Demek Dörtyol'da yaşıyorsun seninle de tanışırız bir ara bende Antakya'da yaşıyorum.
Demek Dörtyol'da yaşıyorsun seninle de tanışırız bir ara bende Antakya'da yaşıyorum.
1.400e verdim, 600YTLlik kısmını kredi kartına vade farksız 6 taksite böldürdüm.Biraz acele satmak durumunda kaldım öğrenciyim ve yaz boyu ev kirası birikti, ama çok kaliteli bir motor, 125-150cc için alınabilecek en güzel motorlar fiyatın uygunluğuna göre CK125-Apache-Ybr125-Cbf150-Cbr125 bence.
En kısa zamanda tekrar almayı düşünüyorum maddi durumu düzeltebilirsem ama kafam karışık bu 4 model arasında ilk tercihim apache gibi duruyor şimdilik.Teşekkürler.
gelecek sabır ben yetkili servisin yalancısıyım onlarada distribütör firma söylemiş avrupa standartlarına uygunluk belgesi alınması bekleniyormuş TÜRKİYE dede satışa sunulur mu bilmem ama avrupada başlanacakmış
ilk kullanırken yaktığı yakıt neydi peki hocam öğrenebilirmiyim şuan motorunuz standart yakıyor firmanın standart olarak belirlediği yakıt 35-45 km bu normal hali sizin motorunuz 11.000 km yi devirmiş maşallah e biraz yakar artık ama kaliteli bir motor bana söylendiği bir depo benzinle 600-700 km yok yaparsın bir deposu 16 lt olduğuna göre ;
600 km götürürse 600/16 = 37.5
700 km götürürse 700/16 = 43.7
ama fazla yakıyor diyorsanız hava filtrelerini kontrol edin kirlenmişse temizleyin.gittiğiniz güzergahta yolların nasıl olduğuna bakın eğim yükseklik sıcaklık vs bunlar hem performansa hemde yakıta müdahale eder
benim arkadaşım aldı bu motoru ilk ben onda gördüm dediğine göre 1 litre ile 72.3 km gibi bişey yaktı dedi.
ama dediğim gibi yakıta ve performansa herşey etki eder.
ayrıca oktan sayısı yüksek benzin kullanın
nasılsa aynı il tanışırız birgün bu arada sen makinayı mı değiştirdin önceden yanlış hatırlamıyorsam cbf 150 yazıyordu şimdi cbf 250 yazıyor değiştirdiysen hayırlı olsun allah kazasız belasız sürüşler versin
[COLOR="Red"]ваиа daЯвє атаиı вєи наЯвє ѕокаЯıм:cat:::shhh::[/COLOR][COLOR="Red"]Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkes Beni Kaybetti[/COLOR]
motorumu alalı 3.5 ay oldu suanda 3500 km civarındayım ama bişi fark ettim yavas yavas zangırdamalar yükseliyor geçen korumalıkta çatlak tespit ettim hiçbi vurma vs olmamasına ragmen fabrika çıkıs hatasına giriyor fakat aksesuara girdiğinden dolayı değiştirmedi servis + dikiz aynasında nasıl olmussa cam tam oturmamıs bosluk var ve son zamanda inanılmaz derecede ses yapmaya basladı buda aksesuarmıs zincir anlam veremediğim sekilde çok fazla yag istiyor yoksa oda aynı sesi yapıyor bunlara en kısa zamanda vakit ayırarak çözüm bulmam gereekiyor bide kontak anahtarının oldugu yerde dikkat edin cogunda oluyormus zangırdama yapıyor yolda çift taraflı bant dediler ama ondan sonrada kapak kapanmas diolar ama her ne olusa olsun apache bunlar ufak tefek sorunlar tek geçiyorum apache
..bujini 10000 km bakımda değiştinmi ayrıca hava ayarınıda kontrol ettirmeni tavsiye ederim..
..koruma demiri kırılması klasik bi sorun apachede yaptırabiliyosan kendin sağlamca yaptır,dikiz aynasını değiş pek bi para değil zate,zangırdama olayının çaresi çift taraflı banttır kim demişsse sana doğru sölemiş kapak kapanır rahat ol,zincir olayınında mıknatıslı zincir yağı kullan hiç bişicik olmaz saydıklarının hepsi ıvır zıvır meseleler hallolur arkadaş sıkma canını---ayrıca apache için en uygun benzin 95 oktan benden sölemesi
....paranoyak olman takip edilmediğin anlamına gelmez:cherry:...
merhaba arkadaşlar hafta sonu edirne gezimizi sağ salim gerçekleştirdik. İşte linki.
http://www.motosiklet.net/forum/gezi...ml#post1245225
Ve bu akşam motorun ilk bakımınıda yaptırdım. Yağı değişti ayarları kontrol edildi maşallah çok iyi durumda. Topiği aktif tutalım apache'ciler
Sadece apacheciler mi
Cevap veren arkadaşlara teşekkürler anladığım kadarıyla bu benzin normal görünüyor asphaltkowboy e gelince 10.000 bakımda buji değişti ama hava ayarlarını kontrol edeceğim. Herkese kazasız belasız güzel sürüşler.
Evet işte geldim Allahın izniye 2 haftaya kalmaz bir apechi sahibi olacagım. Benı bılen bılır bu sıtede. Sızlerın kardesıyım. Topıcın hepsını okuyamadım su anda pek musayıt deılım. Size bir kac sorum olucak Lütfen topıcı oku dıe sacma cvplar vermeyın. Guzel cevap vercek abilerimi bekliyorum...
Spor kullanımda kac kurus yakıyor. Normal kullanımda kac kurus yakıyor.
100km de kac lt yakıyor.
Titreşim cok fazla varmı ?
Şehir icinde okula gıdıp gelecegım sızce rahat motormu. Okuduguma gore herkez memnun.
Son sorum hızlanması nasıl ??? Rodaj bıttıkten sonra motoru 100-200 km boyunca sureklı sıkmammı lazım ? 90 km-h hıza sabıt tutabılıyormuyuz? Yoksa motor bayılıyormu.
Şimdiden herkeze tesekkur ederım.
şimdidien hayırlı olsun çok doğru tercih ben kendi motorumdam bildikleirmi sana soyleyim titreşim var ama 110 km ye kadar normal ondan sonra rahatsız etmesede yorucu bi titreşim 100 km de 2.5 3 lt arası yakıyor ben spor yada normal kullnım farkını o kadar görmedim test edenler varsa soylesin.hızlanması gerçekten çok iyi almadan önce bi test edip dene kendin gör diyorum bu kadar reklamdan sonra eğer ikinci el düşünürsen diyede ilanı patlatıyorum :D
http://www.sahibinden.com/tvs_apache...20apache%20150
İki kişinin bindiği motor değildir.
Sametrix maşşallah motorun halen 0 km gibi çok ii bakmışın yeni sahibine şimdiden hayırlı olsun diyelim yerine ne almayı düşünüyosun ?
arkadaşlar Allah rızası için şu mübarek ayda apache alıcaklara bi dua edın.bende onlardan birisiyim.inşallah alıcam ama süreklı erteleniyo.babam normalde karsı cıkıyo ama bu motor sewdasını onada bulastırdım.artık bana motor almak ıcın yardım bile edıyo ama halen motoru almıs degılım.ben bir apache asığıyım insallah sewgılıme kavuscam.yorumlarınız cok guzel hepinize cok tesekkur edıyorum we mübarek ramazan ayınız bereketli, kazasız ,belasız gecsin diyorum.
Bu büyük TVS topiğine bizim de faydamız olsun
Benim Apache'm şu anda 7500 km de. Hemen şimdiye kadarki izlenimlerimi yazayım. (Daha önce Zealsun GY-125 kullanıyordum. )
1. Motorsiklet oldukça güzel, sıkça gelip bu nedir, ne malıdır vs.vs. sorularla karşılaşıyorum.
2. Ortalama stabil olarak gittiği hız 90-100 km arasıdır. (Artçıyla birlikte)
3. Çıkabildiğim max sürat 125'tir (artçı varken çıktım, ben 85 kiloyum). 125 üzerine çıksa da motorun aşırı zorlanmasını göz önüne alarak zorlamayı gözüm kesmedi.
4. Vibrasyon, yüksek hızlarda mevcut ama çok abartılı değil.
5. Direksiyon yalpalaması yapanlar, tekerler için "Balans Ayarı" yaptırsınlar. Orjinal lastiklerimde balans ayarı iyiydi, ve el bırakarak bile stabil gidiyordum ama lastik değişiminden sonra ön tekerin balans ağırlığı düştü ve ön teker yüksek hızda bazen yalpalama yapıyor ve el bırakamıyorum
6. Bir motorun iyi ve kötü olduğu "Max" sürat ile ölçülmez. Apache'ler bayırlarda da yüksek performans alabilmesi için uygun dişlilerle donatılmış. Düz yolda olsa 7 nci vites geçecek gibi redline yaparak gidiyorlar. Yani motorun gücü, mevcut dişlililerine göre fazla aslında ama değiştirilmesi gereksiz.
7. Şimdiye kadar yaşadığım iki sorun, Gösterge ampulleri patlaması + yağ akıtma. Yağ akıtma olayını conta değişimiyle serviste hallettik, gösterge ampullerine tam olarak bir çare bulamadım :()
8. Gittiğim en uzak mesafe, Tekirdağ - Kuşadası arasıdır (artçıyla birlikte)
9. Motora tipsiz diyen arkadaşların, estetikle ilgili sorunları olmalı
10. Motor yağı olarak, kullanma klavunda yazan 2 markayı bulabilirsiniz. Birincisi Elf, ikincisi Castrol
Castrol için Castrol Activo yu yazıyor ve KİPA'larda 12 YTL'ye bu yağı temin edebiliyorsunuz. 20/40 yalnız bu yağ ve 4T motorsiklet yağıdır.
11. Her motorun ivmelenmesi 1 değildir ve mesela abimde de aynı motordan var ama onunki benimkine göre daha atak duruyor. (Yani gaz verirken ani olarak öne atlama olayı bendekinde yok ama onunki atlıyor Aslında bana göre benimki daha normal )
12. Alacakların, Apache için olan depo kılıflarından almalarını tavsiye ederim. Hem deponuz çizilmez, hem de çok daha şık duruyor. Size göre şık durmasa da, çevrenizdeki 10 kişiden 9 una göre şık duracaktır
13. Tekirdağ - Çanakkale üzerinden, İzmir, kuşadası, çeşme, urla, 1 haftalık şehiriçi ulaşım benzin bedeli, 140 YTL'dir. (Artçı + bir çanta dolusu malzeme ağırlığıyla birlikte bu yol yapılmıştır. Dönüşte, kredi kartı extrelerinden benzin ödemelerinin toplamını yazdım)
14. İlk başlarda gözüme dandik görünen, fakat zincirimin 7500 km de bile yeni görünmesini sağlayan, Zincir korumasını kesinlikle çıkartmamanızı tavsiye ederim. Oldukça faydalı bir aparat.
15. Selenin arka tarafı çok küçük değil. 100 kişilik birini oturtacaksanız tabi bilemem ama motorun Max taşıma kapasitesini geçmeyecekseniz yeterli.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar...
Edit: 5000 de bir yağ filtresi değişimi oldu. Onun haricinde şimdilik daha birşey değiştirilmedi.
İyi forumlar...
140YTL ile yaptığın yol kaç km acaba?
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)