TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Ağustos 2011, 18:13
#6501
miginfly adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız
---------- Post added at 08:42 ---------- Previous post was at 08:30 ----------
Hasan dişliyi büyüttün iyi hoş bi sorun yok diyosun da, zincire bunun etkisi nasıl olur araştırdın mı?
Şahsi fikrim dişli büyüdüğünden zincir daha fazla gerilecek ve bu gerginlik Oringli zincirinin ömrünü kısaltacak !! Dikkat ettiyseniz motor durduğunda zincir salıyor, hareket ettiğinizde de geriliyor. O gerginliğin daha da artması zincir üzerinde mutlaka bi etki yapacaktır. 5-10 km hız için orjinal motorumu bozmam açıkçası. Yine de siz daha iyi bilirsiniz..
---------- Post added at 08:45 ---------- Previous post was at 08:42 ----------
Aynennn.. Kartalizma artık şu foto nu bi değiştir
Boynu bükükler gibi motor duruyor orda her gördüğümde içim acıyor
Puhahaha
tmm görüşlerini dikkate alıp değerlendiricem, sende değiştir heryerini görelim elletmiyosun göster ozaman
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------
schmarık adlı üyeden alıntı
S.a
Arkadaşlar ben bu forumu çok eskiden beri takip ediyorum. Fakat kafam allak bullak bir durumda. Delirmemek elde değil
*Her kezin kafasında olduğu gibi tvs-cbf karşılaştırması bende de var. Deliricem nerdeyse.
2011 modeller de titreşim ne kadar? Modial 100kh kullandım. Genelde artçı oluyorum. Düz yolda dip gaz gittiğiniz zaman insan motordan atlamak istiyor. Resmen ağlayası geliyor insanın titreşimden. Hele birde motor 3. Viteste dip gaz yaparsa kusmamak elde değil. 4. Viteste de rahatsız edici bir titreşim var. Ayak peglerine basmadan gidiyorum resmen. Oysa kibar bir vucudum yoktur. Yani canım kolay kolay yanmaz. Hatta asla kolay kolay rahatsız bile olmam. Ama mondial 100kh'ta durum böyle. Gezmeyi aşırı severim. Motor hiç durmasın bende durmam. İhtiyaç harici. Ama motorun gücü,torku,rahatlığıda çok önemli. Bu anlattıklarım göz önünde bulundurulursa sizce apache nasıldır. "benzin bitmediği sürece ve ihtiyaç harici hiç durmadan gezebilirim"
Özellikle aşırı uzun yol yapanların yorumlarını bekliyorum. Kuriyelerin yorumlarıda benim için çok önemli.
Şimdiden herkeze teşekkür ediyorum. Hayırlı hafta sonları geçirmenizi dilerim..
benimkisini anlatayım sürücüyü titreşim rahatsız etmiyor dip gaz gidersen biraz hissediyorsun ellerine biraz vuruyor, artçıya biraz yazık oluyo yüksek devirlerde fazlaca hissediliyor benimkisinde böyle.
uzun yol yaptım motor touring race karması gibi olduğundan oturuş pozisyonu öne eğik oluyo buda biraz bel ağrısı yapıyo, avuç içlerimde bileğe yakın olan kısımda ağrı oluşmuştu ya fazla yüklendim yada kendimi sıktım.
geneline bakarsak keyif verici güçlü yol tutuşu fren mekanizmaları gayet iyi
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
MESUTTTT54 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar yeni almış olduğum fakat yeni olmayan apachi rtr 150 ile aranızda olmaktan gurur duyuyorum çok araştırdım ve isabetli bir karar olduğunu tecrube ederek anladım allah herkese kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
aramıza ozaman
üreme hızımız artıyo buarada
bencede isabetli karar vermişsin sorunsuz arızasız bir motor
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan
amin kardeşim sağol
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
ixeywent adlı üyeden alıntı
eski kasa. dişliyi takmadan önce hiç titreme yoktu =)
bizim akrabada ikinci el eski kasa aldı titreşim yok diyo bayramda bakarım binip artık
eski dişliyi tak ozaman
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------
blade17xxx adlı üyeden alıntı
arkadaşlar sonunda motorumu aldım vibrasyon cok fazla ama inşallah rodajdan sonra düzelir fotoları aksama yükliycem :D
hayırlı uğurlu olsun kardeşim kazasız sürüşler
bende ilk bindiğimde vibrasyon moralimi bozmuş ve psikolojimi etkilemişti, biraz zaman geçsin vidaları sıkılsın birazcık azalır
aslında vücudun alışıyo çaktırma
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
Reklamlar
-
20 Ağustos 2011, 18:26
#6502
**
-
20 Ağustos 2011, 18:27
#6503
Cazador45 adlı üyeden alıntı
Delirme git al bitane apache bak keyfine öyle bahsedildiği kadar çok titreşim yok mondialden sonra sana mercedes gibi gelir apache eski kasalarda var ama yeni kasalarda okadar fazla değil ben 80 90 civarı kullanıyorum hiç titreşim hissetmiyorum yada bana öyle geliyor ki daha önceki motorum cbf 150 olmasına rağmen herkez aynı şikayetle geliyor yanıma bunda titreşim varmış bilmem neymiş al bin diyorum iki tur atıp geliyor yok yaa ne titreşimi diyor sonra nerde satıldığını kaça aldığımı soruyor iki gün sonra bakıyorum adamın altında apache 1 hafta içinde sadece benim motoru deneyip alanların sayısı 6 daha akşam birileri aradı kardeşim biz motoru görmek istiyoruz deneme imkanımız varmı diye sordular buyrun gelin dedim adamlar geldi 2 kişi denediler ve bugün öğleden sonra beni arayıp her ikiside apache aldıklarını söylediler binen memnun kalıyor pişman olmazsın cbf rahattır ama sorunludur apache agrasiftir hırçındır hızlıdır az yakar çok kaçar titreşimde rahatsız edecek seviyede değil keşke yakın olsanda gelsen denesen motoru denemeden alma sonra kabak bizim başımıza patlamasın
Apachedir onun adı benzini koklar gider kızları yoklar gider zam gelmiş bize fıss amortisörü gazlıdır tıss tıss bir arkadaşımın tabiriyle
Teşekkür ederim zaman ayırıp cevap verdiğin için.
Aslında bir bakıma aklımda honda titan'da var ve 2 motordan daha ağır basıyor şuanda.
-
20 Ağustos 2011, 18:58
#6504
gc 125 apache
-
20 Ağustos 2011, 19:43
#6505
yağlıcam bi yağsızdı bide zincirin gerginliğine bakayım olmazsa eskiyi takarım.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
20 Ağustos 2011, 20:44
#6506
schmarık adlı üyeden alıntı
S.a
Arkadaşlar ben bu forumu çok eskiden beri takip ediyorum. Fakat kafam allak bullak bir durumda. Delirmemek elde değil
*Her kezin kafasında olduğu gibi tvs-cbf karşılaştırması bende de var. Deliricem nerdeyse.
2011 modeller de titreşim ne kadar? Modial 100kh kullandım. Genelde artçı oluyorum. Düz yolda dip gaz gittiğiniz zaman insan motordan atlamak istiyor. Resmen ağlayası geliyor insanın titreşimden. Hele birde motor 3. Viteste dip gaz yaparsa kusmamak elde değil. 4. Viteste de rahatsız edici bir titreşim var. Ayak peglerine basmadan gidiyorum resmen. Oysa kibar bir vucudum yoktur. Yani canım kolay kolay yanmaz. Hatta asla kolay kolay rahatsız bile olmam. Ama mondial 100kh'ta durum böyle. Gezmeyi aşırı severim. Motor hiç durmasın bende durmam. İhtiyaç harici. Ama motorun gücü,torku,rahatlığıda çok önemli. Bu anlattıklarım göz önünde bulundurulursa sizce apache nasıldır. "benzin bitmediği sürece ve ihtiyaç harici hiç durmadan gezebilirim"
Özellikle aşırı uzun yol yapanların yorumlarını bekliyorum. Kuriyelerin yorumlarıda benim için çok önemli.
Şimdiden herkeze teşekkür ediyorum. Hayırlı hafta sonları geçirmenizi dilerim..
Uzun yolu ve hızı seviyorsun anladığım kadarıyla. O zaman cbf almanı önerebilirim . 95 km yi geçince özellikle elde titreşim hissettiriyor kendini oturuş pozisyonuda öne eğik olduğu için uzun yolda bel ağrısı yapabiliyor. Onun dışında hiçbir sorun yaşamazsın ki cbf dede titreşim yok ama başka birçok sorun olduğu söyleniyor.
Bu motor için o titreşim çekilir bence ama dediğim gibi çok uzun yol yapıp 110 120 giderim ben diyorsan sana işkence gelebilir motor.
-
20 Ağustos 2011, 20:55
#6507
ya ben anlamıyorum bende uzun yol yaptım benimki eski kasa. eski kasalarda titreşim daha çok deniliyo ama yok rahatsız etmiyo arkadaş. bide ben 1 hafta falan önce ön dişliyi 14 lü yaptım titreşim daha azalır diye bekliyordum benimkinde biraz daha arttı ama bu bile rahatsız etmiyo motorun devir saati kırmızılara gelince rahatsız ediyo. bence siz direksiyonu çok sıkıyosunuz elleriniz biraz gevşek olursa bi sorun olmuyo. çok gevşekde deil tabii :d
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
20 Ağustos 2011, 21:02
#6508
motorun ayarlarıyla oynamayın
-
20 Ağustos 2011, 21:22
#6509
-
20 Ağustos 2011, 21:34
#6510
-
20 Ağustos 2011, 21:40
#6511
üretim hatasımı =) peki önceden neden zıngıdamıyordu. yani sağlamdı önceden. sonradan olan bişey bu.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
20 Ağustos 2011, 21:42
#6512
Motorun ayarlarıyla oynamıyoruz sadece 13t dişli yerine 14t dişli taktım ve motor daha rahat çalışıyor daha düşük devirlerde daha hızlı 6000 devir 80 gideceğine 6000 devir 90 gidiyor motor daha az bağırıyor bunun yakıtada etkisi olacağını düşünüyorum yakıt düşecek eminim bugün birsürü ustayla görüştüm ve dişliyi değiştirdiğimi söyledim hepside daha rahat olacağını ve yakıtın düşeceğini söylediler ben fazla hız yapan biri değilim 13 dişliyle 5500 devirde 75 km hız yapıyordum şuan 14 dişliyle 5000 devirde aynı sürati yakalıyorum zaten genelde 75 85 km hız arası kullanıyorum motor kolay kolay 6500 deviri görmüyor genelde 5500 6000 devirde 85 90 civarı hız yapıyorum motor çok rahat çalışıyor hiç sıkıştırmadan bu hızlara çıkarak yakıt sarfiyatının düşeceğine eminim
-
20 Ağustos 2011, 21:53
#6513
o zaman 15 takalım daha da düşer mantık hatası
-
20 Ağustos 2011, 22:05
#6514
-
20 Ağustos 2011, 22:06
#6515
bak her araç için muhendıslerın 1 büyüğü müsade edilecek sekilde o zaman motorlar rektıfıye yapılmayacak 1 ustune cıkarılmayacak ole olurmu 2ustu fazla gelır
-
20 Ağustos 2011, 22:09
#6516
myword1 adlı üyeden alıntı
bak her araç için muhendıslerın 1 büyüğü müsade edilecek sekilde o zaman motorlar rektıfıye yapılmayacak 1 ustune cıkarılmayacak ole olurmu 2ustu fazla gelır
nasıl konuyu biraz daha açalım
mühendislerin 1 büyüğü derken, rektefiye derken
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
20 Ağustos 2011, 22:20
#6517
bi boy büyük mühendis alıyorsun seneye de kullanıyorsun
-
20 Ağustos 2011, 22:22
#6518
-
20 Ağustos 2011, 22:23
#6519
yok onu sen al ben orjinal seviyorum
-
20 Ağustos 2011, 22:26
#6520
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 26 kullanıcı var. (0 üye ve 26 misafir)
Bu Konudaki Etiketler