işte bu arkadaşlar.
işte bu arkadaşlar.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
evet devir yükseldikçe titreşim fazla olmuyor
4000 5000 devirde olan titreşim devir yükselince biraz azalıyo gibi geldi bana
ama artçı şikayetçi ayaklarım uyuştu diyor
bunuda minimuma indirisek daha iyi olacak
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
Selam arkadaşlar bende tvs almayı düşünüyorum 1 sen 2006 YBR sonrasında 2007 2008 2009 ve 2010 model olmak üzre 4 tane cbf 150 geçti elimden son 2010 model olanı sıfır km aldım şuan motorum yok ve tvs almayı düşünüyorum ybr cbf ve tvs ile kıyaslanıcak bir motor değil tvs ve cbf i kıyaslamak istiyorum şuan arkadaşım 2011 model tvs aldı 2 ay oldu sağ olsun sürekli kullandırıyor bana kafamda çok soru işareti vardı vibrasyon konusunu burda çok abartmışlar bence bu motorda vibrasyon yok denecek kadar az ve o denli rahatsız edici değil şahsen beni rahatsız etmiyor şuan için motor 380 km de ve 128 km hızı gördüm arkadaşımın motorunda 100 km hızdan sonra biraz vibrasyon oluşuyor ama rahatsız edici değil ki benim elimden 4 tane cbf geçti cbf te vibrasyon yok tvs de cbf e nazaran biraz var ama belli devirlerde ben hiç rahatsız olmadım kafama takılan tek vibrasyon vardı onuda aştım kendimce kullanma fırsatını veriği için manisadan hayterin arkadaşıma çok teşekkürediyorum bana göre tvs nin cbf e göre bir çok + sı var bunlar cbf de ayak marşı yok tvs de var cbf te yan ayaklık yok tvs de var cbf te koruma demiri yok tvs de var cbf te led stop yok klasik armut ampül tvs çok daha tecnolojik led stop lambası var cbf yağ yakar tvs yakmaz cbf maxsimum 120 yapar o hızlara çıktığındada kendini yırtar tvs çok rahat o hızlara hiç zorlanmadan çıkar tvs daha güçlü tvs daha seri tvs daha atak ve hızlı bir makine cbf ye nazaran cbf de farlar direkt yanar far anahtarı bile yok tvs de var 2011 cbf lerde on of yok tvs de var cbf nin jıkle çekili kalıyor tvs nin kalmıyor cbf in tek üstün yönü lastikleri tubaless tvs şamriyelli lastik tek kötü yanı bu bence cbf nin göstergelerdeki iğneler zangır zangır titrer tvs dıgıtal km saati koyarak bunu aşmış hörünüyor ama ne denli sağlıklıdır bu dıgıtal saatler orasını bilemem ilerleyen günler gösterecek bana göre TVS CBF den kalite olarak ve tecnolojık olarak güç olsun hız olsun tip olsun çok çok daha üstün bir motor ve en azından eski tvs sahiplerinin görüşlerine dayanaraktan söylüyorum çokdaha sorunsuz bir motor cbf ler yağ yakar rampada bloktan lakır lakır ses yapar sübaplardan ısınınca çatır çatır ses yapar yani cbf ler epey sorunlu motorlar benim cbf e 27000 km deyken motor istiyor demişti servis 27 bin km deki bir motor neden motor istesinki servisindende memnun değildim hiç şuan param hazır ve bugün yarın motor alıcam nasipse cbf den sonra ybr beni tatmin etmiyor birdaha ybr ye dönüş yapamam ama TVS bence mükemmel bir motor arkadaşımın motorunla hergün geziyoruz ve çok zevkli bir makine inşallah pişman olmam titreşim olayını geçtik şuan tek korktuğum nokta km saatinin sorun çıkaracağı eğerki bunuda aşarsam ne mutlu bana ve arkadaşın motoru şuan 420 km de olmasına rağmen yakıt halaa yarım depo gösteriyor bence çok ekonomik bir motor ki sıfırmış rodajmış hiç dinlemiyoruz allah ne verdiyse basıyoruz bu şekilde agresif kullanmamıza rağmen yakıt çok tatmin edici eski bir CBF 150 kullanıcısı olarak söyleyebileceğim tek şey TVS APACHE sınıfının 1 numarası HIZ GÜÇ SERİLİK bence çok tatmin edici ben cbf in tek + sı vibrasyonun 0 olması ve çok konforlu olması uzun yol yapacaklar için ideal bir motor ama öyle bitkin bitkin gitmekte olmaz arasıra verecen gazı dikecen tekeri gücü hissedeceksin altında dimi neyse çok konuştum yakında fotolarımı koyarım nasipse cümletten iyi geceler arkadaşlar
Arkadaşlar cevaplarınız için hepinize teşekkürler Az kaldı bende alacağım inşallah. Şeytan diyor 0 alma git 2.el al bitane gez Ama 0 almak istiyorum onun için biraz daha beklemedeyim
İyi forumlar
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
3 4 kelime ile anlatırsak :D cimri -güçlü-yol tutuş-seri -YAKIŞKILI :D
Selam arkadaşım gösterge nekadar sürede geldi parça sıkıntısından bahsediliyor izmirde servisi yok ben manisalıyım sorun yaşayacam servis ve parça bakımından orası kesin gibi görünüyor ama olsun alıcam vazgeçmem
sıkıntı yaşamak için şehir farketmez bence çünkü yaygın değil satış ve servis
ben göstergeyi 3 hafta bekledim, servisle irtibata geçtim, daha sonra satış yapan adam aradı parçan geldi dedi, böyle durumda benle irtibata geç bende tvs ile direk görüşürüm dedi, cuma istedim 2 3 güne geldi dedi.
sonra misyonundan bahsetti tvs yi yukarıya taşımak istiyoruz yamahnın önüne geçmek falan dedi inş abi dedim
tahminim 1 2 yıl içinde serviside çoğalır yedek parçada, yan sanayi çoğalır.
2 sene önce cbf150 parçası yaygın deil ve pahalıydı.
senin içinde hayırlısı olsun derim
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
Ozaman bende alacağım yerle irtibata geçersem parça konusunda sıkıntı yaşamam herhalde zaten şuan için bile motor olarak ybr nin önünde tvs tek sıkıntı servis ağı inşallah onuda en kısa zamanda çözerler TVS ye güveniyorum
Selamlar arkadaşlar,
Uzun, yoğun, karışık araştırmalar sonucu 2. el 10bin km de 2008 model Apache Rtr mi almış bulunmaktayım. Araştırma tecrübelerime dayanaraktan aldığım gibi üzerinde orjinal lastikler olduğunu farkettim ve IRC NR47 lastikler ile değiştirdim. Almadan önce herkes gibi bende de Apache ye karşı şüpheler vardı her ne kadar forumda memnun olan kullanıcıların enrtylerini defalarca okumuş olsamda sonuçta para veriyoruz ve bi minik şüphe illaki oluyor. Zaten bu sebepten gidip sıfırını almadım memnun kalmazsam en azından 2.el aldım diye düşünürüm dedim. Gelelim izlenimlere motor henüz bakım yaptırmamış olmama rağmen gayet rahat 120km/h yi görüyor. belki daha hazırlıklı deneme yapılırsa geçebilir bile. Lakin 150cc den de çok fazla bişiy beklememek lazım. 160/200km/h gibi.. Benim için önemli olan ara hızlanmaları ve bu konuda Rtr 150 tartışmasız çok iyi. Scooter da kullandım, sıfır ybr aldım bizzat rodajladım, temiz bakılan bi cbf e de bindim ara hızlanmalarda kesinlikle Apache diyorum. Titreşim olması gerektiği kadar var rahatsız edecek kadar değil. Ybr de daha az titreşim var fakat daha az güç var. Sevdiğim bi abim Ybr ler için Ses var icraat yok der =) Tavsiyem yok SOHC aldım üstten eksantrik yok balansörlü motora biniyorum diyen tiplerin söylediklerine bakmayın onlarda da mutlaka titreşim var. Titreşimi çok sorun ediyorsanız size bisiklet tavsiye ediyorum. Sonuç olarak şüphelerim sonucu 2. el aldığım Apache benden tam not almış bulunmakta bakımlarını yapmaya devam ettiğim keyfe keder masraf yapmaya devam ettiğim Apache mi satabilirsem sıfırını alıcam. Satılmazsa da gayet güzel mutlu mesut biner giderim Yağ ve buji konusunda tecrübesi olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. Dediğim gibi Yağ konusunda kararsızım, iridyum buji de almayı düşünüyorum, servisim Oring zincir lafını duyduğu gibi s***ir et dedi şimdilik onu dinliyorum hepinizin tekeri düz bassın saygılar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------
Bu arada ilan no : 53685227 isteyenler inceleyebilir fotolar pek ayrıntılı olmadı ama daha çekicem hem burası için hem sahibinden için =)
gurblood kardeş,tecrübelerini burada paylaştığın için teşekkürler.yalnız sana bir tavsiyem var,o usta dediğin arkadaşı hemen değiştir çünkü,o ringsiz bir zincirle,o ringli bir zincirin arasındaki farkı bilmiyorsa motorunu ona nasıl teslim ettiğini merak ettim.iridyum bujiye gelince,sakın ha bizim motorlarda iridyumdan performans beklemeyin veya o niyetle kullanmayın.iridyum buji büyük motorlarda bile tek başına performansı arttırmaz.ilaveten hava filtresi vs.desteklemek lazım performas için.zaten apachenin bujisi orjinal çift tırnaklıdır,gerek yok parana yazık.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Adanalı abim sagolasın tavsiyen için ustama güvenirim o konuda sıkıntı yok kendisi acayip kıl biridir her bakım yaptığı motora kendi motoru gibi özenir. Bugün bana öyle demesinin mutlaka bir sebebi vardır ben bin tane soru sorunca arada kaynamıştır çünkü daha üzerindeki zinciri bile görmemiştik o konuşmayı yaparken =) adam belki x-ring diyecekti fırsatı olmadı yıllardır kullandığım bütün motosikletlere o destek vermiştir önünde yalvardığımı çok iyi biliyorum motorun egzozunu değiştireyim yok king alayım yok arrow alayım diye ağlasamda orjinalini bozma diyen bi adamdır kendisi =) neyse gelelim asıl konumuza yağ Castrol Power1 4T 15W-40 koyuyorum bakalım göreceğiz =) buji konusu da belki ilerde zevkine bile değiştirebilirim altılıdan para tutturunca üzerindekini de bilmiyorum henüz. Bakalım ne diyecek benim usta. Görüntü olarak da ilk önce şu sarımtrak sinyallerden kurtulup beyaz led sinyal almayı düşünüyorum. (mondialin yeni modellerinde var onlardan bile olabilir aslında) daha sonra da aynalar kolay eğilip bükülüyor aynaları da değiştireceğim. Çünkü 20 sn de bir her ikisini de kontrol ederim tik var bende sonuç olarak benim karakız şuan ciğer bi tarafta böbrek bi tarafta duruyor toplandıkça tecrübelerimi paylaşmaya devam ederim saygılar.
iridyum buji olmaz yani performans alamayız diye biliyorum
eski motorumda kullandım pek fark göremedim
yağa gelince ben çok dikkat ederim tam sentetik olması lazım ve 15-50 şart
önceki değişimde shell 15 50 mineral kullandık başka yoktu
mobil tam sentetik 15 50 aradım bulamadım
bugün yağ değişimi yaptık motul 15 50 yarı sentetik kullandım
castrol ve po benim gözümde yağ değil
mecbur kalırsam castrol kullanırım 10 50 racing olanını
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
15-50 şart derken _? senin tercihin mi yoksa konuyla ilgili sağlam bir duyumun mu var? Tüm service manuel ler 10-40 / 15-40 gibi aralıklar veriyor bildiğim kadarıyla.
benim düşencem 15 50 olması malum havalar sıcak antalya birde, alet desen performansı yüksek 15 50 ideal geliyo bana, uygun olmasa servis kullanmayalım der, genellikle 15 50 kullanırım ben
yağ sitelerine bakarsan araç seçerek genelde 15 40 çıkar, tercih senin
motulu koyduk araca vitesler çok güzel geçiyo, normaldede vites geçişleri güzeldi
motul mobil shell benim tercihlerim. ipone var o da güzel diyolar
buarada 6000. msjı ben yazdım
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
arkadaşım 3 sene önce en kıytırık ilçelerde bile servisi vardı,benim tahminim türkiye genelinde o zaman 200 yakın servis vardı,2008 de istanbulda 20 yakın servis vardı,bugün 4 tane kaldı,onlarda istedikleri gibi at koşturuyorlar,(1 tanesi hariç)makina güzel ama sıkıştırmıycan,yedek parçası pahalı,yan sanayisi yok,ithalatcı firma 3 sene içerisinde büyürken küçülmeye gitti,hindistanda bile 150 cc motorları artık kullanmıyorlar,160 veya 180 cc lik getirseydi,belki istenilen rakamlara ulaşabilirlerdi...istanbuldaki eski servisleri bileyedek parçaların pahalıgından şikayet ediyorlar...
ben burada İPHONE yağ kullanıyorum.10/50 100% sentetik,1 lt.si 35 tl.İPHONE nun beyaz zincir yağını da aldım.janta sıçramayan bir yağ,sıkıyorsun tertemiz kullanıyorsun.motoruma değer bence.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)