisinden ses geliyo dedi walla anlamadım bu işi sizdede öle bişey varmı normal mı yani
motora eğilince iç kısmından çok az zincir sesi geliyo bana normal gibi geldi bide siz bakarmısınız.
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
-
27 Ağustos 2011, 14:44
#6656
Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı
Beyler sizin yakıt durumu nasıl ? 10 tl ile 80 km gidiyorum ben km de 13 kuruş civarı devamlı şehiriçi arada artçımda oluyor. 65 tl ye fullledim depoyu 525 km civarı gitti.
Çok yakmış kardeşim bence bi göster motoru karburotöre baksınlar hava ayarı falan yapsınlar benim motor 100 tl benzinle 1100 km gitti 90 krş felan yaktı
---------- Post added at 13:44 ---------- Previous post was at 13:42 ----------
yasinim adlı üyeden alıntı
aynen arkadaşlar motorun hava ayarı bozukmuş başka ustaya götürdüm halleti ama oda kafa bulandırdı egzantirik dişlisinden ses geliyo dedi walla anlamadım bu işi sizdede öle bişey varmı normal mı yani
motora eğilince iç kısmından çok az zincir sesi geliyo bana normal gibi geldi bide siz bakarmısınız.
Aynı sorunla arkadaşım karşılaştı onun motorda 1500 devire çıkıyordu rolantide ısınınca hava ayarı yaptılar düzeldi şuan sorun yok
-
27 Ağustos 2011, 14:55
#6657
Aynı sorunla arkadaşım karşılaştı onun motorda 1500 devire çıkıyordu rolantide ısınınca hava ayarı yaptılar düzeldi şuan sorun yok
yani zincire sesi normal mı
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
-
27 Ağustos 2011, 16:41
#6658
yasinim adlı üyeden alıntı
aynen arkadaşlar motorun hava ayarı bozukmuş başka ustaya götürdüm halleti ama oda kafa bulandırdı egzantirik dişlisinden ses geliyo dedi walla anlamadım bu işi sizdede öle bişey varmı normal mı yani
motora eğilince iç kısmından çok az zincir sesi geliyo bana normal gibi geldi bide siz bakarmısınız.
aynısı bendede wardı sibop sesi sandık sibopları sıktırdık gene aynı ses dewam edio kesti gibi gelmisti ama aynen dewam edio 3000 dewirde falan baska ustaya götürdüm oda eksantrikten gelio dedi zararı yok dedi eyw dedim yapcak bsy yok o sesle dewam :D
-
27 Ağustos 2011, 17:08
#6659
blade17xxx adlı üyeden alıntı
aynısı bendede wardı sibop sesi sandık sibopları sıktırdık gene aynı ses dewam edio kesti gibi gelmisti ama aynen dewam edio 3000 dewirde falan baska ustaya götürdüm oda eksantrikten gelio dedi zararı yok dedi eyw dedim yapcak bsy yok o sesle dewam :D
aynen başkan kafaya taktıkça sıkıntı gibi geliyo yağı değiştirdim bakımı yaptırdım motor şahlandı sanki sendede oluyomu 6000 deviri geçince turbo açmış gibi )))
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
-
27 Ağustos 2011, 19:42
#6660
Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı
Beyler sizin yakıt durumu nasıl ? 10 tl ile 80 km gidiyorum ben km de 13 kuruş civarı devamlı şehiriçi arada artçımda oluyor. 65 tl ye fullledim depoyu 525 km civarı gitti.
merhaba,
benim motorda aynı 13, 14 yakıyor km de ne yapmam gerekiyor acaba ?
Hızlı Gidip Durmasını Bilirim Sen bakma Bana ben Rüzgar Gibiyim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 34 kullanıcı var. (0 üye ve 34 misafir)
Bu Konudaki Etiketler