TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Ağustos 2011, 14:46
#6221
Adana İl Temsilcisi
kardeş,sözleşmenin devam edip etmediğini bilemem.benim için o kadarda önemli değil.varsay ki bitmiş,adamlar üretim tekniğini öğrenmiş,malzemesini öğrenmiş,birşey farketmez ki.sokakta herkes birşey söyler,bu da önemli değil bence.TVS'de,HYOSUNG'da vaktiyle SUZUKİ'ye parça üretmiş firmalar.ben böyle biliyorum.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Reklamlar
-
06 Ağustos 2011, 15:12
#6222
Cazador45 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar bu ilk 500 km evresinde afedersiniz ama tosba gibi gitmek mantıklı değil bence her motor açılmış geliyor her motorun sınırları zorlanmış oluyor bağzı testler sonucunda formda bunun açıklaması var mühendis tarafından cbf 150 formunda benim arkadaş bayiden çıkardığı gün 129 bastı ben basmadım ilk rodaj döneminde maximum 70 km hız yaptım oda farkında olmadan baktım 70 olmuşuz hemen gaz kestim ilk günden 129 basan arkadaşa şuan hiçbirimiz yetişemiyoruz adamın motor 145 yapıyo bağzılarıda rodaj döneminde motoru zorlarsan sıkıştırırsan motorun ömrü kısa olur diyorlar bazılarıysa zorlamazsan sıkıştırmazsan sağır açılır gitmez diyorlar ben sıkıştırmadım 137 felan görüyo arkadaş sıkıştırdı 145 görüyor benimki sağırmı açıldı yani şimdi
sen bas arkadaşım adamlar salak olduğu için kitapçığa 1000km 50km hız yazmışlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------
alper150zc adlı üyeden alıntı
o 145 gören cbf 150 ci arkadaş bunu nasıl nerde görüyor ya ben 120 görüyorum redline giriyor o motorun afedersinizde anasını ağlatıyor yani :D
cbf 145 mi görüyomuş benim apache 140 demedi eğer öyleyse denize atarım motoru
hiç güleceğim yoktu
alper sana katılıyorum 120 yi anca görüyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------
adanalı adlı üyeden alıntı
kardeş,sözleşmenin devam edip etmediğini bilemem.benim için o kadarda önemli değil.varsay ki bitmiş,adamlar üretim tekniğini öğrenmiş,malzemesini öğrenmiş,birşey farketmez ki.sokakta herkes birşey söyler,bu da önemli değil bence.TVS'de,HYOSUNG'da vaktiyle SUZUKİ'ye parça üretmiş firmalar.ben böyle biliyorum.
Bora bin nasılsın, bişey sorcam sana
arka ayak pedleri basamaklar çok titriyo benim, sende durum nasıl veya ne yapabiliriz oraya, değiştirsemmi diyorum sabitlemek bile geçti aklımdan
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
06 Ağustos 2011, 15:26
#6223
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
bence hiç zorlanmıyor yanlış düşünüyorsun
2 kişi gayet iyi gaz yiyor, torklu güçlü motor
2. viteste kalktım bilmeden ve hiç hissetmedim şaşırdım belli eder birazcık bari dedim kendi kendime, gazı yediği gibi kalktı gitti
Kepez çıkışını bilirsin virajlı ve yokuş. Deviri yükseltip yokuşa girme gibi şansın yok artçım 90 kilo civarındaydı ve çıkarken devir düştükçe bende vites küçültmek zorunda kaldım 60-65 km de filan kaldı gazı köklememe rağmen hızı ancak sabit tutabildim o şekilde çıktım. Ama 2. bakımdan sonra biraz daha rahatlayacağını düşünüyorum.
miginfly adlı üyeden alıntı
Lastiklerinden ıslak yolda gerçekten memnunmusun? Bende kışa doğru değiştirmeyi düşünüyorum IRC yi önerirmisin ya da bu konuda tecrübe ile sabitlenmiş bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa.. Senin km bayağı ilerledi sanırım, bi servise göster istersen.2 kişi rampada 115 ten 97 ye kadar düştü bence gayet normal.
Lastiği değiştireli 1 hafta kadar oldu çok fazla deneme şansım olmadı ıslak yolda ama önceki motoruma da irc taktırmıştım yol tutuşu iyiydi. Bulabiliyorsan michelin al 10 kuruş fazla olsun su gördüğün zaman kaçacak yer arama ve benden sana şiddetle tavsiye kışı bekleme belediyeler sağolsun çimenlerden çok asfaltı suluyor aman dikkat.
adanalı adlı üyeden alıntı
arkadaşlar,IRC,UNİLLİ gibi markalar,uzakdoğu ürünleri,ee doğal olarak naylon oranı yüksek ve kauçuk oranı az.bu sebeptendir de ucuzdurlar.michelin gibi iyi markalardan şaşmayın derim.
.
Bora abi birşey düzeltmek istiyorum irc %100 türk malıdır unilli de dediğin gibi tawian malı . Motosikletin lastik ölçülerinde malesef michelin marka internette dahil hiçbir yerde bulamadım yoksa parasına bakmaksızın alacaktım.
-
06 Ağustos 2011, 15:40
#6224
-
06 Ağustos 2011, 16:09
#6225
Adana İl Temsilcisi
Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı
Bora abi birşey düzeltmek istiyorum irc %100 türk malıdır unilli de dediğin gibi tawian malı .
doğrudur kardeş,yanlış yazmışım.teşekkürler.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
06 Ağustos 2011, 21:07
#6226
Bugün motorun 2500 bakımını yaptırdım. Masraf olarak 80 tl ye patladı. 17 tl buji , 17 tl yağ filtresi , 25 tl ipone yağ 20 tl de işçilik. Bakımdan sonra da aldım elime takım taklavatı motor üstündeki vidaları sıktım baya gevşek vidaya rastladım. Koltuğun altındaki vidalar da dahil olmak üzere sizde arada bir kontrol edin vidaları .Son olarak uzun bir düzlük var oaya çıktım hız denemesi yaptım 123 de kaldı o da devamlı kalmıyor zaten o hızda devamlı kalmıyor zaten hafif rüzgarda düşüyor. Bana sorarsanız bu motorda en son ve sağlıklı yapılacak hız 100 km fazlasına gerek de yok bence ben sasdece motoru açmak için yapıyorum o hızları.
-
06 Ağustos 2011, 23:04
#6227
Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı
Bugün motorun 2500 bakımını yaptırdım. Masraf olarak 80 tl ye patladı. 17 tl buji , 17 tl yağ filtresi , 25 tl ipone yağ 20 tl de işçilik. Bakımdan sonra da aldım elime takım taklavatı motor üstündeki vidaları sıktım baya gevşek vidaya rastladım. Koltuğun altındaki vidalar da dahil olmak üzere sizde arada bir kontrol edin vidaları .Son olarak uzun bir düzlük var oaya çıktım hız denemesi yaptım 123 de kaldı o da devamlı kalmıyor zaten o hızda devamlı kalmıyor zaten hafif rüzgarda düşüyor. Bana sorarsanız bu motorda en son ve sağlıklı yapılacak hız 100 km fazlasına gerek de yok bence ben sasdece motoru açmak için yapıyorum o hızları.
senin bakımla benim bakım farklı olmuş
iyide civataları sıkmadılarmı sıkmaları lazım
benim buji değişmedi yağ filtreside ben istemedim
bana buji 25, fitre 15, işçilik 30 dedi
yağımı aldım gittim sadece 30 işçilik verdim. 40 ta 30 alıcam dedi
biz seninle paslaşalım arada
iyide arkadaş 2500 de bujimi değişir, ben üstelemesem tmm desem değiştirecekti
otogar konyaaltı istikameti hız yap... bilader 134km gördü, ben 131
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
07 Ağustos 2011, 02:40
#6228
Civataları sıktıda 2 3 tane göbekteki vidayı sıktı ben ince yerlere girdim. Mesela koltuğu çıkar orada 5 6 taneye yakın değişik yerlerde vida var onun dışında dikiz aynasının bağlantı yerinde sağında solunda altında gördüğüm her vidayı sıktım alyan bulup o alyanlı kısımlarıda sıkacağım.
Bujiyi de yağ filtresinide ben değiştirtim motorun aksamları tam alıştı yerine oturdu dedim değişsin tertemiz olsun . Yağ filtren hiç değişmediyse bence değiştir motorun rodaj süresince birsürü pislik biriktirmiştir dediğin gibi bujiye çok gerek yok.
Kepezde havaalanı yoluna çıktım rüzgarda vardı yol hafif eğimli olsa rahat görürdüm bende 130 civarı
Paslaşalım tabi
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------
Bu arada servis ışığını söndürmesini bilen varmı ? Servis yanacak o devamlı diyor ama mutlaka söndürmenin yolu vardır
-
07 Ağustos 2011, 02:52
#6229
Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı
Civataları sıktıda 2 3 tane göbekteki vidayı sıktı ben ince yerlere girdim. Mesela koltuğu çıkar orada 5 6 taneye yakın değişik yerlerde vida var onun dışında dikiz aynasının bağlantı yerinde sağında solunda altında gördüğüm her vidayı sıktım alyan bulup o alyanlı kısımlarıda sıkacağım.
Bujiyi de yağ filtresinide ben değiştirtim motorun aksamları tam alıştı yerine oturdu dedim değişsin tertemiz olsun . Yağ filtren hiç değişmediyse bence değiştir motorun rodaj süresince birsürü pislik biriktirmiştir dediğin gibi bujiye çok gerek yok.
Kepezde havaalanı yoluna çıktım rüzgarda vardı yol hafif eğimli olsa rahat görürdüm bende 130 civarı
Paslaşalım tabi
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------
Bu arada servis ışığını söndürmesini bilen varmı ? Servis yanacak o devamlı diyor ama mutlaka söndürmenin yolu vardır
yanmaması lazım sanırım bora abi sönmesi gerektiğini söylüyordu. ve bildiğim kadarıylada servis zamanı geldiğinde yandığı
-
07 Ağustos 2011, 02:59
#6230
o ışık servis zamanı geldiğinde yanar servise gidersin adam bakımını yapar ve o ışığı kapatır. 2 kere bakım gördüm ikisindede böyle yaptı yarın birgün 3. bakıma gideceğim. servis kapatıyor onu
-
07 Ağustos 2011, 03:35
#6231
İşte sorun da bu zaten antalyada ki servis bilmiyor kapatmayı servise kapattıran varsa sevabına nasıl olduğunu soruversin
-
07 Ağustos 2011, 04:40
#6232
Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı
İşte sorun da bu zaten antalyada ki servis bilmiyor kapatmayı servise kapattıran varsa sevabına nasıl olduğunu soruversin
evet aynen öyle hakan, banada o ışık yanacak dediler, aramızda kalsız bizim usta biraz acemi
hava ayarı yaptı kaç kere hiç memnun kalmadım, ani gaz varince rolantide boğulyor sonradan gaz yiyor yani
bende geçen gün rolantiyi 2000 e kadar çıkarttım hava vidasını kapattım ve dinleyerek ayarladım, saat gibi çalıştığı yerde bıraktım
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
07 Ağustos 2011, 07:06
#6233
Adana İl Temsilcisi
arkadaşlar,ilk 500 bakımda mutlaka yağ ile birlikte yağ filtresininde değişmesi lazım.çünkü motorun ilk çalışma döneminde,motor içinde,parçaların birbirine alışma sürecinde,belli miktarda çapak/talaş denilen metal birikim olur.yağ tapasının iç kısmı zaten mıknatıslıdır ama buradan kaçanlar mutlaka filtreye takılır.2. yani 2500 bakımda değişmese de olur.yani 1 boş,1 dolu .ama buji,13000-15000 de değişir,boşuna masraf etmeyin.ayrıca bizde,orjinal yağ filtresi(TVS ambalajında)9 tl.yan sanayisi de 5 tl.size niye böyle fiyat veriyorlar anlamadım.
o servis ışığının da usta tarafından söndürülmesi lazım ki,bir sonraki bakımda yine yansın ve size servis zamanının geldiğini hatırlatsın.ben onun nasıl söndürülmesi gerektiğini öğrenir size yazarım.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
07 Ağustos 2011, 12:23
#6234
arkadaslar benım motorda tıtrıyordu benım kollarım uyusuyordu hanım arkada ayaklarını ayaklığa koyamıyordu neyse 500km bakımda değiştirmedım bujıyı para varken kalıtelısınden olsun ırıdyum ngk nın orjınal çakmalarıda var solemeden geçemıcem taktım motorda tıtreme gıttı acaba pıskolojık olarakmı dedım hanıma haber vermedım gezmeye goturdum tıtreme varmı dedım yok dedı yanı benden sıze tasıyem ırıdyum japan olanından ngk bujı almanızı bırde 13 olan on dışli 14 takmanızı tavsıye ederım ben sonuç aldım sızde almanızı umarım deneyecek bırsey yok aslında gereken bujıyı 20 ye alıyorsan 30 alacaksın 5000km de değiştireceğini iridyumda 15000km de değiştereceksın herkezede kazasız surusler
---------- Post added at 11:23 ---------- Previous post was at 11:18 ----------
lastik olarak metlezer ve mırclende ebatlar var dunlopta da var ama dediğiniz gibi internette ne kadar ararsanız arayın bulamazsınız uzerındekı lastıkler ara latıkler olunca bulması bıraz zorgıbı duruyor ama daha once bu lastık ebatları vardı ama rabet gormeyınce stokta da yokmuş gıbı gozukuyor bırde alacagınız yanı bu lastıklerden olunca yarış makınaların lastık uyumlu bılgınız olsun metlezerde bızım makınalara uygunu var bılgınız olsun
-
07 Ağustos 2011, 13:49
#6235
Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı
İşte sorun da bu zaten antalyada ki servis bilmiyor kapatmayı servise kapattıran varsa sevabına nasıl olduğunu soruversin
önümüzdeki 3-5 gün içerisinde motoru 5000 bakımına sokacağım sorar öğrenir size yazarım
-
07 Ağustos 2011, 14:28
#6236
benım kararım tabi sizin tercıhınız motorun çekişi bile fark etti birde titremeden canın sıkkınsa unutmadan soleyım uzun paso zaten ırıdyumlar tek tırnaklı olur almanı ve motoruna doyumsuz tat alacaksın
-
07 Ağustos 2011, 15:21
#6237
motosikletimle ilk kazamı 1 saat önce yapmış bulunuyorum.. eğer bu üzerinde gelen lastiklerle yola devam edersem daha çok kaza yaparım gibi geliyor bana.. yada benim hatamdan kaynaklanan bi kaza yaptım. motoru cok dikkatli kullanmama rağmen, ara sokağa girerken yine motosikleti görmeyen bir gerizekalı bi minibüscü sokağın girişine arabayı yanlamasına park etti bende tam sinyal verdim sokağa giriyordum adam bide geri geri gelmesin mi bende motoru biraz daha fazla yatırdım demeye kalmadı motor altımdan kayıp arabanın altına doğru girdi.. Allahtan sol tarafa doğru yattım ki koruma demirleri motoru tam korudu,sadece ayak pegi yamuldu düzeltemiyorum :( yarısıda kırıldı gibi... nerde hata yaptım bilmiyorum ama ilk işim lastikleri değiştirmek olacak... herkese kazasız sürüşler ...
-
07 Ağustos 2011, 15:27
#6238
daha önce gerek ben gerek bikaç kişi bu konuda forumda uyarılarda bulunmuştu keşke dinleseydiniz herneyse bununla geçmiş olsun
-
07 Ağustos 2011, 15:47
#6239
illaki denemek lazıımış hangi marka olsa iyi olurki mişlen heryerde bulunmuyor.. anlaşın lastikleri iyimiki acaba?
-
07 Ağustos 2011, 15:59
#6240
adanalı adlı üyeden alıntı
arkadaşlar,ilk 500 bakımda mutlaka yağ ile birlikte yağ filtresininde değişmesi lazım.çünkü motorun ilk çalışma döneminde,motor içinde,parçaların birbirine alışma sürecinde,belli miktarda çapak/talaş denilen metal birikim olur.yağ tapasının iç kısmı zaten mıknatıslıdır ama buradan kaçanlar mutlaka filtreye takılır.2. yani 2500 bakımda değişmese de olur.yani 1 boş,1 dolu .ama buji,13000-15000 de değişir,boşuna masraf etmeyin.ayrıca bizde,orjinal yağ filtresi(TVS ambalajında)9 tl.yan sanayisi de 5 tl.size niye böyle fiyat veriyorlar anlamadım.
o servis ışığının da usta tarafından söndürülmesi lazım ki,bir sonraki bakımda yine yansın ve size servis zamanının geldiğini hatırlatsın.ben onun nasıl söndürülmesi gerektiğini öğrenir size yazarım.
doğru diyosun abi ysğ filtresi değişmeliydi ama eleman baktı iyi dedi benimde işime geldi
bizim servis pahalı biraz yedek parçada yok gibi zaten
servis ışığını öğreniver sana zahmet abi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------
myword1 adlı üyeden alıntı
arkadaslar benım motorda tıtrıyordu benım kollarım uyusuyordu hanım arkada ayaklarını ayaklığa koyamıyordu neyse 500km bakımda değiştirmedım bujıyı para varken kalıtelısınden olsun ırıdyum ngk nın orjınal çakmalarıda var solemeden geçemıcem taktım motorda tıtreme gıttı acaba pıskolojık olarakmı dedım hanıma haber vermedım gezmeye goturdum tıtreme varmı dedım yok dedı yanı benden sıze tasıyem ırıdyum japan olanından ngk bujı almanızı bırde 13 olan on dışli 14 takmanızı tavsıye ederım ben sonuç aldım sızde almanızı umarım deneyecek bırsey yok aslında gereken bujıyı 20 ye alıyorsan 30 alacaksın 5000km de değiştireceğini iridyumda 15000km de değiştereceksın herkezede kazasız surusler
---------- Post added at 11:23 ---------- Previous post was at 11:18 ----------
lastik olarak metlezer ve mırclende ebatlar var dunlopta da var ama dediğiniz gibi internette ne kadar ararsanız arayın bulamazsınız uzerındekı lastıkler ara latıkler olunca bulması bıraz zorgıbı duruyor ama daha once bu lastık ebatları vardı ama rabet gormeyınce stokta da yokmuş gıbı gozukuyor bırde alacagınız yanı bu lastıklerden olunca yarış makınaların lastık uyumlu bılgınız olsun metlezerde bızım makınalara uygunu var bılgınız olsun
ben bujinin böyle etkisi olacağını sanmıyorum, kullanılan buji bosch marka ve çift tırnak bence daha iyi
dişli değişimi etki etmişte olabilir
iridyum buji takınca ne gibi etkisi oldu?
ön dişli değişince ne gibi artısı oldu? serilik düştümü?
lastik olarak mağdur gibiyiz ebat konusunda, apache çoğaldıkça bize uygun lastikte piyasada çoğalır tahminim
michelin de metzeler de yok internette
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------
APACHE_SAİD adlı üyeden alıntı
motosikletimle ilk kazamı 1 saat önce yapmış bulunuyorum.. eğer bu üzerinde gelen lastiklerle yola devam edersem daha çok kaza yaparım gibi geliyor bana.. yada benim hatamdan kaynaklanan bi kaza yaptım. motoru cok dikkatli kullanmama rağmen, ara sokağa girerken yine motosikleti görmeyen bir gerizekalı bi minibüscü sokağın girişine arabayı yanlamasına park etti bende tam sinyal verdim sokağa giriyordum adam bide geri geri gelmesin mi bende motoru biraz daha fazla yatırdım demeye kalmadı motor altımdan kayıp arabanın altına doğru girdi.. Allahtan sol tarafa doğru yattım ki koruma demirleri motoru tam korudu,sadece ayak pegi yamuldu düzeltemiyorum :( yarısıda kırıldı gibi... nerde hata yaptım bilmiyorum ama ilk işim lastikleri değiştirmek olacak... herkese kazasız sürüşler ...
geçmiş olsun bilader
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler